Middelbaar maar ik ben hier en daar wat blijven steken (quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef Adelante het volgende:
Wat voor school doe je? Op een ROC zou ik het wat vreemd vinden staan.
Sadquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Middelbaar maar ik ben hier en daar wat blijven steken () dus ben al 19 jaar oud en heb een "volwassen" lichaam. (groot en breed...ontwikkeld dus
)
Ah ja kut...schoenen vergetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef AskMe het volgende:
nette spijkerbroek met blousje en nette schoenen en een colbertje
Ik loop tegenwoordig alleen maar in overhemden rond (zonder stropdas). Ik heb T-shirts enzo nooit iets gevondenquote:
Ik zou je leven tot een hel makenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat zou ik je raar aankijken
Ik spreek redelijk vaak voor de klas, mededelingen enzo...Ben er wel het type voorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
Beetje overdreven lijkt me
Of ga je les geven
Neem je jezelf eigenlijk wel serieus? Je volgt nog altijd middelbaar onderwijs immersquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik spreek redelijk vaak voor de klas, mededelingen enzo...Ben er wel het type voorIk heb al meerdere keren de tip gehad om leraar te worden maar het verdient niet zoveel....moet wel een beetje aan m'n toekomst denken
Ik denk dat jij wel tegen mij zou opkijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat zou ik je raar aankijken
Mooi met die witte riem ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Doe dan zoiets
http://i47.tinypic.com/91eb8i.jpg
Gewoon spijkerbroek shirt en colbert, kom je er nog bij in de buurt zonder dat het té is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |