Denk het niet nee. Als ik het zo lees is hij gewoon een beetje zijn benen aan het strekken, zijn spieren zijn vast verzuurd van het buiten lopen in de kouquote:
Daar dacht ik ook aanquote:
Ik zeg, doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Met dit soort dingen moet je gewoon naar de dierenarts, maar dat wist je al toch?
Daar moest ik ook gelijk aan denken; dat heeft mijn hond ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Klinkt als een soort epileptische aanval die hij gehad heeft.
Zeg niet dat het dat is hoor, ik ben geen dierenarts, maar zo klinkt het wel.
'Ermee naar de dierenarts gaan lijkt me geen optie aangezien het van het ene op het andere moment opeens kwam net...'quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan![]()
Met dit soort dingen moet je gewoon naar de dierenarts, maar dat wist je al toch?
Pas na twee topics, senesta, eerst op FOK! flink aandacht vragen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan![]()
Bij verzuurde spieren gaat hij niet liggen krijsen hoor...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef Braddie het volgende:
Ja, Laat ik het ook maar doen.... heb me flink wat zorgen gemaakt....
Hoe bedoel je verzuurd trouwens? Spieren verzuurd?
Nee hoor, is niets bijzonders, gewone gang van zaken voor een oude hond met blaas- en hartproblemen, niets aan het handje.quote:
Right.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
Ik weet niet eens wat er bedoelt word met verzuurde spieren...
En, de dierenarts bellen om half 12?
De enige mensen die in de buurt wonen waar ik contact mee heb zijn mijn opa & oma en die slapen meestal al rond 10e(Heb zelf geen telefoon meer en moeder is weekend weg)
Als jij gaat hardlopen en je bent dat niet gewend of je gaat te lang door, dan krijg je verzuurde spieren. Kramp enzo. Maar een hond heeft dat niet van 10 minuten in de achtertuin hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
Ik weet niet eens wat er bedoelt word met verzuurde spieren...
En, de dierenarts bellen om half 12?
De enige mensen die in de buurt wonen waar ik contact mee heb zijn mijn opa & oma en die slapen meestal al rond 10e(Heb zelf geen telefoon meer en moeder is weekend weg)
Slotjequote:
Dierenartsen werken nou eenmaal niet voor nietsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
Fijn ook dat het serieus genomen word...
Morgen ga ik langs de dierenarts, Moet ik wel geld mee nemen want alleen een kleine controle was de laatste x al 2x 50 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |