abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:23:57 #1
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70563028
hier verder

Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_70563635
'Munsterman sprak met huisvriend Cissé'

In Voetbal International was onlangs al te lezen dat Sekou Cissé meerdere zaakwaarnemers zou hebben. Een oude huisvriend dacht dat hij de belangenbehartiger was van de Roda-aanvaller en nu blijkt dat deze oude bekende de afgelopen dagen contact had met Joop Munsterman. De voorzitter van FC Twente kreeg van de huisvriend te horen dat Cissé nog steeds dolgraag naar Enschede zou willen komen, maar dit blijkt achteraf niet waar te zijn. Cissé bood hiervoor vandaag telefonisch zijn excuses aan aan de voorzitter van de Tukkers.

...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_70563890
Feyenoord_Epe, wees a.u.b. blij met die pruters hoef hem bij FC twente echt niet te zien hoor.
Heb die kerel nooit wat gevonden, komt kwa kwaliteit en potentie niet eens in de buurt van Rukavytsja/Elia/Arnautovic/Rendla/
pi_70564084
Weet niet wat ik van Cisse moet vinden, geef hem maar het voordeel van de twijfel. Vond de manier van handelen van Munsterman zo kansloos dat ik het ff kwijt moest
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
pi_70564182
Joop
pi_70564295
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Joop [ afbeelding ]
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:58:36 #7
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70564344
tvp

hopelijk haalt hij weer wat talenten binnen

elia is trouwens verkocht
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70564624
Vertel.
pi_70564740
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Fortitudo het volgende:
tvp

hopelijk haalt hij weer wat talenten binnen

elia is trouwens verkocht
Hopelijk niet aan Ajax.
pi_70565018
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Joop [ afbeelding ]
Ach ja, hij is tenminste wel actief.
  woensdag 1 juli 2009 @ 23:15:43 #11
66083 Platina
78th Element
pi_70565024
Jammer, had Elia graag nog un seizoen bij Twente gezien. Arrogant mannetje dat het is
pi_70565092
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 23:15 schreef Platina het volgende:
Jammer, had Elia graag nog un seizoen bij Twente gezien. Arrogant mannetje dat het is
Haha, grappig
pi_70572807
Joop
pi_70577689
Geen transfer voor Elia naar Ajax of HSV, een jaarsalaris van 2 miljoen voor een speler die liever weg wilde en supporters die hem niet meer moeten.

Succes met je eigenwijsheid, Joop
pi_70577753
Ik ben benieuwd hoe die dat gaat managen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:25:01 #16
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70578119
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen transfer voor Elia naar Ajax of HSV, een jaarsalaris van 2 miljoen voor een speler die liever weg wilde en supporters die hem niet meer moeten.

Succes met je eigenwijsheid, Joop
Wát een afgunst

Als Munsterman hem wil verkopen dan wordt ie verkocht, de markt is nog 2 maand open. Oh ja en de markt is groter dan Ajax
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70578351
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef Bevin het volgende:

[..]

Wát een afgunst

Als Munsterman hem wil verkopen dan wordt ie verkocht, de markt is nog 2 maand open. Oh ja en de markt is groter dan Ajax
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen afgunst hoor, ik vind het niet slim handelen van Munsterman door het zo strak te spelen. Uiteindelijk helpt dat je niet.

Lyon zou hem willen, maar niemand betaald 14 miljoen voor een speler die een jaar goed gevoetbald heeft en maar voor 2 ton is gekocht.

En wat als je hem wel nog verloopt, wat dan? Dan verkoop je hem een week voor de start van de competitie, moet je haasten om een waardige vervanger te halen en ga je sowieso ook de hoofdprijs betalen. En heb je dit gezeik nog twee weken.
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:43:32 #18
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_70580280
Held van beroep
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_70580621
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Waar is Angstgegner?

Hier, ik begrijp dat je om wat pakkende teksten verlegen zit.
pi_70580713
professioneel van hem om met de goede zaakwaarnemer van cisse te praten
pi_70581232
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Hier, ik begrijp dat je om wat pakkende teksten verlegen zit.
Nou ja ik wil wel graag je reactie weten op het feit dat Joop zich heeft laten piepelen door een schimmige 'zaakwaarnemer' die achteraf gezien geen zaakwaarnemer was!
pi_70581938
Ik lees op het Twente-forum dat het allemaal wat anders in elkaar steekt en die zaakwaarnemer helemaal niet zo schimmig als die pubersites doen voorkomen die het bericht naar buiten hebben gebracht. Zo zou Drogba ook een klant zijn van deze Fransman. Munsterman gelooft nog altijd dat Cissé naar Twente. Waarom zou hij zo overtuigd van zijn zaak? Hij beweert ook dat hij gisteren nog contact met Cissé heeft gehad. Feyenoord kan wel een akkoord hebben met Roda, maar als Cissé zelf naar Twente wil, gaat deze soap wellicht nog wel even duren. Morgen is Cissé, die dolgraag met zijn boezemvriend Tioté wil samenspelen, weer in Nederland. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
pi_70582092
Wat ik ervan begrijp is dat Cissé voor het buitenland gebruik maakt van Pierre Frelot (tevens de zaakwaarnemer van Drogba) en in Nederland sinds kort van Adama Fofana.

Op de Feyenoord Forums wordt gesproken over een Franse huisvriend van Cissé die met Twente heeft gesproken, zou dit niet Frelot kunnen zijn (die ook connecties met Chelsea en dus Lemic, heeft)? Bekend is dat Twente Lemic heeft ingeschakeld voor o.m. de transfer van Arnautovic.

Iemand enig idee wie nou de makelaar is waarmee Twente heeft gesproken en waarom Pro Agent (Fofana) daar zo boos over is dat ze de zaak zelfs voor hebben gelegd aan de KNVB?

Dit schrijft iemand op het Twente-forum.
pi_70582137
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Angstgegner het volgende:
Wat ik ervan begrijp is dat Cissé voor het buitenland gebruik maakt van Pierre Frelot (tevens de zaakwaarnemer van Drogba) en in Nederland sinds kort van Adama Fofana.

Op de Feyenoord Forums wordt gesproken over een Franse huisvriend van Cissé die met Twente heeft gesproken, zou dit niet Frelot kunnen zijn (die ook connecties met Chelsea en dus Lemic, heeft)? Bekend is dat Twente Lemic heeft ingeschakeld voor o.m. de transfer van Arnautovic.

Iemand enig idee wie nou de makelaar is waarmee Twente heeft gesproken en waarom Pro Agent (Fofana) daar zo boos over is dat ze de zaak zelfs voor hebben gelegd aan de KNVB?

Dit schrijft iemand op het Twente-forum.
Het klinkt allemaal erg schimmig, ik wacht het wel af of je gelijk krijgt.
pi_70582177
En hier nog een citaat dat afkomstig is van Sportweek:

Het is inmiddels wel zeker dat Cissé een heel web aan zaakwaarnemers en mensen die geld aan hem proberen te verdienen rond zich heen heeft hangen. Zo heeft de Ivoriaan twee verschillende spelersmakelaarskantoren die hem vertegenwoordigen.

Voor een transfer buiten Nederland heeft Cissé nog steeds Pierre Frelot, de man die hem al jarenlang begeleidt en ook de zaken doet van onder andere Didier Drogba, William Gallas en Florent Malouda. Binnen Nederland is Adama Fofana, die kortgeleden zijn officiële FIFA-licentie haalde, sinds kort diens vertegenwoordiger.

Enkele weken geleden kreeg FC Twente van Roda JC toestemming met Cissé te gaan praten over een mogelijke overgang naar de ploeg van trainer Steve McClaren. Het eerste gesprek werd namens Cissé gevoerd door zaakwaarnemer Fofana. Maar volgens Pro Agent, de belangenvereniging voor makelaars die Fofana in de arm heeft genomen, is in vervolggesprekken Fofana langzaam van het toneel geduwd.

Het vreemde is dat Frelot en Fofana voor 2 verschillende bureau's werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')