quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:20 schreef lurf_doctor het volgende:
Ja, dat helpt. De aanblik van een goede boezem verwarmt mijn hart
Of je hebt gewoon kleine tieten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:24 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb 't ook altijd koud, dus denk 't niet
Nee, en neequote:Op donderdag 25 februari 2010 11:27 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon kleine tieten.
Zo niet >>>>> pics
Maar het gaat niet over jouw, maar degene waar je naar kijkt of die het wel of niet koud heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:20 schreef lurf_doctor het volgende:
Ja, dat helpt. De aanblik van een goede boezem verwarmt mijn hart
Oh, dank je voor de uitleg. Ik vond het al zo'n moeilijk topicquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:09 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar het gaat niet over jouw, maar degene waar je naar kijkt of die het wel of niet koud heeft.
Je zult me moeten geloven op m'n tieten ogenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan ooit zeker weten of je mooi rondborstig bent?
Raar topic. Jouw doelgroep heeft nog geen tieten dus dat je erover nadenkt is ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:18 schreef SeLang het volgende:
Ik woon in Engeland (=sletjesland) en s'winters lopen breezermeisjes hier zelfs als het een paar graden vriest zonder jas of met de jas open en dragen een diep uitgesneden shirtje zodat ze hun cleavage kunnen showen
Aangezien ikzelf dan met een winterjas + 3 truien over elkaar loop vroeg ik me af hoe dit mogelijk is. De enige verklaring die ik kan bedenken is dat het babyvet in de XXL size tieten isolatie biedt tegen de kou.
Zijn er vrouwen die dit kunnen bevestigen?
Dat dus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:22 schreef Severus het volgende:
Waarschijnlijk doen ze het alleen maar om je te verleiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |