Haha, niks man, het is over, uit, afgelopen, you fucked up. Leef er meequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dank je wel.
Wat kan ik nu het beste zeggen?
En nu weet ik waarom, for the love of God...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:43 schreef Wilders-Jan het volgende:
Hi cutie,
I miss you. And i know you miss me.
I want to see you again.
And you want too.
Will it be in my house or yours?
See you soon,
XXX.
Ik heb hem verstuurd
Wat vind je ervan??quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef Domensino het volgende:
Ik was dit niet aan het volgen, maar toch benieuwd waarom men hier 7 pagina's lang over doorlulde...
[..]
En nu weet ik waarom, for the love of God...![]()
![]()
Waarschijnlijk wilt zij door jou domme acties geen contact meer met je , begrijp het maar gewoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:41 schreef Wilders-Jan het volgende:
Als ik de relatie niet meer kan redden. Ok.
Maar kan ik nog de friendzone in?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Misschien, ik weet het wel zeker
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Misschien ben jij gewoon kansloos.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Misschien, ik weet het wel zeker
heeft ze anders geen zusje ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:41 schreef Wilders-Jan het volgende:
Als ik de relatie niet meer kan redden. Ok.
Maar kan ik nog de friendzone in?
Waarscheinlijk niet nee........quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:37 schreef Wilders-Jan het volgende:
Nog steeds geen bericht terug gekregen.. Waarscheinlijk heeft ze hem nog niet gelezen
"Met auto" is niet van toepassing in dit kinderdraadje.quote:
Bij mamma op de achterbank.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:09 schreef RVP67 het volgende:
[..]
"Met auto" is niet van toepassing in dit kinderdraadje.
Iets in mij zegt dat jij niet 18+ bent, gek he ?
Jawel, en een lekkere ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef AlbertusFrimusIII het volgende:
[..]
heeft ze anders geen zusje ?
Ik bedoelde of ik de auto moest meenemen om ergens met haar naartoe te gaan. Of juist geen auto en een wandeling.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:09 schreef RVP67 het volgende:
[..]
"Met auto" is niet van toepassing in dit kinderdraadje.
Iets in mij zegt dat jij niet 18+ bent, gek he ?
Echt he wat ben jij voor persoon ?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Jawel, en een lekkere ook.
Helaas schijnt die mij ook niet echt te zien zitten.
Dat eerste kan ik toch niet meer met haar krijgen denk ik. Dus gaan we maar vrolijk over op dat tweedequote:Op maandag 1 februari 2010 14:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Echt he wat ben jij voor persoon ?
Ben je nou echt uit op een relatie ? Of komt je pielemans wat te kort ?
Nee inderdaad. Maar volgens mij heb jij zelf niet echt door hoe vrouwen zijn he?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik toch niet meer met haar krijgen denk ik. Dus gaan we maar vrolijk over op dat tweede
Kan ik nou weten dat zij MSN als zo'n big deal ervaart?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar volgens mij heb jij zelf niet echt door hoe vrouwen zijn he?
Echt een serieuze tip, denk eerst na bij wat voor beslissingen je neemt.
Je hebt zelf veroorzaakt dat je nu zonder haar zit.
Ben je nou zo dom, waarom je vriendin blokkenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:44 schreef Wilders-Jan het volgende:
[..]
Kan ik nou weten dat zij MSN als zo'n big deal ervaart?
Zullen we nu maar vragen of er slotje op mag?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom, waarom je vriendin blokken
ze doet precies het zelfde.
Actie - reactie.
Jij blokt haar, zei blokt en negeert je voorgoed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |