Niet helemaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:58 schreef Triggershot het volgende:
Verder lijkt me dit een relatie wat zich vooral online afspeelde?
Ja, ik kan je per pm vast wel ergens mee helpen als je de situatie een beetje omschrijft, maar is een e-mail wel zo slim, kan het net persoonlijker?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:59 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Maar heb je verder misschien enig idee hoe ik het in die E-mail zou kunnen brengen?
Zeg gewoon dat je graag weer met haar in contact wil komen omdat je haar mist?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:59 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Maar heb je verder misschien enig idee hoe ik het in die E-mail zou kunnen brengen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:57 schreef o.us het volgende:
Een beetje vaag dit. Zij heeft het uitgemaakt omdat je haar had geblokt op MSN?
Dat zei ik in die eerste E-mail ook al, en daar is niet op gereageerdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:00 schreef WieWapWop het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je graag weer met haar in contact wil komen omdat je haar mist?
Zo moeilijk is het toch niet.
Tevens had je toch gewoon kunnen zeggen dat je het niet zo leuk vindt om met haar te msn'en.
Zoiets ja. En nu heeft ze mij geblockt maar achquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:57 schreef o.us het volgende:
Een beetje vaag dit. Zij heeft het uitgemaakt omdat je haar had geblokt op MSN?
Verloren zaak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat zei ik in die eerste E-mail ook al, en daar is niet op gereageerd
En je denkt dat je nu wel antwoord krijgt omdat...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:02 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat zei ik in die eerste E-mail ook al, en daar is niet op gereageerd
Maar daar schreef ik ook alleen : i miss youquote:
Goed gelezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je hebt een relatie, maar blokt haar op msn, en even later gaat het uit
Zet een hartje achter je MSN-naam!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:55 schreef Wilders-Jan het volgende:
Dit gaat over mijn ex waarmee het zo'n jaar goed ging, behalve het msn'nen beviel me niet dus toen ik er genoeg van had om te msn'nen blokte ik haar maar. Toen ze daar achter kwam begon ze afstandig te doen en zo'n maand later maakte ze het uit.
Ja, ze voelde zich blijkbaar aangevallen of zoietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je hebt een relatie, maar blokt haar op msn, en even later gaat het uit
Ik heb jou toegevoegd op msnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet een hartje achter je MSN-naam!
Of weggegooid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ja, ze voelde zich blijkbaar aangevallen of zoiets
Help niet! ik zei toch al dat ze me nu ook geblockt heeft?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet een hartje achter je MSN-naam!
Ze was cynisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:06 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Help niet! ik zei toch al dat ze me nu ook geblockt heeft?
Ik ben nu van plan om meer dan alleen 3 woorden te gebruiken maar ik weet niet hoe, en daarom heb ik dit topic aangemaakt om het jullie te vragenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:03 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En je denkt dat je nu wel antwoord krijgt omdat...
Dat kan helemaal niet!quote:
Ja en terectquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:05 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Ja, ze voelde zich blijkbaar aangevallen of zoiets
Ik vond haar heel leuk, alleen msn'nen wou ik niet meerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja en terect
waarom blok je haar als je een 'relatie' met haar hebt ?
En in plaats van dat te zeggen, block je haar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ik vond haar heel leuk, alleen msn'nen wou ik niet meer
Inmiddels weet ik ook wel dat dat niet de beste oplossing is geweest, maar probeer ik een bericht te formuleren dat niet wanhopig overkomt maar wel geloofwaardigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in plaats van dat te zeggen, block je haar.
Charmant!
Doe niet zo flauw en doe gewoon mee!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geloof hier geen fuck van. Ook de knipoog als posticon helpt niet echt.
Maar wat wil je dan melden in dat bericht?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:19 schreef Wilders-Jan het volgende:
Inmiddels weet ik ook wel dat dat niet de beste oplossing is geweest, maar probeer ik een bericht te formuleren dat niet wanhopig overkomt maar wel geloofwaardig
Dat ik haar misquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan melden in dat bericht?
Ja juist,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Zal ik vanavond bij mijn vrouw proberen..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:16 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik niet de eerste user die roept dat een topic nep is, maar het valt me op dat het bij deze wel erg voor de hand ligt en dat er juist nu niemand anders is die het zegt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw en doe gewoon mee!
Ik was bang dat ze boos zou wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja juist,beetje flauwekul. Als je haar echt leuk vond, had je wel gezegd dat ze saai was op msn en niet met haar op msn wilde praten.
Of was ze alleen goed voor je voor de seks ?
Ik kan je verzekeren dat dit echt is hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik niet de eerste user die roept dat een topic nep is, maar het valt me op dat het bij deze wel erg voor de hand ligt en dat er juist nu niemand anders is die het zegt.
Beste advies tot nu toe.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:22 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik zou haar gaan stalken.
Ze doet net of ze je niet wilt, maar stiekem.......
Dus stalken... Ze houd wel van je, maar door je te negeren probeert ze je op te winden...
Ja echt..
en jij denkt door haar te blocken , zei er nooit achter zou komen,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Ik was bang dat ze boos zou worden
Waarom dan die knipoog?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:25 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat dit echt is hoor
Ik ben echt serieus
Echt? Ik heb al in geen 3 maanden contact opgenomen. Zal ze nu niet genoeg hebben van hard to get spelen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beste advies tot nu toe.
Ze wil je zo overduidelijk. Playing hard to get enzo.
Hoi,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:31 schreef Wilders-Jan het volgende:
Nog niemand met een leuk berichtje dat ik kan sturen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:55 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ik heb al zo'n 3 maanden geleden een E-mail gestuurd met de volgende (hele korte) text: "i miss you" waar ik geen antwoord op heb gekregen.
Dat klinkt nogal euh.. slapquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoi meid.
Ik weet dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt om je te blocken op msn.
ik vind msnen met jou gewoon minder leuk dan verwacht.
maar wil wel graag een relatie verder met je,
ik mis jou gewoon.
en wat we mee gemaakt hebben enzo.
Groetjes, Wilders-Jan
Bravo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:35 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Hoi,
Ik wil mis je. En ik weet dat je mij wil mist.
Dus ik wil graag weer een keer met je nueken uit.
Jij wil ook, dus dat is geregeld.
Bij jou of bij mij thuis?
Gr,
Je koedeltje.
ja en maar net doen of er niet is gebeurd, en mijn tekst was niet helemaal reality, je moet het zelf echter maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:38 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal euh.. slap![]()
Kan het niet zo worden gezet dat ik geen excuses hoef aan te bieden maar alleen zeg dat ik haar mis?
Het moet ook een beetje nonchalant en luchtig klinken
Is het goed als ik naast het zinnetje : 'en ik weet dat je mij mist ' een 'quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:35 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Hoi,
Ik wil mis je. En ik weet dat je mij wil mist.
Dus ik wil graag weer een keer met je nueken uit.
Jij wil ook, dus dat is geregeld.
Bij jou of bij mij thuis?
Gr,
Je koedeltje.
Hmm.. ik dacht juist dat zinnetje haar een het lachen zou kunnen maken wat haar aanzet om me te vergevenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja en maar net doen of er niet is gebeurd, en mijn tekst was niet helemaal reality, je moet het zelf echter maken.
maar die tekst van Damagedbrain is weer wat overdreven..
Ze negeert je niet voor niets, dus moet je niet in de mail zetten van "ik weet dat jij het ook wilt "
Ja tuurlijk, je gaat voor haar oordelen wat zei denkt, terwijl zei boos op je is, omdat jij verkeerd gehandeld hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:42 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Hmm.. ik dacht juist dat zinnetje haar een het lachen zou kunnen maken wat haar aanzet om me te vergeven
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:31 schreef Wilders-Jan het volgende:
Nog niemand met een leuk berichtje dat ik kan sturen?
quote:Hoi! Neuken?
Echt volgens mij heb je weinig verstand van een meisje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:44 schreef Wilders-Jan het volgende:
En als ik het seksistisch maak? is dat goed of heel dom?
Ik zou er gewoon een naaktfoto van jezelf bij doen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:41 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Is het goed als ik naast het zinnetje : 'en ik weet dat je mij mist ' een '' zet?
Ja want toen zij hei dat zei zij dat die anderen zijden dat ze zijden dat hij dat deed en toen zij hei tegen hunnie dat zei heel wat anders zijden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je gaat voor haar oordelen wat zei denkt, terwijl zei boos op je is, omdat jij verkeerd gehandeld hebt.
En met erecte penis!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:47 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik zou er gewoon een naaktfoto van jezelf bij doen...
Wel smaakvol natuurlijk..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:49 schreef ReflectieveReflector het volgende:
[..]
Ja want toen zij hei dat zei zij dat die anderen zijden dat ze zijden dat hij dat deed en toen zij hei tegen hunnie dat zei heel wat anders zijden.
Hij is. Zij is.
Hij zei. Zij zei.
Maar jij kent haar niet echt, vroegah op msn was ik altijd heel netjes en zij seksistisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Echt volgens mij heb je weinig verstand van een meisje.
Hoe oud ben je?
NEE niet doen,
Dat komt toch alleen over dat je het alleen daar voor doet
ECHTE MANNEN?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:54 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Maar jij kent haar niet echt, vroegah op msn was ik altijd heel netjes en zij seksistisch.
Ze zei vaak dat romantisch klef is en dat ze van echte mannen hield![]()
Dus daar wil ik in die E-mail rekening mee houden
Ja want als ze boos is denkt ze vast veel aan sex met jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:54 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Maar jij kent haar niet echt, vroegah op msn was ik altijd heel netjes en zij seksistisch.
Ze zei vaak dat romantisch klef en stom is en dat ze van echte mannen hield die meer seksistisch zijn![]()
Dus daar wil ik in die E-mail rekening mee houden
Niets laat je liefde voor een meisje beter zien dan een foto van haar gezicht met een flinke sliert van je mannenpap. Als dat de relatie niet doet opbloeien, dan is alle hoop verloren....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:47 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een naaktfoto van jezelf bij doen...
Wel smaakvol natuurlijk..
Ik betwijfel of ze nu nog boos zou zijn. Het is lang geleden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef ReflectieveReflector het volgende:
[..]
Ja want als ze boos is denkt ze vast veel aan sex met jou.
Props voor TS.
Een paardenhoofd?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wat dachten jullie van een duur cadeautje anoniem opsturen en via e-mail de verantwoordelijkheid opeisen?
Hoe duur zou dat zijn?quote:
Precies waar ik aan zat te denkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef Andiamo het volgende:
Mensen die mij mailen die ik op MSN geblokkeerd heb, komen in de junk terecht..
Waarschijnlijk is je 'ik mis je'-mail dan ook niet aangekomen...
Maar het paardenhoofd welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef Andiamo het volgende:
Mensen die mij mailen die ik op MSN geblokkeerd heb, komen in de junk terecht..
Waarschijnlijk is je 'ik mis je'-mail dan ook niet aangekomen...
Een eeuwig durende 2e indruk is veel meer waard!!quote:
Deze wordt het in ieder geval niet!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Wilders-Jan het volgende:
Kloon aanmaken zou wel heel erg slap en wanhopig lijken denken jullie ook niet?
Dat dus... gewaagde shit. (ik zou denk ik toch m'n zelfrespect/trots zwaarder laten wegen dan mjin waarschijnlijk misplaatste verlangen naar iets dat waarschijnlijk is gedoemd te mislukken.. -weet niet kan- )quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:57 schreef Triggershot het volgende:
Een 2e email zou echt fokkin goed moeten zijn wil je niet wanhopig overkomen, of probeer het van af andere kanalen?
Jij hebt er een goed gevormde mening overquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:23 schreef Symo het volgende:
[..]
Dat dus... gewaagde shit. (ik zou denk ik toch m'n zelfrespect/trots zwaarder laten wegen dan mjin waarschijnlijk misplaatste verlangen naar iets dat waarschijnlijk is gedoemd te mislukken.. -weet niet kan- )
Want het laatste dat je wil is je kwetsbaar opstellenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Jij hebt er een goed gevormde mening over![]()
Daarom wil ik juist niet al te serieus overkomen, voor het geval ze toch weigert.
Dan kan ik nog zeggen dat ik een grapje maakte
Als ze weigert maak het toch al geen klote meer uit wel dan? Lijkt me dan toch een gevalletje alles of nietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Jij hebt er een goed gevormde mening over![]()
Daarom wil ik juist niet al te serieus overkomen, voor het geval ze toch weigert.
Dan kan ik nog zeggen dat ik een grapje maakte
Goede raadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef Symo het volgende:
[..]
Als ze weigert maak het toch al geen klote meer uit wel dan? Lijkt me dan toch een gevalletje alles of niets
Kickstart en vol gas?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:35 schreef DamagedBrain het volgende:
Als het nou wat wordt..
Hoe zit het dan met mijn intellectuele eigendom?
Yes, your English is very good, without a hint of pit coal.quote:
Stiekem heet jij gewoon Jan Wilders. Familie van... Die spreekt ook van dat vernederlandst engels.quote:
Alles of niets hé?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Wilders-Jan het volgende:
Hi cutie,
I miss you. And i know you miss me.
I want to see you again.
And you want too.
Will it be in my house or yours?
See you soon,
XXX.
Ik heb hem verstuurd
Het straatverbod is aangevraagd!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:55 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ik voel me best nerveus eigenlijk. Een vreemde opwinding
Zou je denken...?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk niet dat ze iets van zich laat horen.
Als ze het eerste mailtje heeft gelezen zou ze wel iets van zich laten horen als ze wilde.quote:
Ik hoop van wel, al is het een neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk niet dat ze iets van zich laat horen.
In dit Topic?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:11 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ik laat het jullie weten mocht ze iets zeggen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef Lápiz het volgende:
Het is al meer dan 3 maanden geleden en jij gaat nog 'ns een keer actie ondernemen? Waarschijnlijk is ze alweer zes vriendjes verder.
Waarom ga ik hier überhaupt nog serieus op in?
Eindelijk iemand die het met mij eens is, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:09 schreef Snowcold het volgende:
Dude, heb je dat bericht echt verstuurd?
Na een verbroken relatie had ik toch wel iets anders verwacht. En er vooral vanuit gaan dat zij jou ook mist. Ik denk dat ze of zuchtend je mail weg klikt of je keihard uitlacht.
(tenminste, als dit een serieus topic is)
idd hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:47 schreef ReflectieveReflector het volgende:
[..]
Stiekem heet jij gewoon Jan Wilders. Familie van... Die spreekt ook van dat vernederlandst engels.
Kijk naar z'n bericht.. volgens mijn is ie gewoon een dikke troll.. dat stuur je toch niet! haha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is, inderdaad.
Nooit er van uit gaan en voor een ander oordelen hoe die gene denkt,
dan gaan ze je vaak nog meer negeren. of krijg je belachelijke reacties.
Dit heb je niet verstuurd hoop ik voor je..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Wilders-Jan het volgende:
Hi cutie,
I want to see you again.
And you want too.
See you soon,
XXX.
Ik heb hem verstuurd
Dat is gewoon dodelijk voor je relatie. Vooral omdat mondeling niet te communiceren valt. Ze heeft gewoon geen keuze TS. Je dropt het zo in haar schoot.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:17 schreef Djieluh het volgende:
Je moet haar ook niet blokken op msn, om het maar in engelse taal uit te drukken
DUMBASS
Jawel, het straat een soort onoverwinnelijkheid uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:52 schreef Vousetesmavie het volgende:
[..]
Dit heb je niet verstuurd hoop ik voor je..
Juist! Als onoverwinnelijkheid tenminste voortaan synoniem is aan sukkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Wilders-Jan het volgende:
Jawel, het straat een soort onoverwinnelijkheid uit
Nee inderdaad, alsof een meid daar op reageert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:59 schreef Symo het volgende:
[..]
Kijk naar z'n bericht.. volgens mijn is ie gewoon een dikke troll.. dat stuur je toch niet! haha.
Maar je hebt gelijk hoor, dat wel.
Ik denk eerder dat ze zich doodgelachen heeftquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Wilders-Jan het volgende:
Nog steeds geen bericht terug gekregen.. Waarscheinlijk heeft ze hem nog niet gelezen
Nah, we're drop dead serious.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Maar we weten allemaal natuurlijk wel dat TS een grote troll is.
Toch?
Dat is toch juist de bedoeling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zich doodgelachen heeft.
Sukkel.. ik vraag me af waarom dat zo vertrouwd klinktquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist! Als onoverwinnelijkheid tenminste voortaan synoniem is aan sukkel.
aaaah, kop op wilders, er is altijd hoopquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:22 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Sukkel.. ik vraag me af waarom dat zo vertrouwd klinkt
Ja ik denk ook dat dat het is inderdaad!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Gewoon vaak mailen
of niet kan ook...maar eh
Misschien doet die email het niet meer ofzo?
Of is tie gehackt alles kan!
Anders ik wel, kheb er buikpijn van!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zich doodgelachen heeft.
En dan die "onoverwinnelijke" mail.. Oke ik hou op voordat ik m'n broek plasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:28 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Echt? Ik heb al in geen 3 maanden contact opgenomen. Zal ze nu niet genoeg hebben van hard to get spelen?
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik hier nog serieus op inga, maar vooruit:quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wat is er trouwens mis met dat bericht??
1.Het geeft aan dat ik haar mis.
2. Het zinnetje : ' en ik weet dat je mij ook mist ' getuigd van een gezonde dosis zelfvertrouwen en dat kan iedereen wel waarderen.
Dank je wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik hier nog serieus op inga, maar vooruit:
1) Je engels is niet zo heel denderend.
2) Komop; waar is het excuus? Je kan wel geen sorry willen zeggen, maar HALLO! dat willen wij vrouwen nou juist net horen.
3) Je zegt dat je haar mist, maar niet wat je dan mist en waarom; dat je haar op msn niet mist lijkt me duidelijk, je had 'r immers al geblokkeerd..
eh. Nou, sowieso; probeer het is anders dan via een mailtje, maar spreek d'r via je 2e adres gewoon aan op msn ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Wat kan ik nu het beste zeggen?
Dat 2e adres is anoniem, ze weet niet dat ik het ben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef silliegirl het volgende:
[..]
eh. Nou, sowieso; probeer het is anders dan via een mailtje, maar spreek d'r via je 2e adres gewoon aan op msn ofzo.
Of ga langs, das nog beter.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat 2e adres is anoniem, ze weet niet dat ik het ben.
Langs gaan? Als in aanbellen?
Met auto of zonder auto
Alleen excuses aanbieden of mee uit vragen?
bloemen ja/nee?
Ja joh tuurlijk er zomaar van uit gaan dat zei jou ook mistquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wat is er trouwens mis met dat bericht??
1.Het geeft aan dat ik haar mis.
2. Het zinnetje : ' en ik weet dat je mij ook mist ' getuigd van een gezonde dosis zelfvertrouwen en dat kan iedereen wel waarderen.
Haha, niks man, het is over, uit, afgelopen, you fucked up. Leef er meequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Wat kan ik nu het beste zeggen?
En nu weet ik waarom, for the love of God...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Wilders-Jan het volgende:
Hi cutie,
I want to see you again.
And you want too.
See you soon,
XXX.
Ik heb hem verstuurd
Wat vind je ervan??quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef Domensino het volgende:
Ik was dit niet aan het volgen, maar toch benieuwd waarom men hier 7 pagina's lang over doorlulde...
[..]
En nu weet ik waarom, for the love of God...![]()
![]()
Waarschijnlijk wilt zij door jou domme acties geen contact meer met je , begrijp het maar gewoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:41 schreef Wilders-Jan het volgende:
Als ik de relatie niet meer kan redden. Ok.
Maar kan ik nog de friendzone in?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Misschien, ik weet het wel zeker
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Misschien ben jij gewoon kansloos.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Misschien, ik weet het wel zeker
heeft ze anders geen zusje ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:41 schreef Wilders-Jan het volgende:
Als ik de relatie niet meer kan redden. Ok.
Maar kan ik nog de friendzone in?
Waarscheinlijk niet nee........quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Wilders-Jan het volgende:
Nog steeds geen bericht terug gekregen.. Waarscheinlijk heeft ze hem nog niet gelezen
"Met auto" is niet van toepassing in dit kinderdraadje.quote:
Bij mamma op de achterbank.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:09 schreef RVP67 het volgende:
[..]
"Met auto" is niet van toepassing in dit kinderdraadje.
Iets in mij zegt dat jij niet 18+ bent, gek he ?
Jawel, en een lekkere ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef AlbertusFrimusIII het volgende:
[..]
heeft ze anders geen zusje ?
Ik bedoelde of ik de auto moest meenemen om ergens met haar naartoe te gaan. Of juist geen auto en een wandeling.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:09 schreef RVP67 het volgende:
[..]
"Met auto" is niet van toepassing in dit kinderdraadje.
Iets in mij zegt dat jij niet 18+ bent, gek he ?
Echt he wat ben jij voor persoon ?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Jawel, en een lekkere ook.
Helaas schijnt die mij ook niet echt te zien zitten.
Dat eerste kan ik toch niet meer met haar krijgen denk ik. Dus gaan we maar vrolijk over op dat tweedequote:Op maandag 1 februari 2010 14:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Echt he wat ben jij voor persoon ?
Ben je nou echt uit op een relatie ? Of komt je pielemans wat te kort ?
Nee inderdaad. Maar volgens mij heb jij zelf niet echt door hoe vrouwen zijn he?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik toch niet meer met haar krijgen denk ik. Dus gaan we maar vrolijk over op dat tweede
Kan ik nou weten dat zij MSN als zo'n big deal ervaart?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar volgens mij heb jij zelf niet echt door hoe vrouwen zijn he?
Echt een serieuze tip, denk eerst na bij wat voor beslissingen je neemt.
Je hebt zelf veroorzaakt dat je nu zonder haar zit.
Ben je nou zo dom, waarom je vriendin blokkenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Kan ik nou weten dat zij MSN als zo'n big deal ervaart?
Zullen we nu maar vragen of er slotje op mag?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom, waarom je vriendin blokken
ze doet precies het zelfde.
Actie - reactie.
Jij blokt haar, zei blokt en negeert je voorgoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |