Dat heeft er toch niks mee te maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Karasta het volgende:
Waarom zou je waspoeder mee nemen....
En dat verkopen ze alleen in Nederland en niet in Engeland?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Dat heeft er toch niks mee te maken?Maar omdat je het zo graag wil weten, de persoon voor wie ik het meeneem is allergisch voor gewoon waspoeder, dus ik neem speciaal waspoeder mee.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Karasta het volgende:
[..]
En dat verkopen ze alleen in Nederland en niet in Engeland?
tuurlijk half fok neemt minstens 1 pak ariel mee op vakantiequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Minisuisse het volgende:
Het staat er niet expliciet bij dat het niet mag. dus was benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:01 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
ik zal zeker even bij schiphol checken als die mogelijkheid er is.
Ik kom geen douane tegen die mijn handbagage checkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag wel maar bereid je maar vast voor op een uitgebreide check bij de douane
Tometo, tomatoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik kom geen douane tegen die mijn handbagage checken
Je zult gewoon de beveiliging bedoelen en de marechaussee doet de paspoortcontrole
Lukte mij ook vanuit Griekenland dus waarom niet... Alleen het zat niet in mijn handbaggage.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef Skiet het volgende:
Jezus denk je serieus dat je 1.5 kilo waspoeder kan meenemen in het vliegtuig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |