Ik betwijfel of ze nu nog boos zou zijn. Het is lang geleden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef ReflectieveReflector het volgende:
[..]
Ja want als ze boos is denkt ze vast veel aan sex met jou.
Props voor TS.
Een paardenhoofd?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Wilders-Jan het volgende:
Wat dachten jullie van een duur cadeautje anoniem opsturen en via e-mail de verantwoordelijkheid opeisen?
Hoe duur zou dat zijn?quote:
Precies waar ik aan zat te denkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef Andiamo het volgende:
Mensen die mij mailen die ik op MSN geblokkeerd heb, komen in de junk terecht..
Waarschijnlijk is je 'ik mis je'-mail dan ook niet aangekomen...
Maar het paardenhoofd welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:08 schreef Andiamo het volgende:
Mensen die mij mailen die ik op MSN geblokkeerd heb, komen in de junk terecht..
Waarschijnlijk is je 'ik mis je'-mail dan ook niet aangekomen...
Een eeuwig durende 2e indruk is veel meer waard!!quote:
Deze wordt het in ieder geval niet!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:11 schreef Wilders-Jan het volgende:
Kloon aanmaken zou wel heel erg slap en wanhopig lijken denken jullie ook niet?
Dat dus... gewaagde shit. (ik zou denk ik toch m'n zelfrespect/trots zwaarder laten wegen dan mjin waarschijnlijk misplaatste verlangen naar iets dat waarschijnlijk is gedoemd te mislukken.. -weet niet kan- )quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:57 schreef Triggershot het volgende:
Een 2e email zou echt fokkin goed moeten zijn wil je niet wanhopig overkomen, of probeer het van af andere kanalen?
Jij hebt er een goed gevormde mening overquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:23 schreef Symo het volgende:
[..]
Dat dus... gewaagde shit. (ik zou denk ik toch m'n zelfrespect/trots zwaarder laten wegen dan mjin waarschijnlijk misplaatste verlangen naar iets dat waarschijnlijk is gedoemd te mislukken.. -weet niet kan- )
Want het laatste dat je wil is je kwetsbaar opstellenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Jij hebt er een goed gevormde mening over![]()
Daarom wil ik juist niet al te serieus overkomen, voor het geval ze toch weigert.
Dan kan ik nog zeggen dat ik een grapje maakte
Als ze weigert maak het toch al geen klote meer uit wel dan? Lijkt me dan toch een gevalletje alles of nietsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:25 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Jij hebt er een goed gevormde mening over![]()
Daarom wil ik juist niet al te serieus overkomen, voor het geval ze toch weigert.
Dan kan ik nog zeggen dat ik een grapje maakte
Goede raadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef Symo het volgende:
[..]
Als ze weigert maak het toch al geen klote meer uit wel dan? Lijkt me dan toch een gevalletje alles of niets
Kickstart en vol gas?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:35 schreef DamagedBrain het volgende:
Als het nou wat wordt..
Hoe zit het dan met mijn intellectuele eigendom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |