Die 7 miljoen is gewoon extra onverwacht direct geld he, dus dat kan inprincipe gewoon direct geďnvesteerd worden, wat ook echt wel zal gebeuren. Zeker wanneer Luque weg zou gaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat dus de mogelijkheid zou geven om nog een speler te kunnen halen. Er is dus ook gewoon geld. Denk niet dat ze die 7 miljoen van Huntelaar er even doorheen jassen aangezien Ajax zuinig bezig is.
Ik vond het zo apart dat veel gasten hier dachten dat Ajax door die transfer die 7 miljoen zou mislopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die 7 miljoen is gewoon extra onverwacht direct geld he, dus dat kan inprincipe gewoon direct geďnvesteerd worden, wat ook echt wel zal gebeuren. Zeker wanneer Luque weg zou gaan.
Ik weet het niet hoor. Ook al het is onverwacht geld, ik denk niet dat Ajax dat er meteen doorheen wil gooien. Maarja voor ons sowieso moeilijk te oordelen, aangezien we nauwelijks geruchten horen over spelers waar ze mee bezig zijn. Dus het kan ook best zo zijn dat die 7 miljoen het onmogelijke mogelijk maakt. We shall see, ik hoop in ieder geval dat Huntelaar even snel een nieuwe club vindt, want hoe eerder hoe beter.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die 7 miljoen is gewoon extra onverwacht direct geld he, dus dat kan inprincipe gewoon direct geďnvesteerd worden, wat ook echt wel zal gebeuren. Zeker wanneer Luque weg zou gaan.
Nog steeds geblesseerd denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Overigens zat Obradovic niet eens bij de selectie van Partizan vanavond![]()
.
Heerlijk bijtend af en toequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.ronschiltmans.(...)_we_zijn_het_zat.htm
Geweldige column zeg
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:33 schreef Nashje het volgende:
Prediger dus uiteindelijk voor 3,3 miljoen naar Porto.
quote:Ajax-doelwit wordt zesde Argentijn van FC Porto
Sebastián Prediger heeft ervoor gekozen om zijn carričre in Europa bij FC Porto te starten. Volgens diverse media in Argentinië en Portugal zal de overgang van de middenvelder van Colón de Santa Fé in de komende 48 uur van een officieel stempel worden voorzien. Onder meer Ajax was in de markt voor de 22-jarige veelbelovende Argentijn.
Na de afloop van het Torneo Clausura, de tweede helft van de Argentijnse competitie, barstte de strijd om de handtekening van Prediger los. Ajax was een van de clubs die belangstelling toonde, maar kampte met concurrentie van Benfica, Boca Juniors, Espanyol en Lazio. Uiteindelijk heeft Porto de strijd om de Zuid-Amerikaan gewonnen.
Met de overgang van de enkelvoudig international is 3,3 miljoen euro gemoeid. De middenvelder zal donderdag of vrijdag naar Portugal afreizen om zich bij de selectie van Jesualdo Ferreira te voegen. In Oporto staan vijf landgenoten onder contract: Ernesto Farías, Mariano González, Diego Valeri, Tomás Costa en Andrés Madrid.
Prediger zal in het Estádio do Dragăo een contract tot medio 2013 ondertekenen, en op jaarbasis ongeveer zeven ton gaan verdienen. Met de komst van Prediger lijkt de landskampioen van Portugal in te spelen op de interesse van Fiorentina voor de Braziliaan Fernando. Daarnaast zal Madrid mogelijk naar Sporting Braga vertrekken.
Lang geleden dat ik zo'n goede column over ajax heb gelezen zeg.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.ronschiltmans.(...)_we_zijn_het_zat.htm
Geweldige column zeg
Wat mij betreft een must-have voor iedere (fanatieke) Ajacied. Erg herkenbaar boek als je wel eens met uitwedstrijden meegaat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:55 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand ervaring met zulk soort boeken. of iemand die een boek (over voetbal, zijn suporrters of iets in die strekking) kan aanbevelen?
Ik zou het ook zo lang mogelijk proberen te rekkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Luque is waarschijnlijk pas volgende week weg; hij gaat nu met Jong Ajax verder, er zijn aanbiedingen van Galatasaray, Panathinaikos en iets uit de zandbak. Maar hij wil alleen maar naar Malaga, alleen vindt ie het nogal lastig om zijn salaris op te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |