http://forum.fok.nl/user/history/287311quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef youarethebest het volgende:
ik heb nog nooit een topic hierover geopend en ik vraag of iemand kan doen en niet of ik het zelf kan doen want ga het niet zelf doen
Dan zal het je aardig wat geld gaan kosten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef youarethebest het volgende:
ik heb nog nooit een topic hierover geopend en ik vraag of iemand kan doen en niet of ik het zelf kan doen want ga het niet zelf doen
Hij zat in het verkeerde subbie en we hebben hem even gewezen op het eit dat ie beter in GC of DIG kon zijn, vandaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:50 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/287311
Ik zie toch echt nog een topic hierover, door jou gemaakt![]()
ah okquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hij zat in het verkeerde subbie en we hebben hem even gewezen op het eit dat ie beter in GC of DIG kon zijn, vandaar
Niet liegen, jongeman.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:48 schreef youarethebest het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef compizfox het volgende:
heey allemaal,
mijn vader is bijna jarig en ik bedenk me opeens om een eigen website voor hem te beginnen
hij heeft namelijk een eigen slager bedrijfdus het lijkt me wel leuk om een eigen slager-website aan hem te geven
wie o wie kan me helpen vergoeding is natuurlijk mogelijk![]()
alvast bedankt!!!!
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:00 schreef compizfox2 het volgende:
ik heb een vraagje weet iemand een andere manier om videos op youtube te kijken zonder adobe flash player geinstaleerd te hebben?
met vriendelijke groetjes.
compizfox is mijn account maar die is banned
Ik ben toch wel benieuwd naar jouw schatting...quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef youarethebest het volgende:
over de vergoeding kunnen we wel onderhandelen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef youarethebest het volgende:
heey iedereen,
me vader is bijna jarig dus wil hem een eigen bedrijfs website geven als cadeau.
mijn vader heeft namelijk een slager bedrijf maar nog geen eigen website.
mijn vraag is wie kan er een maken voor vergoeding?
het is niet heel veel dat er moet gebeuren alleen een voorpagina(die moet mooi zijn).
en verder over 'wie we zijn'.
over de vergoeding kunnen we wel onderhandelen.
mvg
Nee, we geloven jequote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef compizfox het volgende:
heey allemaal,
mijn vader is bijna jarig en ik bedenk me opeens om een eigen website voor hem te beginnen
hij heeft namelijk een eigen slager bedrijfdus het lijkt me wel leuk om een eigen slager-website aan hem te geven
wie o wie kan me helpen vergoeding is natuurlijk mogelijk![]()
alvast bedankt!!!!
Wedden dat je gaat zeggen dat het je broertje ofzo is, die het lumineuze zelfde idee had, héél toevallig!quote:
En ook dezelfde basisschool, dus dezelfde beroerde spellingquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wedden dat je gaat zeggen dat het je broertje ofzo is, die het lumineuze zelfde idee had, héél toevallig!
bwehehehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |