Dat zegt ze toch...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:09 schreef Tommy.Cooper het volgende:
dit is al je tiende topic ofzo hierover, wat wil je hiermee bereiken?
http://forum.fok.nl/user/history/290506quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:09 schreef Tommy.Cooper het volgende:
dit is al je tiende topic ofzo hierover, wat wil je hiermee bereiken?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef nancydenhaag het volgende:
Hij heeft er ook heel veel spijt van en zegt zelf ook dat ze van hyves moet want ze is een hoer![]()
ja onder dit accountquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/290506
Ze heeft pas een topic in de PH gek.
Nee je snapt het niet, ze begint elke keer met een nieuwe hyves met haar zelfde naam.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:09 schreef Maitje het volgende:
Ze heeft 2 vriendjes..welke is van jou?
laat eens wat foto's van haar zien, bedankt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:16 schreef nancydenhaag het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, ze begint elke keer met een nieuwe hyves met haar zelfde naam.
Ze is geen nephyves. Tjeetje, ik ben toch reeel. Dit mens biedt zich zo aan, aan elke jongen
En dat jouw vriend daar op in gaat ligt natuurlijk niet aan hem, of aan jou of aan jullie relatie maar aan de rest van de wereldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:16 schreef nancydenhaag het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet, ze begint elke keer met een nieuwe hyves met haar zelfde naam.
Ze is geen nephyves. Tjeetje, ik ben toch reeel. Dit mens biedt zich zo aan, aan elke jongen
Nou en.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:16 schreef nancydenhaag het volgende:
Dit mens biedt zich zo aan, aan elke jongen
Dat wilde ik het net zeggen! Je vriend is toch de lul hier? Zij niet!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat jouw vriend daar op in gaat ligt natuurlijk niet aan hem, of aan jou of aan jullie relatie maar aan de rest van de wereld
Lijn? Kettingquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou en.
Hou je ghettoboii aan de lijn als je d'r niet mee om kunt gaan.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:16 schreef nancydenhaag het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |