Middelbaar maar ik ben hier en daar wat blijven steken (quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef Adelante het volgende:
Wat voor school doe je? Op een ROC zou ik het wat vreemd vinden staan.
Sadquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Middelbaar maar ik ben hier en daar wat blijven steken () dus ben al 19 jaar oud en heb een "volwassen" lichaam. (groot en breed...ontwikkeld dus
)
Ah ja kut...schoenen vergetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef AskMe het volgende:
nette spijkerbroek met blousje en nette schoenen en een colbertje
Ik loop tegenwoordig alleen maar in overhemden rond (zonder stropdas). Ik heb T-shirts enzo nooit iets gevondenquote:
Ik zou je leven tot een hel makenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat zou ik je raar aankijken
Ik spreek redelijk vaak voor de klas, mededelingen enzo...Ben er wel het type voorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
Beetje overdreven lijkt me
Of ga je les geven
Neem je jezelf eigenlijk wel serieus? Je volgt nog altijd middelbaar onderwijs immersquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik spreek redelijk vaak voor de klas, mededelingen enzo...Ben er wel het type voorIk heb al meerdere keren de tip gehad om leraar te worden maar het verdient niet zoveel....moet wel een beetje aan m'n toekomst denken
Ik denk dat jij wel tegen mij zou opkijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat zou ik je raar aankijken
Mooi met die witte riem ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Doe dan zoiets
http://i47.tinypic.com/91eb8i.jpg
Gewoon spijkerbroek shirt en colbert, kom je er nog bij in de buurt zonder dat het té is
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Matel het volgende:
Naar school zou ik nooit een pak aandoen, tenzij je bijvoorbeeld een presentatie zou moeten geven (en dan niet zo'n 10 minuten tussendoor presentatie natuurlijk). Als je toch netjes op school wil komen, trek dan gewoon een nette broek aan met overhemd, zonder stropdas.
Volledig pak zie ik zelf ook niet zitten (te formeel) maar gewoon overhemd + jasje + eventueel stropdas?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Doe dan zoiets
http://i47.tinypic.com/91eb8i.jpg
Gewoon spijkerbroek shirt en colbert, kom je er nog bij in de buurt zonder dat het té is
Trots erop zijn dat je medescholieren je aanzien als ouwe lul chapeauquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel tegen mij zou opkijken
Ik loop op school rond en ben wel vaker voor leraar aangezien
Geen stropdas, overhemd + jasje kan eventueel wel.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
[..]
Volledig pak zie ik zelf ook niet zitten (te formeel) maar gewoon overhemd + jasje + eventueel stropdas?
Wat doet de rest trouwens hier zo hysterisch? Is het dan zo raar om met een pak rond te lopen...Die dingen zitten zo lekker
Je bent nogal vol van jezelf, kletst onzin over een maatpak maar je bent tegelijkertijd zo onzeker dat je hier op Fok! om advies kunt vragen. Yeah right, mensen kijken echt op naar mensen zoals jijquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik doe het vrij goed bij de meisjes...Ik kan er wel mee levenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Trots erop zijn dat je medescholieren je aanzien als ouwe lul chapeau
Iemand die 19 is en op de middelbare school zit en dan een pak aan gaat trekkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
En dan doe ik er wel een zwarte of donker blauwe broek onder...Ik kijk zometeen wel hoe het staatquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef SwissDutchy het volgende:
[..]
Geen stropdas, overhemd + jasje kan eventueel wel.
Jij hebt VMBO gedaan zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Iemand die 19 is en op de middelbare school zit en dan een pak aan gaat trekken
Wat zielig, zou je niet eens als de sodemieter actie ondernemen om de middelbare school achter je te laten.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
op VWO 6 is dat niet zo raar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Iemand die 19 is en op de middelbare school zit..
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik doe het vrij goed bij de meisjes...Ik kan er wel mee leven
doe het gewoon een keer, kijk je dan of het bevalt of niet, van 1 keer proberen ga je niet dood en als ze niet lief tegen je zijn geef je ze toch gewoon strafquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
En dan doe ik er wel een zwarte of donker blauwe broek onder...Ik kijk zometeen wel hoe het staat
+1.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Iemand die 19 is en op de middelbare school zit en dan een pak aan gaat trekken
dat je geen vrijstelling krijgt als je je zo formeel kleedt zegquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Jij hebt VMBO gedaan zeker?
De hogere opleidingen duren iets langer knul
Ik vroeg dan ook slechts om de meningen hier...Als iedereen nou eens normaal zou reageren zou dat een hoop schelen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
doe het gewoon een keer, kijk je dan of het bevalt of niet, van 1 keer proberen ga je niet dood en als ze niet lief tegen je zijn geef je ze toch gewoon straf
Ja, alsof je met Havo/VWO nog niet klaar zou kunnen zijn op je 19e in je maatpakjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Muwoa ik denk dat de meningen hier een stuk ongezouter kunnen zijn dan die van irritante pubers op schoolquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook slechts om de meningen hier...Als iedereen nou eens normaal zou reageren zou dat een hoop schelen.
Op VWO scheelt dat hoogstens een jaarquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alsof je met Havo/VWO nog niet klaar zou kunnen zijn op je 19e in je maatpakje
normaal reageren terwijl je voor jezelf niet eens kunt beslissen of je iets wel of niet kunt dragenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook slechts om de meningen hier...Als iedereen nou eens normaal zou reageren zou dat een hoop schelen.
Jij bent de exentriekeling dus niet zeuren over 'normaal' reageren. Je krijgt reacties die je wellicht niet aanstaan maar dan moet je hier je vraag niet stellenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Buitengewoon kansloos als je bent blijven zitten. En ik hoef je lame excuus niet te weten. Zeker omdat ze je pak aan het opmeten waren bij jequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Op VWO scheelt dat hoogstens een jaar
Ja moet je je eens voorstellen dat exentriekelingen in een subforum als LIF komenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent de exentriekeling dus niet zeuren over 'normaal' reageren. Je krijgt reacties die je wellicht niet aanstaan maar dan moet je hier je vraag niet stellen
Nou goed, zoals al eerder gezegd denk ik dat het 'overdreven' is om naar school te dragen. Er zijn echter genoeg andere gelegenheden te bedenken waar het meer gepast isquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja moet je je eens voorstellen dat exentriekelingen in een subforum als LIF komen
Ik schaam me er niet voor...Waarom zou ik...I tried, I failed. Lekker boeiend...Ik heb een mooie toekomst voor me. Ik heb een goed stel hersens, een goed stel vrienden en m'n leven gaat lekker z'n gangetje...Geen wolkje aan de lucht hierquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Buitengewoon kansloos als je bent blijven zitten. En ik hoef je lame excuus niet te weten. Zeker omdat ze je pak aan het opmeten waren bij je![]()
![]()
![]()
TS zegt zelf dat die hier en daar is blijven stekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alsof je met Havo/VWO nog niet klaar zou kunnen zijn op je 19e in je maatpakje
Hé knul, ik was met mijn 17e van het VWO af, dus wat jij nu precies doet met je 19 jaar op een middelbare schoolquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Gebruik ze dan om zelf te bepalen of je een pak aan wil of nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor...Waarom zou ik...I tried, I failed. Lekker boeiend...Ik heb een mooie toekomst voor me. Ik heb een goed stel hersens, een goed stel vrienden en m'n leven gaat lekker z'n gangetje...Geen wolkje aan de lucht hier
HAVO5 -> VWO5 -> VWO6quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Buitengewoon kansloos als je bent blijven zitten. En ik hoef je lame excuus niet te weten. Zeker omdat ze je pak aan het opmeten waren bij je![]()
![]()
![]()
De kleren heb ik al hoor...Alleen doe ik ze vrijwel nooit aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hé knul, ik was met mijn 17e van het VWO af, dus wat jij nu precies doet met je 19 jaar op een middelbare school
In een (maat)pak?![]()
Zie je jezelf al minstens ¤500,- uitgeven, om 1 maat(!)pak te hebben om naar je middelbare (!) school aan te doen?
Ja? Je beseft je dan ook dat je er dan 3 of 4 moet kopen? Één maatpak is ook zo zielig, kan je 2 dagen je kostuum aan en de rest van de week loop je in je 'nette broek', dat is toch ook niks..
En een shirt + das van bv. de society shop ofzo, dat die samen ook ~¤170 kosten besef je je ook? En dat je er daar dan ook een aantal van moet hebben?
Je kan natuurlijk niet je 'nette blousje' van de Esprit aan onder je pak, dat moet je toch ook snappen.
Enig idee hoe belachelijk je over komt?
Is ook een kansloze manier om te falen op de Universiteit. Doe dan gewoon een HBO opleidingquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef SwissDutchy het volgende:
[..]
HAVO5 -> VWO5 -> VWO6
Gebuert redelijk veel hoor, dan blijf je niet eens zitten.
Ik vraag me af wat je als middelbare scholier met 1 of meerdere pakken moet? Het blijft namelijk raar om deze naar je school aan te trekken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De kleren heb ik al hoor...Alleen doe ik ze vrijwel nooit aan
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Op VWO scheelt dat hoogstens een jaar
Je doet dus HAVO, want je hebt het wel over hogere opleidingen en het VWO, maar als je daar op had gezeten, had je dat allang direct geschreven.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Lekker boeiend of je faalt of niet...Het is nooit verkeerd om te proberen. De echte falers zijn de mensen die niet proberenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is ook een kansloze manier om te falen op de Universiteit. Doe dan gewoon een HBO opleiding
Je hebt 3 maatpakken in de kast hangen? Als middelbare scholier?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De kleren heb ik al hoor...Alleen doe ik ze vrijwel nooit aan
Misschien bedoelt TS eigenlijk 'regenpakken'quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je als middelbare scholier met 1 of meerdere pakken moet? Het blijft namelijk raar om deze naar je school aan te trekken.
De "hippe" kleding van tegenwoordig vind ik geen zak aan (hoodies e.d.). Ik ging dus over op overhemden en de pakken volgden daarna gewoon omdat ik ze nodig had (Gala's en andere feestjes met dresscode)quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je als middelbare scholier met 1 of meerdere pakken moet? Het blijft namelijk raar om deze naar je school aan te trekken.
En dan ga je maar gelijk over op de maatpakken? Waarom niet gewoon een pak van de WE ofzo. Maar goed, ieder zijn hobbie om zijn geld aan te besteden zegmaar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De "hippe" kleding van tegenwoordig vind ik geen zak aan (hoodies e.d.). Ik ging dus over op overhemden en de pakken volgden daarna gewoon omdat ik ze nodig had (Gala's en andere feestjes met dresscode)
Geld teveel....als je het doet doe het dan goed?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dan ga je maar gelijk over op de maatpakken? Waarom niet gewoon een pak van de WE ofzo. Maar goed, ieder zijn hobbie om zijn geld aan te besteden zegmaar.
Dat vind ik nou weer zonde, zo'n duur maatpak met een simpel overhemd eronder.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Geld teveel....als je het doet doe het dan goed?
Ik koop sowieso niet zoveel kleren en de overhemden zijn opzich erg goedkoop (25-30 euro). Het geld hoopt zich na een tijdje wel op
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik koop sowieso niet zoveel kleren en de overhemden zijn opzich erg goedkoop (25-30 euro). Het geld hoopt zich na een tijdje wel op
Ik zou niet weten waar ik echt op moet letten bij het kopen van een overhemdquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer zonde, zo'n duur maatpak met een simpel overhemd eronder.
Weet je wel waar je op moet letten als je jezelf een maatpak aan laat meten? Vraag je dan niet gelijk wat nou het verschil in overhemden maakt? Lijkt mij sowieso dat ze daar zelf wel over beginnen trouwens.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:56 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik echt op moet letten bij het kopen van een overhemd![]()
Meestal kijk ik slechts naar de kleur
Je bent een uitslover. Steek die energie maar in je studie. Die blijkt het harder nodig te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Het was eigenlijk iets wat ik maar een paar keer aan zou doen...Met het pak had ik er dus gelijk een overhemd erbij...Ik heb dus niet echt meerdere overhemden nodig gehad. De overhemden die ik nu normaal aandoe zijn 25-30 euro. Dus nooit gevraagd of nooit opgemerkt omdat ik niet dacht het nodig te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Weet je wel waar je op moet letten als je jezelf een maatpak aan laat meten? Vraag je dan niet gelijk wat nou het verschil in overhemden maakt? Lijkt mij sowieso dat ze daar zelf wel over beginnen trouwens.
Je koopt meerdere maatpakken (van waarschijnlijk vele honderden euro's), maar had daarbij niet de gedachte dat je weleens een fatsoenlijk overhemd nodig zou hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Het was eigenlijk iets wat ik maar een paar keer aan zou doen...Met het pak had ik er dus gelijk een overhemd erbij...Ik heb dus niet echt meerdere overhemden nodig gehad. De overhemden die ik nu normaal aandoe zijn 25-30 euro. Dus nooit gevraagd of nooit opgemerkt omdat ik niet dacht het nodig te hebben
Er werd gelijk een overhemd bijgekocht. Ik had dus al een overhemd voor elk pak.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je koopt meerdere maatpakken (van waarschijnlijk vele honderden euro's), maar had daarbij niet de gedachte dat je weleens een fatsoenlijk overhemd nodig zou hebben
1 overhemd per pak lijkt me wat weinig. Of gooi je dagelijks de boel de wasmachine in en pak je je ander pak uit de kastquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Er werd gelijk een overhemd bijgekocht. Ik had dus al een overhemd voor elk pak.
1 overhemd voor meerdere pakken? Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Maar goed, dan loop je dus in je dure maatpak met goedkoop overhemd (al zullen de meeste middelbare scholieren dat niet zien). Vertel me dan op zijn minst wel dat je meer dan fatsoenlijke schoenen onder heb zitten, dus niet een paar van Van Haren ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Er werd gelijk een overhemd bijgekocht. Ik had dus al een overhemd voor elk pak.
Nog 1 keer dan voor vanavond, ik blijf me verbazen in dit topic.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:00 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Het was eigenlijk iets wat ik maar een paar keer aan zou doen...Met het pak had ik er dus gelijk een overhemd erbij...Ik heb dus niet echt meerdere overhemden nodig gehad. De overhemden die ik nu normaal aandoe zijn 25-30 euro. Dus nooit gevraagd of nooit opgemerkt omdat ik niet dacht het nodig te hebben
Ik heb niet meerdere pakken per keer gekocht hequote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
1 overhemd voor meerdere pakken? Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Maar goed, dan loop je dus in je dure maatpak met goedkoop overhemd (al zullen de meeste middelbare scholieren dat niet zien). Vertel me dan op zijn minst wel dat je meer dan fatsoenlijke schoenen onder heb zitten, dus niet een paar van Van Haren ofzo.
Wat draag je dan onder je maatpak? Trainersquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:08 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb niet meerdere pakken per keer gekocht he
Ik heb 2 paar fatsoenlijke schoenen maar ik heb die al een tijdje niet meer aangedaan (1tje zelf nooit)...Ik zou eens moeten kijken hoe ze zitten
Mwah, dat kan je dus wel met een aardige korrel zout nemen. Uit wat je zo leest lijkt het toch meer op een kostuum van de Mexx, WE, C&A ofzo dan op een maatpak.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je koopt meerdere maatpakken (van waarschijnlijk vele honderden euro's), maar had daarbij niet de gedachte dat je weleens een fatsoenlijk overhemd nodig zou hebben
Dus lijkt het mij logisch als je je volgende pak gaat halen dat je er dan gelijk weer minimaal 1 fatsoenlijk overhemd bijkoopt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:08 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb niet meerdere pakken per keer gekocht he
Ik heb 2 paar fatsoenlijke schoenen maar ik heb die al een tijdje niet meer aangedaan (1tje zelf nooit)...Ik zou eens moeten kijken hoe ze zitten
Mijn overhemden van 20-30 euro zitten nu prima...Ik heb momenteel niet het geld om een groot aantal hele duren overhemden te kopen (Ik zou niet eens weten aan welke bedragen ik zou moeten denken maar oké).quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Nog 1 keer dan voor vanavond, ik blijf me verbazen in dit topic.
Waar heb je je maatpak gekocht? Ben wel benieuwd als ze je zo weinig vertellen en zulke slechte informatie geven..
Stap maar eens bij, daar is hij weer, bijvoorbeeld de Society Shop binnen en vraag daar maar eens om een shirt te passen, zodra je het aandoet, zal je het verschil zien, voelen en merken tussen dergelijke overhemden en overhemden van 20 - 30 euro.
Was het vervolgens een keer en kijk eens hoe het uit de was komt, hoe de kraag zit, hoe de glans van het katoen is, hoe kreukvrij het is en kijk dan nog eens naar je 'normale overhemden'.
Als je er écht om geeft, zal er een wereld voor je open gaan.
Maar waarom dan meerdere maatpakken? Als je verder niet eens het geld hebt om je verder bijpassend te kleden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:11 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Mijn overhemden van 20-30 euro zitten nu prima...Ik heb momenteel niet het geld om een groot aantal hele duren overhemden te kopen (Ik zou niet eens weten aan welke bedragen ik zou moeten denken maar oké).
Dat klopt, maar in zijn OP vraagt hij toch echt onze mening.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Grappig dat iedereen dingen roept zoals "belachelijk", "geen gezicht", "uitslover". Als TS het nou leuk vindt om in een pak te lopen, moet hij toch weten? Hij loopt in ieder geval niet als een mak schaap achter de meute aan met een GStar broek en een t-shirt (of wat ook in de mode is tegenwoordig).
Wat leukvoorlater zegt: gewoon aandoen wat je mooi vindt en je geen reet aantrekken wat anderen daarvan vinden.
Gewoon een kleding zaak in Amsterdam dat gespecialiseerd was in pakken.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dus lijkt het mij logisch als je je volgende pak gaat halen dat je er dan gelijk weer minimaal 1 fatsoenlijk overhemd bijkoopt.
Dan vraag ik mij inderdaad ook af in wat voor (soort) winkel je dat pak gekocht hebt?
Het was niet de bedoeling voor mij om elke dag in pak te lopen. De pakken die ik had waren gewoon pakken die ik aandeed op speciale gelegenheden (en die doen zich niet zo heel vaak voor)quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar waarom dan meerdere maatpakken? Als je verder niet eens het geld hebt om je verder bijpassend te kleden.
Dat is waar, maar ik snap echt niet waarom iedereen het belachelijk vindt? Ik zou er echt niet van opkijken, ik zie wel mensen met vreemdere kleding aan, een pak vind ik nou niet zo raar, sommige mannen/jongens staat een pak juist hardstikke leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in zijn OP vraagt hij toch echt onze mening.
Een pak kan zeker leuk staan, maar jij gaat toch ook niet in je ballerina outfit lopen als je een voetbalwedstrijd hebt (even een extreem voorbeeld)quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik snap echt niet waarom iedereen het belachelijk vindt? Ik zou er echt niet van opkijken, ik zie wel mensen met vreemdere kleding aan, een pak vind ik nou niet zo raar, sommige mannen/jongens staat een pak juist hardstikke leuk.
Op school? TS gaat nog naar de schooltuinenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik snap echt niet waarom iedereen het belachelijk vindt? Ik zou er echt niet van opkijken, ik zie wel mensen met vreemdere kleding aan, een pak vind ik nou niet zo raar, sommige mannen/jongens staat een pak juist hardstikke leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |