ja kom op zegquote:
Nou dat is in ieder geval eerlijk! Blij toe! Ik wist niet dat ze bestonden hoor. En 5 jaar is wel erg kort hoor..quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:10 schreef HeerLucifer het volgende:
Ik heb een hekel aan dikke tieten. Over 5 jaar hangen ze op je knieën. A seriena zou bij mij dus wel kans, en jij niet. Hoewel, als de A versie over hetzelfde taalgebruik zou beschikken als jij, zou ik jullie beiden niet willen.
Dus ik kom een vent tegen in een café en die ziet me staan en die denkt gelijk: "BABY BABY BABY (maken)"?.. Dat is gewoon eng..quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:12 schreef Dartanion het volgende:
Dat komt door jaren lange evolutie en selectie.
Dames met een flinke voorgevel kunnen in de ogen van de man meer voeding geven aan een potentieel kind.
Het gaat ze dus alleen maar om de paringsdrift
Ik zal je uit een droom helpen: onderbewust denk jij net zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:14 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dus ik kom een vent tegen in een café en die ziet me staan en die denkt gelijk: "BABY BABY BABY (maken)"?.. Dat is gewoon eng..
Een man die aan baby denktquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:14 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Dus ik kom een vent tegen in een café en die ziet me staan en die denkt gelijk: "BABY BABY BABY (maken)"?.. Dat is gewoon eng..
Het hele leuk vinden, versieren, verliefd worden, neuken DRAAIT om voortplanting en dus kinderen maken..quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:16 schreef Iuc het volgende:
[..]
Een man die aan baby denkt
Neuken. Dat wel
Oke? Nou ik heb het voordeel dat ik nogal klein en smal ben.. Dus jouw meis heeft 75B-C.. En dat komt dan weer aardig "in de buurt" van een 70D.. Ik ben dan ook weer geen meid van 1.65 met het formaat Pamelaquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:15 schreef jagga het volgende:
Vriendin heeft 75B geloof ik. misschien begin C (ik weet t echt niet haha)
Is mooi en groot zat wat mij betreft.
Maar toch is een mooie flinkere borstpartij het bekijken waard.
Foto?quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:18 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Oke? Nou ik heb het voordeel dat ik nogal klein en smal ben.. Dus jouw meis heeft 75B-C.. En dat komt dan weer aardig "in de buurt" van een 70D.. Ik ben dan ook weer geen meid van 1.65 met het formaat PamelaIk val nog niet om als het een beetje waait zeg maar.
onbewust denkt iedereen dat zodra hij een vrouw ziet, de eerste seconde ,weliswaar onbewust, weet jij al of ze een potentieel slachtoffer is voor jouw zaad!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:16 schreef Iuc het volgende:
[..]
Een man die aan baby denkt
Neuken. Dat wel
Ehm.. Je weet toch wel dat het niet over de borsten heen hoort he?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
onbewust denkt iedereen dat zodra hij een vrouw ziet, de eerste seconde ,weliswaar onbewust, weet jij al of ze een potentieel slachtoffer is voor jouw zaad!
Is dat niet prachtig?quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
onbewust denkt iedereen dat zodra hij een vrouw ziet, de eerste seconde ,weliswaar onbewust, weet jij al of ze een potentieel slachtoffer is voor jouw zaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |