Yes, your English is very good, without a hint of pit coal.quote:
Stiekem heet jij gewoon Jan Wilders. Familie van... Die spreekt ook van dat vernederlandst engels.quote:
Alles of niets hé?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Wilders-Jan het volgende:
Hi cutie,
I miss you. And i know you miss me.
I want to see you again.
And you want too.
Will it be in my house or yours?
See you soon,
XXX.
Ik heb hem verstuurd
Het straatverbod is aangevraagd!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:55 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ik voel me best nerveus eigenlijk. Een vreemde opwinding
Zou je denken...?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk niet dat ze iets van zich laat horen.
Als ze het eerste mailtje heeft gelezen zou ze wel iets van zich laten horen als ze wilde.quote:
Ik hoop van wel, al is het een neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik denk niet dat ze iets van zich laat horen.
In dit Topic?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:11 schreef Wilders-Jan het volgende:
Ik laat het jullie weten mocht ze iets zeggen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef Lápiz het volgende:
Het is al meer dan 3 maanden geleden en jij gaat nog 'ns een keer actie ondernemen? Waarschijnlijk is ze alweer zes vriendjes verder.
Waarom ga ik hier überhaupt nog serieus op in?
Eindelijk iemand die het met mij eens is, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:09 schreef Snowcold het volgende:
Dude, heb je dat bericht echt verstuurd?
Na een verbroken relatie had ik toch wel iets anders verwacht. En er vooral vanuit gaan dat zij jou ook mist. Ik denk dat ze of zuchtend je mail weg klikt of je keihard uitlacht.
(tenminste, als dit een serieus topic is)
idd hahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:47 schreef ReflectieveReflector het volgende:
[..]
Stiekem heet jij gewoon Jan Wilders. Familie van... Die spreekt ook van dat vernederlandst engels.
Kijk naar z'n bericht.. volgens mijn is ie gewoon een dikke troll.. dat stuur je toch niet! haha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met mij eens is, inderdaad.
Nooit er van uit gaan en voor een ander oordelen hoe die gene denkt,
dan gaan ze je vaak nog meer negeren. of krijg je belachelijke reacties.
Dit heb je niet verstuurd hoop ik voor je..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Wilders-Jan het volgende:
Hi cutie,
I miss you. And i know you miss me.
I want to see you again.
And you want too.
Will it be in my house or yours?
See you soon,
XXX.
Ik heb hem verstuurd
Dat is gewoon dodelijk voor je relatie. Vooral omdat mondeling niet te communiceren valt. Ze heeft gewoon geen keuze TS. Je dropt het zo in haar schoot.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:17 schreef Djieluh het volgende:
Je moet haar ook niet blokken op msn, om het maar in engelse taal uit te drukken
DUMBASS
Jawel, het straat een soort onoverwinnelijkheid uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:52 schreef Vousetesmavie het volgende:
[..]
Dit heb je niet verstuurd hoop ik voor je..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |