Mwa, denk dat hij qua constantheid en degelijkheid wel het een en ander kan toevoegen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:26 schreef Rejected het volgende:
Kapitaalvernietiging om De Zeeuw te halen.
Mod je dit soort bagger ook weer weg dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:27 schreef Prosac het volgende:
Zou het allemaal weer wat genuanceerder kunnen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:20 schreef need2009 het volgende:
[..]
Niet alle!!!
Oh nee, Elia niet, waarom ook alweer?
Kijk naar de onderschrift, face it!
7 wat? Kaasblokjes?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef fuckbuddy het volgende:
Eerst 7 lappen en dan zien we wel verder...
Denk jij echt dat Elia niet naar Ajax wilde? Waarom gaat hij dan uberhaupt met ons onderhandelen?quote:
Genuanceerder en minder fel anti-anti-anti zou al helpen. Blijf dan gewoon uit het topic weg als je alleen maar kan terugvallen op Elia of het andere verleden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:36 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Kan je anders niet gewoon even anders gaan posten, als je toch alleen maar komt zeuren?
Zou niet eens zo raar zijn met deze splinternieuwe mat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef Wooldoor het volgende:
Wel weer zin om een wedstrijd van Ajax te zien ook al is het maar vriendschappelijk alleen ben ik bang dat er gewoon 1-2 spelers van Ajax zwaar geblesseerd raken.
Ja idd, dat kutgevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:40 schreef Wooldoor het volgende:
Wel weer zin om een wedstrijd van Ajax te zien ook al is het maar vriendschappelijk alleen ben ik bang dat er gewoon 1-2 spelers van Ajax zwaar geblesseerd raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |