abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77917725
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef R2cksson het volgende:

dat kan in mijn nadeel zijn straks mocht de beheerder daar lucht van krijgen.
Ja, dadelijk gooit hij je op straat....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:52:38 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_77918179
Koop een paar goede huishoudhandschoenen en opruimen maar.

Jemig, hooguit een middagje doorpakken en je bent van de troep af.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:03:08 #28
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_77918619
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:39 schreef Sjeen het volgende:
Waarom woon je er zelf eigenlijk nog?
Noodzaak eigenlijk. Ik heb een huis gekocht, maar daar wordt op dit moment verbouwd. Zo grondig dat je daar nog niet kunt wonen.

Ik zal een foto plaatsen met een heel klein gedeelte van de zooi.

Dit is maar een foto van de 100 die ik heb gemaakt in het huis. De reacties van 'gewoon even een uurtje aan de slag' zijn begrijpelijk, maar wanneer je hier door het huis bent gelopen en het verhaal de afgelopen maanden hebt meegekregen kom je op hele andere gedachten.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 februari 2010 @ 14:05:58 #29
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77918725

+

+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_77918790
Ik zou liever een weekendje uittrekken en al die troep zelf opruimen, dan dat ik daar maanden in moet leven.
pi_77918887
Wat een smeerpijp is de TS dat hij gewoon in die rotzooi is gaan wonen, en niet even een rol zakken had gekocht daarin alles gegooit.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:12:05 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77918976
Tering dus om je huisbaas te naaien ga je een maand in ranzige schimmeltroep zitten... Dat zal hem leren!

Damn jij bent hardcore.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:18:28 #33
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77919198
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Noodzaak eigenlijk. Ik heb een huis gekocht, maar daar wordt op dit moment verbouwd. Zo grondig dat je daar nog niet kunt wonen.

Ik zal een foto plaatsen met een heel klein gedeelte van de zooi.

[ afbeelding ]

Dit is maar een foto van de 100 die ik heb gemaakt in het huis. De reacties van 'gewoon even een uurtje aan de slag' zijn begrijpelijk, maar wanneer je hier door het huis bent gelopen en het verhaal de afgelopen maanden hebt meegekregen kom je op hele andere gedachten.
10 minuten is dat weg.
censuur :O
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:18:59 #34
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_77919221
Nou als die foto representatief is voor de rest dan had ik gewoon een rol vuilniszakken en een paar handschoenen gekocht en het zelf gedaan. My God, ik snap die passieve houding niet helemaal.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:20:03 #35
39510 R2cksson
pi_77919257
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:18 schreef karr-1 het volgende:
Nou als die foto representatief is voor de rest dan had ik gewoon een rol vuilniszakken en een paar handschoenen gekocht en het zelf gedaan. My God, ik snap die passieve houding niet helemaal.
Juist, omdat je nog nooit contact hebt gehad met de beheerder.

Straks ga je me nog vertellen dat ik het behang overal moet gaan vernieuwen omdat ik maar wat verdraagzamer moet zijn. Flikker toch op.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:23:46 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_77919410
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:20 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Straks ga je me nog vertellen dat ik het behang overal moet gaan vernieuwen omdat ik maar wat verdraagzamer moet zijn. Flikker toch op.
Als jij je tijd en energie wil blijven besteden aan een beheerder, moet je vooral zo doorgaan. Maar daar kies je dan wel zelf voor.

Je zou ook de rotzooi kunnen opruimen.

Je zou ook een andere kamer kunnen zoeken.
pi_77919458
quote:

Flikker toch op.
Hey, jij wou advies. Dan krijg je advies, best wel goed advies. Wees dan even wat liever hier, of ga lekker de zooi opruimen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:25:55 #38
39510 R2cksson
pi_77919489
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als jij je tijd en energie wil blijven besteden aan een beheerder, moet je vooral zo doorgaan. Maar daar kies je dan wel zelf voor.
Hier kies ik niet voor, ik wijs de beheerder steeds op zijn nalatigheid maar hij voert geen klap uit.
quote:
Je zou ook de rotzooi kunnen opruimen.
Moet ik ook maar meteen de keuken renoveren? Het is WGR, niet KLB. Kom met iets nuttigs of flikker een eind op.
quote:
Je zou ook een andere kamer kunnen zoeken.
Ik vraag niet aan je om voor mij in te vullen of ik elders wil wonen.
pi_77919520
Wat is dit voor fucking gedrag in WGR ?

en dan doel ik niet op TS
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:27:04 #40
39510 R2cksson
pi_77919540
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Hey, jij wou advies. Dan krijg je advies, best wel goed advies.
Dit is advies over de keuze van schoonmaakhandschoenen, niet wat ik juridisch kan ondernemen tegen mijn beheerder.
quote:
Wees dan even wat liever hier, of ga lekker de zooi opruimen.
Ga in KLB de standaard FOK! routine doornemen en laat mij gewoon met rust.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:27:05 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_77919541
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:25 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Hier kies ik niet voor, ik wijs de beheerder steeds op zijn nalatigheid maar hij voert geen klap uit.
[..]

Moet ik ook maar meteen de keuken renoveren? Het is WGR, niet KLB. Kom met iets nuttigs of flikker een eind op.
[..]

Ik vraag niet aan je om voor mij in te vullen of ik elders wil wonen.
Misschien moet je zelf opflikkeren naar KLB. Dat past beter bij je, denk ik zo.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 12 februari 2010 @ 14:27:11 #42
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_77919547
quote:

[..]

Verschil tussen rotzooi opruimen of een kamer opknappen he?!?!?!

Jullie hebben hinder van de troep aangezien je zelf vind dat het je woongenot beperkt.. Jullie hebben geen hinder van het behang.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77919548
Dit topic kan dicht. TS vraagt advies, krijgt advies, advies bevalt hem niet, scheldt adviseurs uit.
pi_77919627
Backfire topic
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_77919630
Het is toch zo dat een beheerder renovaties (bijv. dakgoot, lekkage) etc. moet laten uitvoeren? Troep e.d. moet je gewoon zelf opruimen, en dat kan hij zelfs van je eisen. In mijn studentenhuis komt bijvoorbeeld eens om de zoveel tijd een beheerder langs die kijkt of alles er nog goed uitziet. Dat die troep er ligt is de schuld van je oude huisgenoot, niet van de beheerder. Ja, je bent genaaid, maar het is niet aan de beheerder om dit op te lossen. In de tijd die je in dit topic hebt gestoken had je de troep van die foto al opgeruimd kunnen hebben.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:29:37 #46
39510 R2cksson
pi_77919640
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

Verschil tussen rotzooi opruimen of een kamer opknappen he?!?!?!

Jullie hebben hinder van de troep aangezien je zelf vind dat het je woongenot beperkt.. Jullie hebben geen hinder van het behang.
Daar hebben we wel hinder van. De algemene staat van het pand is al officieel aangekaart bij de beheerder. In december is er uiteindelijk de huurcommissie voor ingeschakeld. Daar wacht ik nu nog op.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:30:53 #47
39510 R2cksson
pi_77919696
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:29 schreef Portalis het volgende:
Het is toch zo dat een beheerder renovaties (bijv. dakgoot, lekkage) etc. moet laten uitvoeren? Troep e.d. moet je gewoon zelf opruimen, en dat kan hij zelfs van je eisen. In mijn studentenhuis komt bijvoorbeeld eens om de zoveel tijd een beheerder langs die kijkt of alles er nog goed uitziet. Dat die troep er ligt is de schuld van je oude huisgenoot, niet van de beheerder. Ja, je bent genaaid, maar het is niet aan de beheerder om dit op te lossen. In de tijd die je in dit topic hebt gestoken had je de troep van die foto al opgeruimd kunnen hebben.
Het is de verantwoordelijkheid van de beheerder, die heeft borg ontvangen van de oude huurder. Dit was het verhaal dat het juridisch loket mij ook heeft gegeven. Daarop is ook een aangetekende brief naar de beheerder gestuurd.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 februari 2010 @ 14:32:40 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77919767
Wat wil je nu eigenlijk van ons horen dan?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_77919795
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Sjeen het volgende:
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:29 schreef R2cksson het volgende:
Wie helpt?
Of je komt helpen Sjeen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:36:36 #50
39510 R2cksson
pi_77919917
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil weten waar ik moet zijn met dit soort misstanden, en niet wat ik nodig heb bij de schoonmaak. Als het alleen de rommel was geweest had ik wel in KLB gepost, hier is meer aan de hand dan alleen rommel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')