Niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:58 schreef Triggershot het volgende:
Verder lijkt me dit een relatie wat zich vooral online afspeelde?
Ja, ik kan je per pm vast wel ergens mee helpen als je de situatie een beetje omschrijft, maar is een e-mail wel zo slim, kan het net persoonlijker?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:59 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Maar heb je verder misschien enig idee hoe ik het in die E-mail zou kunnen brengen?
Zeg gewoon dat je graag weer met haar in contact wil komen omdat je haar mist?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:59 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Maar heb je verder misschien enig idee hoe ik het in die E-mail zou kunnen brengen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:57 schreef o.us het volgende:
Een beetje vaag dit. Zij heeft het uitgemaakt omdat je haar had geblokt op MSN?
Dat zei ik in die eerste E-mail ook al, en daar is niet op gereageerdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:00 schreef WieWapWop het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je graag weer met haar in contact wil komen omdat je haar mist?
Zo moeilijk is het toch niet.
Tevens had je toch gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo leuk vindt om met haar te msn'en.
Zoiets ja. En nu heeft ze mij geblockt maar achquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:57 schreef o.us het volgende:
Een beetje vaag dit. Zij heeft het uitgemaakt omdat je haar had geblokt op MSN?
Verloren zaak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat zei ik in die eerste E-mail ook al, en daar is niet op gereageerd
En je denkt dat je nu wel antwoord krijgt omdat...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat zei ik in die eerste E-mail ook al, en daar is niet op gereageerd
Maar daar schreef ik ook alleen : i miss youquote:
Goed gelezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je hebt een relatie, maar blokt haar op msn, en even later gaat het uit
Zet een hartje achter je MSN-naam!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:55 schreef Wilders-Jan het volgende:
Dit gaat over mijn ex waarmee het zo'n jaar goed ging, behalve het msn'nen beviel me niet dus toen ik er genoeg van had om te msn'nen blokte ik haar maar. Toen ze daar achter kwam begon ze afstandig te doen en zo'n maand later maakte ze het uit.
Ja, ze voelde zich blijkbaar aangevallen of zoietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je hebt een relatie, maar blokt haar op msn, en even later gaat het uit
Ik heb jou toegevoegd op msnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet een hartje achter je MSN-naam!
Of weggegooid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ja, ze voelde zich blijkbaar aangevallen of zoiets
Help niet! ik zei toch al dat ze me nu ook geblockt heeft?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet een hartje achter je MSN-naam!
Ze was cynisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:06 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Help niet! ik zei toch al dat ze me nu ook geblockt heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |