Laatst nog een slowchat bagger door de mods inderdaad. Werd hier in FB ook "toevallig" overheen gelezen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:32 schreef Grulez het volgende:
Halen jullie dat meteen weg? In het FCG topic wordt ook zo vaak offtopic geluld
Dat hebben we geprobeerd.. werkt meestal niet, omdat veel posters weer over die waarschuwing heen lezen en direct reageren op de 5 posts eerder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kan het nou kwaad dat het onderwerp in het Ajax topic via via op een ex van De Zeeuw komt, dat het daar een post of 5 over gaat en dat de betreffende mod zegt dat het weer over Ajax moet gaan. Scheelt een hoop irritatie. Het lijkt de laatste tijd nogal op een gevangenis hier.
Daar zou ik ook voor kiezen, maar is het dan niet zo dat het onderwerp even later weer opgerateld (gequote) wordt. Benieuwd hoe goed users er naar zouden luisteren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kan het nou kwaad dat het onderwerp in het Ajax topic via via op een ex van De Zeeuw komt, dat het daar een post of 5 over gaat en dat de betreffende mod zegt dat het weer over Ajax moet gaan. Scheelt een hoop irritatie. Het lijkt de laatste tijd nogal op een gevangenis hier.
Ik dacht dat jij altijd zo snel mogelijk FB opzocht als iets in jouw ogen weer eens onzin was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Lekker belangrijk inderdaad. Er worden dagelijks honderden posts gemaakt in het Ajax topic. Gaan er een handjevol over de ex van de Zeeuw... boeiend. Of zullen we maar weer de 500e fantasie opstelling van spelers die toch niet naar Ajax komen..??!>?!
Volgens mij proberen jullie dit al een tijdje, en is er op bepaalde vlakken (let wel, niet alle!) eerder achteruitgang geboekt dan vooruitgang.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat hebben we geprobeerd.. werkt meestal niet, omdat veel posters weer over die waarschuwing heen lezen en direct reageren op de 5 posts eerder.![]()
Nogmaals.. we hebben het geprobeerd, werkte niet, kwam vanuit de posters het verzoek om er nog beter op te gaan letten. Dan doen we dat. Nu eerst maar een tijdje dit proberen.
We nemen het mee naar achteren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij proberen jullie dit al een tijdje, en is er op bepaalde vlakken (let wel, niet alle!) eerder achteruitgang geboekt dan vooruitgang.
Dan volg je mijn posts in FB toch blijkbaar niet zo goed. Ik klaag hier alleen als hele -net aangemaakte- topics nergens op slaan, of als de mods weer debiel bezig zijn, maar zelden over specifieke posts binnen een (goedlopend) topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:39 schreef Prosac het volgende:
Ik dacht dat jij altijd zo snel mogelijk FB opzocht als iets in jouw ogen weer eens onzin was.
Zoals.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij proberen jullie dit al een tijdje, en is er op bepaalde vlakken (let wel, niet alle!) eerder achteruitgang geboekt dan vooruitgang.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achteren.
Bedankt voor je feedback.
Dan is mijn beeldvorming daaromtrent verkeerd. Sorry, excuse moi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan volg je mijn posts in FB toch blijkbaar niet zo goed. Ik klaag hier alleen als hele -net aangemaakte- topics nergens op slaan, of als de mods weer debiel bezig zijn, maar zelden over specifieke posts binnen een (goedlopend) topic.
Ach nee joh, dat is al veel langer bezig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Prosac het volgende:
Zoals.
Het strengere onzin beleid in met name het Ajax topic is nog maar iets van 2 of 3 weken van kracht dacht ik.
Dat ging over de versteegrobjes etc. De rest geldt al eerder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zoals.
Het strengere onzin beleid in met name het Ajax topic is nog maar iets van 2 of 3 weken van kracht dacht ik.
Maar we zijn wel nieuwsgierig op welke vlakken in VBL we allemaal achteruitgang hebben geboekt de laatste maanden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ging over de versteegrobjes etc. De rest geldt al eerder.
Maar Vaduz (en re) zit ook niet meer op vbl hequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het wel een vooruitgang dat er meer naar mij geluisterd wordt. Waar ik voorheen bijna moest smeken om een topic dat werkelijk nergens op sloeg dicht te krijgen en wat dan nog onder het mom "zakt vanzelf wel naar beneden" en "niemand heeft er last van" open bleef. Nu gaan de topics sneller dicht. Dat is een pluspunt.
Dat zeg ik nergens, ik had het over het Ajax topic.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar we zijn wel nieuwsgierig op welke vlakken in VBL we allemaal achteruitgang hebben geboekt de laatste maanden.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn idee maar goed die discussie win je toch niet tegen de mod's
Zolang het maar een stuk of 4 a 5 man zijn die daar over klagen hoeft het wat mij betreft niet veranderd worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dus.Leuk dat het wel geprobeerd wordt maar het heeft geen nut. Ze hebben nou eenmaal hun regels bepaald en daar moeten we nou eenmaal mee leven. Denken jullie nou dat ze omwille van een aantal users heel hun beleid weer gaan aanpassen? Leuk geprobeerd (en daarvoor ook mijn dank ik vind t ook te ver gaan om post voledig te verwijderen.) maar imo verspeelde moeite.
Daarom ook mn reactie. Al heb ik geen onderzoek gezien en dus is dit een insinuatie meer niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang het maar een stuk of 4 a 5 man zijn die daar over klagen hoeft het wat mij betreft niet veranderd worden.
En het beleid is gebaseerd op wat de meeste users prettig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |