Niks in de planning.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wordt er nog wat vernieuwd het komende seizoen?
Hopelijk een stuk minder drukke FB topics.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb je nog goeie ideeën?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Agreequote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk een stuk minder drukke FB topics.
Mwah mwah. Ik hoop iig op een sportief seizoen vol mooie goals en vol mooie uitspraken van de VBL'ers, waar ik af en toe hard op om moet lachenquote:
Het plaatje snap ik eigenlijk niet, maar jij bent Karel Anker?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
Hoi.
Helemaal mee eens, maar dit vind ik nou juist zo'n uitzondering.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
We moeten ergens een grens trekken en alle woorden met kanker als krachtterm worden in VBL geweerd. Dat is nu eenmaal ons beleid (uitzonderingen daargelaten) Nu ga ik koken.
Nee, maar moeten we Heiden6 die er niet om bekend staat wel kankerkop mogen laten gebruiken en een andere user die wel vaak genoeg de regels overtreedt niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dit vind ik nou juist zo'n uitzondering.
Bovendien staat Heiden6 nou niet echt bekend als users die de regels vaak overtreedt volgens mij.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Dos37 het volgende:
Het EK<21 2009 in Zweden #2: Met de finale live op ZDF!
TT aanpassen "met de finale live op ZDF"
Wordt die reactie nou geedit omdat "het weer reacties scheelt" of omdat het gewoon een persoonlijke aanval en dus zeer misplaatste reactie was?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:31 schreef Nashje het volgende:
- doe maar gewoon even niet, scheelt weer reacties -
Ik zie geen directe link naar een post, maar heb het even opgeruimd.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:34 schreef Blawh het volgende:
Het Joop Munsterman topic #3: Held van beroep
Het merendeel wel. Dus houden we het voorlopig zo, ook koetjes en kalfjes slowchat proberen we in te perken.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
AFC Ajax # 1353 Vol verwachting klopt ons hart
linkje naar mijn post over versteegrobjes. Ben het duidelijk niet eens met jullie regeling over versteegrobjes.
Je moet op die stommequote:Op maandag 6 juli 2009 02:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom linkt die posticon niet meer door naar de desbetreffende post? Fucking irritant!
Ik zie nu pas dat als je daar op klikt, je pagina naar die post toe scrollt, maar het komt niet meer in de adresbalk te staan idd.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom linkt die posticon niet meer door naar de desbetreffende post? Fucking irritant!
Ik had een topic in FB geopend. En het is instelbaar via opties > weergave > smooth scrolling op nee zetten.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:33 schreef RayMania het volgende:
Je moet op die stomme [ afbeelding ] klikken.
Geen idee wie dit briljante idee heeft verzonnen!
Kijk dan ook even naar de mod slowchat bagger in het FC Groningen topic.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:38 schreef Prosac het volgende:
ook koetjes en kalfjes slowchat proberen we in te perken.
Lul.quote:
Wil je MOD worden knul?quote:
In de eredivsie ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wil je MOD worden knul?
Mag hij weer open als hij zijn eerste officiele minuten gepakt heeft?
Bovendien mag jij dan nooit meer een topic openen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wil je MOD worden knul?
Mag hij weer open als hij zijn eerste officiele minuten gepakt heeft?
Dat was aan het eind van het seizoen. Toen bleek ie al een van de betere spelers in de League te zijn en stond ie in de belangstelling van Heerenveen, waar die niet veel later ook naar toe ging. Das toch wel wat anders dan een 17 jarig pikkie wat misschien zn debuut gaat maken voor DGS. Dan kan ik ook nog wel een paar topicjes openen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat en kul. Er staat ook een Daryl Janmaat topic.
We hebben het sinds een tijdje veranderd dat spelers officieel hun debuut moeten hebben gemaakt, Castaignos was de laatste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat en kul. Er staat ook een Daryl Janmaat topic.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
wat was er precies mis in het Ajax topic? Werd er te leuk gepost?
Tekenend.quote:
Krijgen we de wat voegt iets toe discussie weer. Als je zoiets laat staan, duurt dat 4 posts en is het klaar. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Nee hoor, meteen verwijderen die zooi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat voegen foto's van Demy de Zeeuw's ex-vriendin over een affaire bij een andere club van een jaar geleden in een Ajax topic toe behalve een hoop gebagger en smileyposts?
Er is een voetbalvrouwen-topic mocht je die plaatjes zo graag willen bekijken.
linkje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat voegen foto's van Demy de Zeeuw's ex-vriendin over een affaire bij een andere club van een jaar geleden in een Ajax topic toe behalve een hoop gebagger en smileyposts?
Er is een voetbalvrouwen-topic mocht je die plaatjes zo graag willen bekijken.
Mijn idee maar goed die discussie win je toch niet tegen de mod'squote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krijgen we de wat voegt iets toe discussie weer. Als je zoiets laat staan, duurt dat 4 posts en is het klaar. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Nee hoor, meteen verwijderen die zooi.
Overigens bedankt voor de uitleg.
Het waren nu al weer meer dan 4 posts, met het plaatsen van de foto krijg je vervolgens weer een zooi posts metquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krijgen we de wat voegt iets toe discussie weer. Als je zoiets laat staan, duurt dat 4 posts en is het klaar. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Nee hoor, meteen verwijderen die zooi.
Je wint de discussie wel, alleen wordt dat niet ingezien door de mods.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
linkje?
[..]
Mijn idee maar goed die discussie win je toch niet tegen de mod's
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De ervaring van de laatste maanden leert dat zodra er weer iets toegelaten wordt in het Ajax topic, dat er geen houden meer aan is en het bijna direct weer de compleet verkeerde kant op rolt. Dus er moest eerst maar weer eens structureel normaal gepost worden, voordat er weer wat 'onzinnigere' dingen kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
linkje?
[..]
Nee, er zijn tientallen verschillende users en nog meer verschillende ideeen over VBL. Onze ideeen daarover zijn het beste voor de algehele sfeer in VBL. Ik durf te stellen dat dat ook wel gebleken is de laatste maanden. Natuurlijk zijn er mensen die moeite hebben met veranderingen omdat ze niet meekrijgen dat veranderingen besproken/gewenst zijn door het merendeel van users.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je wint de discussie wel, alleen wordt dat niet ingezien door de mods.
Hoezo.. de vriendin van de Zeeuw bespreken in het Ajax topic heeft niks te maken met de club Ajax.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
ja, dat begrijp ik allemaal wel, maar dit kan toch helemaal geen kwaad? En de consequentie is wat dat betreft echt ver te zoeken...
Okquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, er zijn tientallen verschillende users en nog meer verschillende ideeen over VBL. Onze ideeen daarover zijn het beste voor de algehele sfeer in VBL. Ik durf te stellen dat dat ook wel gebleken is de laatste maanden. Natuurlijk zijn er mensen die moeite hebben met veranderingen omdat ze niet meekrijgen dat veranderingen besproken/gewenst zijn door het merendeel van users.
Dat er regelmatig weer van iemand naar voren komt dat iets niet bevalt, dat is logisch en als er meer mensen echt concreet iets veranderd willen hebben, bespreken we dat ook en indien logisch, veranderen we dat. Van daaruit komen de huidige regels omtrent onzin, SC en bronvermelding bijvoorbeeld.
Halen jullie dat meteen weg? In het FCG topic wordt ook zo vaak offtopic geluld of verschilt het per topic (met het aantal en soort users)? Ik stoor me er overigens niet aan zo lang het niet overgaat in puberale idioterie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hoezo.. de vriendin van de Zeeuw bespreken in het Ajax topic heeft niks te maken met de club Ajax.
natuurlijk is het wel even geinig, maar als je het niet weghaalt, ben je ook niet consequent bezig met hetgeen je eerst omtrent onzin had afgesproken.
En natuurlijk ziet elke mod onzin weer anders.. dus soms wordt het wel toegelaten, terwijl iemand anders het toch had weggehaald.
Lul niet, dat wil jij wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
En we willen ook niet dat elke post uit minimaal 4 foutloos geschreven regels bestaat, inclusief interpunctie.
Laatst nog een slowchat bagger door de mods inderdaad. Werd hier in FB ook "toevallig" overheen gelezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:32 schreef Grulez het volgende:
Halen jullie dat meteen weg? In het FCG topic wordt ook zo vaak offtopic geluld
Dat hebben we geprobeerd.. werkt meestal niet, omdat veel posters weer over die waarschuwing heen lezen en direct reageren op de 5 posts eerder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kan het nou kwaad dat het onderwerp in het Ajax topic via via op een ex van De Zeeuw komt, dat het daar een post of 5 over gaat en dat de betreffende mod zegt dat het weer over Ajax moet gaan. Scheelt een hoop irritatie. Het lijkt de laatste tijd nogal op een gevangenis hier.
Daar zou ik ook voor kiezen, maar is het dan niet zo dat het onderwerp even later weer opgerateld (gequote) wordt. Benieuwd hoe goed users er naar zouden luisteren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kan het nou kwaad dat het onderwerp in het Ajax topic via via op een ex van De Zeeuw komt, dat het daar een post of 5 over gaat en dat de betreffende mod zegt dat het weer over Ajax moet gaan. Scheelt een hoop irritatie. Het lijkt de laatste tijd nogal op een gevangenis hier.
Ik dacht dat jij altijd zo snel mogelijk FB opzocht als iets in jouw ogen weer eens onzin was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker belangrijk inderdaad. Er worden dagelijks honderden posts gemaakt in het Ajax topic. Gaan er een handjevol over de ex van de Zeeuw... boeiend. Of zullen we maar weer de 500e fantasie opstelling van spelers die toch niet naar Ajax komen..??!>?!
Volgens mij proberen jullie dit al een tijdje, en is er op bepaalde vlakken (let wel, niet alle!) eerder achteruitgang geboekt dan vooruitgang.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat hebben we geprobeerd.. werkt meestal niet, omdat veel posters weer over die waarschuwing heen lezen en direct reageren op de 5 posts eerder.![]()
Nogmaals.. we hebben het geprobeerd, werkte niet, kwam vanuit de posters het verzoek om er nog beter op te gaan letten. Dan doen we dat. Nu eerst maar een tijdje dit proberen.
We nemen het mee naar achteren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij proberen jullie dit al een tijdje, en is er op bepaalde vlakken (let wel, niet alle!) eerder achteruitgang geboekt dan vooruitgang.
Dan volg je mijn posts in FB toch blijkbaar niet zo goed. Ik klaag hier alleen als hele -net aangemaakte- topics nergens op slaan, of als de mods weer debiel bezig zijn, maar zelden over specifieke posts binnen een (goedlopend) topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:39 schreef Prosac het volgende:
Ik dacht dat jij altijd zo snel mogelijk FB opzocht als iets in jouw ogen weer eens onzin was.
Zoals.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij proberen jullie dit al een tijdje, en is er op bepaalde vlakken (let wel, niet alle!) eerder achteruitgang geboekt dan vooruitgang.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren.
Bedankt voor je feedback.
Dan is mijn beeldvorming daaromtrent verkeerd. Sorry, excuse moi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan volg je mijn posts in FB toch blijkbaar niet zo goed. Ik klaag hier alleen als hele -net aangemaakte- topics nergens op slaan, of als de mods weer debiel bezig zijn, maar zelden over specifieke posts binnen een (goedlopend) topic.
Ach nee joh, dat is al veel langer bezig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Prosac het volgende:
Zoals.
Het strengere onzin beleid in met name het Ajax topic is nog maar iets van 2 of 3 weken van kracht dacht ik.
Dat ging over de versteegrobjes etc. De rest geldt al eerder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zoals.
Het strengere onzin beleid in met name het Ajax topic is nog maar iets van 2 of 3 weken van kracht dacht ik.
Maar we zijn wel nieuwsgierig op welke vlakken in VBL we allemaal achteruitgang hebben geboekt de laatste maanden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ging over de versteegrobjes etc. De rest geldt al eerder.
Maar Vaduz (en re) zit ook niet meer op vbl hequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het wel een vooruitgang dat er meer naar mij geluisterd wordt. Waar ik voorheen bijna moest smeken om een topic dat werkelijk nergens op sloeg dicht te krijgen en wat dan nog onder het mom "zakt vanzelf wel naar beneden" en "niemand heeft er last van" open bleef. Nu gaan de topics sneller dicht. Dat is een pluspunt.
Dat zeg ik nergens, ik had het over het Ajax topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar we zijn wel nieuwsgierig op welke vlakken in VBL we allemaal achteruitgang hebben geboekt de laatste maanden.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
Zolang het maar een stuk of 4 a 5 man zijn die daar over klagen hoeft het wat mij betreft niet veranderd worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dus.Leuk dat het wel geprobeerd wordt maar het heeft geen nut. Ze hebben nou eenmaal hun regels bepaald en daar moeten we nou eenmaal mee leven. Denken jullie nou dat ze omwille van een aantal users heel hun beleid weer gaan aanpassen? Leuk geprobeerd (en daarvoor ook mijn dank ik vind t ook te ver gaan om post voledig te verwijderen.) maar imo verspeelde moeite.
Daarom ook mn reactie. Al heb ik geen onderzoek gezien en dus is dit een insinuatie meer niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het maar een stuk of 4 a 5 man zijn die daar over klagen hoeft het wat mij betreft niet veranderd worden.
En het beleid is gebaseerd op wat de meeste users prettig vinden.
We hebben al vaak zat evaluatietopics gehad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus je gaat er van uit dat de mensen die niet klagen het prettig vinden? Dat is wel erg kort door de bocht.
Vaak zat? De laatste evaluatie die ik me kan herrineren is van meer dan een jaar geleden daar kwamen niet veel reacties op. En met de reacties die er wel kwamen is niet tot nauwelijks iets gedaan...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
We hebben al vaak zat evaluatietopics gehad.
Als men dan niets zegt dan mogen we dat wel aannemen ja.
In jouw ogen niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vaak zat? De laatste evaluatie die ik me kan herrineren is van meer dan een jaar geleden daar kwamen niet veel reacties op. En met de reacties die er wel kwamen is niet tot nauwelijks iets gedaan...
Noem eens 2 concrete dingen dan die zijn veranderd nav punten aangegeven in het vorig evaluatietopic?quote:
Je hebt geen zin in een discussie die je niet kunt winnen, waar je weer dingen bij gaat halen die er niks mee te maken hebben om vervolgens kinderachtig te gaan doen de discussie af te kappen en posts gaat verwijderen. Bedoel je dat?quote:Maar goed ik heb geen zin in een discussie zonder einde.
Leg mij geen woorden in de mond graag, dat doe ik bij jou ook niet.quote:Zolang wij alleen van jou en Da_Sandman horen dat alles zo kut is vind ik het nog prima gaan.
All1 vind ik t niet meteen dat alles zo kut is. Was t nl maar kut dan kon ik er nog wat mee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
In jouw ogen niet.
Maar goed ik heb geen zin in een discussie zonder einde.
Zolang wij alleen van jou, Da_Sandman en Outpost76 horen dat alles zo kut is vind ik het nog prima gaan.
TR heeft anders op de vorige pagina nog gezegd dat er wel wat is gedaan met een suggestie van hem.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus als Robbie of ik het ergens niet mee eens zijn, wordt daar nooit iets meegedaan.
Da's dan vast sjimz niet geweestquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
TR heeft anders op de vorige pagina nog gezegd dat er wel wat is gedaan met een suggestie van hem.
Laatste evaluatie was in 2008 ja. Dit jaar hebben we erover gedacht om het weer te doen, maar na al het gezeik van begin 2009 (waar iedereen het beter wist te weten en waar om elk dingetje werd gezeken), hebben we niet het idee gehad om het dit jaar te openen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vaak zat? De laatste evaluatie die ik me kan herrineren is van meer dan een jaar geleden daar kwamen niet veel reacties op. En met de reacties die er wel kwamen is niet tot nauwelijks iets gedaan...
Daarna (en ook daarvoor) is er niemand met een idee of verbetering gekomen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:42 schreef RayMania het volgende:
En hier kunnen natuurlijk ook andere ideeën worden gepost. We hebben het nu voornamelijk over filters, maar we willen VBL in z'n algemeenheid nog meer verbeteren. Dus shoot als je meer verbeterpunten of kritiek hebt!
En omdat er geen concrete dingen werden gepost, kon er ook niks veranderd worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Noem eens 2 concrete dingen dan die zijn veranderd nav punten aangegeven in het vorig evaluatietopic
1. Livescores naar IRC - geen animo voor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Noem eens 2 concrete dingen dan die zijn veranderd nav punten aangegeven in het vorig evaluatietopic?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh ja, BS in het blauw.
Nogmaals - we kunnen en zullen niet 24/7 online zijn, dus dan glipt er vast wel eens wat door. Dit valt ook wel weer mee, er wordt snel weer over heen geluld en niemand neemt het serieus. Het is in ieder geval een naam van een voetballer, wat de ex van Demy de Zeeuw niet echt is, of wel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus als Robbie of ik het ergens niet mee eens zijn, wordt daar nooit iets meegedaan.
Neem nu de laatste posts van het Ajax topic eens. Een lul bericht van een ander Ajax topic tot het noemen van Gatusso. Wat heeft dat in godesnaam voor meer toegevoegde waarde tov vier posts over de ex van Demy de Zeeuw?
Wat een onzin. In VBL is in 2007 gestart met een evaluatietopic, in 2008 vervolgd. VBL is het enige subforum van FOK! waar dat gedaan is. Voor 2007 is dat nooit gedaan door een VBL-mod. In godsnaam, waarom denk je dat het idee ooit is gekomen om een evaluatietopic te openen? Juist, om naar de users te luisteren, om VBL te verbeteren, om het nog leuker te maken. En dan zouden we niet naar de users luisteren? Wat een waanzin.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dus.Leuk dat het wel geprobeerd wordt maar het heeft geen nut. Ze hebben nou eenmaal hun regels bepaald en daar moeten we nou eenmaal mee leven. Denken jullie nou dat ze omwille van een aantal users heel hun beleid weer gaan aanpassen?
Sjimz brengt het naar voren "We hebben vaak zat evaluaties gehad" Ik niet...quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef RayMania het volgende:
Het is trouwens wat raar om BliksemSchigt, sjimz en Prosac hierbij te betrekken, want die waren geen mod ten tijde van het vorige evaluatietopic. Onzin om zij hierbij te betrekken, terwijl ze niks konden doen.
Maar sjimz gaat natuurlijk verder met het beleid wat eerdere mods neergezet hebben. Dan kun je we gebruiken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sjimz brengt het naar voren "We hebben vaak zat evaluaties gehad" Ik niet...
Dat kan ja maar zijn hele logica van het erbij halen van die evaluaties ontgaat mij totaal. Uit die evaluaties blijkt namelijk totaal niet dat mensen het prettig vinden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef RayMania het volgende:
Maar sjimz gaat natuurlijk verder met het beleid wat eerdere mods neergezet hebben. Dan kun je we gebruiken.
Ja wat valt er op te zeggen? BS is mod geworden en de SC in het Ajaxtopic is wellicht wat verminderd. Maar naar nu blijkt is het daar blijkbaar nog lang niet altijd koek en ei. Maar verder is er zoals jullie zelf ook aangeven niet veel veranderd.quote:En wat is je reactie op de rest van mijn post? Daar ben ik eigenlijk nieuwsgierig naar.
Dat jullie hier niet 24/7 zijn, begrijp ik ook nog wel. Daar gaat het dan ook niet om. Dit is wel een bevestiging van wat ik net zei, niet consequent. Van vanmorgen had ook snel over gegaan, was veel te overijverig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nogmaals - we kunnen en zullen niet 24/7 online zijn, dus dan glipt er vast wel eens wat door. Dit valt ook wel weer mee, er wordt snel weer over heen geluld en niemand neemt het serieus.
Eens, maar er wordt altijd wel eens een kwinkslag gemaakt. Dat moet toch kunnen? Juist omdat jullie op dat moment aanwezig waren hadden jullie het toch aan kunnen kijken? Dit is veel en veel te strak.quote:Het is in ieder geval een naam van een voetballer, wat de ex van Demy de Zeeuw niet echt is, of wel?
Het is vervelender dan een beetje slowchat over de vriendin van demy de zeeuw, in welke mate dan ook. Er zijn al zoveel geruchten, dan is lukraak namedropping nog vervelender...quote:Namedropping in de transferperiode, het hoort er allemaal bij. Pas als je dagelijks, zoals users een paar weken terug deden, met de meest debiele namen komt, dan wordt er wel even echt opgewezen.
Beetje rare uitspraken eigenlijk, zeker voor een mod. Je mag dus geen kritiek meer geven, je leest er maar overheen. Of je rot maar van het forum weg. Lijkt me niet de bedoeling. En anders lezen jullie maar over de SC van 5 posts heen, kan ook.quote:En verder zal het echt niet altijd naar jouw persoonlijke zin zijn en zullen er best topics zijn waarin dingen besproken worden die je geen ruk interesseren. Maar dan lees je er overheen of dan post je niet. Volgens mij moet je van niemand per se hier komen of per se in het Ajax topic posten. Als je het niet leuk vindt, post dan niet.
Misschien; ik heb vanmorgen niet gezien wat er weggehaald is, maar met plaatjes - zeker van dat soort vrouwen - wordt er al gauw een uur, twee uur, drie uur later nog steeds op gereageerd. Met een naam is dat minder gauw.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jullie hier niet 24/7 zijn, begrijp ik ook nog wel. Daar gaat het dan ook niet om. Dit is wel een bevestiging van wat ik net zei, niet consequent. Van vanmorgen had ook snel over gegaan, was veel te overijverig.
Soms laat je het lopen, soms gaat het goed, vaak gaat het dan alsnog fout. Soms haal je iets te vroeg weg, wat niet weg had gehoeven. Nogmaals, zoals zo vaak gezegd - het zal altijd van het moment afhangen, we hebben geen lijst met precieze acties en precieze handelingen daarbij.quote:[..]
Eens, maar er wordt altijd wel eens een kwinkslag gemaakt. Dat moet toch kunnen? Juist omdat jullie op dat moment aanwezig waren hadden jullie het toch aan kunnen kijken? Dit is veel en veel te strak.
Geruchten proberen we ook in te perken; net zoals laatst er weer een hele rits is weggehaald over al die jaarlijks terugkerende namen. En met wat je het ook gaat vergelijken - de (ex) vriendin van Demy de Zeeuw als AZ speler plus foto's heeft op geen enkel moment enige relevantie met het Ajax topic, of het nou 1, 5 of 50 posts zijn.quote:[..]
Het is vervelender dan een beetje slowchat over de vriendin van demy de zeeuw, in welke mate dan ook. Er zijn al zoveel geruchten, dan is lukraak namedropping nog vervelender...
Je mag kritiek hebben hoor, maar dan wel gegrond. Met 'op vlakken achteruit gegaan in het Ajax topic' maar niet concreet aangeven wat precies, daar kunnen we weinig mee.quote:[..]
Beetje rare uitspraken eigenlijk, zeker voor een mod. Je mag dus geen kritiek meer geven, je leest er maar overheen. Of je rot maar van het forum weg. Lijkt me niet de bedoeling. En anders lezen jullie maar over de SC van 5 posts heen, kan ook.
Grappig, dat hebben we voordat jij mod werd ongeveer 3 jaar tegen jou geroepen.quote:Ik geef alleen aan dat ik het niet begrijp wanneer een user elke keer in een topic klaagt en zeurt over het niveau - waarom zou je dan nog posten als het je niet trekt?
Oh, ik ben vaak genoeg en lang genoeg uit topics gebleven waarin ik het niet meer leuk vond om te posten hoor. Net zoals het negeren van users die me irriteren. Kleine moeite.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grappig, dat hebben we voordat jij mod werd ongeveer 3 jaar tegen jou geroepen.
Vast, maar toch bleef je regelmatig zeiken over het niveau in het Ajax topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, ik ben vaak genoeg en lang genoeg uit topics gebleven waarin ik het niet meer leuk vond om te posten hoor. Net zoals het negeren van users die me irriteren. Kleine moeite.
voor die paar lijkt t me niet dat jullie t gaan aanpassen nee. Wij zullen ons moeten aanpassen aan de massa. Dat is wat ik zeg. Ik zeg niet dat jullie niet luisteren naar de users.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een onzin. In VBL is in 2007 gestart met een evaluatietopic, in 2008 vervolgd. VBL is het enige subforum van FOK! waar dat gedaan is. Voor 2007 is dat nooit gedaan door een VBL-mod. In godsnaam, waarom denk je dat het idee ooit is gekomen om een evaluatietopic te openen? Juist, om naar de users te luisteren, om VBL te verbeteren, om het nog leuker te maken. En dan zouden we niet naar de users luisteren? Wat een waanzin.
Mijn idee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef Suijk het volgende:
Ik lees het Ajax topic nu helemaal niet, maar dat komt niet door de mods. Er zijn geen boeiende wedstrijden, er zijn geen serieuze geruchten en er is nog niks zinnigs te zeggen over volgend seizoen. En toch wordt er (volgens mij) een topic per dag doorheen gejaagd. Het is voor mensen blijkbaar toch nodig om in een periode dat er weinig tot niks gebeurt, toch een hoop te posten. Dan zou ik zeggen, laat ze het dan maar uitzoeken ook en als het dan over De Zeeuw gaat of z'n wijf...als ze dat willen, ok. Zodra het weer interessant wordt met wedstrijden, komt het ontopic ook wel weer terug.
En het is weer gezeik met jou.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef De_kromme het volgende:
Jammer dat je die TT weer moest verwijderen hoor Sjimz.
Is het niet zo dat het woord 'kankerkneus' direct een ban als gevolg heeft?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gezien.
Je reacties tot nu toe her en der stemmen me trouwens ook niet heel erg hoopvol dat je iets hebt geleerd van je vakantie.
Nee. En een ban aannaaien hoef je niet te proberen hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het woord 'kankerkneus' direct een ban als gevolg heeft?
Dat vind ik toch wel vrij ernstig. Als je drie keer zegt dat Toivonen er niets van kan mag je een maand niet posten en aan het schelden met kanker wordt niets gedaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee. En een ban aannaaien hoef je niet te proberen hoor.
Jij weet heel goed waarom je een maand weg van fok was al ga ik wel twijfelen want je gaat weer op dezelfde voet verder..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel vrij ernstig. Als je drie keer zegt dat Toivonen er niets van kan mag je een maand niet posten en aan het schelden met kanker wordt niets gedaan.
Bij elke beslissing wordt gekeken naar de context en verder wordt er bij een ban gekeken naar al je notes en of je nog in een proeftijd van een andere ban zit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is het niet zo dat het woord 'kankerkneus' direct een ban als gevolg heeft?
Sjimz, ik doe gewoon normaal in het PSV-topic. Geen gescheld, inhoudelijke posts en niks over Toivonen. Waarom je dan weer de kant van dndiek moet kiezen om aan te geven dat ik ook normaal moet doen, ik kan er niet bij hoor? Jammer dit weer, objectief blijven is te lastig voor je?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, care ja.
de_Kromme moet normaal doen maar jij ook.
En u bentquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:12 schreef Mike het volgende:
Bij elke beslissing wordt gekeken naar de context en verder wordt er bij een ban gekeken naar al je notes en of je nog in een proeftijd van een andere ban zit.
Ik vraag me af (als dit allemaal waar is) waarom je na je ban weer op Fok! komt... Ik zou ze allemaal laten doodvallen en gezellig ergens anders op 1 of ander forum gaan posten.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sjimz, ik doe gewoon normaal in het PSV-topic. Geen gescheld, inhoudelijke posts en niks over Toivonen. Waarom je dan weer de kant van dndiek moet kiezen om aan te geven dat ik ook normaal moet doen, ik kan er niet bij hoor? Jammer dit weer, objectief blijven is te lastig voor je?
Oja en waarom wordt dat offtopic gezeik daar niet weggehaald? Proberen weer een reactie van mij uit te lokken?![]()
Misschien moet je eens een cursus begrijpend lezen volgen. Misschien dat je dan ziet dat sjimz dndiek aansprak op zijn post en dat niet alleen jij op een normale manier moet posten (wat je in het begin van het topic niet deed), maar andere mensen ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sjimz, ik doe gewoon normaal in het PSV-topic. Geen gescheld, inhoudelijke posts en niks over Toivonen. Waarom je dan weer de kant van dndiek moet kiezen om aan te geven dat ik ook normaal moet doen, ik kan er niet bij hoor? Jammer dit weer, objectief blijven is te lastig voor je?
Oja en waarom wordt dat offtopic gezeik daar niet weggehaald? Proberen weer een reactie van mij uit te lokken?![]()
Oké, maar waarom laat hij dan al die offtopic reacties staan, dat is gewoon duidelijk om mij een reactie uit te lokken, gewoon erg jammer. Bij mij worden dat soort reacties meteen weggehaald en genote, maargoed, laatmaar.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een cursus begrijpend lezen volgen. Misschien dat je dan ziet dat sjimz dndiek aansprak op zijn post en dat niet alleen jij op een normale manier moet posten (wat je in het begin van het topic niet deed), maar andere mensen ook.
[HOOLS] De VBL-kroeg # 1892: de bergen komen er aan!quote:Op maandag 13 juli 2009 08:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er nog een VBL Café?
Wanneer is de volgende VBL meet gepland??
Twee kan nog net, maar meer moet het niet worden. En een naamswijziging is handig ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Fok! Eredivisie Cup.
Is 1 cup niet genoeg?
Je hebt de keus. Er lopen twee SC-topics in VBL.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er nog een VBL Café?
Wanneer is de volgende VBL meet gepland??
Ben nu wel benieuwd van wie die kloon kwamquote:Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt de keus. Er lopen twee SC-topics in VBL.
[VBL SC] #112: Wat een drugkte.
[HOOLS] De VBL-kroeg # 1892: de bergen komen er aan!
Als er een meet wordt georganiseerd, dan verschijnt er vast wel een sticky-topic in VBL.
Leuk voor in het WK topic ja, maar het begint pas over een jaar he...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neuh, die kan momenteel nog wel even - komkommertijd. Die anderen, incl die van tong, waren wel oprecht kuttopics en alleen maar om te baggeren.
Er reageert niemand op dus het raakt niet over meerdere posts offtopic.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:30 schreef De_kromme het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #492: Met jong elan!
Hij zegt het zelf, gebruik dan de SC?
Oki, np.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er reageert niemand op dus het raakt niet over meerdere posts offtopic.
Vind dus dat het wel kan blijven staan.
Toen ik dat zei kreeg ik een ban, en terecht slotje trouwens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:12 schreef tong80 het volgende:
Na bijna honderd posts en leuke meningen. Meer dan 1000 views en 4 pagina's volgepost.
Moet meneer er nog een slotje op zetten.
Hoe juichen jullie als Nederland wereldkampioen wordt...
Wat een kutmod ben je toch.
Het aantal posts zegt natuurlijk niet alles. Ze kunnen het toch even aankijken en besluiten dat het mooi geweest is. Van mij mag het blijven, maar het WK duurt aan de andere kant nog wel even. Anders krijg je zometeen 10 WK topics. Waarom is hij trouwens een kutmod? Net of het niet overlegd is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:12 schreef tong80 het volgende:
Na bijna honderd posts en leuke meningen. Meer dan 1000 views en 4 pagina's volgepost.
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:12 schreef tong80 het volgende:
Als het links zijn naar de beelden, dan mag het niet, ook al zijn de links verkleind.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:27 schreef Suijk het volgende:
Die livestreams mogen we niet meer linken, dat is wel bekend zo onderhand. Maar er zijn ook een heleboel van die sites die links verkleinen (http://is.gd; http://bit.ly/; http://tinyurl.com/), mag het daarin wel?
http://bit.ly/qVqv0quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe eens een voorbeeld, want ik snap je niet.
Je hebt gelukkig ook geen "reputatie" wat dat betreft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:42 schreef De_kromme het volgende:
AFC Ajax #1364: Ferdi Vierklau O+
Sjimz, waar in hemelsnaam slaat deze reactie op? Ik post gewoon on-topic, geen gezeik, heerlijke objectiviteit weer, feli!
Ik heb mijn Fok! leven gebeterd, Sjimz wil er niet aan geloven helaas..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig ook geen "reputatie" wat dat betreft.
Een vos verliest zijn haren, niet zijn streken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb mijn Fok! leven gebeterd, Sjimz wil er niet aan geloven helaas..
Stel je niet aan vent, ik onderbouw mijn post gewoon en gebruik niet eens scheldwoorden. Wat ik van jou heb meegemaakt ben jij zo iemand die iemand uitscheld en dan vervolgens bij een mooi goal, oh wat een heerlijke speler roept.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef _Mike_ het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan die mafkees? In elke post probeert hij mij persoonlijk aan te vallen.
Waar is die onderbouwing dan? Linkje naar desbetreffende post bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stel je niet aan vent, ik onderbouw mijn post gewoon en gebruik niet eens scheldwoorden. Wat ik van jou heb meegemaakt ben jij zo iemand die iemand uitscheld en dan vervolgens bij een mooi goal, oh wat een heerlijke speler roept.
Maar no hard feelings verder hoor.
Waarom zou ik voor jou een linkje naar dat soort posts gaan zoeken? Je zoekt het maar uit, reageer gewoon niet op mij als je een klein plaagpartijtje niet kan hebben. En ik heb (met deze post in het ajax-topic erbij) nog één keer gezegd dat je een nep-Barca fan bent. Dus zit nou niet met je "constant" onzin te praten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar is die onderbouwing dan? Linkje naar desbetreffende post bijvoorbeeld?
Je bent gewoon triest bezig met constant reacties als : "Nep Barça/Ajax fan" Net alsof ik verantwoording aan jou moet afleggen voor mijn clubkeuzes
Wie zit er nou aan te vallen en een reactie proberen uit te lokken.quote:Maarja, Rotterdamse denker hé.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb mijn Fok! leven gebeterd, Sjimz wil er niet aan geloven helaas..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef _Mike_ het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan die mafkees? In elke post probeert hij mij persoonlijk aan te vallen.
Als jij nou eens eerst een maand of twee je niet eens in de buurt van de grenzen gaat bevinden met posts die tegen een troll, persoonlijke aanval of bagger aanhangen of er overheen gaan, misschien dat er tegen die tijd weer een post met zo'n ondertoon kan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor jou een linkje naar dat soort posts gaan zoeken? Je zoekt het maar uit, reageer gewoon niet op mij als je een klein plaagpartijtje niet kan hebben.
Oké, oke. Nog steeds vind ik dit geen troll, maar ik zal me inhouden de volgende keren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als jij nou eens eerst een maand of twee je niet eens in de buurt van de grenzen gaat bevinden met posts die tegen een troll, persoonlijke aanval of bagger aanhangen of er overheen gaan, misschien dat er tegen die tijd weer een post met zo'n ondertoon kan.
Die opmerking slaat verder helemaal nergens op in zo'n discussie.
Mike: Mafkees en dergelijke kan je ook achterwege laten.
quote:
Vond het wel interessant, niemand weet eigenlijk waar de bijnaam joden oorspronkelijk vandaan komt. Kwam best nog een leuke discussie over in de nachtelijke uurtjes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
Een discussie over joden voegt weinig toe aan een voetbalforum lijkt mij.
En die post van outpost, ach. Je vergeet wel eens wat.
Dat deed ik toch ook niet in mijn vorige post die wel als troll gezien werd? En ik heb toch in het Ajax-topic aangegeven waar ik hem gevonden heb, ofniet dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je praat toch onzin? Of ben je de enige in Nederland die het via tv of internet heeft gezien?
Verder gebruikt hij geen scheldwoorden oid.
'Jij praat onzin' is geen aanval of troll. "Ga maar weer in het Barca-topic spelen' is wel off-topic en niet relevant. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat deed ik toch ook niet in mijn vorige post die wel als troll gezien werd? En ik heb toch in het Ajax-topic aangegeven waar ik hem gevonden heb, ofniet dan?
Onzin weer dit, sjonge jonge.
Die link was bullshit?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
'Jij praat onzin' is geen aanval of troll. "Ga maar weer in het Barca-topic spelen' is wel off-topic en niet relevant. Dat is het verschil.
En die link was bullshit. Sowieso mogen er geen links op het forum naar wedstrijden.
Discussie gesloten.
Dan heb je niet goed gekeken Sjimz. Jullie zijn trouwens een weekje van me verlost, geniet er van.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:47 schreef sjimz het volgende:
gelul de kromme. ik heb daar gisteren gekeken en er was niets te zien.
Waar dan? Want dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, ja. Ik word (terecht) op de vingers getikt wanneer ik een versteegrobje plaats,
Klopt; officieel had die misschien wel verwijderd moeten worden; aangezien het om een videolinkje ging en waar verder niet op gereageerd werd heb ik het laten staan. De reactie 'versteegrobje' en die dan ook nog een gequote wordt is veel irritanter en draagt helemaal niets bij, vandaar dat die wel weggingen.quote:maar wanneer Noshiba een versteegrobje plaatst (dat bovendien zelf nog eens onderstreept ook!) en ik daar iets van zeg, wordt mijn post verwijderd en zijn post blijft onaangeroerd.
Dat is nergens voor nodig, want dat is niet de insteek waarmee er gemod wordt.quote:Beetje krom, niet? Krijg hier een lichtelijke 'old boys network'-nasmaak bij.
Je liegt dat je barst. Er is op geen enkele wijze een live uitzending of stream geweest van Bristol City - Ajax, je bent de enige die naar die link verwijst en buiten de Ajacieden in het stadion heeft niemand er wat van gezien, behalve jij, jij had blijkbaar een link met die privé camera van Bristol City. Ook vreemd dat men bij Ajax die slechte beelden gebruikt voor een samenvatting en niet de mooie overzichtsbeelden waar jij 90 minuten lang naar hebt gekeken. Geen enkel Ajax forum rept verder van een live uitzending, denk je nou echt dat wanneer er een live uitzending was geweest, jij toevallig de enige was die het zag en dat de goed ingevoerde Ajacieden op dit forum even niet zo slim waren om een stream te vinden? Ze zijn er potdomme de hele dag naar op zoek geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken Sjimz. Jullie zijn trouwens een weekje van me verlost, geniet er van.![]()
Ik vind het altijd wel grappig...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, het is strontirritant. In ONZ heeft ie een plek.
Ik schaam met je meequote:Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig...
Post dan gewoon niksquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Wat is er?
Ik geef gewoon antwoord, en de links mag ik niet zomaar posten.
Het is toch vrij normaal dat mensen dan even PM'men als ze een link willen hebben die niet gepost mag worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:55 schreef Kopbal het volgende:
Het zal wel, ik vind het onnodige topicvervuiling
Precies.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het is toch vrij normaal dat mensen dan even PM'men als ze een link willen hebben die niet gepost mag worden?
Er staat 'Ja'. Waar is de verwijzing naar PM?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Precies. Dus dan weten ze bij deze dat ze dan even kunnen PM'en.
Er staat rechts bovenaan mijn post een envelopje. Daarmee kan men een PM sturen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Er staat 'Ja'. Waar is de verwijzing naar PM?
Lolbroek.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:06 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Er staat rechts bovenaan mijn post een envelopje. Daarmee kan men een PM sturen.
Bestaat al een tijdje hoor, die optie.
Ja, eens. Excusesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
Bevestigde transfers #27 (pagina 5/6)
mogen die Zuid-Amerikaanse wouwelaars een eigen topic opzoeken?
Het topic van Sjimz liep dan ook als een tierelierquote:Op zondag 19 juli 2009 00:36 schreef Prosac het volgende:
Een supporter doodgeschoten door een voetballer vanwege iets voetbalgerelateerds is iets heel bijzonders.
Die rellen zijn -helaas- redelijk normaal en van welke orde dan ook, daarvoor hebben we randverschijnselen.
Wij hebben niks met teletekst te maken, wij hebben namelijk wel een randverschijnselen pagina.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef tong80 het volgende:
Het staat trouwens prominent op Pagina 101 van NOS teletekst.
Bel ze even dat dat overdreven is.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij hebben niks met teletekst te maken, wij hebben namelijk wel een randverschijnselen pagina.
Ja duuuuh, maar dat wil hij juist horen he, dus zeg je dat niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:42 schreef sjimz het volgende:
Ik had er sowieso een slotje opgezet omdat het een tong topic was.
Jij hoeft je niet bezig te houden met wat 'topicwaardig' is. Als users dat vinden is het goed.quote:
In VBL, vijf jaar geleden. Maar dat is niet te vergeleken met de rellen van gisteren bij NEC en wij hoeven natuurlijk ook niet precies hetzelfde als de mods van vijf jaar terug te doenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar werd de aanval van Ajacieden op de feyenoordspelers besproken toentertijd?
Dat kan nog best aardig zijn als er een aardige invalshoek bij wordt gevonden. In principe leent alles zich voor een topic maar dan moet je er wel wat van maken. Dus een topic over grappige uitglijders en andere grappige situaties waarbij je in de OP alvast 3 voorbeelden geeft of een topic over voetballers die te dik zijn en af moeten vallen en hoe ze dat moeten doen etc. Ik weet zeker dat die beiden zouden open blijven.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of tong iets boeiend genoeg vindt om een topic over te openen, zegt mij niks. Als er een teletekstpagina is over dat Toivonen is uitgegleden over een bananenschil of dat Sulejmani 5 kilo is afgevallen, opent hij er ook een topic over.
Een goede OP met alles erop en eraan is natuurlijk geen verplichting en in principe wordt daar ook niet naar gekeken voor het openlaten van een topic. Bij een nieuwstopic kun je weinig anders dan het nieuwsbericht plaatsen en that's it. Misschien even een discussie opgang brengen met de mening van TS en wat argumenten. Wat mij voornamelijk stoort is het continue openen van wedstrijdtopics zonder enige info over de teams, datum, tijd, zender, etc. Dat gaat onmiddellijk dicht. Dat is gewoon topicopengeilheid.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:31 schreef SCH het volgende:
Dat laatste was hier wel het geval en dat ergert me nog het meest. Dat de user met de meeste posts op FOK! nog steeds niet weet hoe je een topic op een goede manier moet openen, met wat meer info, met [q]'s en met een paar aardige opmerkingen om een discussie te beginnen. Maak er gewoon even wat werk van of laat de eer aan een ander.
Je kan het in ieder geval op een goede manier plaatsen, met tags en zo en je kan er soms nog wat bij zoeken en je kan proberen er een paar opmerkingen bij te maken.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:38 schreef RayMania het volgende:
Bij een nieuwstopic kun je weinig anders dan het nieuwsbericht plaatsen en that's it.
Ik moet me wel bezig houden met wat topic-waardig is, anders werd het hier een zootje omdat er mensen zijn die voor elk wissewasje een topic openen, je moet enigzins reguleren en dat doen we. En zeggen of de users iets vinden, dat heeft weinig zin, er zitten veel mensen hier en voor iemand die iets leuk vind, staat hier altijd wel weer iemand die het niet leuk vindt.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet bezig te houden met wat 'topicwaardig' is. Als users dat vinden is het goed.
Definitie van een moderator ; naast users lopen, onzichtbaar zijn en eventueel wat handreikingen te verlenen. waar nodig.
Het is een forum, weetjewel? Een forum!
Je krijgt geen functioneringsgesprek aan het eind vd maand of je het wel goed gedaan hebt of zo. Gun mensen hun plezier IN een topic of door een topic te OPENEN.
En dit geldt ook voor sjimz.
Man ik erger me kapot hier.Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Ik lig in een deukquote:Op zondag 19 juli 2009 01:45 schreef Prosac het volgende:
Oh wacht... dit is niet achter te schermen.
GROESBEEK - Het had een vriendschappelijk potje voetbal tussen NEC en het Belgische Germinal Beerschot moeten worden. Maar nog voor er kon worden afgetrapt, liep het zaterdagavond vreselijk uit de hand op het sportcomplex van de Groesbeekse hoofdklasser De Treffers.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik moet me wel bezig houden met wat topic-waardig is, anders werd het hier een zootje omdat er mensen zijn die voor elk wissewasje een topic openen, je moet enigzins reguleren en dat doen we. En zeggen of de users iets vinden, dat heeft weinig zin, er zitten veel mensen hier en voor iemand die iets leuk vind, staat hier altijd wel weer iemand die het niet leuk vindt.
Onze/mijn taak is om het voor iedereen zo leuk als mogelijk te maken. Tja, dan worden er wel eens topics gesloten omdat het een zinloos topic is of omdat er al een centraal topic voor is.
Dit was niet bedoeld om te lachen.quote:
Geef eens een voorbeeld van wedstrijden die niet doorgaan door supportersrellen.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is echt niets nieuws in de voetbalwereld, Tong.
We gaan geen onnodig lange discussie voeren, je hebt het maar te doen met de uitleg dat in VBL randverschijnselen zoals rellen waarbij er geen tientallen doden vallen of extreem geweld gebruikt wordt (zoals Beverwijk of Jong Ajax - Jong Feyenoord) in 1 topic geplaatst worden.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van wedstrijden die niet doorgaan door supportersrellen.
Waarbij spelers en kinderen voor de wedstrijd in elkaar worden geslagen.
Waarom had ik het bericht dan van pagina 101 NOS-Teletekst ?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is heel erg triest en sneu, maar dit soort berichten zijn nu eenmaal van deze tijd en worden niet meer zo extreem gezien, hoe extreem het voor jou persoonlijk ook kan zijn.
Teletekst is niet gelijk aan openen van een apart topic.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom had ik het bericht dan van pagina 101 NOS-Teletekst ?
Ik Copy past van teletekst.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
De rellen waren op zich wel bijzonder maar het was gewoon een kuttopic tong.
En die enters zijn super irritant als je het mij vraagt.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Copy past van teletekst. In een ander topic kreeg ik ook al te horen dat het niet te lezen was. De enters maak ik zelf niet.Ik zie gewoon het bericht dat ik copyeerde. Vroeg daar ook al wat anderen dan zien. Kreeg geen antwoord. Nu zijn het wel enters. Die zijn bewust.
Ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
En die enters zijn super irritant als je het mij vraagt.
Ik ben vaak eerder met mijn berichten.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die enters komen er omdat die er in de tekst-modus van teletekst ook gewoon staan, tong. Lijkt me vrij logisch.
Ik denk dat het meer zou worden gewaardeerd als je eventjes op zoek zou gaan naar hetzelfde bericht, maar dan in beter geschreven proza. Nu.nl, Fok!Sport, etc zijn ook wel sites die jij weet te vinden toch?
Dus gaan jullie nu letterlijk gezien bepalen of de rellen ernstig genoeg zijn voor een apart topique? Vind ik dus vreemd. Zoals Bluezz en SCH al aangaven, kijk het topic even aan en je weet genoeg. Jullie zijn er niet voor om te bepalen of de rellen bij NEC topique waardiger zijn dan Bristol - Ajax, maar om te kijken of zoiets een topique waardig is. En dat uit zich pas als je ziet wat er in dat topique gebeurt.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:21 schreef RayMania het volgende:
Als het echt ernstig is, dan vind ik een apart topic geen probleem. De rest kan gewoon in het Randverschijnselen-topic.
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus gaan jullie nu letterlijk gezien bepalen of de rellen ernstig genoeg zijn voor een apart topique? Vind ik dus vreemd. Zoals Bluezz en SCH al aangaven, kijk het topic even aan en je weet genoeg. Jullie zijn er niet voor om te bepalen of de rellen bij NEC topique waardiger zijn dan Bristol - Ajax, maar om te kijken of zoiets een topique waardig is. En dat uit zich pas als je ziet wat er in dat topique gebeurt.
1xquote:triest
1xquote:lekker
Genoeg om te bepalen dat het best dicht kon.quote:Kan dit niet gewoon in [Centraal] Randverschijnselen #38 ?
Niet om expres te zieken oid, maar wie nu even op AT5 kijkt, ziet continu herhalingen van Bristol - Ajax. Gemaakt met, inderdaad, zo'n mooie overzichtscamera. Wijsheid achteraf natuurlijk en het is nog niet zeker dat hier een livestream vandaan kwam, maar het wordt zo wel vele malen aannemelijker. Excuses richting De_Kromme zijn wellicht wel op hun plaats?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst. Er is op geen enkele wijze een live uitzending of stream geweest van Bristol City - Ajax, je bent de enige die naar die link verwijst en buiten de Ajacieden in het stadion heeft niemand er wat van gezien, behalve jij, jij had blijkbaar een link met die privé camera van Bristol City. Ook vreemd dat men bij Ajax die slechte beelden gebruikt voor een samenvatting en niet de mooie overzichtsbeelden waar jij 90 minuten lang naar hebt gekeken. Geen enkel Ajax forum rept verder van een live uitzending, denk je nou echt dat wanneer er een live uitzending was geweest, jij toevallig de enige was die het zag en dat de goed ingevoerde Ajacieden op dit forum even niet zo slim waren om een stream te vinden? Ze zijn er potdomme de hele dag naar op zoek geweest.
Je mag ook gewoon toegeven dat je mis zat en nu even vast zit in je eigen leugen. Erg handig gedrag voor iemand die graag wat geloofwaardiger wil overkomen en wat meer geaccepteerd.
Was dat niet Southampton-Ajax wat ze lieten zien op AT5?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet om expres te zieken oid, maar wie nu even op AT5 kijkt, ziet continu herhalingen van Bristol - Ajax. Gemaakt met, inderdaad, zo'n mooie overzichtscamera. Wijsheid achteraf natuurlijk en het is nog niet zeker dat hier een livestream vandaan kwam, maar het wordt zo wel vele malen aannemelijker. Excuses richting De_Kromme zijn wellicht wel op hun plaats?
Ik ken zat topiques die een flinke reeks zijn geworden ondanks de zeer moeizame eerste posts.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
3x
[..]
1x
[..]
1x
[..]
Genoeg om te bepalen dat het best dicht kon.
De fameuze Kikkerlikker, de grappigste en meest briljante user had nooit meer dan een on-liner in zijn OP.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ken zat topiques die een flinke reeks zijn geworden ondanks de zeer moeizame eerste posts.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef _Mike_ het volgende:
The Arsenal topic #37: Arsene Wenger a.k.a. Arsene Al Sahaf Spam
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://google.fok.nl gebruiken, dan vind je Studio Voetbal #98 totale onzin
Dan edit je toch evenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:43 schreef maril het volgende:
SORRY IK ZIE caplocs
Neuh alleen de Voetbalcompetitietopics beginnen opnieuw. Overige reeksen lopen lekker door.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:11 schreef Kopbal het volgende:
Is het niet gebruikelijk om dan weer met een #1 te beginnen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:17 schreef Prosac het volgende:
Neu, we kunnen gewoon verder in het topic.
Tenzij mensen dolgraag in #1 willen beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |