Dat extra gas geven doe ik ook... maar dat eerste ???quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Olle. het volgende:
Als ik achterin zit (wat mij meestal vroeger overkwam) had ik nog wel eens het gevoel om de achterdeur te willen openen
Ben ik de enige die dit heeft?![]()
zo heb ik ook dat ik extra gas ga geven als ik op een kruispunt af rijd
zo ja dan is dat denk ik een epic fail voor mij
Ja om te kijken wat er gebuert. Was toch zo saai achterin.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Olle. het volgende:
Als ik achterin zit (wat mij meestal vroeger overkwam) had ik nog wel eens het gevoel om de achterdeur te willen openen
Ben ik de enige die dit heeft?![]()
zo heb ik ook dat ik extra gas ga geven als ik op een kruispunt af rijd
zo ja dan is dat denk ik een epic fail voor mij
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon opende mijn deur (bestuurder) terwijl hij achterin zat en wij savonds met 140 over de snelweg reden![]()
Kon niet zeggen dat ik het een leuke ervaring vond
Tering wat een kutjoch zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon opende mijn deur (bestuurder) terwijl hij achterin zat en wij savonds met 140 over de snelweg reden![]()
kijk aan stelt me toch een beetje gerustquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb het ook wel eens gehad in een vliegtuig.
Lach maar je schrikt je kapot hoor op zo'n momentquote:
kijk kijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat heb ik ook altijd. Ik ben niet alleen!
2e trouwens niet![]()
sorriequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach maar je schrikt je kapot hoor op zo'n moment
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
En die waaide natuurlijk hard open, terwijl met 140kmpu de luchtstroom de deur dicht wil drukken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze reden achteruit in een DAF.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En die waaide natuurlijk hard open, terwijl met 140kmpu de luchtstroom de deur dicht wil drukken.
Ja, dat zal een spektakel geweest zijn
Ik weet ook heus wel dat een kind de deur dan heus niet open krijgt. Maar het is en blijft een feit dat je je eigen helemaal lamschrikt als je kind zo'n actie doet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En die waaide natuurlijk hard open, terwijl met 140kmpu de luchtstroom de deur dicht wil drukken.
BURNquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet ook heus wel dat een kind de deur dan heus niet open krijgt. Maar het is en blijft een feit dat je je eigen helemaal lamschrikt als je kind zo'n actie doet.
Duidelijk dat jij mij niet kentquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Ja... ja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |