abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78316824
Greetings everybody JAH Rastafari! Dat zou bob marley zeggen als hij op kwam op zijn podium.

Ik wil deze topic graag wat dingen in het licht willen brengen ik heb lang nagedacht of dit mensen wel zullen begrijpen of ze wel der open voor staan en mijn antwoord was JA je zou je hersenen tussen je teen nagels hebben als je na deze topic niet weet wat er aan de hand is.
Ik wil het hebben over artiesten die tegen het systeem zijn ik ga het over mijn idool hebben bob marley. Ik ben 5 jaar geleden naar bob gaan luisteren nadat ik in Frankrijk rond het kampvuur ben gaan zitten en mensen bob marley liedjes speelde op de gitaar. Toen voelde er net alsof er een steen tegen me hoofd aan kwam van dit is de muziek wat eerlijk,oprecht en en voor mijn de waarheid was. Van af toen ben ik niet alleen naar zijn muziek gaan luisteren maar ook van hem gaan houden. Ik weet zeker dat bob wist wat er aan de hand was in deze wereld hij had het altijd over liefde,het “systeem”,gelijkheid en armoede en dit is niet alleen bij Bob marley zo maar bij heel veel artiesten. en mijn vraag was altijd waarom hebben ze het altijd over het systeem zou het echt zo zijn dat zulke artiesten weten over de illuminaite of nwo? Worden zulke groten artiesten onderdrukt door een macht? En zo ja, als die macht zo groot is zouden ze nooit bob marley zij muziek uit geven toch? Of is er iets sterkers dan macht bijvoorbeeld liefde ? is liefde dan zo sterk dat zelfs de machtigste mensen met al het geld,wapens,winkels en fabrieken niet eens liefde kunnen controleren ? of misschien wel uitroeien. En zou dat niet eens een grote stap zijn voor de nwo om liefde uit te roeien daar bedoel ik mee dat ze het gevoel liefde uit de mens nemen ? of zijn ze daar al mee bezig?
Ieder geval bob marley geloofde in een wereld waar zwarte mensen met witte mensen kunne om gaan er andersom hij geloofde dat haat,armoede en oorlog kon letterlijk “healen” met muziek en liefde. Ik denk daar ook wel over maarja het is makkelijker gezegt dan gedaan dat weet iedereen maar misschien is dat wel waar het leven om gaat over liefde in bedwang houden en je niet laten verleiden door mensen,spullen en eten.

Mijn vraag is welke artiesten die jullie kennen geven zo`n wijsheid,kennis en liefde als bob marley of ken je een artiest die is bezeten door de illuminatie zo als gay-z. of kennen jullie artiesten die een hele andere manier een bericht geven tegen het systeem Bijv lauren hill die zij dat ze bezeten was door de illuminatie en nu is ze vrij zegt ze wat ik geloof want haar muziek zit vol liefde en emoties.

Ik ben overtuiged dat de illuminatie,nwo,aliens,reptilians of wat dan ook macht hebben over de wereld. En muziek en liefde mij heeft overtuigd om niet langer deel te nemen aan het systeem en mijn energie besteden aan liefde te geven aan mensen die liefde nodig hebben,Dat is het laaste wat ik kan doen aan de mensen die zich hebben ingezet om de wereld een beetje beter te maken. mensen zo als bob marley,lauren hill,, 2pac,micheal jackson,peter tosh,nirvana,stephen damien ziggy marley en nog vele anderen.

ik hoop dat mensen wakker woorden dat de hedendaagse muziek niet veel nieuws brengt dan een zak zout

Ik wil graag de artiesten bedanken die zich zelf opofferen om eerlijke muziek te maken zonder jullie was ik nooit de persoon die ik nu ben.
One love, peace

Link bob marleys muziek

[ Bericht 0% gewijzigd door meneerseruis op 23-02-2010 02:42:54 ]
ik ben seruis
  maandag 22 februari 2010 @ 22:45:35 #2
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78324753
euh..

whut
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_78325637
anti illuminati artiesten?

We're playing those mind games together,

Pushing barriers, planting seeds,
Playing the mind guerilla,
Chanting the Mantra peace on earth,

We all been playing mind games forever,

Some kinda druid dudes lifting the veil.
Doing the mind guerilla,
Some call it the search for the grail,
Love is the answer and you know that for sure,
Love is flower you got to let it, you got to let it grow,

So keep on playing those mind games together,

Faith in the future outta the now,
You just can't beat on those mind guerillas,
Absolute elsewhere in the stones of your mind,

Yeah we're playing those mind games forever,

Projecting our images in space and in time,
Yes is the answer and you know that for sure,
Yes is the surrender you got to let it, you got to let it go,

Doing the ritual dance inn the sun,
Millions of mind guerrillas,
Putting their soul power to the karmic wheel,

Keep on playing those mind games forever,

Raising the spirit of peace and love, not war,
(I want you to make love, not war, I know you've heard it before)
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:16:51 #5
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_78328635
Bob is the king

bless his soul
Huig
pi_78330741
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:04 schreef quirina het volgende:
anti illuminati artiesten?

We're playing those mind games together,

Pushing barriers, planting seeds,
Playing the mind guerilla,
Chanting the Mantra peace on earth,

We all been playing mind games forever,

Some kinda druid dudes lifting the veil.
Doing the mind guerilla,
Some call it the search for the grail,
Love is the answer and you know that for sure,
Love is flower you got to let it, you got to let it grow,

Faith in the future outta the now,
You just can't beat on those mind guerillas,
Absolute elsewhere in the stones of your mind,

Yeah we're playing those mind games forever,

Projecting our images in space and in time,
Yes is the answer and you know that for sure,
Yes is the surrender you got to let it, you got to let it go,

Doing the ritual dance inn the sun,
Millions of mind guerrillas,
Putting their soul power to the karmic wheel,

Keep on playing those mind games forever,

Raising the spirit of peace and love, not war,
(I want you to make love, not war, I know you've heard it before)
Oeps... iets fouts ingetiept..
ik ben seruis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')