En die enters zijn super irritant als je het mij vraagt.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik Copy past van teletekst. In een ander topic kreeg ik ook al te horen dat het niet te lezen was. De enters maak ik zelf niet.Ik zie gewoon het bericht dat ik copyeerde. Vroeg daar ook al wat anderen dan zien. Kreeg geen antwoord. Nu zijn het wel enters. Die zijn bewust.
Ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
En die enters zijn super irritant als je het mij vraagt.
Ik ben vaak eerder met mijn berichten.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die enters komen er omdat die er in de tekst-modus van teletekst ook gewoon staan, tong. Lijkt me vrij logisch.
Ik denk dat het meer zou worden gewaardeerd als je eventjes op zoek zou gaan naar hetzelfde bericht, maar dan in beter geschreven proza. Nu.nl, Fok!Sport, etc zijn ook wel sites die jij weet te vinden toch?
Dus gaan jullie nu letterlijk gezien bepalen of de rellen ernstig genoeg zijn voor een apart topique? Vind ik dus vreemd. Zoals Bluezz en SCH al aangaven, kijk het topic even aan en je weet genoeg. Jullie zijn er niet voor om te bepalen of de rellen bij NEC topique waardiger zijn dan Bristol - Ajax, maar om te kijken of zoiets een topique waardig is. En dat uit zich pas als je ziet wat er in dat topique gebeurt.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:21 schreef RayMania het volgende:
Als het echt ernstig is, dan vind ik een apart topic geen probleem. De rest kan gewoon in het Randverschijnselen-topic.
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus gaan jullie nu letterlijk gezien bepalen of de rellen ernstig genoeg zijn voor een apart topique? Vind ik dus vreemd. Zoals Bluezz en SCH al aangaven, kijk het topic even aan en je weet genoeg. Jullie zijn er niet voor om te bepalen of de rellen bij NEC topique waardiger zijn dan Bristol - Ajax, maar om te kijken of zoiets een topique waardig is. En dat uit zich pas als je ziet wat er in dat topique gebeurt.
1xquote:triest
1xquote:lekker
Genoeg om te bepalen dat het best dicht kon.quote:Kan dit niet gewoon in [Centraal] Randverschijnselen #38 ?
Niet om expres te zieken oid, maar wie nu even op AT5 kijkt, ziet continu herhalingen van Bristol - Ajax. Gemaakt met, inderdaad, zo'n mooie overzichtscamera. Wijsheid achteraf natuurlijk en het is nog niet zeker dat hier een livestream vandaan kwam, maar het wordt zo wel vele malen aannemelijker. Excuses richting De_Kromme zijn wellicht wel op hun plaats?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst. Er is op geen enkele wijze een live uitzending of stream geweest van Bristol City - Ajax, je bent de enige die naar die link verwijst en buiten de Ajacieden in het stadion heeft niemand er wat van gezien, behalve jij, jij had blijkbaar een link met die privé camera van Bristol City. Ook vreemd dat men bij Ajax die slechte beelden gebruikt voor een samenvatting en niet de mooie overzichtsbeelden waar jij 90 minuten lang naar hebt gekeken. Geen enkel Ajax forum rept verder van een live uitzending, denk je nou echt dat wanneer er een live uitzending was geweest, jij toevallig de enige was die het zag en dat de goed ingevoerde Ajacieden op dit forum even niet zo slim waren om een stream te vinden? Ze zijn er potdomme de hele dag naar op zoek geweest.
Je mag ook gewoon toegeven dat je mis zat en nu even vast zit in je eigen leugen. Erg handig gedrag voor iemand die graag wat geloofwaardiger wil overkomen en wat meer geaccepteerd.
Was dat niet Southampton-Ajax wat ze lieten zien op AT5?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet om expres te zieken oid, maar wie nu even op AT5 kijkt, ziet continu herhalingen van Bristol - Ajax. Gemaakt met, inderdaad, zo'n mooie overzichtscamera. Wijsheid achteraf natuurlijk en het is nog niet zeker dat hier een livestream vandaan kwam, maar het wordt zo wel vele malen aannemelijker. Excuses richting De_Kromme zijn wellicht wel op hun plaats?
Ik ken zat topiques die een flinke reeks zijn geworden ondanks de zeer moeizame eerste posts.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
3x
[..]
1x
[..]
1x
[..]
Genoeg om te bepalen dat het best dicht kon.
De fameuze Kikkerlikker, de grappigste en meest briljante user had nooit meer dan een on-liner in zijn OP.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ken zat topiques die een flinke reeks zijn geworden ondanks de zeer moeizame eerste posts.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:21 schreef _Mike_ het volgende:
The Arsenal topic #37: Arsene Wenger a.k.a. Arsene Al Sahaf Spam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |