Om even het een en ander te verhelderen!
De LCD tv die ik wou kopen... heb ik niet gekocht...
Ik heb het hondje bijna 24uur per dag onder mijn hoede, Mocht het ECHT mis gaan DAN ga ik naar de dierenarts, Want alleen een Checkje kost al 100euro...
Ik ben geen troll...
Ik reageer op die spullen omdat ik ook aan een studio bezig ben, en daar wil ik wel wat in hebben staan!
Enne, Dat ik reageer wil niet meteen zeggen dat ik ze wil KOPEN.... misschien wil ik ze wel proberen te RUILEN! want dat kan ook nog!
Mijn hondje gaat me echt aan het hart, Maar het ene moment is hij gewoon stabiel en gezellig, En het andere moment ligt hij weer 10-15 minuutjes te hoesten(Met overgeven erbij)
Ik kan opzich best wel begrijpen dat julie mij niet meer vertrouwen omdat julie een Signature zien waar allemaal dure zooi in staat...
OM het gelijk maar eens optehelderen:
28-10-09:This Is It(ben ik geweest, Kosten: 15 euro). 13-11-09:Roland Juno-60(Was 75euro)+Full HD Lcd(ging niet door), 09-12-09: Paul McCartney(Kosten: 175euro), 23-01-10: Topgear Live(gaat niet door), 13-03-10, Mika(Dat concert is volgend jaar pas en de kosten van 3 kaartjes waren 180 euro)..
Ik ga naar 2 concerten per jaar als de MAX, Ik koop de meeste van mijn spullen als niet alles 2ehands omdat ik ook weet hoe belangrijk mijn honden voor me zijn...
De zondag nacht dat we naar de dierenarts zijn gereden was het ongeveer half 12, We waren ongeveer half 1 thuis, Mijn ma had gedronken dus ze wou eigenlijk niet weg...
Maar ik zei: we gaan gewoon het is GODVERDOMME WEL FRITS!!, Toen zijn we er maar heengegaan, En
De volgende dag had ik gewoon school..... Zo ben ik voor mijn honden!
Al had ik er om 4 uur snachts heen gemoeten, Dan had ik het NOG gedaan, al had ik in de sneeuw er heen moeten lopen met de hond in mijn armen, dan nog had ik het gedaan!!....
Dus julie kunnen wel steeds zeggen dat ik een onbetrouwbaar iemand ben en een troll of een " Van Dijkie" Maar julie kennen de echte Braddie blijkbaar niet...
Ik heb heel veel voor mijn dieren over, En sowieso wel voor dieren... ik ben een mens met een goed hart...
En nogmaals: Dat ik op advertentie`s reageer wil niet meteen zeggen dat ik het ook KOOP.. maar dat ik het probeer te RUILEN!
Dit even opgehelderd..!