abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70613825
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:59 schreef Smart_ass het volgende:
Heb net wat dingen gepast van mijn bestelling.

[ afbeelding ]\
Deze maar dan met die bloemetjesachtige print, en deze:

[ afbeelding ]

Ze stonden best mooi, kleden goed af. En het valt me mee dat ze me niet enorm plat maken, is soms wel anders met dat soort dingen.
Nice
Doe je die laatste als jurkje? Of doe je er een broek/legging er onder?
Noot noot.
pi_70613883
Ow die groenblauwige heb ik in de winkel gepast, daar zit zo'n tietenhijsgedeelte in he
Dat maakt je voorgevel altijd prachtig idd
of iig bij mij
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_70613947
Er zijn natuurlijk wel grenzen, ik word nooit zo heel blij van vrouwen die dikker zijn dan ik en in naveltruitjes lopen... Maar gewone kleding moet gewoon kunnen, ik doe alleen geen te korte rokken aan (knielengte heb ik het liefst) omdat anders als je gaat zitten het en beetje té wordt imho. Cellulitis stel ik niet bloot aan de publieke opinie en mn ondergoed al helemaal niet.

Maar dat ligt natuurlijk ook weer aan de omstandigheden want ik ga wel gewoon in badpak naar het strand en dan zie je mn dijen wel. Maar ja ik denk dan altijd maar: er zijn altijd nóg lelijkere mensen op het strand / in de sauna. En als ik een ijsje ga halen of naar het toilet ga doe ik gewoon even een rokje of jurkje aan. Je moet doen waar je je prettig bij voelt vind ik, immers iedereen heeft een andere smaak en als je met alles rekening moet houden wat wellicht iemand lelijk vindt moet je binnen blijven met de gordijnen dicht.

Ik heb zelf bijvoorbeeld dat ik de rillingen krijg van mensen met een veel te bruine huid. Zo die gelooide look. Gruwel.
pi_70613999
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:59 schreef alors het volgende:
Nee hem ophalen
Dus ik moet nu expres het huis uit gaan zodat het bij de buren wordt gebracht zodat ik het daar kan ophalen, voor jullie.

Volgens mij moet jij een beetje meer drinken zo met de warmte
pi_70614037
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Er zijn natuurlijk wel grenzen, ik word nooit zo heel blij van vrouwen die dikker zijn dan ik en in naveltruitjes lopen... Maar gewone kleding moet gewoon kunnen, ik doe alleen geen te korte rokken aan (knielengte heb ik het liefst) omdat anders als je gaat zitten het en beetje té wordt imho. Cellulitis stel ik niet bloot aan de publieke opinie en mn ondergoed al helemaal niet.

Maar dat ligt natuurlijk ook weer aan de omstandigheden want ik ga wel gewoon in badpak naar het strand en dan zie je mn dijen wel. Maar ja ik denk dan altijd maar: er zijn altijd nóg lelijkere mensen op het strand / in de sauna. En als ik een ijsje ga halen of naar het toilet ga doe ik gewoon even een rokje of jurkje aan. Je moet doen waar je je prettig bij voelt vind ik, immers iedereen heeft een andere smaak en als je met alles rekening moet houden wat wellicht iemand lelijk vindt moet je binnen blijven met de gordijnen dicht.

Ik heb zelf bijvoorbeeld dat ik de rillingen krijg van mensen met een veel te bruine huid. Zo die gelooide look. Gruwel.
Joah, ben ik het wel mee eens. Maar ik draag eigenlijk nooit korte broeken of jurkjes naar school, naar de winkel of wat dan ook. De enige plek waar ik die dingen draag zijn op vakantie, op het strand op vakantie of in de achtertuin.

Knielengte doe ik dus nooit aan, accentueert mijn kuiten echte erg. Maar opzich kan mijn bovenlichaam best veel hebben, het zijn gewoon mijn benen die te dik zijn.
pi_70614055

Zoiets als dit dus Brrrrrrr
Noot noot.
pi_70614102
Dat is nep maar ik heb bijv. een tante en die heeft echt zo'n roodbruine huid die veel te oud lijkt voor haar leeftijd (ze rookt ook nog als een ketter). En als ze omhoog kijkt zie je witte horizontale strepen in haar hals, van waar dus als ze zit te bakken de zon niet komt. Brrrrrrr!!
pi_70614105
quote:

uiteraard maar ik ging er even van uit dat de mensen hier wel inzien dat sommige dingen gewoon niet kunnen
(ik ging laatst zwemmen en ben niet de slankste en draag dus een badpak (mijn blubberbuik is niet zo leuk voor mensen) en dan zie ik daar allemaal dames die echt voller zijn dan ik in bikini met blubberbuik! niet zo mooi maar ja)
En ik heb kwabarmen dus draag vaak een bolerotje om die te verstoppen maar net was het zooo heet dat ik gewoon in een mouwloos jurkje ff de supermarkt in gegaan ben hoor, dan kijken ze maar ff weg als ze mn armen niet mooi vinden
(supermarkt is trouwens wel een van de fijnste plekker met dit weer kwam ik achter!)
pi_70614114
Met dit weer doe ik echt wel jurkjes en korte rokjes aan.. Pfoeh, anders ga ik dood
Als ik op het zwembad lig en ik wil een ijsje halen ofzo, doe ik wel ff zo'n kort broekje aan (jaja ook van de H&M ) En al helemaal als ik even met iemand ga badmintonnen ofzo. Niemand hoeft die vetjes zien flubberen als ik ren
Noot noot.
pi_70614149
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:00 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nice
Doe je die laatste als jurkje? Of doe je er een broek/legging er onder?
Als jurkje gewoon, voor op vakantie enzo. Ben zelf niet zo'n leggingfan.

Dit is dat topje, hele vage foto, maar even voor het idee:

En het jurkje:

Zoals gezegd niet de slankste benen , maar voor op vakantie vind ik het wel kunnen. Kent toch niemand me.
pi_70614150
Iedereen kijkt me aan als ik nu over straat loop met korte broek/rok
Oh boy, zo wit ben ik !!!

Niet alleen mijn benen btw, allesch is wit... ik heb niet eens een verkleurde lijn van bikini of truitje op mijn lichaam staan
pi_70614169
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:08 schreef Dipkip het volgende:
Dat is nep maar ik heb bijv. een tante en die heeft echt zo'n roodbruine huid die veel te oud lijkt voor haar leeftijd (ze rookt ook nog als een ketter). En als ze omhoog kijkt zie je witte horizontale strepen in haar hals, van waar dus als ze zit te bakken de zon niet komt. Brrrrrrr!!
Oeh, ja idd brrr... Bij te zongebruinde mensen moet ik ook altijd aan Rachel Hazes denken
Noot noot.
pi_70614179
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:08 schreef liefie_ het volgende:

[..]

uiteraard maar ik ging er even van uit dat de mensen hier wel inzien dat sommige dingen gewoon niet kunnen
(ik ging laatst zwemmen en ben niet de slankste en draag dus een badpak (mijn blubberbuik is niet zo leuk voor mensen) en dan zie ik daar allemaal dames die echt voller zijn dan ik in bikini met blubberbuik! niet zo mooi maar ja)
En ik heb kwabarmen dus draag vaak een bolerotje om die te verstoppen maar net was het zooo heet dat ik gewoon in een mouwloos jurkje ff de supermarkt in gegaan ben hoor, dan kijken ze maar ff weg als ze mn armen niet mooi vinden
(supermarkt is trouwens wel een van de fijnste plekker met dit weer kwam ik achter!)
Ik train sinds kort met gewichten tegen spekarmen.
pi_70614199
Ik had wel een legging aan mn benen bloot doe ik idd alleen de buren en de mensen in zuidfrankrijk aan
Mn benen zijn ook kei wit brrrrr
pi_70614208
Ik zat gister in de bus en er kwam een vrouw tegen over mij zitten maar ze was ze dik dat haar extra bil om mijn tas zat En ik moest hem er echt onderuit trekken en ze zei niet eens iets

Ze was echt dik, HEEL dik. Ze stak uit, ze zat op een stoel en 1/3e-1/2e op de stoel waarop mijn tas zat. Wel sneu maar ze had alsnog een soort witte(!) legging aan
pi_70614215
Bij mouwloos heb ik zoiets van ja ik heb wel dikkere armen maar geen putjes er in ofzo, dus dan vind ik het wel gaan (niet naar een nette gelegenheid, maar gewoon een zomerjurkje overdag). Ik check wel altijd of ik geen vouwen/ kwabjes krijg bij de oksel, dat vind ik héél oncharmant. Maar dat je gewoon wat rondere armen ziet, ach, in een shirt zie je ook wel dat ik niet slank ben
pi_70614218
Sexy jurkje!
pi_70614226
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En het jurkje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zoals gezegd niet de slankste benen , maar voor op vakantie vind ik het wel kunnen. Kent toch niemand me.
Niet de slankste benen Ik heb in verhouding dikkere benen dan jij Komt omdat ik 14 jaar voetbal

Leuk spul hoor!
Noot noot.
pi_70614263
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En het jurkje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nou ik vind dat het jurkje je echt prachtig staat!
pi_70614289
Smart-ass ik vind dat je prima benen hebt hoor!! Past prima bij de rest, je hebt ook redelijk boobage dus tis gewoon prachtig in verhouding vind ik. Zou dr juist niet uitzien als je stakerige beentjes had.
pi_70614378
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:11 schreef P.F het volgende:
Ik zat gister in de bus en er kwam een vrouw tegen over mij zitten maar ze was ze dik dat haar extra bil om mijn tas zat En ik moest hem er echt onderuit trekken en ze zei niet eens iets

Ze was echt dik, HEEL dik. Ze stak uit, ze zat op een stoel en 1/3e-1/2e op de stoel waarop mijn tas zat. Wel sneu maar ze had alsnog een soort witte(!) legging aan
ik heb ook een witte legging?
Is dat niet meer hip?
Naja

En Dipkip, mijn armkwabben maken van die bewegingen uit zichzelf
Dan ben ik alleen maar de hele dag bezig met aargh wat doen mijn armkwabben??
(terwijl mijn benen denk ik lelijker zijn als je het aan andere mensen vraagt, maar daar ben ik dan zelf weer nooit zo mee bezig...)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:16:31 #272
123170 alors
zlata1234
pi_70614392
quote:

en witte leggings zijn van de duivel, al helemaal bij dikke mensen
know'm sayin?
word? word.
pi_70614400
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:14 schreef Dipkip het volgende:
Smart-ass ik vind dat je prima benen hebt hoor!! Past prima bij de rest, je hebt ook redelijk boobage dus tis gewoon prachtig in verhouding vind ik. Zou dr juist niet uitzien als je stakerige beentjes had.
boobage haha
pi_70614412
Dankje! Doet me toch goed om te horen, haha.
pi_70614428
Nou dat viel mij inderdaad ook wel mee, dat ik nog steeds boobies heb ik die strapless dingen. Soms drukt het ze dan helemaal plat.
pi_70614444
ik heb mn witte legging wel nog niet aan gehad....
Maar dat is meer omdat je niet ziet waar mn witte velletje begint en de witte legging ophoudt haha
pi_70614465
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:16 schreef alors het volgende:

[..]

en witte leggings zijn van de duivel, al helemaal bij dikke mensen
En het was geen handtasje of zo hoor Echt een enorme boekentas.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:18:35 #278
123170 alors
zlata1234
pi_70614471
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
Dankje! Doet me toch goed om te horen, haha.
Hoe lang ben je? Ik had dat jurkje wel wat langer verwacht.

Hij staat je leuk hoor, daar niet van.
know'm sayin?
word? word.
pi_70614487
quote:

Als ik heeeeeeeeele dikke mensen zie, voel ik me stiekem beter over mezelf
Daarom kijk ik ook altijd naar die reportages van SBS6 over extreem dikke mensen. Na die tijd eet ik gerust een Marsijsje zonder schuldgevoel
Noot noot.
pi_70614532
Hm.. Nou ja ik word diëtiste dus het is niet zo fijn als ik mij bij iedere cliënt beter zou voelen
pi_70614570
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Als ik heeeeeeeeele dikke mensen zie, voel ik me stiekem beter over mezelf
Daarom kijk ik ook altijd naar die reportages van SBS6 over extreem dikke mensen. Na die tijd eet ik gerust een Marsijsje zonder schuldgevoel
ow nee dan raak ik juist panisch dat ik ook zo word en aan zo'n zuurstof apperaat moet als ik slaap en zo brrrr
Dan eet ik een week lang alleen nog maar appels en sla
pi_70614749
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Hm.. Nou ja ik word diëtiste dus het is niet zo fijn als ik mij bij iedere cliënt beter zou voelen
Mijn diëtiste deed dat wel. Ik kwam daar voor advies over voedselintolerantie en het enige waar zij over kon praten was hoe erg het wel niet was voor mij dat ik 10 kg. teveel weeg, en hoe heerlijk zij zich voelde bij haar ondergewicht. Oh ja, en dat je niet karnemelk mag drinken maar dat je dure zoetstof-met-bacterieentroep moet drinken want dat is veel beterder (ja, ze gebruikte echt het woord beterder). Ik moest gewoon de dingen eten waar ik intolerant voor ben, want dat was gewoon gezonde voeding, maar ik moest wel op een streng dieet qua kcal ook al ben ik prima tevreden met mn lichaam. Ben maar niet meer teruggeweest
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:27:48 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70614780
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef liefie_ het volgende:

[..]

joh wie kijkt er nou naar je knieen
Ik en mijn moeder zei vroeger altijd: "Nou, wel een panty aan hoor want die knieen van jou..".
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef alors het volgende:

[..]

Ach gewoon schijt hebben, mijn benen zien er momenteel uit alsof ik de vriendin ben van Regilio Tuur. Blauwe plekken (ik krijg ze al wanneer de kat me kopjes geeft ), muggenbulten en allerhande wondjes die ik graag openklauw. Maar ik ga echt geen panty's aan met zulk weer
Muggenbulten word ik ook zo doodmoe van.. ik heb er 1 aan de onderkant van rechterwijsvinger en dat irriteert met typen .
quote:

Het belangrijkste is dat je een beetje de kleding weet aan te passen bij de situatie.. wat sommige mensen bijvoorbeeld dragen naar het werk .

En te bruin is vies, ik durf m'n mams niet meer te knuffelen want dan valt ze uit elkaar, ze is helemaal krokant .
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En het jurkje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Looking hot!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70614832
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mijn diëtiste deed dat wel. Ik kwam daar voor advies over voedselintolerantie en het enige waar zij over kon praten was hoe erg het wel niet was voor mij dat ik 10 kg. teveel weeg, en hoe heerlijk zij zich voelde bij haar ondergewicht. Oh ja, en dat je niet karnemelk mag drinken maar dat je dure zoetstof-met-bacterieentroep moet drinken want dat is veel beterder (ja, ze gebruikte echt het woord beterder). Ik moest gewoon de dingen eten waar ik intolerant voor ben, want dat was gewoon gezonde voeding, maar ik moest wel op een streng dieet qua kcal ook al ben ik prima tevreden met mn lichaam. Ben maar niet meer teruggeweest
Was het een diëtist of een voedingsdeskundige?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:32:04 #285
123170 alors
zlata1234
pi_70614914
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:27 schreef Debsterr het volgende:
En te bruin is vies, ik durf m'n mams niet meer te knuffelen want dan valt ze uit elkaar, ze is helemaal krokant .
know'm sayin?
word? word.
pi_70614941
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En het jurkje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet zeuren met 'niet de slankste benen! Je ziet dr prachtig uit!
pi_70614943
Hmm moeders en vrouwen in het algemeen kunnen zo vernietigend zijn voor je zelfbeeld
Ik vraag mezelf vaak af waarom wij vrouwen elkaar dat aan doen
Ik probeer zelf ook echt alleen maar aardige dingen te zeggen of anders opbouwende kritiek te geven
ook als ik alleen met vriendinnetjes op het terras zit en er komt iemand voorbij waarvan ik denk hmm had dat nou niet gedaan met die rok (of iets anders)

Soms vergeet ik het wel eens hoor maar ik ben dan ook niet heilig
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:33:37 #288
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70614960
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:32 schreef liefie_ het volgende:
Hmm moeders en vrouwen in het algemeen kunnen zo vernietigend zijn voor je zelfbeeld
Ik probeer zelf ook echt alleen maar aardige dingen te zeggen of anders opbouwende kritiek te geven
ook als ik alleen met vriendinnetjes op het terras zit en er komt iemand voorbij waarvan ik denk hmm had dat nou niet gedaan met die rok (of iets anders)

Soms vergeet ik het wel eens hoor :$ maar ik ben dan ook niet heilig
Zodat de vrouw in kwestie zich beter voelt over zichzelf..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70614982
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:29 schreef P.F het volgende:
Was het een diëtist of een voedingsdeskundige?
Beide, schijnbaar. Ze was gespecialiseerd in intoleranties, maar ze vond in mijn geval mn gewicht belangrijker. Ze liet op een gegeven moment ook nog een opmerking vallen in de trant van 'als je echt intolerant was woog je minder'. Maar mijn intoleranties zijn o.a. voor bepaalde groenten en kruiden, dus dat sloeg natuurlijk nergens op. Ik ben niet intolerant voor patat ofzo
pi_70615056
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zodat de vrouw in kwestie zich beter voelt over zichzelf..
Hmm ik vol me dan juist niet beter over mezelf, ik bedoel het is niet bepaald aardig of zo
Als ik iets negatiefs zeg dan laat ik me mee slepen door the moment (en de hitte en de wijn vaak ) en dan heb ik daarna altijd zoiets van he dat had ik ook gewoon niet kunnen zeggen
pi_70615065
Voor diëtiste moet je namelijk een (hbo) opleiding doen, voor voedingsdeskundige niet echt Maar vaag hoor!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:37:59 #292
123170 alors
zlata1234
pi_70615103
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Beide, schijnbaar. Ze was gespecialiseerd in intoleranties, maar ze vond in mijn geval mn gewicht belangrijker. Ze liet op een gegeven moment ook nog een opmerking vallen in de trant van 'als je echt intolerant was woog je minder'. Maar mijn intoleranties zijn o.a. voor bepaalde groenten en kruiden, dus dat sloeg natuurlijk nergens op. Ik ben niet intolerant voor patat ofzo
Oooh je zult maar intolerant zijn voor patat of biefstuk ik ga het zo allebei eten
know'm sayin?
word? word.
pi_70615123
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:32 schreef liefie_ het volgende:
Mijn moeder heeft een eetstoornis gehad en ik ook. Toen ik op een gegeven moment van mn psycholoog een oefening voor de spiegel stond te doen zei ik (toen 46 kg. / 1 meter 73) 'ik ben niet dik'. Waarop mn moeder zei 'nou... je hebt anders een behoorlijk buikje hoor'.

Als ik later kinderen heb ga ik ze iedere dag vertellen hoe mooi ze zijn en hoe goed ze alles doen. Zulke nare opmerkingen doen niemand goed. Als je kind echt dik is moet je daar op een opbouwende manier mee omgaan, niet door te zeiken.

Ik denk echt dat het een kwestie is van de eigen onzekerheid projecteren op je kinderen. Je kind zal meestal slanker en knapper zijn dan jij (vooral als je je zorgen maakt over zelf ouder worden) en ik denk dat veel moeders daar slecht mee om kunnen gaan. Zo hou je de cyclus in stand natuurlijk, dus ik wil daar radicaal mee breken. Liever een kind met spekjes dan een ongelukkig kind.
pi_70615189
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:18 schreef alors het volgende:

[..]

Hoe lang ben je? Ik had dat jurkje wel wat langer verwacht.

Hij staat je leuk hoor, daar niet van.
Als ik 'm helemaal uit zou trekken is ie nog een stuk langer hoor, hij zit soms ook een beetje opgestroopt. Ik ben 1.62. En het is maat S.
pi_70615196
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:36 schreef P.F het volgende:
Voor diëtiste moet je namelijk een (hbo) opleiding doen, voor voedingsdeskundige niet echt Maar vaag hoor!
Ze had dat HBO ding aan de muur hangen, dus ze had echt wel de juiste opleiding gehad... Alleen nogal rare denkbeelden vind ik. En volgens mij werd ze dik gesponsort door die optimelmensen want er hingen 3 optimelposters en een optimelkalender en ze had allemaal flyers van optimel die ze je opdrong.
pi_70615236
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:26 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Klinkt als een lekker incompetent mevrouwtje.
pi_70615255
Mijn moeder vond mij altijd geweldig en prachtig, ook al was ik dat aan oude foto's te zien niet echt Dat is echt fijn om te horen

Ik kwam pas door vriendinnen er achter dat je problemen kon hebben met bepaalde lichaamsdelen zoals knieën, billen etc. M'n moeder is wel vol maar die heeft misschien 1 of 2 x een dieet geprobeerd.. En dan een dieet als in groente op brood ipv chocolade. En ze heeft zichzelf nooit lelijk gevonden of zo en draagt ook geen make-up. Dus dat is wel fijn dat ik een lieve stabiele moeder heb
pi_70615262
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:37 schreef alors het volgende:

[..]

Oooh je zult maar intolerant zijn voor patat of biefstuk ik ga het zo allebei eten

Ik ook !!!!!!!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:43:34 #299
123170 alors
zlata1234
pi_70615298
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft een eetstoornis gehad en ik ook. Toen ik op een gegeven moment van mn psycholoog een oefening voor de spiegel stond te doen zei ik (toen 46 kg. / 1 meter 73) 'ik ben niet dik'. Waarop mn moeder zei 'nou... je hebt anders een behoorlijk buikje hoor'.
wooowww.... mijn vader en broer zeiden ook wel eens dat ik dik was (mt 36 jaja ) maar meer om te klieren of dat ze bang waren dat ik dik zou worden. Zelfs dat vind ik nog erg kwalijk en kan erg gevaarlijk zijn. Maar van je eigen moeder, op een moment dat je vel over been bent... dat vind ik echt heftig hoor...
quote:
Als ik later kinderen heb ga ik ze iedere dag vertellen hoe mooi ze zijn en hoe goed ze alles doen. Zulke nare opmerkingen doen niemand goed. Als je kind echt dik is moet je daar op een opbouwende manier mee omgaan, niet door te zeiken.

Ik denk echt dat het een kwestie is van de eigen onzekerheid projecteren op je kinderen. Je kind zal meestal slanker en knapper zijn dan jij (vooral als je je zorgen maakt over zelf ouder worden) en ik denk dat veel moeders daar slecht mee om kunnen gaan. Zo hou je de cyclus in stand natuurlijk, dus ik wil daar radicaal mee breken. Liever een kind met spekjes dan een ongelukkig kind.
Idd, afkraken is niet de goede manier om je kind slank te houden.
know'm sayin?
word? word.
pi_70615308
Mn vriend is op dieet maar die eet niet thuis vanavond dus ik denk dat ik ook voor de friet ga
  vrijdag 3 juli 2009 @ 15:45:05 #301
123170 alors
zlata1234
pi_70615364
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 15:42 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ik ook !!!!!!!
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties