In de eredivsie ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wil je MOD worden knul?
Mag hij weer open als hij zijn eerste officiele minuten gepakt heeft?
Bovendien mag jij dan nooit meer een topic openen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wil je MOD worden knul?
Mag hij weer open als hij zijn eerste officiele minuten gepakt heeft?
Dat was aan het eind van het seizoen. Toen bleek ie al een van de betere spelers in de League te zijn en stond ie in de belangstelling van Heerenveen, waar die niet veel later ook naar toe ging. Das toch wel wat anders dan een 17 jarig pikkie wat misschien zn debuut gaat maken voor DGS. Dan kan ik ook nog wel een paar topicjes openen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat en kul. Er staat ook een Daryl Janmaat topic.
We hebben het sinds een tijdje veranderd dat spelers officieel hun debuut moeten hebben gemaakt, Castaignos was de laatste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat en kul. Er staat ook een Daryl Janmaat topic.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
wat was er precies mis in het Ajax topic? Werd er te leuk gepost?
Tekenend.quote:
Krijgen we de wat voegt iets toe discussie weer. Als je zoiets laat staan, duurt dat 4 posts en is het klaar. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Nee hoor, meteen verwijderen die zooi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat voegen foto's van Demy de Zeeuw's ex-vriendin over een affaire bij een andere club van een jaar geleden in een Ajax topic toe behalve een hoop gebagger en smileyposts?
Er is een voetbalvrouwen-topic mocht je die plaatjes zo graag willen bekijken.
linkje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat voegen foto's van Demy de Zeeuw's ex-vriendin over een affaire bij een andere club van een jaar geleden in een Ajax topic toe behalve een hoop gebagger en smileyposts?
Er is een voetbalvrouwen-topic mocht je die plaatjes zo graag willen bekijken.
Mijn idee maar goed die discussie win je toch niet tegen de mod'squote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krijgen we de wat voegt iets toe discussie weer. Als je zoiets laat staan, duurt dat 4 posts en is het klaar. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Nee hoor, meteen verwijderen die zooi.
Overigens bedankt voor de uitleg.
Het waren nu al weer meer dan 4 posts, met het plaatsen van de foto krijg je vervolgens weer een zooi posts metquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krijgen we de wat voegt iets toe discussie weer. Als je zoiets laat staan, duurt dat 4 posts en is het klaar. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Nee hoor, meteen verwijderen die zooi.
Je wint de discussie wel, alleen wordt dat niet ingezien door de mods.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
linkje?
[..]
Mijn idee maar goed die discussie win je toch niet tegen de mod's
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De ervaring van de laatste maanden leert dat zodra er weer iets toegelaten wordt in het Ajax topic, dat er geen houden meer aan is en het bijna direct weer de compleet verkeerde kant op rolt. Dus er moest eerst maar weer eens structureel normaal gepost worden, voordat er weer wat 'onzinnigere' dingen kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
linkje?
[..]
Mijn idee maar goed die discussie win je toch niet tegen de mod's
Nee, er zijn tientallen verschillende users en nog meer verschillende ideeen over VBL. Onze ideeen daarover zijn het beste voor de algehele sfeer in VBL. Ik durf te stellen dat dat ook wel gebleken is de laatste maanden. Natuurlijk zijn er mensen die moeite hebben met veranderingen omdat ze niet meekrijgen dat veranderingen besproken/gewenst zijn door het merendeel van users.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je wint de discussie wel, alleen wordt dat niet ingezien door de mods.
Hoezo.. de vriendin van de Zeeuw bespreken in het Ajax topic heeft niks te maken met de club Ajax.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
ja, dat begrijp ik allemaal wel, maar dit kan toch helemaal geen kwaad? En de consequentie is wat dat betreft echt ver te zoeken...
Okquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, er zijn tientallen verschillende users en nog meer verschillende ideeen over VBL. Onze ideeen daarover zijn het beste voor de algehele sfeer in VBL. Ik durf te stellen dat dat ook wel gebleken is de laatste maanden. Natuurlijk zijn er mensen die moeite hebben met veranderingen omdat ze niet meekrijgen dat veranderingen besproken/gewenst zijn door het merendeel van users.
Dat er regelmatig weer van iemand naar voren komt dat iets niet bevalt, dat is logisch en als er meer mensen echt concreet iets veranderd willen hebben, bespreken we dat ook en indien logisch, veranderen we dat. Van daaruit komen de huidige regels omtrent onzin, SC en bronvermelding bijvoorbeeld.
Halen jullie dat meteen weg? In het FCG topic wordt ook zo vaak offtopic geluld of verschilt het per topic (met het aantal en soort users)? Ik stoor me er overigens niet aan zo lang het niet overgaat in puberale idioterie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hoezo.. de vriendin van de Zeeuw bespreken in het Ajax topic heeft niks te maken met de club Ajax.
natuurlijk is het wel even geinig, maar als je het niet weghaalt, ben je ook niet consequent bezig met hetgeen je eerst omtrent onzin had afgesproken.
En natuurlijk ziet elke mod onzin weer anders.. dus soms wordt het wel toegelaten, terwijl iemand anders het toch had weggehaald.
Lul niet, dat wil jij wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
En we willen ook niet dat elke post uit minimaal 4 foutloos geschreven regels bestaat, inclusief interpunctie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |