Kan iemand van de moderators deze zooi eruit halen? Onzinreacties heeft niemand iets aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:30 schreef Keiichi het volgende:
Het pand in de fik steken.
Mijn eerste gedachte...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef Keiichi het volgende:
Ooit aan gedacht om zelf even de handen uit de mouwen te steken? Misschien dat in goed overleg de verhuurder ook een handje meehelpt.
Het is onze zooi niet. De huurder heeft een borg betaald aan de beheerder, daarvan kan hij het opruimen. Geloof me, in mijn schoenen had je al lang de beheerder op zijn bek geslagen, het is echt erger dan een kraakpand, maar we moeten de volle mep betalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef Keiichi het volgende:
Ooit aan gedacht om zelf even de handen uit de mouwen te steken? Misschien dat in goed overleg de verhuurder ook een handje meehelpt.
^^ Dat dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef Keiichi het volgende:
klinkt logisch, dan ben je het snelste klaar en is het probleem opgelost. Maar ik vermoed dat TS dat gaat vertikken omdat hij vindt dat alles voor hem gedaan moet worden?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef Keiichi het volgende:
Dat dus. Kom op zeg, met een beetje goede wil is het zo weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef Keiichi het volgende:
Bel de milieudienst van de gemeente... Wel kans dat je vervolgens uit het pand moet vanwege gezondheidsrisicoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Het is onze zooi niet. De huurder heeft een borg betaald aan de beheerder, daarvan kan hij het opruimen. Geloof me, in mijn schoenen had je al lang de beheerder op zijn bek geslagen, het is echt erger dan een kraakpand, maar we moeten de volle mep betalen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bel de milieudienst van de gemeente... Wel kans dat je vervolgens uit het pand moet vanwege gezondheidsrisiso
En je leeft veel prettigerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat dus. Kom op zeg, met een beetje goede wil is het zo weg.
Dus ga je vrijwillig in die zooi blijven zitten en alleen maar lopen miepen dat het niet van jou is en dus iemand anders het maar moet opruimen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef R2cksson het volgende:
Het punt van coulance richting de beheerder is al lang voorbij. Er is al zo ontzettend veel voorgevallen, dat past niet in deze topic.
Al lang een paar keer gedaan. Ik krijg steeds te horen dat ze niets kunnen doen omdat het geen overheidsgebouw is. Ook de GGD heb ik gebeld, die sturen mij door naar de gemeente.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bel de milieudienst van de gemeente... Wel kans dat je vervolgens uit het pand moet vanwege gezondheidsrisiso
Ik zeg... Gewoon doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef Keiichi het volgende:
Het zijn niet zomaar een paar vuilniszakken... Het ligt praktisch los over de vloer of los op een stapel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef DJKoster het volgende:
Foto's?
En kom op.. een paar vuilniszakken gooi je toch even weg?
Zoveel moeite voor iets wat je in een uur zelf kunt doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:37 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Al lang een paar keer gedaan. Ik krijg steeds te horen dat ze niets kunnen doen omdat het geen overheidsgebouw is. Ook de GGD heb ik gebeld, die sturen mij door naar de gemeente.
Precies, dat wil ik dan ook wel eens weten. Waarom blijf je vrijwillig in die zooi wonen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Sjeen het volgende:
Waarom woon je er zelf eigenlijk nog?
Oplossingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef R2cksson het volgende:
Het zijn niet zomaar een paar vuilniszakken... Het ligt praktisch los over de vloer of los op een stapel.
Ja, dadelijk gooit hij je op straat....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef R2cksson het volgende:
dat kan in mijn nadeel zijn straks mocht de beheerder daar lucht van krijgen.
Noodzaak eigenlijk. Ik heb een huis gekocht, maar daar wordt op dit moment verbouwd. Zo grondig dat je daar nog niet kunt wonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Sjeen het volgende:
Waarom woon je er zelf eigenlijk nog?
10 minuten is dat weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Noodzaak eigenlijk. Ik heb een huis gekocht, maar daar wordt op dit moment verbouwd. Zo grondig dat je daar nog niet kunt wonen.
Ik zal een foto plaatsen met een heel klein gedeelte van de zooi.
[ afbeelding ]
Dit is maar een foto van de 100 die ik heb gemaakt in het huis. De reacties van 'gewoon even een uurtje aan de slag' zijn begrijpelijk, maar wanneer je hier door het huis bent gelopen en het verhaal de afgelopen maanden hebt meegekregen kom je op hele andere gedachten.
Juist, omdat je nog nooit contact hebt gehad met de beheerder.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:18 schreef karr-1 het volgende:
Nou als die foto representatief is voor de rest dan had ik gewoon een rol vuilniszakken en een paar handschoenen gekocht en het zelf gedaan. My God, ik snap die passieve houding niet helemaal.
Als jij je tijd en energie wil blijven besteden aan een beheerder, moet je vooral zo doorgaan. Maar daar kies je dan wel zelf voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:20 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Juist, omdat je nog nooit contact hebt gehad met de beheerder.
Straks ga je me nog vertellen dat ik het behang overal moet gaan vernieuwen omdat ik maar wat verdraagzamer moet zijn. Flikker toch op.
Hey, jij wou advies. Dan krijg je advies, best wel goed advies. Wees dan even wat liever hier, of ga lekker de zooi opruimen.quote:
Hier kies ik niet voor, ik wijs de beheerder steeds op zijn nalatigheid maar hij voert geen klap uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jij je tijd en energie wil blijven besteden aan een beheerder, moet je vooral zo doorgaan. Maar daar kies je dan wel zelf voor.
Moet ik ook maar meteen de keuken renoveren? Het is WGR, niet KLB. Kom met iets nuttigs of flikker een eind op.quote:Je zou ook de rotzooi kunnen opruimen.
Ik vraag niet aan je om voor mij in te vullen of ik elders wil wonen.quote:Je zou ook een andere kamer kunnen zoeken.
Dit is advies over de keuze van schoonmaakhandschoenen, niet wat ik juridisch kan ondernemen tegen mijn beheerder.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hey, jij wou advies. Dan krijg je advies, best wel goed advies.
Ga in KLB de standaard FOK! routine doornemen en laat mij gewoon met rust.quote:Wees dan even wat liever hier, of ga lekker de zooi opruimen.
Misschien moet je zelf opflikkeren naar KLB. Dat past beter bij je, denk ik zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Hier kies ik niet voor, ik wijs de beheerder steeds op zijn nalatigheid maar hij voert geen klap uit.
[..]
Moet ik ook maar meteen de keuken renoveren? Het is WGR, niet KLB. Kom met iets nuttigs of flikker een eind op.
[..]
Ik vraag niet aan je om voor mij in te vullen of ik elders wil wonen.
Verschil tussen rotzooi opruimen of een kamer opknappen he?!?!?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:20 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Juist, omdat je nog nooit contact hebt gehad met de beheerder.
Straks ga je me nog vertellen dat ik het behang overal moet gaan vernieuwen omdat ik maar wat verdraagzamer moet zijn. Flikker toch op.
Daar hebben we wel hinder van. De algemene staat van het pand is al officieel aangekaart bij de beheerder. In december is er uiteindelijk de huurcommissie voor ingeschakeld. Daar wacht ik nu nog op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Verschil tussen rotzooi opruimen of een kamer opknappen he?!?!?!
Jullie hebben hinder van de troep aangezien je zelf vind dat het je woongenot beperkt.. Jullie hebben geen hinder van het behang.
Het is de verantwoordelijkheid van de beheerder, die heeft borg ontvangen van de oude huurder. Dit was het verhaal dat het juridisch loket mij ook heeft gegeven. Daarop is ook een aangetekende brief naar de beheerder gestuurd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Portalis het volgende:
Het is toch zo dat een beheerder renovaties (bijv. dakgoot, lekkage) etc. moet laten uitvoeren? Troep e.d. moet je gewoon zelf opruimen, en dat kan hij zelfs van je eisen. In mijn studentenhuis komt bijvoorbeeld eens om de zoveel tijd een beheerder langs die kijkt of alles er nog goed uitziet. Dat die troep er ligt is de schuld van je oude huisgenoot, niet van de beheerder. Ja, je bent genaaid, maar het is niet aan de beheerder om dit op te lossen. In de tijd die je in dit topic hebt gestoken had je de troep van die foto al opgeruimd kunnen hebben.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Sjeen het volgende:
Wat wil je nu eigenlijk van ons horen dan?
Of je komt helpen Sjeen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef R2cksson het volgende:
Wie helpt?
Ik wil weten waar ik moet zijn met dit soort misstanden, en niet wat ik nodig heb bij de schoonmaak. Als het alleen de rommel was geweest had ik wel in KLB gepost, hier is meer aan de hand dan alleen rommel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Sjeen het volgende:
Wat wil je nu eigenlijk van ons horen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |