Hopelijk niet aan Ajax.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Fortitudo het volgende:
tvp
hopelijk haalt hij weer wat talenten binnen
elia is trouwens verkocht
Haha, grappigquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:15 schreef Platina het volgende:
Jammer, had Elia graag nog un seizoen bij Twente gezien. Arrogant mannetje dat het is
Wát een afgunstquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen transfer voor Elia naar Ajax of HSV, een jaarsalaris van 2 miljoen voor een speler die liever weg wilde en supporters die hem niet meer moeten.
Succes met je eigenwijsheid, Joop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef Bevin het volgende:
[..]
Wát een afgunst
Als Munsterman hem wil verkopen dan wordt ie verkocht, de markt is nog 2 maand open. Oh ja en de markt is groter dan Ajax
Geen afgunst hoor, ik vind het niet slim handelen van Munsterman door het zo strak te spelen. Uiteindelijk helpt dat je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lyon zou hem willen, maar niemand betaald 14 miljoen voor een speler die een jaar goed gevoetbald heeft en maar voor 2 ton is gekocht.
En wat als je hem wel nog verloopt, wat dan? Dan verkoop je hem een week voor de start van de competitie, moet je haasten om een waardige vervanger te halen en ga je sowieso ook de hoofdprijs betalen. En heb je dit gezeik nog twee weken.
Nou ja ik wil wel graag je reactie weten op het feit dat Joop zich heeft laten piepelen door een schimmige 'zaakwaarnemer' die achteraf gezien geen zaakwaarnemer was!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hier, ik begrijp dat je om wat pakkende teksten verlegen zit.
Het klinkt allemaal erg schimmig, ik wacht het wel af of je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Angstgegner het volgende:
Wat ik ervan begrijp is dat Cissé voor het buitenland gebruik maakt van Pierre Frelot (tevens de zaakwaarnemer van Drogba) en in Nederland sinds kort van Adama Fofana.
Op de Feyenoord Forums wordt gesproken over een Franse huisvriend van Cissé die met Twente heeft gesproken, zou dit niet Frelot kunnen zijn (die ook connecties met Chelsea en dus Lemic, heeft)? Bekend is dat Twente Lemic heeft ingeschakeld voor o.m. de transfer van Arnautovic.
Iemand enig idee wie nou de makelaar is waarmee Twente heeft gesproken en waarom Pro Agent (Fofana) daar zo boos over is dat ze de zaak zelfs voor hebben gelegd aan de KNVB?
Dit schrijft iemand op het Twente-forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |