Dat heb ik dus ook, erg irritant met laarzen kopen. En ik vind het gewoon lelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat je met halfhoge schoenen altijd van die kuiten krijgt onder een rokje. Ik heb van mezelf al enorme kuiten, echt enorm kut want ik kan dus nooit normaal laarzen kopen etc. Nooit gekund ook, ook niet toen ik extreem mager wasis blijkbaar mn bouw ofzo.
Anyway ik doe dus of hoge laarzen of lage schoenen onder een jurk / rok want dit soort vind ik alleen leuk bij meisjes met van die rechte beentjes zeg maar. Bij mij staat het extreem stom.
Wat bij mij trouwens de doorslag gaf om deze schoenen stom te vinden is dat er ritsen in zitten![]()
Die paarse rechtsonder is echt leuk!quote:
Morgen!!!!!quote:Singlet Pa/str 1 - 9,90
Jurk Zwart 1 - 12,90
Broek Zwart 1 - 12,90
Armband Zilver 1 - 2,90
Broek Zwart 1 - 5,90
Bandeau-bh Zwart 1 - 7,90
Singlet Bla/de 1 - 3,90
Poloshirt Wit 1 - 14,90
Poloshirt D.blau 1 - 14,90
T-shirt Blauw 1 - 14,90
Overkneekousen Zwart 1 - 3,90
Broek Grijs 1 - 5,90
Set van 2 haarspelden Tur/zi 1 - 3,90
String Zwart 1 - 3,90
Broek Lkitt 1 - 9,90
Singlet Wi/des 1 - 3,90
Sjaal L rood 1 - 7,90
Shorts Zwart 1 - 24,90
Broek Blauw 1 - 19,90
Broek Blauw 1 - 7,90
Bh, voorgevormde beugel Zwart 1 - 1,90
Singlet Zw/des 1 - 2,90
Broek Zwart 1 - 14,90
212,70
Verzendkosten: 4,90
Rembourskosten: 0,00
Te betalen: 217,60
Yiiiiihhaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:55 schreef Dipkip het volgende:
Gesorteerd!
zelfde hierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:28 schreef Debsterr het volgende:
Euj, m'n preview bestelling staat ineens op eind juli, en er is nog steeds niks voor half juli in behandeling.
Van mij is onderweg! Ook een dikke hiep hoi!quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 27-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 03-07-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 03-07-2009 Enschede , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 03-07-2009 Enschede , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 03-07-2009 Enschede , pakkettendistributie
Ziet dr leuk uuuuit ^^quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:46 schreef P.F het volgende:
Deze heb ik voor 2 euro weten te kopen
[ afbeelding ]
Niceequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:46 schreef P.F het volgende:
Deze heb ik voor 2 euro weten te kopen
[ afbeelding ]
Ja dat is m'n derde beenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Dipkip het volgende:
Staat je leuk PF!! Heb je er nou nog iets onder?
Edit: ik bedoel dus niet of je een onderbroek aan hebt maar tis net of ik 3 benen zie dus ik vroeg me af wat ik nou precies zag.
Want to touch my e-penisquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:10 schreef Dipkip het volgende:
Ja![]()
Het zal de lichtval + roze muren zijn. En je enorme e-penis.
Als je jouw benen van de zijkant ziet heb je geen bultknieen zeg maar.. dat heb ik wel, en draag het liefste leggings of panty's onder jurkjes, maar ik begin er wel een beetje schijt aan te krijgen nuquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:14 schreef P.F het volgende:
Ja, gewoon knieën tochIk hoor wel vaker dat mensen hun knieën lelijk vinden maar ik zie nooit echt verschil
Bedankt iig!!
Ja mijne ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn chauffeur moet het gaspedaal indrukken
Bohhh teleurstellingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:42 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja mijne ook![]()
Er kwam net al een pakjesbusje, ik helemaal blij, had mn vriend bij de large besteld![]()
joh wie kijkt er nou naar je knieenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je jouw benen van de zijkant ziet heb je geen bultknieen zeg maar.. dat heb ik wel, en draag het liefste leggings of panty's onder jurkjes, maar ik begin er wel een beetje schijt aan te krijgen nu.
Rokjes en jurkje staan je goed!
Ach gewoon schijt hebben, mijn benen zien er momenteel uit alsof ik de vriendin ben van Regilio Tuur. Blauwe plekken (ik krijg ze al wanneer de kat me kopjes geeftquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je jouw benen van de zijkant ziet heb je geen bultknieen zeg maar.. dat heb ik wel, en draag het liefste leggings of panty's onder jurkjes, maar ik begin er wel een beetje schijt aan te krijgen nu.
Rokjes en jurkje staan je goed!
Doe het voor ons!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:46 schreef Dipkip het volgende:
Terwijl ik waarschijnlijk niks hou uit die bestellingmaar ik wil m niet bij de buren ophalen.
preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ach gewoon schijt hebben, mijn benen zien er momenteel uit alsof ik de vriendin ben van Regilio Tuur. Blauwe plekken (ik krijg ze al wanneer de kat me kopjes geeft), muggenbulten en allerhande wondjes die ik graag openklauw. Maar ik ga echt geen panty's aan met zulk weer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |