quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
Onbekend bellen.
Verder is dat best schandalig om eerlijk te zijn.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
Telefoon neemt ze op met "hoi tjoptjop" of "hallo?"
Onbekend bellen, en vragen met wie je spreekt.quote:
iemand anders onbekend laten bellen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onbekend bellen, en vragen met wie je spreekt.
Goede strategiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onbekend bellen, en vragen met wie je spreekt.
Dat, en dat. Geniaal topicquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
Onbekend bellen.
Verder is dat best schandalig om eerlijk te zijn.
Dat dus. En als ze der naam zegt zegt die gene gewoon: owh.. dan heb ik het verkeerde nummer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
iemand anders onbekend laten bellen.
quote:Today, a guy from my school came into my work. I knew him but forgot his name. I didn’t want to be rude and ask for his name when he probably expected me to know it. So, thinking I was clever, I said “How do you spell your name again?”. His name was Rob. FML
Dat rijmt op vulva.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:43 schreef Jeebus het volgende:
Heet ze niet toevallig Mulva?
"Ik wil je niet langer 'liefste' noemen, dus hoe heet je eigenlijk?"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg dat je geen zin meer hebt om haar telkens met "mooiste/liefste meisje van deze aardbol" aan te spreken en vraag (eventueel met de toevoeging "nogmaals") om haar naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |