abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71200688

*weekend klote toetsenbord
pi_71200707
Smoesjes.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71200723
John
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71200793
Johnny
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71200857
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat dus de mogelijkheid zou geven om nog een speler te kunnen halen. Er is dus ook gewoon geld. Denk niet dat ze die 7 miljoen van Huntelaar er even doorheen jassen aangezien Ajax zuinig bezig is.
Die 7 miljoen is gewoon extra onverwacht direct geld he, dus dat kan inprincipe gewoon direct geďnvesteerd worden, wat ook echt wel zal gebeuren. Zeker wanneer Luque weg zou gaan.

Overigens zat Obradovic niet eens bij de selectie van Partizan vanavond .
pi_71201063
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die 7 miljoen is gewoon extra onverwacht direct geld he, dus dat kan inprincipe gewoon direct geďnvesteerd worden, wat ook echt wel zal gebeuren. Zeker wanneer Luque weg zou gaan.
Ik vond het zo apart dat veel gasten hier dachten dat Ajax door die transfer die 7 miljoen zou mislopen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71201072
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:57 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]

*weekend klote toetsenbord
Die foto
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71201112
Natuurlijk is er geld.

Jeroen Slop speelt gewoon een spelletje. Rat dat het is.
pi_71201202
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef FireFox1 het volgende:
Johnny
pi_71201289
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:00 schreef FireFox1 het volgende:
Johnny
pi_71201293
quote:

[..]

Ik weet het niet hoor. Ook al het is onverwacht geld, ik denk niet dat Ajax dat er meteen doorheen wil gooien. Maarja voor ons sowieso moeilijk te oordelen, aangezien we nauwelijks geruchten horen over spelers waar ze mee bezig zijn. Dus het kan ook best zo zijn dat die 7 miljoen het onmogelijke mogelijk maakt. We shall see, ik hoop in ieder geval dat Huntelaar even snel een nieuwe club vindt, want hoe eerder hoe beter.
pi_71201527
quote:

[..]

Overigens zat Obradovic niet eens bij de selectie van Partizan vanavond .
Nog steeds geblesseerd denk ik
pi_71201824
Prediger dus uiteindelijk voor 3,3 miljoen naar Porto.
pi_71202132
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.ronschiltmans.(...)_we_zijn_het_zat.htm

Geweldige column zeg
Heerlijk bijtend af en toe
pi_71202986
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:33 schreef Nashje het volgende:
Prediger dus uiteindelijk voor 3,3 miljoen naar Porto.
quote:
Ajax-doelwit wordt zesde Argentijn van FC Porto
Sebastián Prediger heeft ervoor gekozen om zijn carričre in Europa bij FC Porto te starten. Volgens diverse media in Argentinië en Portugal zal de overgang van de middenvelder van Colón de Santa Fé in de komende 48 uur van een officieel stempel worden voorzien. Onder meer Ajax was in de markt voor de 22-jarige veelbelovende Argentijn.

Na de afloop van het Torneo Clausura, de tweede helft van de Argentijnse competitie, barstte de strijd om de handtekening van Prediger los. Ajax was een van de clubs die belangstelling toonde, maar kampte met concurrentie van Benfica, Boca Juniors, Espanyol en Lazio. Uiteindelijk heeft Porto de strijd om de Zuid-Amerikaan gewonnen.

Met de overgang van de enkelvoudig international is 3,3 miljoen euro gemoeid. De middenvelder zal donderdag of vrijdag naar Portugal afreizen om zich bij de selectie van Jesualdo Ferreira te voegen. In Oporto staan vijf landgenoten onder contract: Ernesto Farías, Mariano González, Diego Valeri, Tomás Costa en Andrés Madrid.

Prediger zal in het Estádio do Dragăo een contract tot medio 2013 ondertekenen, en op jaarbasis ongeveer zeven ton gaan verdienen. Met de komst van Prediger lijkt de landskampioen van Portugal in te spelen op de interesse van Fiorentina voor de Braziliaan Fernando. Daarnaast zal Madrid mogelijk naar Sporting Braga vertrekken.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 22 juli 2009 @ 01:40:27 #17
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71202990
Hoop nog steeds dat Huntelaar naar Arsenal gaat. Gun ik hem meer dan Stuttgart.
Jawel, je keek.
pi_71203143
Iemand ervaring met zulk soort boeken. of iemand die een boek (over voetbal, zijn suporrters of iets in die strekking) kan aanbevelen?
pi_71204528
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.ronschiltmans.(...)_we_zijn_het_zat.htm

Geweldige column zeg
Lang geleden dat ik zo'n goede column over ajax heb gelezen zeg.
AFC Ajax
pi_71204541
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[..]

Ben benieuwd of tie over een paar jaar een mooie miljoenentransfer maakt
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:26:54 #21
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71204574
Verhuur Siem en of Donald nou eens!
Er moet toch wel íemand pissig zijn met zijn rol op dit moment bij jullie? Of zorgt Martin voor zoveel rust?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:33:23 #22
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71204655
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:55 schreef Voltreffer het volgende:
Iemand ervaring met zulk soort boeken. of iemand die een boek (over voetbal, zijn suporrters of iets in die strekking) kan aanbevelen?
Wat mij betreft een must-have voor iedere (fanatieke) Ajacied. Erg herkenbaar boek als je wel eens met uitwedstrijden meegaat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71204712
Luque is waarschijnlijk pas volgende week weg; hij gaat nu met Jong Ajax verder, er zijn aanbiedingen van Galatasaray, Panathinaikos en iets uit de zandbak. Maar hij wil alleen maar naar Malaga, alleen vindt ie het nogal lastig om zijn salaris op te geven .
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:39:06 #24
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71204717
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Luque is waarschijnlijk pas volgende week weg; hij gaat nu met Jong Ajax verder, er zijn aanbiedingen van Galatasaray, Panathinaikos en iets uit de zandbak. Maar hij wil alleen maar naar Malaga, alleen vindt ie het nogal lastig om zijn salaris op te geven .
Ik zou het ook zo lang mogelijk proberen te rekken
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71204752
Waar zijn die geruchten nou over nieuwe verdedigers? Is er geen lek meer binnen Ajax?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')