abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74748509
Om even het een en ander te verhelderen!
De LCD tv die ik wou kopen... heb ik niet gekocht...
Ik heb het hondje bijna 24uur per dag onder mijn hoede, Mocht het ECHT mis gaan DAN ga ik naar de dierenarts, Want alleen een Checkje kost al 100euro...
Ik ben geen troll...
Ik reageer op die spullen omdat ik ook aan een studio bezig ben, en daar wil ik wel wat in hebben staan!
Enne, Dat ik reageer wil niet meteen zeggen dat ik ze wil KOPEN.... misschien wil ik ze wel proberen te RUILEN! want dat kan ook nog!

Mijn hondje gaat me echt aan het hart, Maar het ene moment is hij gewoon stabiel en gezellig, En het andere moment ligt hij weer 10-15 minuutjes te hoesten(Met overgeven erbij)

Ik kan opzich best wel begrijpen dat julie mij niet meer vertrouwen omdat julie een Signature zien waar allemaal dure zooi in staat...
OM het gelijk maar eens optehelderen:

28-10-09:This Is It(ben ik geweest, Kosten: 15 euro). 13-11-09:Roland Juno-60(Was 75euro)+Full HD Lcd(ging niet door), 09-12-09: Paul McCartney(Kosten: 175euro), 23-01-10: Topgear Live(gaat niet door), 13-03-10, Mika(Dat concert is volgend jaar pas en de kosten van 3 kaartjes waren 180 euro)..

Ik ga naar 2 concerten per jaar als de MAX, Ik koop de meeste van mijn spullen als niet alles 2ehands omdat ik ook weet hoe belangrijk mijn honden voor me zijn...

De zondag nacht dat we naar de dierenarts zijn gereden was het ongeveer half 12, We waren ongeveer half 1 thuis, Mijn ma had gedronken dus ze wou eigenlijk niet weg...
Maar ik zei: we gaan gewoon het is GODVERDOMME WEL FRITS!!, Toen zijn we er maar heengegaan, En
De volgende dag had ik gewoon school..... Zo ben ik voor mijn honden!

Al had ik er om 4 uur snachts heen gemoeten, Dan had ik het NOG gedaan, al had ik in de sneeuw er heen moeten lopen met de hond in mijn armen, dan nog had ik het gedaan!!....

Dus julie kunnen wel steeds zeggen dat ik een onbetrouwbaar iemand ben en een troll of een " Van Dijkie" Maar julie kennen de echte Braddie blijkbaar niet...

Ik heb heel veel voor mijn dieren over, En sowieso wel voor dieren... ik ben een mens met een goed hart...

En nogmaals: Dat ik op advertentie`s reageer wil niet meteen zeggen dat ik het ook KOOP.. maar dat ik het probeer te RUILEN!

Dit even opgehelderd..!
  maandag 16 november 2009 @ 14:57:36 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_74748659
Braddie.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_74748671
Ongeacht of het duur is, als je hond al twee dagen ligt te hoesten en zelfs overgeeft moet je naar de dierenarts..
  maandag 16 november 2009 @ 14:58:19 #4
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74748682
Ik ga deel 1 eens lezen, na het lezen van deze OP.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74748713
2 dagen nog maar? .

Enfin, daar gaan we weer.
  maandag 16 november 2009 @ 15:00:27 #6
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_74748736
kut deel 1 gemist...

nouja ik wacht geduldig af...
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_74748857
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef Stali het volgende:
2 dagen nog maar? .

Enfin, daar gaan we weer.
Het is gewoon achterlijk dat julie me niet geloven terwijl ik alles over mijn hond en z`n hartklachten hier neer typ!
  maandag 16 november 2009 @ 15:05:13 #8
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74748864
Als je hond erg moet hoesten en daarbij ook nog overgeeft, is er iets zeer ernstig mis! Mijn hond had hetzelfde en bleek een ontstoken pancreas te hebben. Arme beestje kon meteen aan het infuus bij de arts...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74748909
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het is gewoon achterlijk dat julie me niet geloven terwijl ik alles over mijn hond en z`n hartklachten hier neer typ!
Jij mag wel een beetje je gemak houden tegen mij. Ik was juist degene die het voor jou opnam.
Je had zelf ook wat duidelijker in je OP mogen schrijven hoe de zaken er voorstonden en wat duidelijker op users mogen reageren, dan had je lang niet zoveel shit over je heen gehad.
pi_74748937
Heb ik iets gemist?
  maandag 16 november 2009 @ 15:08:08 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74748952
Een check up bij de dierenarts kost toch niet standaard 100 euro?!

Mocht het echt mis gaan, dan ben je misschien wel te laat.

Ga eens telefonisch met je dierenarts overleggen. Je hoeft er niet per se naartoe met je hond om advies te vragen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_74748988
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:08 schreef Lienekien het volgende:
Wel als je net zolang wacht en dan s'nachts bij een waarnemende dierenarts gaat ipv lekker overdag bij je 'eigen' DA
pi_74749064
Toch wel props voor TS dat hij alles uitlegt trouwens.

Maar snap je wel dat het over kan komen dat je wil wachten tot het eigenlijk al te laat is, en mensen dat onacceptabel vinden?
pi_74749097
Oja, Braddie dit had Senesta voor je gevonden misschien kan je moeder hier eens naar informeren:

Hulpfonds
Buiten de Bijzondere Bijstand bestaat er in de gemeente Wormerland ook nog een Hulpfonds. Dit Hulpfonds is bedoeld voor niet strikt noodzakelijke uitgaven die toch voor een goed maatschappelijk functioneren belangrijk kunnen zijn. Bij een gering inkomen is het soms moeilijk geld vrij te maken voor b.v. een abonnement op een krant, de contributie van de bibliotheek, bijkomende schoolkosten, medische verzorging voor uw huisdieren, een abonnement op het zwembad etc.
Voldoet u aan dezelfde criteria als hiervoor omschreven, dan kunt u de gemeente verzoeken om een uitkering uit het Hulpfonds. Ook dit is een recht. Schroom dus niet er gebruik van te maken, als u hiervoor in aanmerking komt.
pi_74749158
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:

Maar snap je wel dat het over kan komen dat je wil wachten tot het eigenlijk al te laat is, en mensen dat onacceptabel vinden?
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen
pi_74749197
Punt is, het gaat echt niet goedkoper worden naarmate je langer wacht, en je zult sowieso langs de dierenarts moeten gaan met die symptomen.
pi_74749317
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen
Is het niet een idee gewoon een keer te bellen met DA, je probleem uit te leggen (hond toch misschien niet helemaal lekker, maar dat je niet zo'n ruim budget hebt). Misschien wil hij/zij dan wel gewoon even keertje vrijblijvend met je overleggen over wat er met jouw budget het beste is voor de hond. Of de medicatie doorgezet moet worden en dat te betalen is, of misschien toch voor de hond een ander huis of inslapen het beste is.

Ik snap dat het lastig is allemaal, maar ik zou iig gewoon je situatie aan de DA uitleggen. En afscheid nemen van een dier is nooit fijn, en doet ook best ff pijn. Maar je moet proberen aan de hond te denken, wat voor hem het beste is, niet voor jezelf
  maandag 16 november 2009 @ 15:24:56 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749420
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:08 schreef Lienekien het volgende:

Mocht het echt mis gaan, dan ben je misschien wel te laat.

Ga eens telefonisch met je dierenarts overleggen. Je hoeft er niet per se naartoe met je hond om advies te vragen.
Precies Wat voor afzetterige DA heb je? 100 euro. Fuck, daar heb ik de halve apotheek voor, + een weekend consult van ruim een uur
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 16 november 2009 @ 15:25:28 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749439
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wel als je net zolang wacht en dan s'nachts bij een waarnemende dierenarts gaat ipv lekker overdag bij je 'eigen' DA
Ja, dán wel ja Alhoewel ik het dan nog asociaal duur vind, maar dat terzijde
  maandag 16 november 2009 @ 15:26:13 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749460
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:

Ik snap alleen even nog iets niet TS.

Die 175 euro en die 180 euro ... die kaarten kun je natuurlijk ook weer verkopen. Kun je mooi met je hond van naar de DA
pi_74749556
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Is het niet een idee gewoon een keer te bellen met DA, je probleem uit te leggen (hond toch misschien niet helemaal lekker, maar dat je niet zo'n ruim budget hebt). Misschien wil hij/zij dan wel gewoon even keertje vrijblijvend met je overleggen over wat er met jouw budget het beste is voor de hond. Of de medicatie doorgezet moet worden en dat te betalen is, of misschien toch voor de hond een ander huis of inslapen het beste is.

Ik snap dat het lastig is allemaal, maar ik zou iig gewoon je situatie aan de DA uitleggen. En afscheid nemen van een dier is nooit fijn, en doet ook best ff pijn. Maar je moet proberen aan de hond te denken, wat voor hem het beste is, niet voor jezelf
Het is inderdaad erg lastig...
  maandag 16 november 2009 @ 15:30:51 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74749631
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om te bellen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_74749659
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat zal niemand ontkennen hoor

Maar ga gewoon eens ff langs de DA en kijk wat er nog voor je hond te doen is. En als hij hem kan herplaatsen, of goeie medicatie heeft die toch wel te betalen is doe dat dan lekker.
Je hebt vorige keer wel geleerd van 'hoe langer je wacht, hoe duurder het word' toch?

Bel gewoon de DA-assistente ofzo, kijk of je afspraak kan maken, informeer van tevoren even naar kosten van puur een consult + check-up
  maandag 16 november 2009 @ 15:31:44 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74749664
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om te bellen?
Jij typt wat ik dacht
pi_74749749
TS, waarom probeer je niet gewoon een andere dierenarts.
Ik neem aan dat er wel meer zitten in Hilversum die niet de hoofdprijs vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')