Hopelijk niet aan Ajax.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:58 schreef Fortitudo het volgende:
tvp
hopelijk haalt hij weer wat talenten binnen
elia is trouwens verkocht
Haha, grappigquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:15 schreef Platina het volgende:
Jammer, had Elia graag nog un seizoen bij Twente gezien. Arrogant mannetje dat het is
Wát een afgunstquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geen transfer voor Elia naar Ajax of HSV, een jaarsalaris van 2 miljoen voor een speler die liever weg wilde en supporters die hem niet meer moeten.
Succes met je eigenwijsheid, Joop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:25 schreef Bevin het volgende:
[..]
Wát een afgunst
Als Munsterman hem wil verkopen dan wordt ie verkocht, de markt is nog 2 maand open. Oh ja en de markt is groter dan Ajax
Geen afgunst hoor, ik vind het niet slim handelen van Munsterman door het zo strak te spelen. Uiteindelijk helpt dat je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lyon zou hem willen, maar niemand betaald 14 miljoen voor een speler die een jaar goed gevoetbald heeft en maar voor 2 ton is gekocht.
En wat als je hem wel nog verloopt, wat dan? Dan verkoop je hem een week voor de start van de competitie, moet je haasten om een waardige vervanger te halen en ga je sowieso ook de hoofdprijs betalen. En heb je dit gezeik nog twee weken.
Nou ja ik wil wel graag je reactie weten op het feit dat Joop zich heeft laten piepelen door een schimmige 'zaakwaarnemer' die achteraf gezien geen zaakwaarnemer was!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:55 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hier, ik begrijp dat je om wat pakkende teksten verlegen zit.
Het klinkt allemaal erg schimmig, ik wacht het wel af of je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Angstgegner het volgende:
Wat ik ervan begrijp is dat Cissé voor het buitenland gebruik maakt van Pierre Frelot (tevens de zaakwaarnemer van Drogba) en in Nederland sinds kort van Adama Fofana.
Op de Feyenoord Forums wordt gesproken over een Franse huisvriend van Cissé die met Twente heeft gesproken, zou dit niet Frelot kunnen zijn (die ook connecties met Chelsea en dus Lemic, heeft)? Bekend is dat Twente Lemic heeft ingeschakeld voor o.m. de transfer van Arnautovic.
Iemand enig idee wie nou de makelaar is waarmee Twente heeft gesproken en waarom Pro Agent (Fofana) daar zo boos over is dat ze de zaak zelfs voor hebben gelegd aan de KNVB?
Dit schrijft iemand op het Twente-forum.
Dan komt Tioté toch lekker naar Feyenoord.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:40 schreef Angstgegner het volgende:
Ik lees op het Twente-forum dat het allemaal wat anders in elkaar steekt en die zaakwaarnemer helemaal niet zo schimmig als die pubersites doen voorkomen die het bericht naar buiten hebben gebracht. Zo zou Drogba ook een klant zijn van deze Fransman. Munsterman gelooft nog altijd dat Cissé naar Twente. Waarom zou hij zo overtuigd van zijn zaak? Hij beweert ook dat hij gisteren nog contact met Cissé heeft gehad. Feyenoord kan wel een akkoord hebben met Roda, maar als Cissé zelf naar Twente wil, gaat deze soap wellicht nog wel even duren. Morgen is Cissé, die dolgraag met zijn boezemvriend Tioté wil samenspelen, weer in Nederland. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Denk dat hij alsnog naar Twente komt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:40 schreef Angstgegner het volgende:
Morgen is Cissé, die dolgraag met zijn boezemvriend Tioté wil samenspelen, weer in Nederland. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Minstens 15 miljoen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:54 schreef Angstgegner het volgende:
Die wordt gewoon voor heel centjes verkocht aan een Engelse club.
Nou 30 miljoen. 16,25 zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:02 schreef Chadi het volgende:
15 is aan de lage kant. ELia kan je wel voor 30 miljoen slijten..
Hoe kom je zo bij die 16,25? Waar haal je dat bedrag toch vandaan? Alsof een Nederlandse club dat ooit voor een speler zou betalen.quote:
quote:Elia: 'Op deze manier maakt Munsterman mij kapot'
04/07/2009 11:43
FC Twente en Eljero Elia leven op voet van oorlog. De aanvaller is woedend op voorzitter Joop Munsterman, die eerder gedane beloftes niet nakomt en Elia's loopbaan kapotmaakt.
'Joop blokkeert gewoon alles en ik word met de dag bozer over hoe dit allemaal gaat', reageerde Elia in het AD. 'Het was Munsterman die me afgelopen winter persoonlijk heeft overgehaald de rest van het seizoen te blijven. In ruil voor zijn medewerking bij een transfer in de zomer. En dat mocht naar een club van mijn keuze zijn. Dat heeft Joop destijds letterlijk gezegd. In de tweede helft van het seizoen is hij daar nog vaker op teruggekomen. Als we een grote wedstrijd wonnen, bijvoorbeeld in de UEFA Cup, dan knuffelde hij me en zei: Nu help jij Twente en in de zomer helpen wij jou een mooie transfer te maken.'
'Dat Joop me nu niet naar Ajax laat gaan, daar wil ik uiteindelijk nog begrip voor opbrengen. Geen transfer naar een rechtstreekse concurrent, dat kun je een plaats geven. Maar dat hij me ook niet naar het buitenland laat gaan en er bijvoorbeeld met HSV niet wilde uitkomen, daar ben ik ziek van. Ja, waar Joop mee komt is Perugia. Maar ik wil niet naar Perugia. Er zijn andere, grotere clubs die interesse hebben en die acht miljoen willen betalen. Twente heeft mij twee jaar geleden voor nog geen 200.000 euro gekocht. Hoeveel méér rendement wil je maken?'
'Wat ik ook zo teleurstellend vind: als ik Joop nu bel, neemt hij zijn telefoon niet op. Maar in de pers doet hij ondertussen allemaal stoere uitspraken over mij. Ik word gebeld door onze trainer (Steve McClaren, red.) die me probeert rustig te houden. Mijn gevoel is dat Twente me wil houden tot na de Champions League-voorronden. Om me - als we het hoofdtoernooi niet zouden halen - vlak voor de transferdeadline nog te verkopen aan een club die zij bepalen. Ik meld me morgen uiteraard keurig voor de eerste training na mijn vakantie die vooral stress heeft gebracht. Binnen een paar weken hoop ik ook nog vader te worden. Hoe moet dat, als je totaal niet weet waar je aan toe bent? Ik trek dit allemaal niet veel langer. Op deze manier maakt Munsterman mij kapot.'
De aanvaller is nu de best betaalde speler van FC Twente, maar dat vindt Elia eigenlijk maar niets. 'Eén van de jongste spelers in de selectie die veruit het meest gaat verdienen. Het slaat nergens op. Het is ook totaal niet mijn intentie om nu geforceerd in deze positie te komen tegenover ploeggenoten. Maar wat kunnen wij anders doen om af te dwingen dat Twente zich hopelijk toch nog aan eerder gedane beloftes houdt?'
Elia kan ook wel overdrijvenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:55 schreef El_Bassie het volgende:
Even een update van vi.nl. Waarschijnlijk allemaal leugens om Joop in diskrediet te brengen, maar ik plaats het toch maar even. Smerige rotjournalisten!
[..]
quote:Eljero Elia verhuist van FC Twente naar Hamburger SV, zo bericht de NOS zaterdag. De 22-jarige aanvaller tekent een vijfjarig contract bij de Bundesliga-club, die een bedrag van ongeveer tien miljoen euro overmaakt.
Nog 2 jaar zo en dan is dat wel 10 miljoen.quote:
Moet je nog wel 2 van die transfers makenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:26 schreef Bevin het volgende:
[..]
Nog 2 jaar zo en dan is dat wel 10 miljoen.
Geen probleem als je nog genoeg eigen vermogen hebt want ik neem aan dat je het over Ajax hebt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:26 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan de belasting nog 3 miljoen terug te betalen.
Nou, denk nog wel 4/5. Maarja, als het zo doorgaat hebben ze binnen 5 jaar 40 miljoen afbetaaldquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je nog wel 2 van die transfers maken
[..]
Geen probleem als je nog genoeg eigen vermogen hebt want ik neem aan dat je het over Ajax hebt.
Waarom je dat erbij haalt is mij een raadsel
Dat duurt nog wel ff, maar we zijn op de goede weg, met Munsterman aan het roer. Idd hij heeft hoog spel gespeeld maar het is weer gelukt.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef Bevin het volgende:
[..]
Nou, denk nog wel 4/5. Maarja, als het zo doorgaat hebben ze binnen 5 jaar 40 miljoen afbetaald
weer?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff, maar we zijn op de goede weg, met Munsterman aan het roer. Idd hij heeft hoog spel gespeeld maar het is weer gelukt.
Engelaar, El Achmadi en een niet zo'n grootte maar die van Wielaart vond ik ook wel leuk, hahaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
weer?
Welke miljoenentransfer heeft Twente nog meer gemaakt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |