abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70487923
Hangt er vanaf hoe en tegen wie je het zegt.
-
pi_70487927
Ik heb geen zin om er een hele discussie over te voeren, als Sjimz het niet aan wll passen om een statement te maken ofzo dan moet hij dat vooral doen. Aangezien ik het heel netjes vraag en het nergens voor nodig is om mij de les te lezen vind ik het wel ontzettend kinderachtig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70487953
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik vond het in de context waarin hij dat woord gebruikte niet zo heel erg. Volgens mij was niet eens iemand het opgevallen als je het niet weggehaald had.
We moeten ergens een grens trekken en alle woorden met kanker als krachtterm worden in VBL geweerd. Dat is nu eenmaal ons beleid (uitzonderingen daargelaten) Nu ga ik koken.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb geen zin om er een hele discussie over te voeren, als Sjimz het niet aan wll passen om een statement te maken ofzo dan moet hij dat vooral doen. Aangezien ik het heel netjes vraag en het nergens voor nodig is om mij de les te lezen vind ik het wel ontzettend kinderachtig.
Gewoon nadenken voordat je wat doet.
Dan hoef ik niet eens meer iets aan te passen.
En jouw post was natuurlijk het toonbeeld van volwassenheid
pi_70487969
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef heiden6 het volgende:
Nee, wat je typte is lekker volwassen
  maandag 29 juni 2009 @ 19:19:50 #180
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70488587
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jaja, de waarheid horen is nooit leuk.
Heeft Ajax 45 miljoen te besteden dan? Die komen ook met een dieptriest bod op Elia.

En die waarheid is er al een jaar of vijf, minstens(*). Ik snap niet dat je je daar elke keer (lees: elke maand) weer over verbaast en druk maakt.

*tenzij er van die talentpoules worden ontwikkeld.
pi_70488999
quote:
Hofs: 'Hopelijk regelen Feyenoord en Vitesse iets'

FCUpdate.nl
"Nicky moet blijven", zongen fans van Feyenoord zaterdag, toen Nick Hofs na afloop van het oefenduel tegen SC Feyenoord wat handtekeningen uit stond te delen. Maar helaas voor de fans, Nicky blijft niet. De éénvoudig international maakt geen deel uit van de plannen van coach Mario Been en wil dus weg. "Het liefst zo snel mogelijk."

Hofs deed een half uurtje mee in de 'broederstrijd' tussen Feyenoord en SC Feyenoord (0-5), die gehouden werd op Varkenoord. De middenvelder speelde aardig en was een paar keer dicht bij een goal, maar het zal weinig veranderd hebben aan de plannen van coach Been. "Nicky mag weg, zijn perspectief is beperkt", zei hij vorige week. Voor de positie achter de spits heeft Been met Luigi Bruins, Georginio Wijnaldum, Jonathan de Guzman en Jon Dahl Tomasson genoeg opties.

En dus is de 26-jarige Hofs druk op zoek naar een nieuwe club. "Vitesse heeft interesse, plus nog een aantal clubs uit het buitenland", vertelt hij aan FCUpdate.nl. Een terugkeer naar Arnhem, waar hij het afgelopen seizoen al op huurbasis speelde, heeft zijn voorkeur. "Maar Vitesse moet er eerst uitkomen met Feyenoord en dat is voorlopig een probleem. Er zit nog een flink gat tussen vraag en aanbod. Het is voor een club als Vitesse ook niet eenvoudig om financiële middelen te vinden voor een transfer. Hopelijk kunnen de teams toch nog iets regelen, want ik zou graag weer voor Vitesse spelen."

Mocht een transfer naar Arnhem definitief niet doorgaan, moet Hofs verder kijken. Nog een seizoen bij Feyenoord blijven heeft zeker niet zijn voorkeur. "Ik vind het fantastisch dat het Legioen me zo steunt, tijdens de eerste training zongen ze ook al dat ik moest blijven. Dat voelt goed, maar we weten allemaal dat ik komend seizoen niet voor Feyenoord zal spelen. De trainer heeft me laten weten dat ik niet op veel speeltijd hoef te rekenen, dus wil ik graag weg. Het liefst zo snel mogelijk, zodat ik genoeg tijd heb om met mijn nieuwe club oefenduels te spelen en te trainen."

Of dat in Nederland of in het buitenland is, maakt de aanvallende middenvelder niet uit. "Als er iets moois komt, ga ik er naar kijken. Ik sta overal voor open."
Ik vind het echt lullig voor die gast, laat Vitesse eens opschieten.
-
pi_70489520
Het verbaast me dat er niet meer interesse voor Hofs is, ik had hem wel naar Twente of Heerenveen zien gaan en daar compleet opbloeien.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:48:35 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70489601
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:46 schreef heiden6 het volgende:
Het verbaast me dat er niet meer interesse voor Hofs is, ik had hem wel naar Twente of Heerenveen zien gaan en daar compleet opbloeien.
Zo bijzonder is Hofs nu ook weer niet hoor. Zeker niet goed genoeg voor een van die twee ploegen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 29 juni 2009 @ 19:54:42 #184
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70489794
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Extreem triest dat we ons dit uberhaupt af moeten vragen. Waar Ajax 45 miljoen kan besteden vinden wij 4,5 miljoen veel.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het is geen troll. Ik vind het écht triest. Alsof de koning op straat geflikkerd is en moet bedelen bij arbeiders.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Liever een open deur intrappen dan erlangs lopen. Je moet eerst zo'n open deur open maken en op gaan ruimen voordat je verder kunt (om nog maar even wat metaforen te blijven gebruiken )
Jaaaaaa-haaaaa.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70489799
Voor de liefhebber nog het verslag van uit perspectief van SC Feyenoord:
quote:
Feyenoord geniet van eigen duel

Geschreven door Mikos Gouka - AD
zondag 28 juni 2009

Bijna twee maanden geleden vloog er nog een volle emmer AA-drink over zijn hoofd. Trainer Ron van den Berg werd op die manier hartelijk bedankt voor het feit dat hij SC Feyenoord na negen jaar weer had teruggebracht naar het allerhoogste amateurniveau. Zijn elftal had immers net concurrent Neptunus met 0-1 geklopt en was kampioen van de eerste klasse B geworden.

Met de naderende komst van de topklasse kan het amateur-elftal van de Rotterdammers misschien wel een nog belangrijkere rol gaan spelen. Als Feyenoord bij de top zes kan eindigen, dan krijgt de club een tweede proflicentie in handen. Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn om jonge, talentvolle spelers te laten rijpen bij het elftal dat Van den Berg onder zijn hoede heeft.
'Witlof', zoals hij als speler van Sparta liefkozend werd genoemd, liet zijn spelersgroep zaterdag alvast wennen aan het veel hogere niveau van het profvoetbal. ,,Het was een prachtige middag,'' sprak de oefenmeester na de 0-5. ,,Zeker in de eerste helft hebben wij lekker mee kunnen doen. Na de pauze zie je dat het conditioneel lastiger wordt. Met 0-5 zijn wij niet afgeslacht.''

Voor de pauze acteerde de hoofdklasser brutaal. Met name de twee aanvallers Emir Jasarevic en Kenan Koseoglu toonden hun kwaliteiten. De manier waarop Koseoglu diep in de tweede helft brutaal op Kevin Hofland af stormde om hem aan de zijkant van het zestienmetergebied uit te spelen, verraadde lef. De vorig seizoen van Türkiyemspor overgekomen spits kan een sensatie worden in de hoofdklasse. ,,Hij heeft veel techniek,'' weet Van den Berg. ,,Vorig seizoen heeft hij na het opheffen van Türkiyemspor al een paar maanden bij ons gespeeld. Dit wordt zijn eerste volledige seizoen.''

Kort achter de balvaste aanvallers Koseoglu en Jasarevic speelde de kleine Joeri Josee als spelverdeler. De nummer tien was zelfs dicht bij de openingstreffer toen hij met een slim balletje buitenkant voet Rob van Dijk probeerde te verschalken. De doelman had geluk dat de bal net naast zijn doel verdween. ,,De aanvallers speelden zeker niet slecht,'' sprak Van den Berg. ,,En dan te bedenken dat ik nog drie spitsen mis. Tony Bussard (ziek, red.), Michael Mensah (knie, red.) en Ferdy Yilmaz (sleutelbeen, red.) waren er nog niet bij.''

,,Ik ben begonnen in de samenstelling die het meest leek op het elftal dat afgelopen seizoen kampioen is geworden. Dan zie je dat de spelers elkaar makkelijker vinden. Na rust kwamen vooral de nieuwe jongens aan bod, die moeten hun weg nog vinden.'' Tegenover het vertrek van Veysel Ayhan (Leonidas) en Dick Tol (Capelle) staat de komst van Nixon Dias (Noordwijk), Levy Liesdek (Leonidas), Danny van 't Wout (Tonegido), Eder do Rosario (JHR) en Donaldo Sanches-Silva (Neptunus). Die spelers vielen na de pauze in. ,,Nixon Dias was ooit één van de allergrootste talenten van Nederland. Dat is er nooit uitgekomen, maar hij kan absoluut goed voetballen. De selectie is breder. Nee, wij hebben geen angst voor de hoofdklasse.'' Aan de voormalig middenvelder van Sparta en FC Groningen de taak om er net als afgelopen seizoen een swingend geheel van te maken.

Met rechterhand Ton van Bremen, die vorig seizoen nog werkzaam was als trainer van het tweede elftal van zaterdag-hoofdklasser Capelle en keeperstrainer Pim Doesburg junior heeft de technische staf een schat aan ervaring in huis.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70489835
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jaaaaaa-haaaaa.
Hou dan ook op met zeuren dat er geen geld is steeds.
-
  maandag 29 juni 2009 @ 19:58:19 #187
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70489918
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zeur nooit, jij zeurt. Ik denk dat iedereen nu wel op de hoogte is van hoe dramatisch de situatie is.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 29 juni 2009 @ 20:21:55 #188
185115 Juk
Misschien
pi_70490647
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij echt bipolair he?
The only thing I fear is my MoM
  maandag 29 juni 2009 @ 20:25:39 #189
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70490785
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Zo bijzonder is Hofs nu ook weer niet hoor. Zeker niet goed genoeg voor een van die twee ploegen.
Dus? Een speler hoeft niet extreem bijzonder te zijn om van grote waarde te kunnen zijn
  maandag 29 juni 2009 @ 20:35:14 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70491120
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dus? Een speler hoeft niet extreem bijzonder te zijn om van grote waarde te kunnen zijn
Wil hij kans maken bij Feijenoord wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_70491315
Alsof Paul Bosvelt een geweldige voetballer was.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:42:18 #192
185115 Juk
Misschien
pi_70491374
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Alsof Paul Bosvelt een geweldige voetballer was.
Ik weet niet of je je zijn goal tegen Groningen nog kan herinneren tijdens zijn verblijf in Heerenveen, maar om die te maken moet je wel een geweldige voetballer zijn hoor.
The only thing I fear is my MoM
pi_70491421
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik zeur nooit, jij zeurt. Ik denk dat iedereen nu wel op de hoogte is van hoe dramatisch de situatie is.
Maar toch geeft iedereen Gudde en Jacobs nog nieuwe kansen.
-
pi_70491472
quote:
Opnieuw rel rond Chun-Soo Lee in Zuid-Korea

Chun-Soo Lee is opnieuw in opspraak gekomen in Zuid-Korea. De door Feyenoord verhuurde aanvaller zou geweigerd hebben uit te komen voor zijn club Chunnam Dragons, omdat die club van de aanvaller eist dat Lee de boete betaalt in zijn contract voor het beëindigen van de huurovereenkomst. Tegenover de Korea Times liet Lee weten dat hij daardoor in zijn trots is geraakt. 'De club respecteert me totaal niet. Ze forceren me een boeten te betalen voor het verbreken van het contract. Ik ben daar niet verantwoordelijk voor, want ik heb geen contract getekend met die voorwaarde. Mijn zaakwaarnemer tekende dat, dus hij moet daarvoor zijn verantwoordelijkheid nemen.'

Feyenoord hoopt de aanvaller ondanks een doorlopend huurcontract te verkopen, zo werd eerder gemeld. Al Nasr uit Saoedi-Arabië lijkt het meest concreet.
pi_70491541
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat een mongool.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:47:20 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70491548
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:43 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar toch geeft iedereen Gudde en Jacobs nog nieuwe kansen.
Iedereen op Fok is inderdaad lid van de RvC en heeft de macht om Gudde en Jacobs op non-actief te zetten.
2000 light years from home
pi_70491551
Lee Rot nou eens op.
-
pi_70491569
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Iedereen op Fok is inderdaad lid van de RvC en heeft de macht om Gudde en Jacobs op non-actief te zetten.

Zeg ik dat dan?
-
  maandag 29 juni 2009 @ 20:49:22 #199
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70491617
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Als je niet de macht hebt om iemand te ontslaan kan je ze ook geen nieuwe kans geven.
2000 light years from home
  maandag 29 juni 2009 @ 20:57:28 #200
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_70491901
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:47 schreef Ritmo het volgende:
Lee Rot nou eens op.
Dat wil hij toch? Debiel.
Ergens, zoals het hier staat, vind ik dat Lee nog wel gelijk heeft ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties