Niks in de planning.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wordt er nog wat vernieuwd het komende seizoen?
Hopelijk een stuk minder drukke FB topics.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Heb je nog goeie ideeën?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Agreequote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk een stuk minder drukke FB topics.
Mwah mwah. Ik hoop iig op een sportief seizoen vol mooie goals en vol mooie uitspraken van de VBL'ers, waar ik af en toe hard op om moet lachenquote:
Het plaatje snap ik eigenlijk niet, maar jij bent Karel Anker?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
Hoi.
Helemaal mee eens, maar dit vind ik nou juist zo'n uitzondering.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
We moeten ergens een grens trekken en alle woorden met kanker als krachtterm worden in VBL geweerd. Dat is nu eenmaal ons beleid (uitzonderingen daargelaten) Nu ga ik koken.
Nee, maar moeten we Heiden6 die er niet om bekend staat wel kankerkop mogen laten gebruiken en een andere user die wel vaak genoeg de regels overtreedt niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dit vind ik nou juist zo'n uitzondering.
Bovendien staat Heiden6 nou niet echt bekend als users die de regels vaak overtreedt volgens mij.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Dos37 het volgende:
Het EK<21 2009 in Zweden #2: Met de finale live op ZDF!
TT aanpassen "met de finale live op ZDF"
Wordt die reactie nou geedit omdat "het weer reacties scheelt" of omdat het gewoon een persoonlijke aanval en dus zeer misplaatste reactie was?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:31 schreef Nashje het volgende:
- doe maar gewoon even niet, scheelt weer reacties -
Ik zie geen directe link naar een post, maar heb het even opgeruimd.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:34 schreef Blawh het volgende:
Het Joop Munsterman topic #3: Held van beroep
Het merendeel wel. Dus houden we het voorlopig zo, ook koetjes en kalfjes slowchat proberen we in te perken.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
AFC Ajax # 1353 Vol verwachting klopt ons hart
linkje naar mijn post over versteegrobjes. Ben het duidelijk niet eens met jullie regeling over versteegrobjes.
Je moet op die stommequote:Op maandag 6 juli 2009 02:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom linkt die posticon niet meer door naar de desbetreffende post? Fucking irritant!
Ik zie nu pas dat als je daar op klikt, je pagina naar die post toe scrollt, maar het komt niet meer in de adresbalk te staan idd.quote:Op maandag 6 juli 2009 02:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom linkt die posticon niet meer door naar de desbetreffende post? Fucking irritant!
Ik had een topic in FB geopend. En het is instelbaar via opties > weergave > smooth scrolling op nee zetten.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:33 schreef RayMania het volgende:
Je moet op die stomme [ afbeelding ] klikken.
Geen idee wie dit briljante idee heeft verzonnen!
Kijk dan ook even naar de mod slowchat bagger in het FC Groningen topic.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:38 schreef Prosac het volgende:
ook koetjes en kalfjes slowchat proberen we in te perken.
Lul.quote:
Wil je MOD worden knul?quote:
In de eredivsie ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wil je MOD worden knul?
Mag hij weer open als hij zijn eerste officiele minuten gepakt heeft?
Bovendien mag jij dan nooit meer een topic openen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wil je MOD worden knul?
Mag hij weer open als hij zijn eerste officiele minuten gepakt heeft?
Dat was aan het eind van het seizoen. Toen bleek ie al een van de betere spelers in de League te zijn en stond ie in de belangstelling van Heerenveen, waar die niet veel later ook naar toe ging. Das toch wel wat anders dan een 17 jarig pikkie wat misschien zn debuut gaat maken voor DGS. Dan kan ik ook nog wel een paar topicjes openen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat en kul. Er staat ook een Daryl Janmaat topic.
We hebben het sinds een tijdje veranderd dat spelers officieel hun debuut moeten hebben gemaakt, Castaignos was de laatste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat en kul. Er staat ook een Daryl Janmaat topic.
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
wat was er precies mis in het Ajax topic? Werd er te leuk gepost?
Tekenend.quote:
Krijgen we de wat voegt iets toe discussie weer. Als je zoiets laat staan, duurt dat 4 posts en is het klaar. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Nee hoor, meteen verwijderen die zooi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat voegen foto's van Demy de Zeeuw's ex-vriendin over een affaire bij een andere club van een jaar geleden in een Ajax topic toe behalve een hoop gebagger en smileyposts?
Er is een voetbalvrouwen-topic mocht je die plaatjes zo graag willen bekijken.
linkje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat voegen foto's van Demy de Zeeuw's ex-vriendin over een affaire bij een andere club van een jaar geleden in een Ajax topic toe behalve een hoop gebagger en smileyposts?
Er is een voetbalvrouwen-topic mocht je die plaatjes zo graag willen bekijken.
Mijn idee maar goed die discussie win je toch niet tegen de mod'squote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krijgen we de wat voegt iets toe discussie weer. Als je zoiets laat staan, duurt dat 4 posts en is het klaar. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Nee hoor, meteen verwijderen die zooi.
Overigens bedankt voor de uitleg.
Het waren nu al weer meer dan 4 posts, met het plaatsen van de foto krijg je vervolgens weer een zooi posts metquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krijgen we de wat voegt iets toe discussie weer. Als je zoiets laat staan, duurt dat 4 posts en is het klaar. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Nee hoor, meteen verwijderen die zooi.
Je wint de discussie wel, alleen wordt dat niet ingezien door de mods.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
linkje?
[..]
Mijn idee maar goed die discussie win je toch niet tegen de mod's
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De ervaring van de laatste maanden leert dat zodra er weer iets toegelaten wordt in het Ajax topic, dat er geen houden meer aan is en het bijna direct weer de compleet verkeerde kant op rolt. Dus er moest eerst maar weer eens structureel normaal gepost worden, voordat er weer wat 'onzinnigere' dingen kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
linkje?
[..]
Nee, er zijn tientallen verschillende users en nog meer verschillende ideeen over VBL. Onze ideeen daarover zijn het beste voor de algehele sfeer in VBL. Ik durf te stellen dat dat ook wel gebleken is de laatste maanden. Natuurlijk zijn er mensen die moeite hebben met veranderingen omdat ze niet meekrijgen dat veranderingen besproken/gewenst zijn door het merendeel van users.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je wint de discussie wel, alleen wordt dat niet ingezien door de mods.
Hoezo.. de vriendin van de Zeeuw bespreken in het Ajax topic heeft niks te maken met de club Ajax.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
ja, dat begrijp ik allemaal wel, maar dit kan toch helemaal geen kwaad? En de consequentie is wat dat betreft echt ver te zoeken...
Okquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, er zijn tientallen verschillende users en nog meer verschillende ideeen over VBL. Onze ideeen daarover zijn het beste voor de algehele sfeer in VBL. Ik durf te stellen dat dat ook wel gebleken is de laatste maanden. Natuurlijk zijn er mensen die moeite hebben met veranderingen omdat ze niet meekrijgen dat veranderingen besproken/gewenst zijn door het merendeel van users.
Dat er regelmatig weer van iemand naar voren komt dat iets niet bevalt, dat is logisch en als er meer mensen echt concreet iets veranderd willen hebben, bespreken we dat ook en indien logisch, veranderen we dat. Van daaruit komen de huidige regels omtrent onzin, SC en bronvermelding bijvoorbeeld.
Halen jullie dat meteen weg? In het FCG topic wordt ook zo vaak offtopic geluld of verschilt het per topic (met het aantal en soort users)? Ik stoor me er overigens niet aan zo lang het niet overgaat in puberale idioterie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hoezo.. de vriendin van de Zeeuw bespreken in het Ajax topic heeft niks te maken met de club Ajax.
natuurlijk is het wel even geinig, maar als je het niet weghaalt, ben je ook niet consequent bezig met hetgeen je eerst omtrent onzin had afgesproken.
En natuurlijk ziet elke mod onzin weer anders.. dus soms wordt het wel toegelaten, terwijl iemand anders het toch had weggehaald.
Lul niet, dat wil jij wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
En we willen ook niet dat elke post uit minimaal 4 foutloos geschreven regels bestaat, inclusief interpunctie.
Laatst nog een slowchat bagger door de mods inderdaad. Werd hier in FB ook "toevallig" overheen gelezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:32 schreef Grulez het volgende:
Halen jullie dat meteen weg? In het FCG topic wordt ook zo vaak offtopic geluld
Dat hebben we geprobeerd.. werkt meestal niet, omdat veel posters weer over die waarschuwing heen lezen en direct reageren op de 5 posts eerder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kan het nou kwaad dat het onderwerp in het Ajax topic via via op een ex van De Zeeuw komt, dat het daar een post of 5 over gaat en dat de betreffende mod zegt dat het weer over Ajax moet gaan. Scheelt een hoop irritatie. Het lijkt de laatste tijd nogal op een gevangenis hier.
Daar zou ik ook voor kiezen, maar is het dan niet zo dat het onderwerp even later weer opgerateld (gequote) wordt. Benieuwd hoe goed users er naar zouden luisteren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kan het nou kwaad dat het onderwerp in het Ajax topic via via op een ex van De Zeeuw komt, dat het daar een post of 5 over gaat en dat de betreffende mod zegt dat het weer over Ajax moet gaan. Scheelt een hoop irritatie. Het lijkt de laatste tijd nogal op een gevangenis hier.
Ik dacht dat jij altijd zo snel mogelijk FB opzocht als iets in jouw ogen weer eens onzin was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker belangrijk inderdaad. Er worden dagelijks honderden posts gemaakt in het Ajax topic. Gaan er een handjevol over de ex van de Zeeuw... boeiend. Of zullen we maar weer de 500e fantasie opstelling van spelers die toch niet naar Ajax komen..??!>?!
Volgens mij proberen jullie dit al een tijdje, en is er op bepaalde vlakken (let wel, niet alle!) eerder achteruitgang geboekt dan vooruitgang.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat hebben we geprobeerd.. werkt meestal niet, omdat veel posters weer over die waarschuwing heen lezen en direct reageren op de 5 posts eerder.![]()
Nogmaals.. we hebben het geprobeerd, werkte niet, kwam vanuit de posters het verzoek om er nog beter op te gaan letten. Dan doen we dat. Nu eerst maar een tijdje dit proberen.
We nemen het mee naar achteren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij proberen jullie dit al een tijdje, en is er op bepaalde vlakken (let wel, niet alle!) eerder achteruitgang geboekt dan vooruitgang.
Dan volg je mijn posts in FB toch blijkbaar niet zo goed. Ik klaag hier alleen als hele -net aangemaakte- topics nergens op slaan, of als de mods weer debiel bezig zijn, maar zelden over specifieke posts binnen een (goedlopend) topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:39 schreef Prosac het volgende:
Ik dacht dat jij altijd zo snel mogelijk FB opzocht als iets in jouw ogen weer eens onzin was.
Zoals.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij proberen jullie dit al een tijdje, en is er op bepaalde vlakken (let wel, niet alle!) eerder achteruitgang geboekt dan vooruitgang.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren.
Bedankt voor je feedback.
Dan is mijn beeldvorming daaromtrent verkeerd. Sorry, excuse moi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan volg je mijn posts in FB toch blijkbaar niet zo goed. Ik klaag hier alleen als hele -net aangemaakte- topics nergens op slaan, of als de mods weer debiel bezig zijn, maar zelden over specifieke posts binnen een (goedlopend) topic.
Ach nee joh, dat is al veel langer bezig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Prosac het volgende:
Zoals.
Het strengere onzin beleid in met name het Ajax topic is nog maar iets van 2 of 3 weken van kracht dacht ik.
Dat ging over de versteegrobjes etc. De rest geldt al eerder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zoals.
Het strengere onzin beleid in met name het Ajax topic is nog maar iets van 2 of 3 weken van kracht dacht ik.
Maar we zijn wel nieuwsgierig op welke vlakken in VBL we allemaal achteruitgang hebben geboekt de laatste maanden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ging over de versteegrobjes etc. De rest geldt al eerder.
Maar Vaduz (en re) zit ook niet meer op vbl hequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het wel een vooruitgang dat er meer naar mij geluisterd wordt. Waar ik voorheen bijna moest smeken om een topic dat werkelijk nergens op sloeg dicht te krijgen en wat dan nog onder het mom "zakt vanzelf wel naar beneden" en "niemand heeft er last van" open bleef. Nu gaan de topics sneller dicht. Dat is een pluspunt.
Dat zeg ik nergens, ik had het over het Ajax topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar we zijn wel nieuwsgierig op welke vlakken in VBL we allemaal achteruitgang hebben geboekt de laatste maanden.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
Zolang het maar een stuk of 4 a 5 man zijn die daar over klagen hoeft het wat mij betreft niet veranderd worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dus.Leuk dat het wel geprobeerd wordt maar het heeft geen nut. Ze hebben nou eenmaal hun regels bepaald en daar moeten we nou eenmaal mee leven. Denken jullie nou dat ze omwille van een aantal users heel hun beleid weer gaan aanpassen? Leuk geprobeerd (en daarvoor ook mijn dank ik vind t ook te ver gaan om post voledig te verwijderen.) maar imo verspeelde moeite.
Daarom ook mn reactie. Al heb ik geen onderzoek gezien en dus is dit een insinuatie meer niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het maar een stuk of 4 a 5 man zijn die daar over klagen hoeft het wat mij betreft niet veranderd worden.
En het beleid is gebaseerd op wat de meeste users prettig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |