Yes, your English is very good, without a hint of pit coal.quote:
Stiekem heet jij gewoon Jan Wilders. Familie van... Die spreekt ook van dat vernederlandst engels.quote:
Alles of niets hé?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Wilders-Jan het volgende:
Hi cutie,
I miss you. And i know you miss me.
I want to see you again.
And you want too.
Will it be in my house or yours?
See you soon,
XXX.
Ik heb hem verstuurd
Het straatverbod is aangevraagd!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:55 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ik voel me best nerveus eigenlijk. Een vreemde opwinding
Zou je denken...?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk niet dat ze iets van zich laat horen.
Als ze het eerste mailtje heeft gelezen zou ze wel iets van zich laten horen als ze wilde.quote:
Ik hoop van wel, al is het een neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk niet dat ze iets van zich laat horen.
In dit Topic?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:11 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ik laat het jullie weten mocht ze iets zeggen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef Lápiz het volgende:
Het is al meer dan 3 maanden geleden en jij gaat nog 'ns een keer actie ondernemen? Waarschijnlijk is ze alweer zes vriendjes verder.
Waarom ga ik hier überhaupt nog serieus op in?
Eindelijk iemand die het met mij eens is, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:09 schreef Snowcold het volgende:
Dude, heb je dat bericht echt verstuurd?
Na een verbroken relatie had ik toch wel iets anders verwacht. En er vooral vanuit gaan dat zij jou ook mist. Ik denk dat ze of zuchtend je mail weg klikt of je keihard uitlacht.
(tenminste, als dit een serieus topic is)
idd hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:47 schreef ReflectieveReflector het volgende:
[..]
Stiekem heet jij gewoon Jan Wilders. Familie van... Die spreekt ook van dat vernederlandst engels.
Kijk naar z'n bericht.. volgens mijn is ie gewoon een dikke troll.. dat stuur je toch niet! haha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is, inderdaad.
Nooit er van uit gaan en voor een ander oordelen hoe die gene denkt,
dan gaan ze je vaak nog meer negeren. of krijg je belachelijke reacties.
Dit heb je niet verstuurd hoop ik voor je..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Wilders-Jan het volgende:
Hi cutie,
I want to see you again.
And you want too.
See you soon,
XXX.
Ik heb hem verstuurd
Dat is gewoon dodelijk voor je relatie. Vooral omdat mondeling niet te communiceren valt. Ze heeft gewoon geen keuze TS. Je dropt het zo in haar schoot.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:17 schreef Djieluh het volgende:
Je moet haar ook niet blokken op msn, om het maar in engelse taal uit te drukken
DUMBASS
Jawel, het straat een soort onoverwinnelijkheid uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:52 schreef Vousetesmavie het volgende:
[..]
Dit heb je niet verstuurd hoop ik voor je..
Juist! Als onoverwinnelijkheid tenminste voortaan synoniem is aan sukkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Wilders-Jan het volgende:
Jawel, het straat een soort onoverwinnelijkheid uit
Nee inderdaad, alsof een meid daar op reageert.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:59 schreef Symo het volgende:
[..]
Kijk naar z'n bericht.. volgens mijn is ie gewoon een dikke troll.. dat stuur je toch niet! haha.
Maar je hebt gelijk hoor, dat wel.
Ik denk eerder dat ze zich doodgelachen heeftquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Wilders-Jan het volgende:
Nog steeds geen bericht terug gekregen.. Waarscheinlijk heeft ze hem nog niet gelezen
Nah, we're drop dead serious.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Maar we weten allemaal natuurlijk wel dat TS een grote troll is.
Toch?
Dat is toch juist de bedoeling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zich doodgelachen heeft.
Sukkel.. ik vraag me af waarom dat zo vertrouwd klinktquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist! Als onoverwinnelijkheid tenminste voortaan synoniem is aan sukkel.
aaaah, kop op wilders, er is altijd hoopquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:22 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Sukkel.. ik vraag me af waarom dat zo vertrouwd klinkt
Ja ik denk ook dat dat het is inderdaad!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Gewoon vaak mailen
of niet kan ook...maar eh
Misschien doet die email het niet meer ofzo?
Of is tie gehackt alles kan!
Anders ik wel, kheb er buikpijn van!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zich doodgelachen heeft.
En dan die "onoverwinnelijke" mail.. Oke ik hou op voordat ik m'n broek plasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:28 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Echt? Ik heb al in geen 3 maanden contact opgenomen. Zal ze nu niet genoeg hebben van hard to get spelen?
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik hier nog serieus op inga, maar vooruit:quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wat is er trouwens mis met dat bericht??
1.Het geeft aan dat ik haar mis.
2. Het zinnetje : ' en ik weet dat je mij ook mist ' getuigd van een gezonde dosis zelfvertrouwen en dat kan iedereen wel waarderen.
Dank je wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik hier nog serieus op inga, maar vooruit:
1) Je engels is niet zo heel denderend.
2) Komop; waar is het excuus? Je kan wel geen sorry willen zeggen, maar HALLO! dat willen wij vrouwen nou juist net horen.
3) Je zegt dat je haar mist, maar niet wat je dan mist en waarom; dat je haar op msn niet mist lijkt me duidelijk, je had 'r immers al geblokkeerd..
eh. Nou, sowieso; probeer het is anders dan via een mailtje, maar spreek d'r via je 2e adres gewoon aan op msn ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Wat kan ik nu het beste zeggen?
Dat 2e adres is anoniem, ze weet niet dat ik het ben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef silliegirl het volgende:
[..]
eh. Nou, sowieso; probeer het is anders dan via een mailtje, maar spreek d'r via je 2e adres gewoon aan op msn ofzo.
Of ga langs, das nog beter.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat 2e adres is anoniem, ze weet niet dat ik het ben.
Langs gaan? Als in aanbellen?
Met auto of zonder auto
Alleen excuses aanbieden of mee uit vragen?
bloemen ja/nee?
Ja joh tuurlijk er zomaar van uit gaan dat zei jou ook mistquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wat is er trouwens mis met dat bericht??
1.Het geeft aan dat ik haar mis.
2. Het zinnetje : ' en ik weet dat je mij ook mist ' getuigd van een gezonde dosis zelfvertrouwen en dat kan iedereen wel waarderen.
Haha, niks man, het is over, uit, afgelopen, you fucked up. Leef er meequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Wat kan ik nu het beste zeggen?
En nu weet ik waarom, for the love of God...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Wilders-Jan het volgende:
Hi cutie,
I want to see you again.
And you want too.
See you soon,
XXX.
Ik heb hem verstuurd
Wat vind je ervan??quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef Domensino het volgende:
Ik was dit niet aan het volgen, maar toch benieuwd waarom men hier 7 pagina's lang over doorlulde...
[..]
En nu weet ik waarom, for the love of God...![]()
![]()
Waarschijnlijk wilt zij door jou domme acties geen contact meer met je , begrijp het maar gewoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:41 schreef Wilders-Jan het volgende:
Als ik de relatie niet meer kan redden. Ok.
Maar kan ik nog de friendzone in?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Misschien, ik weet het wel zeker
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Misschien ben jij gewoon kansloos.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Misschien, ik weet het wel zeker
heeft ze anders geen zusje ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:41 schreef Wilders-Jan het volgende:
Als ik de relatie niet meer kan redden. Ok.
Maar kan ik nog de friendzone in?
Waarscheinlijk niet nee........quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Wilders-Jan het volgende:
Nog steeds geen bericht terug gekregen.. Waarscheinlijk heeft ze hem nog niet gelezen
"Met auto" is niet van toepassing in dit kinderdraadje.quote:
Bij mamma op de achterbank.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:09 schreef RVP67 het volgende:
[..]
"Met auto" is niet van toepassing in dit kinderdraadje.
Iets in mij zegt dat jij niet 18+ bent, gek he ?
Jawel, en een lekkere ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef AlbertusFrimusIII het volgende:
[..]
heeft ze anders geen zusje ?
Ik bedoelde of ik de auto moest meenemen om ergens met haar naartoe te gaan. Of juist geen auto en een wandeling.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:09 schreef RVP67 het volgende:
[..]
"Met auto" is niet van toepassing in dit kinderdraadje.
Iets in mij zegt dat jij niet 18+ bent, gek he ?
Echt he wat ben jij voor persoon ?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Jawel, en een lekkere ook.
Helaas schijnt die mij ook niet echt te zien zitten.
Dat eerste kan ik toch niet meer met haar krijgen denk ik. Dus gaan we maar vrolijk over op dat tweedequote:Op maandag 1 februari 2010 14:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Echt he wat ben jij voor persoon ?
Ben je nou echt uit op een relatie ? Of komt je pielemans wat te kort ?
Nee inderdaad. Maar volgens mij heb jij zelf niet echt door hoe vrouwen zijn he?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik toch niet meer met haar krijgen denk ik. Dus gaan we maar vrolijk over op dat tweede
Kan ik nou weten dat zij MSN als zo'n big deal ervaart?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar volgens mij heb jij zelf niet echt door hoe vrouwen zijn he?
Echt een serieuze tip, denk eerst na bij wat voor beslissingen je neemt.
Je hebt zelf veroorzaakt dat je nu zonder haar zit.
Ben je nou zo dom, waarom je vriendin blokkenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Kan ik nou weten dat zij MSN als zo'n big deal ervaart?
Zullen we nu maar vragen of er slotje op mag?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom, waarom je vriendin blokken
ze doet precies het zelfde.
Actie - reactie.
Jij blokt haar, zei blokt en negeert je voorgoed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |