Thanksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Leuke bestelling Debster! Jurkje linksboven zit in mijn mancopakket, alleen dan in het zwart
Wel grappig om te zien hoe de bovenste vier artikelen duurder zijn dan alle artikelen uit te sale
Dat jurkje heb ik ook, is mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Leuke bestelling Debster! Jurkje linksboven zit in mijn mancopakket, alleen dan in het zwart
Wel grappig om te zien hoe de bovenste vier artikelen duurder zijn dan alle artikelen uit te sale
Dat blousje in het taupe en zwart zijn overigens maar ¤2,42quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
Nu je het zegt zie ik idd vier artikelen in taupe staan![]()
Terugsturen jeweetz
Shit, bedenk me net dat hier nog twee pakketjes staan die terugmoeten
Whehe goed geregeld hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat blousje in het taupe en zwart zijn overigens maar ¤2,42. Ik hoop dat die goed zitten
!
quote:
Brrr. Dat is niet liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:12 schreef liefie_ het volgende:
Beste liefie_, Bedankt voor je email.We hebben het voor je na gekeken en jou bestelling zal inderdaad pas omstreeks midden juli geleverd worden.Wij hebben helaas geen mogelijkheden om dit te verspoedigen. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.
Dan wacht ik al meer dan een f*ck*ng maand!!
Dit weekend heb ik 4 feestjes of zo, daar had ik die jurkjes wel voor kunnen gebruiken
12 dagen geleden heb ik ook iemand van de klantenservice aan de lijn omdat ik over mn limiet zat, en toen heb ik dingen er uit gegooit en toen zei zij dat ie nu in behandeling genomen zou worden...Je word bij die stomme H&M bijna gestraft als je een goede klant bent die regelmatig veel besteld...
ja dol dwaze dagen aka de sale met korting. Iedereen gaat helemaal losss! Ik heb net mijn laatste bestellingen geretourd en betaald en dat was in totaal maar to euro, dusss ik mag van meaelfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:44 schreef Linnie20v het volgende:
Het lijkt wel het slank topique![]()
Zo snel gaan ze hier tegenwoordig !
*hoi
paar dingen laten staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef Kleintje19 het volgende:
*gaat artikelen uit de sale annuleren*
ik had een bestelstop, punt.
Ja dat kan. Heb je toevallig afgelopen week iets toegevoegd aan je bestelling?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef PurpleSky het volgende:
Huh... toen ik m'n bestelling deed stond er bij levertijd "begin juli"... en nu kijk ik eventjes op mijn account en zie ik dit staan. Kan/mag dat zomaar veranderen?
[ afbeelding ]
Had ik ook, terwijl ik niets toe had gevoegd, maar volgens de klantenservice kunnen ze er niets aan doen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat kan. Heb je toevallig afgelopen week iets toegevoegd aan je bestelling?
Lievvv die kleine strikjes!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik kon de strik niet vinden
Maar wel 2 paar schoentjes gevonden en 2 kleinere strikjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat pak is leuk! Heb ik eigenijk ook nog nodig.. Mja, komt welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:46 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
paar dingen laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoort bij elkaar dus)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en deze in het donkerblauw, heb hem ook al in het roze
[ afbeelding ]
en deze
Damn, wat een mooie pantalonquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:46 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
paar dingen laten staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoort bij elkaar dus)
Hoe duur betaal jij voor die rode trenchcoat????quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:55 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste deel is preview, bovenste zijn van de nieuwe campagne
[ afbeelding ]
Allemaal sale
Hoe duur?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hoe duur betaal jij voor die rode trenchcoat????
62 nog watquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hoe duur betaal jij voor die rode trenchcoat????
Ga hem denk ik ook weer retouren tot ik vette korting kan scoren. Heb er nog eentje besteld, die is 80 euro. Vind dat allemaal te duur hoor!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
62 nog wat. Vind hem nog steeds erg prijzig en denk eigenlijk ook wel dat 'ie retour gaat.. ik wacht eigenlijk altijd liever even met een winterjas kopen.
en toch geanuleerdquote:
2 dezelfde adressen voegen ze nog wel eens samen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
nou ik naar de H&M vol goede hoop
Van mijn mega bestelling kon ik maar een ding vinden in de winkel!
Maar de winkels waren dan ook een bende door de sale...
Dus dat word toch maar wachten...
Ik ga maar snel een acount maken op vriendjes naam!
Dan kan ik toch weer bestellen
Vriendje woont eigenlijk zo ongeveer bij mij, kan dat dan? 2 acounts op 1 adres?
Ah nee dat meen je? Mn moeder heeft vandaag een account aangemaakt en wil ook gaan bestellen, maar liever niet dat ze dan mijn bestelling vertraagtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
2 dezelfde adressen voegen ze nog wel eens samen...
Ik wist dat ik ze ergens van herkende!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Kleintje19 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/262294775
voor wie intresse heeft, ik ruil dus ook, erg jammer, ze zaten namelijk prima toen ik ze paste, merkte niets, vanochtend ook nog niet (vandaag pas voor t eerst aan) eenmaal 10 minuten op school sneed de band bij mn kleine teen, aan het eind van de dag was mn nagelriem kapot gescheurd van beide grote tenen en een schaafwondjes bij mn kleine teen, nee deze schoenen vinden mij niet aardig
geeft niet hoor, heb vandaag al "kijk een wandelende modeshow" naar mn hoofd gekregen en een "zit dat hier op school"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik wist dat ik ze ergens van herkende!
Niet te erg opvatten, een of ander tutje van school liep daar vandaag op.
Ik maar denken waar heb ik die schoenen eerder gezien.
Ha, en nu weet ik het weer.![]()
Jammer dat het maat 37 is.. Ik heb 39 ;o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
geeft niet hoor, heb vandaag al "kijk een wandelende modeshow" naar mn hoofd gekregen en een "zit dat hier op school"
dat van jou kan er ook nog wel bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
het was niet lief nee, gelukkig ben ik niet echt vatbaar, maar ook als ik zeg dat ik een bokser ben dan is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
want ik loop op hakken en draag makeup dus nee die meisjes doen niet aan ruige sporten
![]()
gelukkig ben ik niet zo'n oordeler, alles is bij mij welkom, ongeacht kleur,lengte,dikte of stijl.
Idd. Net alsof boksers niet op hakken mogen lopen etc etc etc. ;o =]quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het was niet lief nee, gelukkig ben ik niet echt vatbaar, maar ook als ik zeg dat ik een bokser ben dan is het![]()
![]()
want ik loop op hakken en draag makeup dus nee die meisjes doen niet aan ruige sporten
![]()
gelukkig ben ik niet zo'n oordeler, alles is bij mij welkom, ongeacht kleur,lengte,dikte of stijl.
Mijn zusje en ik hebben ook allebei een account op hetzelfde adres, no problemo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
2 dezelfde adressen voegen ze nog wel eens samen...
Ik heb al tijden een account op mijn eigen naam en op die van mijn vriend, met hetzelfde adres. Gebeurt tot nu toe niets mee..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah nee dat meen je? Mn moeder heeft vandaag een account aangemaakt en wil ook gaan bestellen, maar liever niet dat ze dan mijn bestelling vertraagt.
Wat goeddd!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en toch geanuleerdik ben dapperrrr
![]()
alles toch braaf geanuleerd, ik wil naar amsterdam voor nog wat schoenen en dan mag ik van mezelf niet h&m bestellen
Nee, als vrouw kun je nooit een aantal dingen tegelijk zijn. OF je bent blond, dom & mooi, of je bent lelijk, stoer en doet aan vechtsporten (en daarmee lijk je op mannen). Natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Omg die vooroordelen![]()
Alsof iemand die een vecht/verdedigingssport beoefend niet vrouwelijk kan zijn
Ik ben een bitch omdat ik zelfverzekerd over schijn te komen (quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, als vrouw kun je nooit een aantal dingen tegelijk zijn. OF je bent blond, dom & mooi, of je bent lelijk, stoer en doet aan vechtsporten (en daarmee lijk je op mannen). Natuurlijk.zo werkt het toch? Als man kan je ook alleen maar mietje of stoer zijn, een tussenweg is er niet
![]()
Nee... ik heb niks toegevoegd. Nouja, maar rustig afwachten... zit niks anders op. Vind het alleen wel een beetje jammer natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat kan. Heb je toevallig afgelopen week iets toegevoegd aan je bestelling?
Als je als vrouw zakelijk doet ben je al gauw een kreng. Van mannen wordt precies hetzelfde gedrag wel geaccepteerd, ik ben een kreng. Heb het meerdere malen meegemaakt. O.a. met het versturen van faxen. Zet ik als vrouw precies dezelfde tekst neer als 1 van mijn mannelijke collega's, wordt ik teruggebeld met commentaar. Als vrouw moet je je altijd verontschuldigen en groetjes dit en hartelijk dank dat vermelden op je fax. Als man hoeft dit niet. Dan is pats boem je antwoord blijkbaar wel voldoende.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben een bitch omdat ik zelfverzekerd over schijn te komen (!!) en zeg wat ik wil (en wanneer en op welke manier) en daarmee vinden ze me streng/een bitch. Fijn
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
geeft niet hoor, heb vandaag al "kijk een wandelende modeshow" naar mn hoofd gekregen en een "zit dat hier op school"
dat van jou kan er ook nog wel bij...Het voordeel van vrouwenmode is dat het binnen deze maatschappij over het algemeen nog geaccepteerd wordt door het gros van de mensen. Een man die zich iets te modieus kleedt wordt al snel (onterecht)voor homo aangezien. Ik herken die opmerkingen ook. Gewoon doen waar jij je goed in voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 30-06-2009 22:04:03 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
ja, en meisjes die zwaar sporten hebben geen borstenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, als vrouw kun je nooit een aantal dingen tegelijk zijn. OF je bent blond, dom & mooi, of je bent lelijk, stoer en doet aan vechtsporten (en daarmee lijk je op mannen). Natuurlijk.zo werkt het toch? Als man kan je ook alleen maar mietje of stoer zijn, een tussenweg is er niet
![]()
Jup, dat ken ik. I couldn't care lessop dit momentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:39 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Als je als vrouw zakelijk doet ben je al gauw een kreng. Van mannen wordt precies hetzelfde gedrag wel geaccepteerd, ik ben een kreng. Heb het meerdere malen meegemaakt. O.a. met het versturen van faxen. Zet ik als vrouw precies dezelfde tekst neer als 1 van mijn mannelijke collega's, wordt ik teruggebeld met commentaar. Als vrouw moet je je altijd verontschuldigen en groetjes dit en hartelijk dank dat vermelden op je fax. Als man hoeft dit niet. Dan is pats boem je antwoord blijkbaar wel voldoende.
omg mijn spiegelbeeld!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben een bitch omdat ik zelfverzekerd over schijn te komen (!!) en zeg wat ik wil (en wanneer en op welke manier) en daarmee vinden ze me streng/een bitch. Fijn
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja, en meisjes die zwaar sporten hebben geen borstendie heb ik ook gehoord
!
Chico heeft vrij grote borsten voor hoe slank ze is, en die doet echt wel aan een vechtsportquote:
ik geloof dat dat vooroordelen zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:03 schreef P.F het volgende:
In utrecht loopt iedereen er juist wazig bij
Nou ja.. vooral bruine laarzen - uit een vintage winkel, maar wel voor 60 euro. Of rood-bruin.
Met een grote rechthoekige invito tas.
Daarbij een iets te groot jurkje/tuniekje. Met 3/4e mouw. In een vrolijke kleur. met print.
Daaromheen een brede leren riem.
= Utrecht stad meisje.
Ik kom best vaak in Utrecht, en vriendinnen van mij die daar wonen en de vriendinnen daar weer van lopen er vaak zo bijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik geloof dat dat vooroordelen zijn
tuurlijk wel, spekkies hopen zich overal op, ik ben een spekkie met dikke memmenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Chico heeft vrij grote borsten voor hoe slank ze is, en die doet echt wel aan een vechtsport![]()
Dikkere mensen hebben ook vaak grote borsten, maar dat is eh, omdat ze dik zijn? Ik heb niet echt een verklaring daarvoor
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kom best vaak in Utrecht, en vriendinnen van mij die daar wonen en de vriendinnen daar weer van lopen er vaak zo bij
Ja dat is misschien wel een logische verklaring.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, spekkies hopen zich overal op, ik ben een spekkie met dikke memmen
Maar die doen ook allemaal geneesk/psychologie etc. Zal het "cultuurtje" wel zijn..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
ikke niet, ik doe niet aan laarzen
ik slank, haquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel een logische verklaring.
Maar ik begreep je verkeerd, ik dacht dat je heel slank was met enorme borsten en dat dat raar was. Maar als je een ""spekkie met dikke memmen"bent dan snap ik niet waarom je van een vechtsport opeens kleine borsten zou krijgen. Kromme redenaties
Hm.. Nou ja de meeste mensen worden daar schijnbaar heel dun van. En hoe dunner hoe minder borsten. Oid. Die denken aan afgetrainde lichamen.. Ik heb geen idee of je nog borsten kan hebben als je als vrouw afgetraind bent.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik slank, ha! nee maar dat denken mensen altijd, als je een actieve sporter bent (zwemmen/boksen/hockey etc) dan hoor je schijnbaar geen borsten te hebben
Fashion betekend modequote:
Niet.. in de OP staan wel linkjes naar de scans van de previewcatalogus, en de code van die armband is 30-4378. Die kun je invullen op het bestelformulier op de website.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmm, hoe kan ik via de site de preview bezoeken? Volgens mij ben ik verliefd op de armband uit de previewbestelling van debster!
En daarna nog een vraag die ik volgens mij al voorbij heb zien komen, maar niet kan vinden. Hoe kan ik mijn leveradres wijzigen? Ik wil de shizz op mijn werk laten leveren, maar kan alleen voor die kloteafleverpunten kiezen.
Omdat je bij een vechtsport je borstspieren veel gebruikt, en dus het vet daar verbrand.. denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel een logische verklaring.
Maar ik begreep je verkeerd, ik dacht dat je heel slank was met enorme borsten en dat dat raar was. Maar als je een ""spekkie met dikke memmen"bent dan snap ik niet waarom je van een vechtsport opeens kleine borsten zou krijgen. Kromme redenaties
I'm as fast as lightningquote:
Borsten zijn grotendeels ook maar vet, daarom hebben dunnere mensen vaak kleinere, want die hebben niet zoveel vet. Over het algemeen klopt het wel redelijk, maar je hebt uitzonderingen. Ik zou een goede kameel zijn met mijn vetverdelingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Chico heeft vrij grote borsten voor hoe slank ze is, en die doet echt wel aan een vechtsport![]()
Dikkere mensen hebben ook vaak grote borsten, maar dat is eh, omdat ze dik zijn? Ik heb niet echt een verklaring daarvoor
Je kunt helemaal niet lokaal vet verbranden. Het komt doordat je van vechtsporten flink afvalt, en je tieten zijn grotendeels vet. Als je dikker of dunner wordt doen je tieten uiteindelijk altijd mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:29 schreef Debsterr het volgende:
Omdat je bij een vechtsport je borstspieren veel gebruikt, en dus het vet daar verbrand.. denk ik.
Kijk, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je kunt helemaal niet lokaal vet verbranden. Het komt doordat je van vechtsporten flink afvalt, en je tieten zijn grotendeels vet. Als je dikker of dunner wordt doen je tieten uiteindelijk altijd mee.
Ik heb bijv. bij maat 34 maat 70B, bij maat 40 maat 75C en bij maat 44 maat 80D.
aan afgetraind denk ik aan hoog niveau in de sport en vaak internationaal, maar daaronder zie ik veel forsere dames, vooral ook bij kickboksen mét borsten maar het moet je aanleg ook zijn, je kan ook grote borsten hebben een een inimini taille.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Nou ja de meeste mensen worden daar schijnbaar heel dun van. En hoe dunner hoe minder borsten. Oid. Die denken aan afgetrainde lichamen.. Ik heb geen idee of je nog borsten kan hebben als je als vrouw afgetraind bent.
ik ben gezegend met het laatste dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:12 schreef Dipkip het volgende:
Het lijkt me dat als je de bouw hebt om bij een gemiddeld vetpercentage een B-cup te hebben je het nogal weg kan trainen, maar als het in je genen zit om bij een gemiddeld percentage een E-cup te hebben zal je nog redelijk boobies hebben boven je sixpack.
ik ben gewoon overal te druk en gemeen, welke locatie dan ook :")quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:19 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben hier in de randstad verlegen en op het platteland waar ik vandaan kom ben ik arrogant en praat ik teveel
Je hebt best een oude uitstraling! Ik denk dat ik wel een beetje bang voor je zou zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ben gewoon overal te druk en gemeen, welke locatie dan ook :")
Fashion is meer dan alleen mode het is je verschijning, levensovertuiging en manier van kleden allen in een. Daarnaast zit er een groot verschil tussen kleding gemaakt voor de massa en ontwerperskleding. Tot slot: ieder mens heeft bewust of onbewust vooroordelen. Ook jij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Fashion betekend mode
Mode volgens het woordenboek: mo·de de; v(m) -s tijdelijk, voorbijgaand gebruik in kleding, manieren, uiterlijk: in de ~ zijn
Dus ja het is fashion
Als jij nou ook even niet zo snotty doet over de definitie van fashion.. Zo ben je net zo erg als die mensen met vooroordelen
Ik ben ook type 2 jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:23 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ben gezegend met het laatste dusik ben alleen meer in verhouding dan die tennister van 17 met die enorme joekels en mini taille, zo wil ik echt niet worden
![]()
http://www.telegraaf.nl/telesport/tennis/article4009880.ece
Ik gister, dat helpt altijd enorm voor mijn gevoel. Als dat verwerkt is, wordt bijna altijd meteen de bestelling in behandeling genomen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:54 schreef Debsterr het volgende:
Zojuist maar even netjes betaald, ook al ligt er nog geen rekening.. anders nemen ze natuurlijk m'n bestelling weer niet in behandeling!
Eh nee, dat was het communicatieprobleem niet volgens haar. Ze vond me juist te stil.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:37 schreef liefie_ het volgende:
dan kun je juist een communicatie probleem hebben lijkt me
ik weet wat jij bedoeld met fashion, maar je zit hier in een h&m topic en je doet zo arrogant en wijsneuzerigquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Fashion is meer dan alleen mode het is je verschijning, levensovertuiging en manier van kleden allen in een. Daarnaast zit er een groot verschil tussen kleding gemaakt voor de massa en ontwerperskleding. Tot slot: ieder mens heeft bewust of onbewust vooroordelen. Ook jij.
ik plaagde ook maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Eh nee, dat was het communicatieprobleem niet volgens haar. Ze vond me juist te stil.
Mijne ook, ook sinds de 27ste.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:51 schreef Jojoortje het volgende:
Sinds 27/6 staat mijn bestelling al onderweg en het is nog steeds manco
Mijn bestelling stond sinds 26-6 op Onderweg en is vandaag geleverd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:51 schreef Jojoortje het volgende:
Sinds 27/6 staat mijn bestelling al onderweg en het is nog steeds manco
ik ben ook vrij intimiderend, zo klein als ik ben zo'n vreselijk grote mond als ik heb, nee ik deins echt niet terugquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt best een oude uitstraling! Ik denk dat ik wel een beetje bang voor je zou zijn![]()
(Ik had een blond meisje met twee vlechtjes verwacht, weet ook niet waarom
)
Verstandige beslissing, ik ben wel gaan trainen in een snikhete zaal en kreeg achteraf mn pak niet meer uit omdat het aan mijn lijf plaktequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef Kleintje19 het volgende:
Eigenlijk hoor ik nu dus op bokstraining te zijn, maareh geen gek die vandaag gaat trainen+ dat ik dood ben, dood dood dood.
ontopic: ik wil nieuwe verassende dingen bij de h&m
Haha ja 's ochtends als het is aangevuld is het bizar veelquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:45 schreef Crientj het volgende:
Ik zit te wachten op nieuwe spulletjes.
Maar leuke is wel.. Dunno wanneer dat ik keek stonden er meer dan 300 shirtjes/topjes etc in de sale.
Wel grappig om te zien hoe dat aantal steeds kleiner wordt ;o
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
Ze hebben mijn bestelling nu gesplitst in preview en niet-preview, bedankt nog voor degene die zei dat dat zou gebeuren, scheelt me bezorgkosten![]()
Ik kan echt niet wachten tot mn sale-bestelling-met-korting komt... Ik heb echt achterlijk veel er in zitten... Even kijken...
- 2 paar slippers
- 1 badpak
- 1 rok
- 1 jurk
- 2 broeken
- 2 pyama / hangbroekjes
- 2 zomerjassen
- 3 truien
- 2 vestjes
- 1 handtas
- 1 BH
- 2 blousjes
- 1 set armbanden
- 7 topjes
- 1 nagelvijl
- 1 muts
- 1 singlet
- 4 servetten
- 1 paar schoenen
212 euro![]()
Maar jij had een sjaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
DipkipWat lijkt mijn bestelling op jouw bestelling
Die van mij is ook 212 euro
Damnnnnquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
Ze hebben mijn bestelling nu gesplitst in preview en niet-preview, bedankt nog voor degene die zei dat dat zou gebeuren, scheelt me bezorgkosten![]()
Ik kan echt niet wachten tot mn sale-bestelling-met-korting komt... Ik heb echt achterlijk veel er in zitten... Even kijken...
- 2 paar slippers
- 1 badpak
- 1 rok
- 1 jurk
- 2 broeken
- 2 pyama / hangbroekjes
- 2 zomerjassen
- 3 truien
- 2 vestjes
- 1 handtas
- 1 BH
- 2 blousjes
- 1 set armbanden
- 7 topjes
- 1 nagelvijl
- 1 muts
- 1 singlet
- 4 servetten
- 1 paar schoenen
212 euro![]()
Misschien had ik normaal gesproken wel allemaal designkleding gekochtquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:26 schreef Enfermera het volgende:
Damnnnn![]()
![]()
En dan zeggen ze dat er een recessie is? Ik zie 'm niet hoor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien had ik normaal gesproken wel allemaal designkleding gekocht
Dat over de boobies klopt niet: ik ben 20 kg afgevallen en de afname van mijn borsten was minimaal.. Halve cupmaat ongeveerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Borsten zijn grotendeels ook maar vet, daarom hebben dunnere mensen vaak kleinere, want die hebben niet zoveel vet. Over het algemeen klopt het wel redelijk, maar je hebt uitzonderingen. Ik zou een goede kameel zijn met mijn vetverdeling.
Ik ben agressief omdat ik op een vechtsport zit, een manwijf omdat ik bot kan zijn en een voorliefde voor wijde truien heb en een gothic omdat mijn broeken wijd zijn + felle kleurtjes/zwart. Tot zover de vooroordelen.
Edit: nou vergeet ik het alsnog te zeggen, wat stom kleintje, dat ze zo op je reageren.
Jij zou dus ook een goede kameel zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat over de boobies klopt niet: ik ben 20 kg afgevallen en de afname van mijn borsten was minimaal.. Halve cupmaat ongeveer
Korte bestellingupdate: geen tijd om 's ochtends op kantoor naar de sale te kijken, dus misschien ga ik nu eindelijk afkickenBestelling staat nog altijd manco..
Is 'ie al onderweg? Zo ja, uitgebreid verslag wat wel en niet blijft, zo nee, paintjequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
- 2 paar slippers
- 1 badpak
- 1 rok
- 1 jurk
- 2 broeken
- 2 pyama / hangbroekjes
- 2 zomerjassen
- 3 truien
- 2 vestjes
- 1 handtas
- 1 BH
- 2 blousjes
- 1 set armbanden
- 7 topjes
- 1 nagelvijl
- 1 muts
- 1 singlet
- 4 servetten
- 1 paar schoenen
212 euro![]()
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is 'ie al onderweg? Zo ja, uitgebreid verslag wat wel en niet blijft, zo nee, paintje.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:24 schreef Debsterr het volgende:
Is 'ie al onderweg? Zo ja, uitgebreid verslag wat wel en niet blijft, zo nee, paintje.
Leuk leuk! Is die blauwe broek dat model met steekzakken en losse pasvorm van boven? Want die zit echt lekkerquote:
Dat lila en blauwe shirtje spaar ik, zijn erg fijnquote:
Lekker zijn die hequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Dat lila en blauwe shirtje spaar ik, zijn erg fijn. Wil hem nog in het roze en donkerroze, maar die hebben ze steeds niet in mijn maat
Ik heb ze in het groen, lila, blauw, zwart en witquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Lekker zijn die hevolgens mij heb ik ze in groen, bruin (taupe?) en zwart al....
quote:
Dan is het niet dezelfdequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Hij valt onder de shorts, volgens mij is het een soort veredelde joggingbroek. Tis ook bedoelt om in te slapen wat mij betreft, nou ja of bankhangen.
Nou dat is precies wat ik dus ook met schoenen/laarzen heb!! Mijn kuiten zijn ook te dik, ben hard aan het sporten maar voor mijn kuiten helpt het niets (voor de rest ook nog nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat je met halfhoge schoenen altijd van die kuiten krijgt onder een rokje. Ik heb van mezelf al enorme kuiten, echt enorm kut want ik kan dus nooit normaal laarzen kopen etc. Nooit gekund ook, ook niet toen ik extreem mager wasis blijkbaar mn bouw ofzo.
Anyway ik doe dus of hoge laarzen of lage schoenen onder een jurk / rok want dit soort vind ik alleen leuk bij meisjes met van die rechte beentjes zeg maar. Bij mij staat het extreem stom.
Wat bij mij trouwens de doorslag gaf om deze schoenen stom te vinden is dat er ritsen in zitten![]()
Ja afgelopen seizoen was het echt kut om laarzen met wijde schacht te vinden...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:55 schreef Dipkip het volgende:
Met sporten gaat dat ook niet weg hoor. Bij mij wordt het er alleen maar erger van, maar dat is omdat het bij mij allemaal spier is. Overal heb ik vet maar dat is allemaal spier en joost mag weten waarom... Ik moet ook die met extra wijde schacht en dan niet de gewoon wat wijdere schacht die veel schoenenzaken hebben maar echt de 2XL die ze bijna nergens hebben, laatste keer had ik keuze uit 4 modellen
Dat vind ik ook. Je moet altijd maar afwachten wat er verdwenen is uit je order en als je veel bestelt kun je dat lang niet altijd afleiden uit de verandering van het bedrag. Bovendien kunnen ze dat prima geautomatiseerd mailen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef Debsterr het volgende:
Ik net even checken of er al iets in behandeling genomen is.. is het totaalbedrag ineens een tientje hoger! Ze hebben dus de ¤10,- bon eruit gehaald.. maar gelukkig die van de sale laten staan en verder niks veranderd. Toch blijf ik het krom vinden dat een bedrijf rommelt met je order, maar geen begeleidend schrijven stuurt.
Ik vind tegenwoordig de schachten van laarzen zo wijd, ik denk altijd stiekem: maken ze niets meer voor mensen met dunne kuiten...quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja afgelopen seizoen was het echt kut om laarzen met wijde schacht te vinden...![]()
Ik ga meestal kijken bij v/d Assem in Rotterdam, maar daar zijn ze wel aan de prijs! Of goed zoeken op internet!
Mijn kuiten zijn ook 1 en al spier, heb telkens het gevoel dat ze uit elkaar klappen als ik aan het sporten ben.. ach ja.. er zijn wel ergere dingen![]()
Zulke droeg ik vroeger tijdens mijn dorkydays dat ik nog niet op hakken kon lopen zonder op mijn smoeltje te vallen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:24 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
En ik moet het even gezegd hebben.. Wat een lelijke schoenen!![]()
Bordeauxrode Dr. Martens had ik vroegerquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind die laarsjes een beetje op die dr. martens lijken, die had ik vroeger altijd
Weinig.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig de schachten van laarzen zo wijd, ik denk altijd stiekem: maken ze niets meer voor mensen met dunne kuiten...
Die middelsten had ik ook besteld maar die zijn weer retour gegaan i.v.m. een te lage hals. Wilde ze gaan dragen als het kouder wordt en met zo'n lage hals houd ik het alsnog niet warm. *kouwkleum*quote:
De ultieme reden om leuke sjaaltjes te kopenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Die middelsten had ik ook besteld maar die zijn weer retour gegaan i.v.m. een te lage hals. Wilde ze gaan dragen als het kouder wordt en met zo'n lage hals houd ik het alsnog niet warm. *kouwkleum*
Dat heb ik dus ook, erg irritant met laarzen kopen. En ik vind het gewoon lelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat je met halfhoge schoenen altijd van die kuiten krijgt onder een rokje. Ik heb van mezelf al enorme kuiten, echt enorm kut want ik kan dus nooit normaal laarzen kopen etc. Nooit gekund ook, ook niet toen ik extreem mager wasis blijkbaar mn bouw ofzo.
Anyway ik doe dus of hoge laarzen of lage schoenen onder een jurk / rok want dit soort vind ik alleen leuk bij meisjes met van die rechte beentjes zeg maar. Bij mij staat het extreem stom.
Wat bij mij trouwens de doorslag gaf om deze schoenen stom te vinden is dat er ritsen in zitten![]()
Die paarse rechtsonder is echt leuk!quote:
Morgen!!!!!quote:Singlet Pa/str 1 - 9,90
Jurk Zwart 1 - 12,90
Broek Zwart 1 - 12,90
Armband Zilver 1 - 2,90
Broek Zwart 1 - 5,90
Bandeau-bh Zwart 1 - 7,90
Singlet Bla/de 1 - 3,90
Poloshirt Wit 1 - 14,90
Poloshirt D.blau 1 - 14,90
T-shirt Blauw 1 - 14,90
Overkneekousen Zwart 1 - 3,90
Broek Grijs 1 - 5,90
Set van 2 haarspelden Tur/zi 1 - 3,90
String Zwart 1 - 3,90
Broek Lkitt 1 - 9,90
Singlet Wi/des 1 - 3,90
Sjaal L rood 1 - 7,90
Shorts Zwart 1 - 24,90
Broek Blauw 1 - 19,90
Broek Blauw 1 - 7,90
Bh, voorgevormde beugel Zwart 1 - 1,90
Singlet Zw/des 1 - 2,90
Broek Zwart 1 - 14,90
212,70
Verzendkosten: 4,90
Rembourskosten: 0,00
Te betalen: 217,60
Yiiiiihhaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Dipkip het volgende:
Gesorteerd!
zelfde hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:28 schreef Debsterr het volgende:
Euj, m'n preview bestelling staat ineens op eind juli, en er is nog steeds niks voor half juli in behandeling.
Van mij is onderweg! Ook een dikke hiep hoi!quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 03-07-2009 Enschede , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 03-07-2009 Enschede , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 03-07-2009 Enschede , pakkettendistributie
Ziet dr leuk uuuuit ^^quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:46 schreef P.F het volgende:
Deze heb ik voor 2 euro weten te kopen
[ afbeelding ]
Niceequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:46 schreef P.F het volgende:
Deze heb ik voor 2 euro weten te kopen
[ afbeelding ]
Ja dat is m'n derde beenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Dipkip het volgende:
Staat je leuk PF!! Heb je er nou nog iets onder?
Edit: ik bedoel dus niet of je een onderbroek aan hebt maar tis net of ik 3 benen zie dus ik vroeg me af wat ik nou precies zag.
Want to touch my e-penisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:10 schreef Dipkip het volgende:
Ja![]()
Het zal de lichtval + roze muren zijn. En je enorme e-penis.
Als je jouw benen van de zijkant ziet heb je geen bultknieen zeg maar.. dat heb ik wel, en draag het liefste leggings of panty's onder jurkjes, maar ik begin er wel een beetje schijt aan te krijgen nuquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
Ja, gewoon knieën tochIk hoor wel vaker dat mensen hun knieën lelijk vinden maar ik zie nooit echt verschil
Bedankt iig!!
Ja mijne ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn chauffeur moet het gaspedaal indrukken
Bohhh teleurstellingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja mijne ook![]()
Er kwam net al een pakjesbusje, ik helemaal blij, had mn vriend bij de large besteld![]()
joh wie kijkt er nou naar je knieenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je jouw benen van de zijkant ziet heb je geen bultknieen zeg maar.. dat heb ik wel, en draag het liefste leggings of panty's onder jurkjes, maar ik begin er wel een beetje schijt aan te krijgen nu.
Rokjes en jurkje staan je goed!
Ach gewoon schijt hebben, mijn benen zien er momenteel uit alsof ik de vriendin ben van Regilio Tuur. Blauwe plekken (ik krijg ze al wanneer de kat me kopjes geeftquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je jouw benen van de zijkant ziet heb je geen bultknieen zeg maar.. dat heb ik wel, en draag het liefste leggings of panty's onder jurkjes, maar ik begin er wel een beetje schijt aan te krijgen nu.
Rokjes en jurkje staan je goed!
Doe het voor ons!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef Dipkip het volgende:
Terwijl ik waarschijnlijk niks hou uit die bestellingmaar ik wil m niet bij de buren ophalen.
preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ach gewoon schijt hebben, mijn benen zien er momenteel uit alsof ik de vriendin ben van Regilio Tuur. Blauwe plekken (ik krijg ze al wanneer de kat me kopjes geeft), muggenbulten en allerhande wondjes die ik graag openklauw. Maar ik ga echt geen panty's aan met zulk weer
![]()
Nicequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:59 schreef Smart_ass het volgende:
Heb net wat dingen gepast van mijn bestelling.
[ afbeelding ]\
Deze maar dan met die bloemetjesachtige print, en deze:
[ afbeelding ]
Ze stonden best mooi, kleden goed af. En het valt me mee dat ze me niet enorm plat maken, is soms wel anders met dat soort dingen.
Dus ik moet nu expres het huis uit gaan zodat het bij de buren wordt gebracht zodat ik het daar kan ophalen, voor jullie.quote:
Joah, ben ik het wel mee eens. Maar ik draag eigenlijk nooit korte broeken of jurkjes naar school, naar de winkel of wat dan ook. De enige plek waar ik die dingen draag zijn op vakantie, op het strand op vakantie of in de achtertuin.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn natuurlijk wel grenzen, ik word nooit zo heel blij van vrouwen die dikker zijn dan ik en in naveltruitjes lopen... Maar gewone kleding moet gewoon kunnen, ik doe alleen geen te korte rokken aan (knielengte heb ik het liefst) omdat anders als je gaat zitten het en beetje té wordt imho. Cellulitis stel ik niet bloot aan de publieke opinie en mn ondergoed al helemaal niet.
Maar dat ligt natuurlijk ook weer aan de omstandigheden want ik ga wel gewoon in badpak naar het strand en dan zie je mn dijen wel. Maar ja ik denk dan altijd maar: er zijn altijd nóg lelijkere mensen op het strand / in de sauna. En als ik een ijsje ga halen of naar het toilet ga doe ik gewoon even een rokje of jurkje aan. Je moet doen waar je je prettig bij voelt vind ik, immers iedereen heeft een andere smaak en als je met alles rekening moet houden wat wellicht iemand lelijk vindt moet je binnen blijven met de gordijnen dicht.
Ik heb zelf bijvoorbeeld dat ik de rillingen krijg van mensen met een veel te bruine huid. Zo die gelooide look. Gruwel.
uiteraard maar ik ging er even van uit dat de mensen hier wel inzien dat sommige dingen gewoon niet kunnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn natuurlijk wel grenzen, ik word nooit zo heel blij van vrouwen die dikker zijn dan ik en in naveltruitjes lopen... Maar gewone kleding moet gewoon kunnen, ik doe alleen geen te korte rokken aan (knielengte heb ik het liefst) omdat anders als je gaat zitten het en beetje té wordt imho. Cellulitis stel ik niet bloot aan de publieke opinie en mn ondergoed al helemaal niet.
Maar dat ligt natuurlijk ook weer aan de omstandigheden want ik ga wel gewoon in badpak naar het strand en dan zie je mn dijen wel. Maar ja ik denk dan altijd maar: er zijn altijd nóg lelijkere mensen op het strand / in de sauna. En als ik een ijsje ga halen of naar het toilet ga doe ik gewoon even een rokje of jurkje aan. Je moet doen waar je je prettig bij voelt vind ik, immers iedereen heeft een andere smaak en als je met alles rekening moet houden wat wellicht iemand lelijk vindt moet je binnen blijven met de gordijnen dicht.
Ik heb zelf bijvoorbeeld dat ik de rillingen krijg van mensen met een veel te bruine huid. Zo die gelooide look. Gruwel.
Als jurkje gewoon, voor op vakantie enzo. Ben zelf niet zo'n leggingfan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice![]()
Doe je die laatste als jurkje? Of doe je er een broek/legging er onder?
Oeh, ja idd brrr... Bij te zongebruinde mensen moet ik ook altijd aan Rachel Hazes denkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:08 schreef Dipkip het volgende:
Dat is nepmaar ik heb bijv. een tante en die heeft echt zo'n roodbruine huid die veel te oud lijkt voor haar leeftijd (ze rookt ook nog als een ketter). En als ze omhoog kijkt zie je witte horizontale strepen in haar hals, van waar dus als ze zit te bakken de zon niet komt. Brrrrrrr!!
Ik train sinds kort met gewichten tegen spekarmen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
uiteraard maar ik ging er even van uit dat de mensen hier wel inzien dat sommige dingen gewoon niet kunnen
(ik ging laatst zwemmen en ben niet de slankste en draag dus een badpak (mijn blubberbuik is niet zo leuk voor mensen) en dan zie ik daar allemaal dames die echt voller zijn dan ik in bikini met blubberbuik! niet zo mooi maar ja)
En ik heb kwabarmen dus draag vaak een bolerotje om die te verstoppen maar net was het zooo heet dat ik gewoon in een mouwloos jurkje ff de supermarkt in gegaan ben hoor, dan kijken ze maar ff weg als ze mn armen niet mooi vinden
(supermarkt is trouwens wel een van de fijnste plekker met dit weer kwam ik achter!)
Niet de slankste benenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als jurkje gewoon, voor op vakantie enzo. Ben zelf niet zo'n leggingfan.
Dit is dat topje, hele vage foto, maar even voor het idee:
[ afbeelding ]
En het jurkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals gezegd niet de slankste benen, maar voor op vakantie vind ik het wel kunnen. Kent toch niemand me.
Nou ik vind dat het jurkje je echt prachtig staat!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het jurkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals gezegd niet de slankste benen, maar voor op vakantie vind ik het wel kunnen. Kent toch niemand me.
ik heb ook een witte legging?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:11 schreef P.F het volgende:
Ik zat gister in de bus en er kwam een vrouw tegen over mij zitten maar ze was ze dik dat haar extra bil om mijn tas zatEn ik moest hem er echt onderuit trekken en ze zei niet eens iets
Ze was echt dik, HEEL dik. Ze stak uit, ze zat op een stoel en 1/3e-1/2e op de stoel waarop mijn tas zat. Wel sneu maar ze had alsnog een soort witte(!) legging aan![]()
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:11 schreef P.F het volgende:
Ik zat gister in de bus en er kwam een vrouw tegen over mij zitten maar ze was ze dik dat haar extra bil om mijn tas zatEn ik moest hem er echt onderuit trekken en ze zei niet eens iets
Ze was echt dik, HEEL dik. Ze stak uit, ze zat op een stoel en 1/3e-1/2e op de stoel waarop mijn tas zat. Wel sneu maar ze had alsnog een soort witte(!) legging aan![]()
boobagequote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:
Smart-ass ik vind dat je prima benen hebt hoor!! Past prima bij de rest, je hebt ook redelijk boobage dus tis gewoon prachtig in verhouding vind ik. Zou dr juist niet uitzien als je stakerige beentjes had.
En het was geen handtasje of zo hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:16 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en witte leggings zijn van de duivel, al helemaal bij dikke mensen
Hoe lang ben je? Ik had dat jurkje wel wat langer verwacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
Dankje! Doet me toch goed om te horen, haha.
Als ik heeeeeeeeele dikke mensen zie, voel ik me stiekem beter over mezelfquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:11 schreef P.F het volgende:
ow nee dan raak ik juist panisch dat ik ook zo word en aan zo'n zuurstof apperaat moet als ik slaap en zo brrrrquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik heeeeeeeeele dikke mensen zie, voel ik me stiekem beter over mezelf
Daarom kijk ik ook altijd naar die reportages van SBS6 over extreem dikke mensen. Na die tijd eet ik gerust een Marsijsje zonder schuldgevoel
Mijn diëtiste deed dat wel. Ik kwam daar voor advies over voedselintolerantie en het enige waar zij over kon praten was hoe erg het wel niet was voor mij dat ik 10 kg. teveel weeg, en hoe heerlijk zij zich voelde bij haar ondergewicht. Oh ja, en dat je niet karnemelk mag drinken maar dat je dure zoetstof-met-bacterieentroep moet drinken want dat is veel beterder (ja, ze gebruikte echt het woord beterder). Ik moest gewoon de dingen eten waar ik intolerant voor ben, want dat was gewoon gezonde voeding, maar ik moest wel op een streng dieet qua kcal ook al ben ik prima tevreden met mn lichaam. Ben maar niet meer teruggeweestquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Hm.. Nou ja ik word diëtiste dus het is niet zo fijn als ik mij bij iedere cliënt beter zou voelen
Ikquote:
Muggenbultenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ach gewoon schijt hebben, mijn benen zien er momenteel uit alsof ik de vriendin ben van Regilio Tuur. Blauwe plekken (ik krijg ze al wanneer de kat me kopjes geeft), muggenbulten en allerhande wondjes die ik graag openklauw. Maar ik ga echt geen panty's aan met zulk weer
![]()
Het belangrijkste is dat je een beetje de kleding weet aan te passen bij de situatie.. wat sommige mensen bijvoorbeeld dragen naar het werkquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Looking hot!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het jurkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het een diëtist of een voedingsdeskundige?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn diëtiste deed dat wel. Ik kwam daar voor advies over voedselintolerantie en het enige waar zij over kon praten was hoe erg het wel niet was voor mij dat ik 10 kg. teveel weeg, en hoe heerlijk zij zich voelde bij haar ondergewicht. Oh ja, en dat je niet karnemelk mag drinken maar dat je dure zoetstof-met-bacterieentroep moet drinken want dat is veel beterder (ja, ze gebruikte echt het woord beterder). Ik moest gewoon de dingen eten waar ik intolerant voor ben, want dat was gewoon gezonde voeding, maar ik moest wel op een streng dieet qua kcal ook al ben ik prima tevreden met mn lichaam. Ben maar niet meer teruggeweest
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef Debsterr het volgende:
En te bruin is vies, ik durf m'n mams niet meer te knuffelen want dan valt ze uit elkaar, ze is helemaal krokant.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het jurkje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodat de vrouw in kwestie zich beter voelt over zichzelf..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:32 schreef liefie_ het volgende:
Hmm moeders en vrouwen in het algemeen kunnen zo vernietigend zijn voor je zelfbeeld
Ik vraag mezelf vaak af waarom wij vrouwen elkaar dat aan doen
Ik probeer zelf ook echt alleen maar aardige dingen te zeggen of anders opbouwende kritiek te geven
ook als ik alleen met vriendinnetjes op het terras zit en er komt iemand voorbij waarvan ik denk hmm had dat nou niet gedaan met die rok (of iets anders)
Soms vergeet ik het wel eens hoor :$ maar ik ben dan ook niet heilig
Beide, schijnbaar. Ze was gespecialiseerd in intoleranties, maar ze vond in mijn geval mn gewicht belangrijker. Ze liet op een gegeven moment ook nog een opmerking vallen in de trant van 'als je echt intolerant was woog je minder'. Maar mijn intoleranties zijn o.a. voor bepaalde groenten en kruiden, dus dat sloeg natuurlijk nergens op. Ik ben niet intolerant voor patat ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:29 schreef P.F het volgende:
Was het een diëtist of een voedingsdeskundige?
Hmm ik vol me dan juist niet beter over mezelf, ik bedoel het is niet bepaald aardig of zoquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zodat de vrouw in kwestie zich beter voelt over zichzelf..
Oooh je zult maar intolerant zijn voor patatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Beide, schijnbaar. Ze was gespecialiseerd in intoleranties, maar ze vond in mijn geval mn gewicht belangrijker. Ze liet op een gegeven moment ook nog een opmerking vallen in de trant van 'als je echt intolerant was woog je minder'. Maar mijn intoleranties zijn o.a. voor bepaalde groenten en kruiden, dus dat sloeg natuurlijk nergens op. Ik ben niet intolerant voor patat ofzo
Mijn moeder heeft een eetstoornis gehad en ik ook. Toen ik op een gegeven moment van mn psycholoog een oefening voor de spiegel stond te doen zei ik (toen 46 kg. / 1 meter 73) 'ik ben niet dik'. Waarop mn moeder zei 'nou... je hebt anders een behoorlijk buikje hoor'.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:32 schreef liefie_ het volgende:
Hmm moeders en vrouwen in het algemeen kunnen zo vernietigend zijn voor je zelfbeeld
Ik vraag mezelf vaak af waarom wij vrouwen elkaar dat aan doen
Als ik 'm helemaal uit zou trekken is ie nog een stuk langer hoor, hij zit soms ook een beetje opgestroopt. Ik ben 1.62.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:18 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Ik had dat jurkje wel wat langer verwacht.
Hij staat je leuk hoor, daar niet van.
Ze had dat HBO ding aan de muur hangen, dus ze had echt wel de juiste opleiding gehad... Alleen nogal rare denkbeelden vind ik. En volgens mij werd ze dik gesponsort door die optimelmensen want er hingen 3 optimelposters en een optimelkalender en ze had allemaal flyers van optimel die ze je opdrong.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef P.F het volgende:
Voor diëtiste moet je namelijk een (hbo) opleiding doen, voor voedingsdeskundige niet echtMaar vaag hoor!
Klinkt als een lekker incompetent mevrouwtje.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn diëtiste deed dat wel. Ik kwam daar voor advies over voedselintolerantie en het enige waar zij over kon praten was hoe erg het wel niet was voor mij dat ik 10 kg. teveel weeg, en hoe heerlijk zij zich voelde bij haar ondergewicht. Oh ja, en dat je niet karnemelk mag drinken maar dat je dure zoetstof-met-bacterieentroep moet drinken want dat is veel beterder (ja, ze gebruikte echt het woord beterder). Ik moest gewoon de dingen eten waar ik intolerant voor ben, want dat was gewoon gezonde voeding, maar ik moest wel op een streng dieet qua kcal ook al ben ik prima tevreden met mn lichaam. Ben maar niet meer teruggeweest
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
Oooh je zult maar intolerant zijn voor patatof biefstuk
ik ga het zo allebei eten
![]()
![]()
wooowww.... mijn vader en broer zeiden ook wel eens dat ik dik was (mt 36 jajaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een eetstoornis gehad en ik ook. Toen ik op een gegeven moment van mn psycholoog een oefening voor de spiegel stond te doen zei ik (toen 46 kg. / 1 meter 73) 'ik ben niet dik'. Waarop mn moeder zei 'nou... je hebt anders een behoorlijk buikje hoor'.
Idd, afkraken is niet de goede manier om je kind slank te houden.quote:Als ik later kinderen heb ga ik ze iedere dag vertellen hoe mooi ze zijn en hoe goed ze alles doen. Zulke nare opmerkingen doen niemand goed. Als je kind echt dik is moet je daar op een opbouwende manier mee omgaan, niet door te zeiken.
Ik denk echt dat het een kwestie is van de eigen onzekerheid projecteren op je kinderen. Je kind zal meestal slanker en knapper zijn dan jij (vooral als je je zorgen maakt over zelf ouder worden) en ik denk dat veel moeders daar slecht mee om kunnen gaan. Zo hou je de cyclus in stand natuurlijk, dus ik wil daar radicaal mee breken. Liever een kind met spekjes dan een ongelukkig kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |