Juist! Als onoverwinnelijkheid tenminste voortaan synoniem is aan sukkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Wilders-Jan het volgende:
Jawel, het straat een soort onoverwinnelijkheid uit
Nee inderdaad, alsof een meid daar op reageert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:59 schreef Symo het volgende:
[..]
Kijk naar z'n bericht.. volgens mijn is ie gewoon een dikke troll.. dat stuur je toch niet! haha.
Maar je hebt gelijk hoor, dat wel.
Ik denk eerder dat ze zich doodgelachen heeftquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Wilders-Jan het volgende:
Nog steeds geen bericht terug gekregen.. Waarscheinlijk heeft ze hem nog niet gelezen
Nah, we're drop dead serious.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Maar we weten allemaal natuurlijk wel dat TS een grote troll is.
Toch?
Dat is toch juist de bedoeling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zich doodgelachen heeft.
Sukkel.. ik vraag me af waarom dat zo vertrouwd klinktquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist! Als onoverwinnelijkheid tenminste voortaan synoniem is aan sukkel.
aaaah, kop op wilders, er is altijd hoopquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:22 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Sukkel.. ik vraag me af waarom dat zo vertrouwd klinkt
Ja ik denk ook dat dat het is inderdaad!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Gewoon vaak mailen
of niet kan ook...maar eh
Misschien doet die email het niet meer ofzo?
Of is tie gehackt alles kan!
Anders ik wel, kheb er buikpijn van!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zich doodgelachen heeft.
En dan die "onoverwinnelijke" mail.. Oke ik hou op voordat ik m'n broek plasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:28 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Echt? Ik heb al in geen 3 maanden contact opgenomen. Zal ze nu niet genoeg hebben van hard to get spelen?
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik hier nog serieus op inga, maar vooruit:quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wat is er trouwens mis met dat bericht??
1.Het geeft aan dat ik haar mis.
2. Het zinnetje : ' en ik weet dat je mij ook mist ' getuigd van een gezonde dosis zelfvertrouwen en dat kan iedereen wel waarderen.
Dank je wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik hier nog serieus op inga, maar vooruit:
1) Je engels is niet zo heel denderend.
2) Komop; waar is het excuus? Je kan wel geen sorry willen zeggen, maar HALLO! dat willen wij vrouwen nou juist net horen.
3) Je zegt dat je haar mist, maar niet wat je dan mist en waarom; dat je haar op msn niet mist lijkt me duidelijk, je had 'r immers al geblokkeerd..
eh. Nou, sowieso; probeer het is anders dan via een mailtje, maar spreek d'r via je 2e adres gewoon aan op msn ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Wat kan ik nu het beste zeggen?
Dat 2e adres is anoniem, ze weet niet dat ik het ben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef silliegirl het volgende:
[..]
eh. Nou, sowieso; probeer het is anders dan via een mailtje, maar spreek d'r via je 2e adres gewoon aan op msn ofzo.
Of ga langs, das nog beter.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat 2e adres is anoniem, ze weet niet dat ik het ben.
Langs gaan? Als in aanbellen?
Met auto of zonder auto
Alleen excuses aanbieden of mee uit vragen?
bloemen ja/nee?
Ja joh tuurlijk er zomaar van uit gaan dat zei jou ook mistquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wat is er trouwens mis met dat bericht??
1.Het geeft aan dat ik haar mis.
2. Het zinnetje : ' en ik weet dat je mij ook mist ' getuigd van een gezonde dosis zelfvertrouwen en dat kan iedereen wel waarderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |