Helemaal niks, de reden van annuleren is dat de huurder dat hier het huis waar ik nu zit het opeens niet meer wilt en ik toch ook nog twijfels heb over het huisje waar ik nu pas over twijfel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:55 schreef IkWilbert het volgende:
Wat staat er in de kleine lettertjes over annuleren?
Nog minimaal twee maanden betalen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:05 schreef svenistheman het volgende:
Ja dit:
Beëindiging van deze overeenkomst geschiedt na ontvangst van de schriftelijke opzegging door huurder per de eerste van de kalendermaand, waarbij een opzegtermijn van 2 volle kalendermaanden in acht wordt genomen.
Wat kan ik hiermee?
Opzeggen en 2 maanden betalenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:05 schreef svenistheman het volgende:
Ja dit:
Beëindiging van deze overeenkomst geschiedt na ontvangst van de schriftelijke opzegging door huurder per de eerste van de kalendermaand, waarbij een opzegtermijn van 2 volle kalendermaanden in acht wordt genomen.
Wat kan ik hiermee?
Kan dit ook in het Nederlands, want ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:58 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Helemaal niks, de reden van annuleren is dat de huurder dat hier het huis waar ik nu zit het opeens niet meer wilt en ik toch ook nog twijfels heb over het huisje waar ik nu pas over twijfel.
Inderdaad zeg..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kan dit ook in het Nederlands, want ik snap er niets van
Als je dit niet snapt, kan je zelf ook wel een taalcursus gebruiken. Als je doelt op spelling- en grammaticafouten, die maak je zelf ook. Dus op dat vlak heb je ook geen reden om te klagen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kan dit ook in het Nederlands, want ik snap er niets van
Als je alleen maar kunt zeiken over terechte opmerkingen stel ik voor dat je gewoon niets zegt.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Als je dit niet snapt, kan je zelf ook wel een taalcursus gebruiken. Als je doelt op spelling- en grammaticafouten, die maak je zelf ook. Dus op dat vlak heb je ook geen reden om te klagen.
Als ik jou was zou ik me geld terug vragen van de basisschool.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Als je dit niet snapt, kan je zelf ook wel een taalcursus gebruiken. Als je doelt op spelling- en grammaticafouten, die maak je zelf ook. Dus op dat vlak heb je ook geen reden om te klagen.
"me"quote:Op zondag 21 februari 2010 09:59 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me geld terug vragen van de basisschool.
Die was waarschijnlijk gratis, net als de jouwe.....quote:Op zondag 21 februari 2010 09:59 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me geld terug vragen van de basisschool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |