quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:32 schreef nealzzz het volgende:waarom laat je dan ook je broek zakken op een schoolfeest
Doe nou niet of jij roomser dan de paus bent, dit doen we allemaal!!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:32 schreef nealzzz het volgende:waarom laat je dan ook je broek zakken op een schoolfeest
Dus je heb je onderbroek aan het publiek laten zien en nu zie je het als smaad dat iemand dat vertelt? Blijkbaar ben je een lafbek. Sta gewoon achter je acties joh.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef Legwieh het volgende:
Als volgt is aan de hand, Mijn vriendin zit op de middelbare school waar ik zelf ook op heb gezeten, nu heeft een docent bij haar in de les, en ook in andere lessen verteld dat ik ooit op een schoolfeest (waar ik als oud-leerling aanwezig was) mijn broek heb laten zakken zodat mijn boxershort te zien was.
Dit beschouw ik als smaad, welke acties kan ik hiertegen ondernemen?? naast een bericht naar de schoolleiding, om te melden wat er is voorgevallen???
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Adfundum het volgende:
1 Was het waar? zo ja, dan is het geen smaad.
2 Was ie schoon? zo nee, dan is het smet, geen smaad
aangifte doen bij de politie,daarna stenigen, is t mens nou helemaal gek om te zeggen dat je je boxer hebt laten zien?? Belachelijk zeg, je hele carriere bij AH is nu naar de klote door dit ranzige verhaal wat over je de ronde doetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef Legwieh het volgende:
Als volgt is aan de hand, Mijn vriendin zit op de middelbare school waar ik zelf ook op heb gezeten, nu heeft een docent bij haar in de les, en ook in andere lessen verteld dat ik ooit op een schoolfeest (waar ik als oud-leerling aanwezig was) mijn broek heb laten zakken zodat mijn boxershort te zien was.
Dit beschouw ik als smaad, welke acties kan ik hiertegen ondernemen?? naast een bericht naar de schoolleiding, om te melden wat er is voorgevallen???
Is nu je reputatie geruineerd dan?quote:Smaad is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging of dat te goeder trouw kon worden aangenomen dat deze feiten waar zijn en dat het algemeen belang vereiste dat de feiten naar buiten werden gebracht. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.
Vraag 1 van de rechter:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:30 schreef Legwieh het volgende:
Dat zeg jij. Een docent op de middelbare school handelt in het belang van het algemene fatsoen om de grootste loser uit de schoolgeschiedenis aan te halen, zodat de nieuwe generatie zulke fratsen niet meer uithaalt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:44 schreef Legwieh het volgende:
3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
ook al was het waar, het algemeen belang eiste geen telastlegging.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:53 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Een docent op de middelbare school handelt in het belang van het algemene fatsoen om de grootste loser uit de schoolgeschiedenis aan te halen, zodat de nieuwe generatie zulke fratsen niet meer uithaalt.
Dat docenten de publieke moraal hoog houden is in het algemeen belang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |