abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juli 2009 @ 01:45:19 #226
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71109076
Oh wacht... dit is niet achter te schermen.
pi_71109082
Ow.
pi_71110516
quote:
Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
Wat ik wel topicwaardig vind? Geen idee
Jij hoeft je niet bezig te houden met wat 'topicwaardig' is. Als users dat vinden is het goed.
Definitie van een moderator ; naast users lopen, onzichtbaar zijn en eventueel wat handreikingen te verlenen. waar nodig.
Het is een forum, weetjewel? Een forum!
Je krijgt geen functioneringsgesprek aan het eind vd maand of je het wel goed gedaan hebt of zo. Gun mensen hun plezier IN een topic of door een topic te OPENEN.

En dit geldt ook voor sjimz.
Man ik erger me kapot hier. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
pi_71111496
Waar werd de aanval van Ajacieden op de feyenoordspelers besproken toentertijd?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71111814
quote:
Op zondag 19 juli 2009 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar werd de aanval van Ajacieden op de feyenoordspelers besproken toentertijd?
In VBL, vijf jaar geleden. Maar dat is niet te vergeleken met de rellen van gisteren bij NEC en wij hoeven natuurlijk ook niet precies hetzelfde als de mods van vijf jaar terug te doen .

Om eerlijk te zijn vind ik dit ook niet topicwaardig, helaas zijn zulke rellen de orde van de dag. Dag ervoor zijn er ook rellen geweest bij Bristol - Ajax, het is niks nieuws. Als het echt ernstig is, dan vind ik een apart topic geen probleem. De rest kan gewoon in het Randverschijnselen-topic.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71113019
Ik ben hier echt al heel lang niet geweest

Of het topicwaardig is of niet, dat weet ik niet en vind ik niet zo'n interessante discussie. Kan me wel vinden in wat Bluezz zegt dat als users het boeiend genoeg om er een topic over te openen, dat misschien wel een criterium is. Wordt in sommige andere subfora ook gehanteerd. Behalve als het dubbel is of een hele slechte OP heeft.

Dat laatste was hier wel het geval en dat ergert me nog het meest. Dat de user met de meeste posts op FOK! nog steeds niet weet hoe je een topic op een goede manier moet openen, met wat meer info, met [q]'s en met een paar aardige opmerkingen om een discussie te beginnen. Maak er gewoon even wat werk van of laat de eer aan een ander.
pi_71113096
Of tong iets boeiend genoeg vindt om een topic over te openen, zegt mij niks. Als er een teletekstpagina is over dat Toivonen is uitgegleden over een bananenschil of dat Sulejmani 5 kilo is afgevallen, opent hij er ook een topic over.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71113151
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of tong iets boeiend genoeg vindt om een topic over te openen, zegt mij niks. Als er een teletekstpagina is over dat Toivonen is uitgegleden over een bananenschil of dat Sulejmani 5 kilo is afgevallen, opent hij er ook een topic over.
Dat kan nog best aardig zijn als er een aardige invalshoek bij wordt gevonden. In principe leent alles zich voor een topic maar dan moet je er wel wat van maken. Dus een topic over grappige uitglijders en andere grappige situaties waarbij je in de OP alvast 3 voorbeelden geeft of een topic over voetballers die te dik zijn en af moeten vallen en hoe ze dat moeten doen etc. Ik weet zeker dat die beiden zouden open blijven.
pi_71113160
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:31 schreef SCH het volgende:
Dat laatste was hier wel het geval en dat ergert me nog het meest. Dat de user met de meeste posts op FOK! nog steeds niet weet hoe je een topic op een goede manier moet openen, met wat meer info, met [q]'s en met een paar aardige opmerkingen om een discussie te beginnen. Maak er gewoon even wat werk van of laat de eer aan een ander.
Een goede OP met alles erop en eraan is natuurlijk geen verplichting en in principe wordt daar ook niet naar gekeken voor het openlaten van een topic. Bij een nieuwstopic kun je weinig anders dan het nieuwsbericht plaatsen en that's it. Misschien even een discussie opgang brengen met de mening van TS en wat argumenten. Wat mij voornamelijk stoort is het continue openen van wedstrijdtopics zonder enige info over de teams, datum, tijd, zender, etc. Dat gaat onmiddellijk dicht. Dat is gewoon topicopengeilheid.
pi_71113545
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:38 schreef RayMania het volgende:
Bij een nieuwstopic kun je weinig anders dan het nieuwsbericht plaatsen en that's it.
Je kan het in ieder geval op een goede manier plaatsen, met tags en zo en je kan er soms nog wat bij zoeken en je kan proberen er een paar opmerkingen bij te maken.

ik nam het voor de mods op
  zondag 19 juli 2009 @ 12:35:29 #236
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71114551
quote:
Op zondag 19 juli 2009 03:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jij hoeft je niet bezig te houden met wat 'topicwaardig' is. Als users dat vinden is het goed.
Definitie van een moderator ; naast users lopen, onzichtbaar zijn en eventueel wat handreikingen te verlenen. waar nodig.
Het is een forum, weetjewel? Een forum!
Je krijgt geen functioneringsgesprek aan het eind vd maand of je het wel goed gedaan hebt of zo. Gun mensen hun plezier IN een topic of door een topic te OPENEN.

En dit geldt ook voor sjimz.
Man ik erger me kapot hier. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Ik moet me wel bezig houden met wat topic-waardig is, anders werd het hier een zootje omdat er mensen zijn die voor elk wissewasje een topic openen, je moet enigzins reguleren en dat doen we. En zeggen of de users iets vinden, dat heeft weinig zin, er zitten veel mensen hier en voor iemand die iets leuk vind, staat hier altijd wel weer iemand die het niet leuk vindt.
Onze/mijn taak is om het voor iedereen zo leuk als mogelijk te maken. Tja, dan worden er wel eens topics gesloten omdat het een zinloos topic is of omdat er al een centraal topic voor is.
  zondag 19 juli 2009 @ 13:41:37 #237
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71116504
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:55 schreef SCH het volgende:

ik nam het voor de mods op
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 19:02:55 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_71127223
quote:
Op zondag 19 juli 2009 01:45 schreef Prosac het volgende:
Oh wacht... dit is niet achter te schermen.
Ik lig in een deuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 19:04:44 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_71127292
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:35 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik moet me wel bezig houden met wat topic-waardig is, anders werd het hier een zootje omdat er mensen zijn die voor elk wissewasje een topic openen, je moet enigzins reguleren en dat doen we. En zeggen of de users iets vinden, dat heeft weinig zin, er zitten veel mensen hier en voor iemand die iets leuk vind, staat hier altijd wel weer iemand die het niet leuk vindt.
Onze/mijn taak is om het voor iedereen zo leuk als mogelijk te maken. Tja, dan worden er wel eens topics gesloten omdat het een zinloos topic is of omdat er al een centraal topic voor is.
GROESBEEK - Het had een vriendschappelijk potje voetbal tussen NEC en het Belgische Germinal Beerschot moeten worden. Maar nog voor er kon worden afgetrapt, liep het zaterdagavond vreselijk uit de hand op het sportcomplex van de Groesbeekse hoofdklasser De Treffers.

Tientallen Antwerpse hooligans vielen de nietsvermoedende aanhang van NEC met grof geweld aan. Binnen een mum van tijd werd er op en naast het veld hevig gevochten. Ongewapende stewards van NEC en van GBA deden wat ze konden om het geweld in te tomen, maar konden niet voorkomen dat er harde klappen en enkele lichtgewonden vielen. Van voetbal kon natuurlijk geen sprake meer zijn.

De speaker van sportpark Zuid had de woorden ‘wij wensen u een prettige wedstrijd’ nog niet uitgesproken, of er spoelde een golf van paniek door de supportersrijen. In eerste instantie gingen Belgische voetbalaanhangers met elkaar op de vuist, maar al gauw richtte het geweld zich ook op supporters van NEC.

Wild om zich heen slaand vergreep de harde kern van Germinal Beerschot zich aan iedereen die zich niet bijtijds uit de voeten kon maken. Vuistslagen, kopstoten, zelfs kinderen werden niet gespaard. De dochter van Rein Baart, de reservekeeper van NEC, kreeg een rondvliegende stoel tegen haar hoofd.

Toen Baart even later verhaal ging halen, kreeg hij zelf een horde Vlaamse amokmakers achter zich aan. Spits Björn Vleminckx sprong er dapper tussen, ook andere NEC’ers stortten zich in het strijdgewoel. “Ik kreeg wel een paar klappen, maar ach, daar kan ik wel tegen”, vertelde Vleminckx toen de rookwolken waren opgetrokken.

De blonde mannetjesputter zei dat hij had zien aankomen dat het uit de hand zou lopen. “Toen ik voor de wedstrijd aan kwam lopen, zag ik al dat het mis zou gaan. Ik kom zelf van Antwerpen, ik ken die gasten. Die waren uit op rotzooi.”

Een oordeel dat werd bevestigd door Steven van Beethoven, veiligheidsverantwoordelijke bij de Antwerpse club. “Er zaten nogal wat jongens bij met een stadionverbod. Je hebt geen enkel wettelijk middel om die te verhinderen naar hier te komen.”

“Ik dacht aanvankelijk dat de wedstrijd in het stadion van NEC zou worden gespeeld. Dan was er geen enkel probleem geweest, omdat je de supportersgroepen gescheiden kunt houden. Op een amateurcomplex is zoiets niet mogelijk. Ik heb de autoriteiten in Nijmegen van tevoren gewaarschuwd dat het verkeerd zou kunnen aflopen, maar kennelijk stelt de Nijmeegse politie andere prioriteiten. Er waren hier maar twee agenten, dat is vragen om problemen.”

De ongeregeldheden in Groesbeek zullen ongetwijfeld gevolgen hebben voor de komende oefenwedstrijden van NEC. De Nijmeegse club zou volgende week zaterdag een vriendschappelijk duel afwerken bij KV Mechelen. Maar het lijkt op voorhand uitgesloten dat het duel - op korte afstand van Antwerpen - door zal gaan.

Brabants Dagblad.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 19:05:51 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_71127327
Tong dat had best in het randverschijnselen topic gekund.

Zo ernstig is het niet

pi_71127366
Ik lig in een deuk .
pi_71127385
Het is echt niets nieuws in de voetbalwereld, Tong.

Bristol - Ajax, Sivasspor - PSV en NEC - GBA. Alleen al in de afgelopen vier dagen. Als we voor elk relletje een nieuw topic maken, hebben we straks meer rel-topics dan club-topics.
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 19:10:10 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_71127474
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:06 schreef RayMania het volgende:
Ik lig in een deuk .
Dit was niet bedoeld om te lachen.

Maar je post zegt me genoeg.

Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 19:12:37 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_71127548
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is echt niets nieuws in de voetbalwereld, Tong.

Geef eens een voorbeeld van wedstrijden die niet doorgaan door supportersrellen.

Waarbij spelers en kinderen voor de wedstrijd in elkaar worden geslagen.

pi_71127724
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van wedstrijden die niet doorgaan door supportersrellen.

Waarbij spelers en kinderen voor de wedstrijd in elkaar worden geslagen.

We gaan geen onnodig lange discussie voeren, je hebt het maar te doen met de uitleg dat in VBL randverschijnselen zoals rellen waarbij er geen tientallen doden vallen of extreem geweld gebruikt wordt (zoals Beverwijk of Jong Ajax - Jong Feyenoord) in 1 topic geplaatst worden.

Het is heel erg triest en sneu, maar dit soort berichten zijn nu eenmaal van deze tijd en worden niet meer zo extreem gezien, hoe extreem het voor jou persoonlijk ook kan zijn.
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 19:22:30 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_71127886
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

Het is heel erg triest en sneu, maar dit soort berichten zijn nu eenmaal van deze tijd en worden niet meer zo extreem gezien, hoe extreem het voor jou persoonlijk ook kan zijn.
Waarom had ik het bericht dan van pagina 101 NOS-Teletekst ?

zondag 19 juli 2009 @ 19:29:03 #247
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71128148
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarom had ik het bericht dan van pagina 101 NOS-Teletekst ?

Teletekst is niet gelijk aan openen van een apart topic.

Toen de interesse van Ajax in de Zeeuw op teletekst 101 stond, behoefde dat ook geen apart topic. Ze hadden blijkbaar geen ander nieuws voor 101.
pi_71128189
Eén woord tong:

Komkommertijd.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71129081
De rellen waren op zich wel bijzonder maar het was gewoon een kuttopic tong.
  Trouwste user 2022 zondag 19 juli 2009 @ 19:59:15 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_71129238
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
De rellen waren op zich wel bijzonder maar het was gewoon een kuttopic tong.
Ik Copy past van teletekst.

In een ander topic kreeg ik ook al te horen dat het niet te lezen was.

De enters maak ik zelf niet.

Ik zie gewoon het bericht dat ik copyeerde.

Vroeg daar ook al wat anderen dan zien.

Kreeg geen antwoord.

Nu zijn het wel enters.

Die zijn bewust.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')