Mijne ook, ook sinds de 27ste.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:51 schreef Jojoortje het volgende:
Sinds 27/6 staat mijn bestelling al onderweg en het is nog steeds manco
Mijn bestelling stond sinds 26-6 op Onderweg en is vandaag geleverd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:51 schreef Jojoortje het volgende:
Sinds 27/6 staat mijn bestelling al onderweg en het is nog steeds manco
ik ben ook vrij intimiderend, zo klein als ik ben zo'n vreselijk grote mond als ik heb, nee ik deins echt niet terugquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt best een oude uitstraling! Ik denk dat ik wel een beetje bang voor je zou zijn![]()
(Ik had een blond meisje met twee vlechtjes verwacht, weet ook niet waarom
)
Verstandige beslissing, ik ben wel gaan trainen in een snikhete zaal en kreeg achteraf mn pak niet meer uit omdat het aan mijn lijf plaktequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:58 schreef Kleintje19 het volgende:
Eigenlijk hoor ik nu dus op bokstraining te zijn, maareh geen gek die vandaag gaat trainen+ dat ik dood ben, dood dood dood.
ontopic: ik wil nieuwe verassende dingen bij de h&m
Haha ja 's ochtends als het is aangevuld is het bizar veelquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:45 schreef Crientj het volgende:
Ik zit te wachten op nieuwe spulletjes.
Maar leuke is wel.. Dunno wanneer dat ik keek stonden er meer dan 300 shirtjes/topjes etc in de sale.
Wel grappig om te zien hoe dat aantal steeds kleiner wordt ;o
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
Ze hebben mijn bestelling nu gesplitst in preview en niet-preview, bedankt nog voor degene die zei dat dat zou gebeuren, scheelt me bezorgkosten![]()
Ik kan echt niet wachten tot mn sale-bestelling-met-korting komt... Ik heb echt achterlijk veel er in zitten... Even kijken...
- 2 paar slippers
- 1 badpak
- 1 rok
- 1 jurk
- 2 broeken
- 2 pyama / hangbroekjes
- 2 zomerjassen
- 3 truien
- 2 vestjes
- 1 handtas
- 1 BH
- 2 blousjes
- 1 set armbanden
- 7 topjes
- 1 nagelvijl
- 1 muts
- 1 singlet
- 4 servetten
- 1 paar schoenen
212 euro![]()
Maar jij had een sjaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
DipkipWat lijkt mijn bestelling op jouw bestelling
Die van mij is ook 212 euro
Damnnnnquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
Ze hebben mijn bestelling nu gesplitst in preview en niet-preview, bedankt nog voor degene die zei dat dat zou gebeuren, scheelt me bezorgkosten![]()
Ik kan echt niet wachten tot mn sale-bestelling-met-korting komt... Ik heb echt achterlijk veel er in zitten... Even kijken...
- 2 paar slippers
- 1 badpak
- 1 rok
- 1 jurk
- 2 broeken
- 2 pyama / hangbroekjes
- 2 zomerjassen
- 3 truien
- 2 vestjes
- 1 handtas
- 1 BH
- 2 blousjes
- 1 set armbanden
- 7 topjes
- 1 nagelvijl
- 1 muts
- 1 singlet
- 4 servetten
- 1 paar schoenen
212 euro![]()
Misschien had ik normaal gesproken wel allemaal designkleding gekochtquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:26 schreef Enfermera het volgende:
Damnnnn![]()
![]()
En dan zeggen ze dat er een recessie is? Ik zie 'm niet hoor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien had ik normaal gesproken wel allemaal designkleding gekocht
Dat over de boobies klopt niet: ik ben 20 kg afgevallen en de afname van mijn borsten was minimaal.. Halve cupmaat ongeveerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Borsten zijn grotendeels ook maar vet, daarom hebben dunnere mensen vaak kleinere, want die hebben niet zoveel vet. Over het algemeen klopt het wel redelijk, maar je hebt uitzonderingen. Ik zou een goede kameel zijn met mijn vetverdeling.
Ik ben agressief omdat ik op een vechtsport zit, een manwijf omdat ik bot kan zijn en een voorliefde voor wijde truien heb en een gothic omdat mijn broeken wijd zijn + felle kleurtjes/zwart. Tot zover de vooroordelen.
Edit: nou vergeet ik het alsnog te zeggen, wat stom kleintje, dat ze zo op je reageren.
Jij zou dus ook een goede kameel zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat over de boobies klopt niet: ik ben 20 kg afgevallen en de afname van mijn borsten was minimaal.. Halve cupmaat ongeveer
Korte bestellingupdate: geen tijd om 's ochtends op kantoor naar de sale te kijken, dus misschien ga ik nu eindelijk afkickenBestelling staat nog altijd manco..
Is 'ie al onderweg? Zo ja, uitgebreid verslag wat wel en niet blijft, zo nee, paintjequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:05 schreef Dipkip het volgende:
- 2 paar slippers
- 1 badpak
- 1 rok
- 1 jurk
- 2 broeken
- 2 pyama / hangbroekjes
- 2 zomerjassen
- 3 truien
- 2 vestjes
- 1 handtas
- 1 BH
- 2 blousjes