Wat is daar mis meequote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Kadootje geven op de eerste date
Gast..geef NIETS.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
Goed, komende vrijdag heb ik een date met een geweldige meid en om te laten zien dat ik haar echt serieus leuk vind, zou ik d'r graag een cadeautje geven. Gewoon iets kleins en simpels, maar wel leuk. Echter is de laatste keer dat ik een 'serieuze' date had alweer zo'n 4 jaar geleden en zodoende weet ik eigenlijk niks te verzinnen.
Zelf dacht ik aan een mooi bosje bloemen die 'k door het restaurant alvast klaar laat zetten, maar als ze daarna nog de stad in wil, zit ze dus de hele avond met die bloemen opgescheept. Andere ideeën waren een bescheiden doosje bonbons (maar dan zul je zien, dat ze net die ene meid is die niet van chocolade houdt) of een knuffelbeertje, of iets in die trend, in zuster outfit (ze volgt een verpleegstersopleiding). Dergelijke voorwerpen met hartjes erop geef ik liever niet, daar is het toch wat te vroeg voor.
Andere suggesties waar ik waarschijnlijk niks mee kan, zijn o.a. zaad, 20 centimeter, anale vernedering en meer van dat soort dingen.
Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar dat leverde alleen topics op uit het vorige decennium, waarin vooral naar de invulling van een eerste date werd gevraagd.
Jaquote:Op zondag 7 februari 2010 19:35 schreef L0t.. het volgende:
Wat dacht je van geen cadeautje? Dat is echt veeelll te pushy voor een 1e date.
En het feit dat je nu een alleenstaande dikke fokker bent heb je daar misschien ook wel aan te dankenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:34 schreef tong80 het volgende:
Ik gaf op een eerste date ooit een meisje een Chuppa Chup lollie.
Ik zei : De bloemen waren op.'
En het ijs was gebroken.
Dat idd.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:35 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:35 schreef L0t.. het volgende:
Dat werkt als je bij haar thuis afspreekt wel, niet in een restaurant.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zeggen een roseetje. Tenzij ze liever wit drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |