Wat is daar mis meequote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Kadootje geven op de eerste date
Gast..geef NIETS.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:32 schreef Ireyon het volgende:
Goed, komende vrijdag heb ik een date met een geweldige meid en om te laten zien dat ik haar echt serieus leuk vind, zou ik d'r graag een cadeautje geven. Gewoon iets kleins en simpels, maar wel leuk. Echter is de laatste keer dat ik een 'serieuze' date had alweer zo'n 4 jaar geleden en zodoende weet ik eigenlijk niks te verzinnen.
Zelf dacht ik aan een mooi bosje bloemen die 'k door het restaurant alvast klaar laat zetten, maar als ze daarna nog de stad in wil, zit ze dus de hele avond met die bloemen opgescheept. Andere ideeën waren een bescheiden doosje bonbons (maar dan zul je zien, dat ze net die ene meid is die niet van chocolade houdt) of een knuffelbeertje, of iets in die trend, in zuster outfit (ze volgt een verpleegstersopleiding). Dergelijke voorwerpen met hartjes erop geef ik liever niet, daar is het toch wat te vroeg voor.
Andere suggesties waar ik waarschijnlijk niks mee kan, zijn o.a. zaad, 20 centimeter, anale vernedering en meer van dat soort dingen.
Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar dat leverde alleen topics op uit het vorige decennium, waarin vooral naar de invulling van een eerste date werd gevraagd.
Jaquote:Op zondag 7 februari 2010 19:35 schreef L0t.. het volgende:
Wat dacht je van geen cadeautje? Dat is echt veeelll te pushy voor een 1e date.
En het feit dat je nu een alleenstaande dikke fokker bent heb je daar misschien ook wel aan te dankenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:34 schreef tong80 het volgende:
Ik gaf op een eerste date ooit een meisje een Chuppa Chup lollie.
Ik zei : De bloemen waren op.'
En het ijs was gebroken.
Dat idd.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:35 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:35 schreef L0t.. het volgende:
Dat werkt als je bij haar thuis afspreekt wel, niet in een restaurant.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou zeggen een roseetje. Tenzij ze liever wit drinkt.
Het komt een beetje vreemd over. "Pushy", zoals hierboven al gezegt wordt. En een beetje hopeloos.quote:
Daar moet ze toch ook drinken?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat werkt als je bij haar thuis afspreekt wel, niet in een restaurant.
Hoi schat.quote:
Het is een EERSTE DATEquote:Op zondag 7 februari 2010 19:40 schreef nooorq1a het volgende:
[..]
Hoi schat.
Hoei lieverd
Hier heb je een bosje bloemen.
Aww wat lief , dankjewel schat![]()
Tis toch wel beter dat je iets geeft , maakt niet uit. Het gaat om het idee, dan tover je gelijk een smile of haar gezicht
Ja ?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:43 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Zeg jij als je eerste date afgelopen is ook 'ik hou van je'?
als je niet als een emotioneel gefrustreerde leech over wilt komen geef je niets.quote:
Ik probeer het kleine beetje relatie suggesties dat ik in mijn hoofd heb eruit te schoppen. Ik weet ga niet eens wat je tegen een meid moet zeggen als je haar leuk vindquote:
Daar heb je een punt..quote:Op zondag 7 februari 2010 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niets.
Ik zou meteen het idee hebben dat je te wanhopig bent
dan koop je wel wat, ben je zenuwachtig of zo?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Ireyon het volgende:
Hmm naja het zal wel niks worden dus.. Maar wtf, het is toch ontzettend schraal om daar met lege handen aan te komen lopen?
En ze heeft waarschijnlijk al wel door dat ik geen loverboy ben o.i.d.
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Ireyon het volgende:
Hmm naja het zal wel niks worden dus.. Maar wtf, het is toch ontzettend schraal om daar met lege handen aan te komen lopen?
Kijk, ik denk precies hetzelfde.. Maar ik zal, als het mijn eerste dat was, zal ik wel iets meenemen , kleinegeitje ofzo. Neem je wat mee, ben je opeens wanhopig. Neem je niets mee, ben je opeens een lulquote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Ireyon het volgende:
Een grapje kan wel. Zoals die chup a chup, van hierboven ergens, maar een serieus kado zou ik veel te verlegen van worden en júist een afknapper vinden.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Ireyon het volgende:
Het staat erg wanhopig als je meteen cado`s mee gaat brengenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef Ireyon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |