Niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:58 schreef Triggershot het volgende:
Verder lijkt me dit een relatie wat zich vooral online afspeelde?
Ja, ik kan je per pm vast wel ergens mee helpen als je de situatie een beetje omschrijft, maar is een e-mail wel zo slim, kan het net persoonlijker?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:59 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Maar heb je verder misschien enig idee hoe ik het in die E-mail zou kunnen brengen?
Zeg gewoon dat je graag weer met haar in contact wil komen omdat je haar mist?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:59 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Maar heb je verder misschien enig idee hoe ik het in die E-mail zou kunnen brengen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:57 schreef o.us het volgende:
Een beetje vaag dit. Zij heeft het uitgemaakt omdat je haar had geblokt op MSN?
Dat zei ik in die eerste E-mail ook al, en daar is niet op gereageerdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:00 schreef WieWapWop het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je graag weer met haar in contact wil komen omdat je haar mist?
Zo moeilijk is het toch niet.
Tevens had je toch gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo leuk vindt om met haar te msn'en.
Zoiets ja. En nu heeft ze mij geblockt maar achquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:57 schreef o.us het volgende:
Een beetje vaag dit. Zij heeft het uitgemaakt omdat je haar had geblokt op MSN?
Verloren zaak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat zei ik in die eerste E-mail ook al, en daar is niet op gereageerd
En je denkt dat je nu wel antwoord krijgt omdat...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat zei ik in die eerste E-mail ook al, en daar is niet op gereageerd
Maar daar schreef ik ook alleen : i miss youquote:
Goed gelezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je hebt een relatie, maar blokt haar op msn, en even later gaat het uit
Zet een hartje achter je MSN-naam!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:55 schreef Wilders-Jan het volgende:
Dit gaat over mijn ex waarmee het zo'n jaar goed ging, behalve het msn'nen beviel me niet dus toen ik er genoeg van had om te msn'nen blokte ik haar maar. Toen ze daar achter kwam begon ze afstandig te doen en zo'n maand later maakte ze het uit.
Ja, ze voelde zich blijkbaar aangevallen of zoietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je hebt een relatie, maar blokt haar op msn, en even later gaat het uit
Ik heb jou toegevoegd op msnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet een hartje achter je MSN-naam!
Of weggegooid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ja, ze voelde zich blijkbaar aangevallen of zoiets
Help niet! ik zei toch al dat ze me nu ook geblockt heeft?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet een hartje achter je MSN-naam!
Ze was cynisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:06 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Help niet! ik zei toch al dat ze me nu ook geblockt heeft?
Ik ben nu van plan om meer dan alleen 3 woorden te gebruiken maar ik weet niet hoe, en daarom heb ik dit topic aangemaakt om het jullie te vragenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:03 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En je denkt dat je nu wel antwoord krijgt omdat...
Dat kan helemaal niet!quote:
Ja en terectquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Ja, ze voelde zich blijkbaar aangevallen of zoiets
Ik vond haar heel leuk, alleen msn'nen wou ik niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja en terect
waarom blok je haar als je een 'relatie' met haar hebt ?
En in plaats van dat te zeggen, block je haar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ik vond haar heel leuk, alleen msn'nen wou ik niet meer
Inmiddels weet ik ook wel dat dat niet de beste oplossing is geweest, maar probeer ik een bericht te formuleren dat niet wanhopig overkomt maar wel geloofwaardigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in plaats van dat te zeggen, block je haar.
Charmant!
Doe niet zo flauw en doe gewoon mee!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geloof hier geen fuck van. Ook de knipoog als posticon helpt niet echt.
Maar wat wil je dan melden in dat bericht?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:19 schreef Wilders-Jan het volgende:
Inmiddels weet ik ook wel dat dat niet de beste oplossing is geweest, maar probeer ik een bericht te formuleren dat niet wanhopig overkomt maar wel geloofwaardig
Dat ik haar misquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan melden in dat bericht?
Ja juist,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Zal ik vanavond bij mijn vrouw proberen..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik niet de eerste user die roept dat een topic nep is, maar het valt me op dat het bij deze wel erg voor de hand ligt en dat er juist nu niemand anders is die het zegt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw en doe gewoon mee!
Ik was bang dat ze boos zou wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja juist,beetje flauwekul. Als je haar echt leuk vond, had je wel gezegd dat ze saai was op msn en niet met haar op msn wilde praten.
Of was ze alleen goed voor je voor de seks ?
Ik kan je verzekeren dat dit echt is hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik niet de eerste user die roept dat een topic nep is, maar het valt me op dat het bij deze wel erg voor de hand ligt en dat er juist nu niemand anders is die het zegt.
Beste advies tot nu toe.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:22 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik zou haar gaan stalken.
Ze doet net of ze je niet wilt, maar stiekem.......
Dus stalken... Ze houd wel van je, maar door je te negeren probeert ze je op te winden...
Ja echt..
en jij denkt door haar te blocken , zei er nooit achter zou komen,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Ik was bang dat ze boos zou worden
Waarom dan die knipoog?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:25 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dit echt is hoor
Ik ben echt serieus
Echt? Ik heb al in geen 3 maanden contact opgenomen. Zal ze nu niet genoeg hebben van hard to get spelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beste advies tot nu toe.
Ze wil je zo overduidelijk. Playing hard to get enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |