Ah nee dat meen je? Mn moeder heeft vandaag een account aangemaakt en wil ook gaan bestellen, maar liever niet dat ze dan mijn bestelling vertraagtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
2 dezelfde adressen voegen ze nog wel eens samen...
Ik wist dat ik ze ergens van herkende!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:40 schreef Kleintje19 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/262294775
voor wie intresse heeft, ik ruil dus ook, erg jammer, ze zaten namelijk prima toen ik ze paste, merkte niets, vanochtend ook nog niet (vandaag pas voor t eerst aan) eenmaal 10 minuten op school sneed de band bij mn kleine teen, aan het eind van de dag was mn nagelriem kapot gescheurd van beide grote tenen en een schaafwondjes bij mn kleine teen, nee deze schoenen vinden mij niet aardig
geeft niet hoor, heb vandaag al "kijk een wandelende modeshow" naar mn hoofd gekregen en een "zit dat hier op school"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik wist dat ik ze ergens van herkende!
Niet te erg opvatten, een of ander tutje van school liep daar vandaag op.
Ik maar denken waar heb ik die schoenen eerder gezien.
Ha, en nu weet ik het weer.![]()
Jammer dat het maat 37 is.. Ik heb 39 ;o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
geeft niet hoor, heb vandaag al "kijk een wandelende modeshow" naar mn hoofd gekregen en een "zit dat hier op school"
dat van jou kan er ook nog wel bij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
het was niet lief nee, gelukkig ben ik niet echt vatbaar, maar ook als ik zeg dat ik een bokser ben dan is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
want ik loop op hakken en draag makeup dus nee die meisjes doen niet aan ruige sporten
![]()
gelukkig ben ik niet zo'n oordeler, alles is bij mij welkom, ongeacht kleur,lengte,dikte of stijl.
Idd. Net alsof boksers niet op hakken mogen lopen etc etc etc. ;o =]quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het was niet lief nee, gelukkig ben ik niet echt vatbaar, maar ook als ik zeg dat ik een bokser ben dan is het![]()
![]()
want ik loop op hakken en draag makeup dus nee die meisjes doen niet aan ruige sporten
![]()
gelukkig ben ik niet zo'n oordeler, alles is bij mij welkom, ongeacht kleur,lengte,dikte of stijl.
Mijn zusje en ik hebben ook allebei een account op hetzelfde adres, no problemo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
2 dezelfde adressen voegen ze nog wel eens samen...
Ik heb al tijden een account op mijn eigen naam en op die van mijn vriend, met hetzelfde adres. Gebeurt tot nu toe niets mee..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah nee dat meen je? Mn moeder heeft vandaag een account aangemaakt en wil ook gaan bestellen, maar liever niet dat ze dan mijn bestelling vertraagt.
Wat goeddd!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en toch geanuleerdik ben dapperrrr
![]()
alles toch braaf geanuleerd, ik wil naar amsterdam voor nog wat schoenen en dan mag ik van mezelf niet h&m bestellen
Nee, als vrouw kun je nooit een aantal dingen tegelijk zijn. OF je bent blond, dom & mooi, of je bent lelijk, stoer en doet aan vechtsporten (en daarmee lijk je op mannen). Natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:29 schreef Butterfly91 het volgende:
Omg die vooroordelen![]()
Alsof iemand die een vecht/verdedigingssport beoefend niet vrouwelijk kan zijn
Ik ben een bitch omdat ik zelfverzekerd over schijn te komen (quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, als vrouw kun je nooit een aantal dingen tegelijk zijn. OF je bent blond, dom & mooi, of je bent lelijk, stoer en doet aan vechtsporten (en daarmee lijk je op mannen). Natuurlijk.zo werkt het toch? Als man kan je ook alleen maar mietje of stoer zijn, een tussenweg is er niet
![]()
Nee... ik heb niks toegevoegd. Nouja, maar rustig afwachten... zit niks anders op. Vind het alleen wel een beetje jammer natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat kan. Heb je toevallig afgelopen week iets toegevoegd aan je bestelling?
Als je als vrouw zakelijk doet ben je al gauw een kreng. Van mannen wordt precies hetzelfde gedrag wel geaccepteerd, ik ben een kreng. Heb het meerdere malen meegemaakt. O.a. met het versturen van faxen. Zet ik als vrouw precies dezelfde tekst neer als 1 van mijn mannelijke collega's, wordt ik teruggebeld met commentaar. Als vrouw moet je je altijd verontschuldigen en groetjes dit en hartelijk dank dat vermelden op je fax. Als man hoeft dit niet. Dan is pats boem je antwoord blijkbaar wel voldoende.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben een bitch omdat ik zelfverzekerd over schijn te komen (!!) en zeg wat ik wil (en wanneer en op welke manier) en daarmee vinden ze me streng/een bitch. Fijn
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
geeft niet hoor, heb vandaag al "kijk een wandelende modeshow" naar mn hoofd gekregen en een "zit dat hier op school"
dat van jou kan er ook nog wel bij...Het voordeel van vrouwenmode is dat het binnen deze maatschappij over het algemeen nog geaccepteerd wordt door het gros van de mensen. Een man die zich iets te modieus kleedt wordt al snel (onterecht)voor homo aangezien. Ik herken die opmerkingen ook. Gewoon doen waar jij je goed in voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 30-06-2009 22:04:03 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
ja, en meisjes die zwaar sporten hebben geen borstenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, als vrouw kun je nooit een aantal dingen tegelijk zijn. OF je bent blond, dom & mooi, of je bent lelijk, stoer en doet aan vechtsporten (en daarmee lijk je op mannen). Natuurlijk.zo werkt het toch? Als man kan je ook alleen maar mietje of stoer zijn, een tussenweg is er niet
![]()
Jup, dat ken ik. I couldn't care lessop dit momentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:39 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Als je als vrouw zakelijk doet ben je al gauw een kreng. Van mannen wordt precies hetzelfde gedrag wel geaccepteerd, ik ben een kreng. Heb het meerdere malen meegemaakt. O.a. met het versturen van faxen. Zet ik als vrouw precies dezelfde tekst neer als 1 van mijn mannelijke collega's, wordt ik teruggebeld met commentaar. Als vrouw moet je je altijd verontschuldigen en groetjes dit en hartelijk dank dat vermelden op je fax. Als man hoeft dit niet. Dan is pats boem je antwoord blijkbaar wel voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |