abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70523370
http://link.marktplaats.nl/262294775

voor wie intresse heeft, ik ruil dus ook, erg jammer, ze zaten namelijk prima toen ik ze paste, merkte niets, vanochtend ook nog niet (vandaag pas voor t eerst aan) eenmaal 10 minuten op school sneed de band bij mn kleine teen, aan het eind van de dag was mn nagelriem kapot gescheurd van beide grote tenen en een schaafwondjes bij mn kleine teen, nee deze schoenen vinden mij niet aardig
pi_70523386
He jammer
mijn pakketen zijn over het algemeen te groot om de halve stad mee door te fietsen (en ik heb geen auto)
misschien mag ik het op het huisnummer van de sexy buurman zetten... goede reden om weer eens bij hem langs te gaan ook
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70523449
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef alors het volgende:

[..]

2 dezelfde adressen voegen ze nog wel eens samen...
Ah nee dat meen je? Mn moeder heeft vandaag een account aangemaakt en wil ook gaan bestellen, maar liever niet dat ze dan mijn bestelling vertraagt .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70523558
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Kleintje19 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/262294775

voor wie intresse heeft, ik ruil dus ook, erg jammer, ze zaten namelijk prima toen ik ze paste, merkte niets, vanochtend ook nog niet (vandaag pas voor t eerst aan) eenmaal 10 minuten op school sneed de band bij mn kleine teen, aan het eind van de dag was mn nagelriem kapot gescheurd van beide grote tenen en een schaafwondjes bij mn kleine teen, nee deze schoenen vinden mij niet aardig
Ik wist dat ik ze ergens van herkende!
Niet te erg opvatten, een of ander tutje van school liep daar vandaag op.
Ik maar denken waar heb ik die schoenen eerder gezien.
Ha, en nu weet ik het weer.

Jammer dat het maat 37 is.. Ik heb 39 ;o
pi_70523930
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:45 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik wist dat ik ze ergens van herkende!
Niet te erg opvatten, een of ander tutje van school liep daar vandaag op.
Ik maar denken waar heb ik die schoenen eerder gezien.
Ha, en nu weet ik het weer.

Jammer dat het maat 37 is.. Ik heb 39 ;o
geeft niet hoor, heb vandaag al "kijk een wandelende modeshow" naar mn hoofd gekregen en een "zit dat hier op school"

dat van jou kan er ook nog wel bij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70524068
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

geeft niet hoor, heb vandaag al "kijk een wandelende modeshow" naar mn hoofd gekregen en een "zit dat hier op school"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_70524244
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:01 schreef Crientj het volgende:

[..]

SPOILER
het was niet lief nee, gelukkig ben ik niet echt vatbaar, maar ook als ik zeg dat ik een bokser ben dan is het want ik loop op hakken en draag makeup dus nee die meisjes doen niet aan ruige sporten
gelukkig ben ik niet zo'n oordeler, alles is bij mij welkom, ongeacht kleur,lengte,dikte of stijl.
pi_70524367
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

het was niet lief nee, gelukkig ben ik niet echt vatbaar, maar ook als ik zeg dat ik een bokser ben dan is het want ik loop op hakken en draag makeup dus nee die meisjes doen niet aan ruige sporten
gelukkig ben ik niet zo'n oordeler, alles is bij mij welkom, ongeacht kleur,lengte,dikte of stijl.
Idd. Net alsof boksers niet op hakken mogen lopen etc etc etc. ;o =]
pi_70524388
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef alors het volgende:

[..]

2 dezelfde adressen voegen ze nog wel eens samen...
Mijn zusje en ik hebben ook allebei een account op hetzelfde adres, no problemo.
pi_70524394
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah nee dat meen je? Mn moeder heeft vandaag een account aangemaakt en wil ook gaan bestellen, maar liever niet dat ze dan mijn bestelling vertraagt .
Ik heb al tijden een account op mijn eigen naam en op die van mijn vriend, met hetzelfde adres. Gebeurt tot nu toe niets mee..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:26:19 #61
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70524868
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:35 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

en toch geanuleerd ik ben dapperrrr
alles toch braaf geanuleerd, ik wil naar amsterdam voor nog wat schoenen en dan mag ik van mezelf niet h&m bestellen
Wat goeddd!!
En wat stom van die vooroordelen joh
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70524970
Omg die vooroordelen
Alsof iemand die een vecht/verdedigingssport beoefend niet vrouwelijk kan zijn
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:06:02 #63
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70525873
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Omg die vooroordelen
Alsof iemand die een vecht/verdedigingssport beoefend niet vrouwelijk kan zijn
Nee, als vrouw kun je nooit een aantal dingen tegelijk zijn. OF je bent blond, dom & mooi, of je bent lelijk, stoer en doet aan vechtsporten (en daarmee lijk je op mannen). Natuurlijk. zo werkt het toch? Als man kan je ook alleen maar mietje of stoer zijn, een tussenweg is er niet
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70525945
het stomme is, ik merk zelf dat het meeste van dat negatieve commentaar van vrouwen afkomstig is...
pi_70526142
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nee, als vrouw kun je nooit een aantal dingen tegelijk zijn. OF je bent blond, dom & mooi, of je bent lelijk, stoer en doet aan vechtsporten (en daarmee lijk je op mannen). Natuurlijk. zo werkt het toch? Als man kan je ook alleen maar mietje of stoer zijn, een tussenweg is er niet
Ik ben een bitch omdat ik zelfverzekerd over schijn te komen ( !!) en zeg wat ik wil (en wanneer en op welke manier) en daarmee vinden ze me streng/een bitch. Fijn
pi_70526817
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja dat kan. Heb je toevallig afgelopen week iets toegevoegd aan je bestelling?
Nee... ik heb niks toegevoegd. Nouja, maar rustig afwachten... zit niks anders op. Vind het alleen wel een beetje jammer natuurlijk.
* fake it until you make it *
pi_70527111
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik ben een bitch omdat ik zelfverzekerd over schijn te komen ( !!) en zeg wat ik wil (en wanneer en op welke manier) en daarmee vinden ze me streng/een bitch. Fijn
Als je als vrouw zakelijk doet ben je al gauw een kreng. Van mannen wordt precies hetzelfde gedrag wel geaccepteerd, ik ben een kreng. Heb het meerdere malen meegemaakt. O.a. met het versturen van faxen. Zet ik als vrouw precies dezelfde tekst neer als 1 van mijn mannelijke collega's, wordt ik teruggebeld met commentaar. Als vrouw moet je je altijd verontschuldigen en groetjes dit en hartelijk dank dat vermelden op je fax. Als man hoeft dit niet. Dan is pats boem je antwoord blijkbaar wel voldoende.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_70527290
ik ben een sloerie, omdat ik flirt, beter met mannen overweg kan dan met vrouwen en vaak lage tops draag (maar dat staat gewoon beter met grote borsten, anders lijken ze nog groter en massiever)
pi_70527435
Ik heb twee rokjes voor 2 euro per stuk gekocht Eentje een beetje in delftsblauw+rood en de ander zwart met groenige bloemetjes..
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:53:41 #70
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_70527693
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

SPOILER
Het voordeel van vrouwenmode is dat het binnen deze maatschappij over het algemeen nog geaccepteerd wordt door het gros van de mensen. Een man die zich iets te modieus kleedt wordt al snel (onterecht)voor homo aangezien. Ik herken die opmerkingen ook. Gewoon doen waar jij je goed in voelt.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 30-06-2009 22:04:03 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:56:11 #71
123170 alors
zlata1234
pi_70527786
Voor al het bovenstaande geldt: SCHIJT hebben. Ja soms even diep zuchten, maar dan gewoon denken schijt aan jou
know'm sayin?
word? word.
pi_70527839
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:

[..]

ja, en meisjes die zwaar sporten hebben geen borsten die heb ik ook gehoord !
pi_70527872
Je woont zeker in een dorp?
pi_70527889
Ik loop op hakjes en ik deed/doe ana muay thai. En dat is leuk. En zoo niets voor mij volgens velen.
/care
pi_70527891
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:39 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Als je als vrouw zakelijk doet ben je al gauw een kreng. Van mannen wordt precies hetzelfde gedrag wel geaccepteerd, ik ben een kreng. Heb het meerdere malen meegemaakt. O.a. met het versturen van faxen. Zet ik als vrouw precies dezelfde tekst neer als 1 van mijn mannelijke collega's, wordt ik teruggebeld met commentaar. Als vrouw moet je je altijd verontschuldigen en groetjes dit en hartelijk dank dat vermelden op je fax. Als man hoeft dit niet. Dan is pats boem je antwoord blijkbaar wel voldoende.
Jup, dat ken ik. I couldn't care lessop dit moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')