Post dan gewoon niksquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Wat is er?
Ik geef gewoon antwoord, en de links mag ik niet zomaar posten.
Het is toch vrij normaal dat mensen dan even PM'men als ze een link willen hebben die niet gepost mag worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:55 schreef Kopbal het volgende:
Het zal wel, ik vind het onnodige topicvervuiling
Precies.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het is toch vrij normaal dat mensen dan even PM'men als ze een link willen hebben die niet gepost mag worden?
Er staat 'Ja'. Waar is de verwijzing naar PM?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Precies. Dus dan weten ze bij deze dat ze dan even kunnen PM'en.
Er staat rechts bovenaan mijn post een envelopje. Daarmee kan men een PM sturen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Er staat 'Ja'. Waar is de verwijzing naar PM?
Lolbroek.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:06 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Er staat rechts bovenaan mijn post een envelopje. Daarmee kan men een PM sturen.
Bestaat al een tijdje hoor, die optie.
Ja, eens. Excusesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
Bevestigde transfers #27 (pagina 5/6)
mogen die Zuid-Amerikaanse wouwelaars een eigen topic opzoeken?
Het topic van Sjimz liep dan ook als een tierelierquote:Op zondag 19 juli 2009 00:36 schreef Prosac het volgende:
Een supporter doodgeschoten door een voetballer vanwege iets voetbalgerelateerds is iets heel bijzonders.
Die rellen zijn -helaas- redelijk normaal en van welke orde dan ook, daarvoor hebben we randverschijnselen.
Wij hebben niks met teletekst te maken, wij hebben namelijk wel een randverschijnselen pagina.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef tong80 het volgende:
Het staat trouwens prominent op Pagina 101 van NOS teletekst.
Bel ze even dat dat overdreven is.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij hebben niks met teletekst te maken, wij hebben namelijk wel een randverschijnselen pagina.
Ja duuuuh, maar dat wil hij juist horen he, dus zeg je dat niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:42 schreef sjimz het volgende:
Ik had er sowieso een slotje opgezet omdat het een tong topic was.
Jij hoeft je niet bezig te houden met wat 'topicwaardig' is. Als users dat vinden is het goed.quote:
In VBL, vijf jaar geleden. Maar dat is niet te vergeleken met de rellen van gisteren bij NEC en wij hoeven natuurlijk ook niet precies hetzelfde als de mods van vijf jaar terug te doenquote:Op zondag 19 juli 2009 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar werd de aanval van Ajacieden op de feyenoordspelers besproken toentertijd?
Dat kan nog best aardig zijn als er een aardige invalshoek bij wordt gevonden. In principe leent alles zich voor een topic maar dan moet je er wel wat van maken. Dus een topic over grappige uitglijders en andere grappige situaties waarbij je in de OP alvast 3 voorbeelden geeft of een topic over voetballers die te dik zijn en af moeten vallen en hoe ze dat moeten doen etc. Ik weet zeker dat die beiden zouden open blijven.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of tong iets boeiend genoeg vindt om een topic over te openen, zegt mij niks. Als er een teletekstpagina is over dat Toivonen is uitgegleden over een bananenschil of dat Sulejmani 5 kilo is afgevallen, opent hij er ook een topic over.
Een goede OP met alles erop en eraan is natuurlijk geen verplichting en in principe wordt daar ook niet naar gekeken voor het openlaten van een topic. Bij een nieuwstopic kun je weinig anders dan het nieuwsbericht plaatsen en that's it. Misschien even een discussie opgang brengen met de mening van TS en wat argumenten. Wat mij voornamelijk stoort is het continue openen van wedstrijdtopics zonder enige info over de teams, datum, tijd, zender, etc. Dat gaat onmiddellijk dicht. Dat is gewoon topicopengeilheid.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:31 schreef SCH het volgende:
Dat laatste was hier wel het geval en dat ergert me nog het meest. Dat de user met de meeste posts op FOK! nog steeds niet weet hoe je een topic op een goede manier moet openen, met wat meer info, met [q]'s en met een paar aardige opmerkingen om een discussie te beginnen. Maak er gewoon even wat werk van of laat de eer aan een ander.
Je kan het in ieder geval op een goede manier plaatsen, met tags en zo en je kan er soms nog wat bij zoeken en je kan proberen er een paar opmerkingen bij te maken.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:38 schreef RayMania het volgende:
Bij een nieuwstopic kun je weinig anders dan het nieuwsbericht plaatsen en that's it.
Ik moet me wel bezig houden met wat topic-waardig is, anders werd het hier een zootje omdat er mensen zijn die voor elk wissewasje een topic openen, je moet enigzins reguleren en dat doen we. En zeggen of de users iets vinden, dat heeft weinig zin, er zitten veel mensen hier en voor iemand die iets leuk vind, staat hier altijd wel weer iemand die het niet leuk vindt.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet bezig te houden met wat 'topicwaardig' is. Als users dat vinden is het goed.
Definitie van een moderator ; naast users lopen, onzichtbaar zijn en eventueel wat handreikingen te verlenen. waar nodig.
Het is een forum, weetjewel? Een forum!
Je krijgt geen functioneringsgesprek aan het eind vd maand of je het wel goed gedaan hebt of zo. Gun mensen hun plezier IN een topic of door een topic te OPENEN.
En dit geldt ook voor sjimz.
Man ik erger me kapot hier.Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Ik lig in een deukquote:Op zondag 19 juli 2009 01:45 schreef Prosac het volgende:
Oh wacht... dit is niet achter te schermen.
GROESBEEK - Het had een vriendschappelijk potje voetbal tussen NEC en het Belgische Germinal Beerschot moeten worden. Maar nog voor er kon worden afgetrapt, liep het zaterdagavond vreselijk uit de hand op het sportcomplex van de Groesbeekse hoofdklasser De Treffers.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik moet me wel bezig houden met wat topic-waardig is, anders werd het hier een zootje omdat er mensen zijn die voor elk wissewasje een topic openen, je moet enigzins reguleren en dat doen we. En zeggen of de users iets vinden, dat heeft weinig zin, er zitten veel mensen hier en voor iemand die iets leuk vind, staat hier altijd wel weer iemand die het niet leuk vindt.
Onze/mijn taak is om het voor iedereen zo leuk als mogelijk te maken. Tja, dan worden er wel eens topics gesloten omdat het een zinloos topic is of omdat er al een centraal topic voor is.
Dit was niet bedoeld om te lachen.quote:
Geef eens een voorbeeld van wedstrijden die niet doorgaan door supportersrellen.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is echt niets nieuws in de voetbalwereld, Tong.
We gaan geen onnodig lange discussie voeren, je hebt het maar te doen met de uitleg dat in VBL randverschijnselen zoals rellen waarbij er geen tientallen doden vallen of extreem geweld gebruikt wordt (zoals Beverwijk of Jong Ajax - Jong Feyenoord) in 1 topic geplaatst worden.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van wedstrijden die niet doorgaan door supportersrellen.
Waarbij spelers en kinderen voor de wedstrijd in elkaar worden geslagen.
Waarom had ik het bericht dan van pagina 101 NOS-Teletekst ?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is heel erg triest en sneu, maar dit soort berichten zijn nu eenmaal van deze tijd en worden niet meer zo extreem gezien, hoe extreem het voor jou persoonlijk ook kan zijn.
Teletekst is niet gelijk aan openen van een apart topic.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom had ik het bericht dan van pagina 101 NOS-Teletekst ?
Ik Copy past van teletekst.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
De rellen waren op zich wel bijzonder maar het was gewoon een kuttopic tong.
En die enters zijn super irritant als je het mij vraagt.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Copy past van teletekst. In een ander topic kreeg ik ook al te horen dat het niet te lezen was. De enters maak ik zelf niet.Ik zie gewoon het bericht dat ik copyeerde. Vroeg daar ook al wat anderen dan zien. Kreeg geen antwoord. Nu zijn het wel enters. Die zijn bewust.
Ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
En die enters zijn super irritant als je het mij vraagt.
Ik ben vaak eerder met mijn berichten.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die enters komen er omdat die er in de tekst-modus van teletekst ook gewoon staan, tong. Lijkt me vrij logisch.
Ik denk dat het meer zou worden gewaardeerd als je eventjes op zoek zou gaan naar hetzelfde bericht, maar dan in beter geschreven proza. Nu.nl, Fok!Sport, etc zijn ook wel sites die jij weet te vinden toch?
Dus gaan jullie nu letterlijk gezien bepalen of de rellen ernstig genoeg zijn voor een apart topique? Vind ik dus vreemd. Zoals Bluezz en SCH al aangaven, kijk het topic even aan en je weet genoeg. Jullie zijn er niet voor om te bepalen of de rellen bij NEC topique waardiger zijn dan Bristol - Ajax, maar om te kijken of zoiets een topique waardig is. En dat uit zich pas als je ziet wat er in dat topique gebeurt.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:21 schreef RayMania het volgende:
Als het echt ernstig is, dan vind ik een apart topic geen probleem. De rest kan gewoon in het Randverschijnselen-topic.
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus gaan jullie nu letterlijk gezien bepalen of de rellen ernstig genoeg zijn voor een apart topique? Vind ik dus vreemd. Zoals Bluezz en SCH al aangaven, kijk het topic even aan en je weet genoeg. Jullie zijn er niet voor om te bepalen of de rellen bij NEC topique waardiger zijn dan Bristol - Ajax, maar om te kijken of zoiets een topique waardig is. En dat uit zich pas als je ziet wat er in dat topique gebeurt.
1xquote:triest
1xquote:lekker
Genoeg om te bepalen dat het best dicht kon.quote:Kan dit niet gewoon in [Centraal] Randverschijnselen #38 ?
Niet om expres te zieken oid, maar wie nu even op AT5 kijkt, ziet continu herhalingen van Bristol - Ajax. Gemaakt met, inderdaad, zo'n mooie overzichtscamera. Wijsheid achteraf natuurlijk en het is nog niet zeker dat hier een livestream vandaan kwam, maar het wordt zo wel vele malen aannemelijker. Excuses richting De_Kromme zijn wellicht wel op hun plaats?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst. Er is op geen enkele wijze een live uitzending of stream geweest van Bristol City - Ajax, je bent de enige die naar die link verwijst en buiten de Ajacieden in het stadion heeft niemand er wat van gezien, behalve jij, jij had blijkbaar een link met die privé camera van Bristol City. Ook vreemd dat men bij Ajax die slechte beelden gebruikt voor een samenvatting en niet de mooie overzichtsbeelden waar jij 90 minuten lang naar hebt gekeken. Geen enkel Ajax forum rept verder van een live uitzending, denk je nou echt dat wanneer er een live uitzending was geweest, jij toevallig de enige was die het zag en dat de goed ingevoerde Ajacieden op dit forum even niet zo slim waren om een stream te vinden? Ze zijn er potdomme de hele dag naar op zoek geweest.
Je mag ook gewoon toegeven dat je mis zat en nu even vast zit in je eigen leugen. Erg handig gedrag voor iemand die graag wat geloofwaardiger wil overkomen en wat meer geaccepteerd.
Was dat niet Southampton-Ajax wat ze lieten zien op AT5?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet om expres te zieken oid, maar wie nu even op AT5 kijkt, ziet continu herhalingen van Bristol - Ajax. Gemaakt met, inderdaad, zo'n mooie overzichtscamera. Wijsheid achteraf natuurlijk en het is nog niet zeker dat hier een livestream vandaan kwam, maar het wordt zo wel vele malen aannemelijker. Excuses richting De_Kromme zijn wellicht wel op hun plaats?
Ik ken zat topiques die een flinke reeks zijn geworden ondanks de zeer moeizame eerste posts.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
3x
[..]
1x
[..]
1x
[..]
Genoeg om te bepalen dat het best dicht kon.
De fameuze Kikkerlikker, de grappigste en meest briljante user had nooit meer dan een on-liner in zijn OP.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ken zat topiques die een flinke reeks zijn geworden ondanks de zeer moeizame eerste posts.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef _Mike_ het volgende:
The Arsenal topic #37: Arsene Wenger a.k.a. Arsene Al Sahaf Spam
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
http://google.fok.nl gebruiken, dan vind je Studio Voetbal #98 totale onzin
Dan edit je toch evenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:43 schreef maril het volgende:
SORRY IK ZIE caplocs
Neuh alleen de Voetbalcompetitietopics beginnen opnieuw. Overige reeksen lopen lekker door.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:11 schreef Kopbal het volgende:
Is het niet gebruikelijk om dan weer met een #1 te beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |