Post dan gewoon niksquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Wat is er?
Ik geef gewoon antwoord, en de links mag ik niet zomaar posten.
Het is toch vrij normaal dat mensen dan even PM'men als ze een link willen hebben die niet gepost mag worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:55 schreef Kopbal het volgende:
Het zal wel, ik vind het onnodige topicvervuiling
Precies.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Het is toch vrij normaal dat mensen dan even PM'men als ze een link willen hebben die niet gepost mag worden?
Er staat 'Ja'. Waar is de verwijzing naar PM?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:03 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Precies. Dus dan weten ze bij deze dat ze dan even kunnen PM'en.
Er staat rechts bovenaan mijn post een envelopje. Daarmee kan men een PM sturen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:04 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Er staat 'Ja'. Waar is de verwijzing naar PM?
Lolbroek.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:06 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Er staat rechts bovenaan mijn post een envelopje. Daarmee kan men een PM sturen.
Bestaat al een tijdje hoor, die optie.
Ja, eens. Excusesquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:15 schreef donroyco het volgende:
Bevestigde transfers #27 (pagina 5/6)
mogen die Zuid-Amerikaanse wouwelaars een eigen topic opzoeken?
Het topic van Sjimz liep dan ook als een tierelierquote:Op zondag 19 juli 2009 00:36 schreef Prosac het volgende:
Een supporter doodgeschoten door een voetballer vanwege iets voetbalgerelateerds is iets heel bijzonders.
Die rellen zijn -helaas- redelijk normaal en van welke orde dan ook, daarvoor hebben we randverschijnselen.
Wij hebben niks met teletekst te maken, wij hebben namelijk wel een randverschijnselen pagina.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef tong80 het volgende:
Het staat trouwens prominent op Pagina 101 van NOS teletekst.
Bel ze even dat dat overdreven is.
quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij hebben niks met teletekst te maken, wij hebben namelijk wel een randverschijnselen pagina.
Ja duuuuh, maar dat wil hij juist horen he, dus zeg je dat niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:42 schreef sjimz het volgende:
Ik had er sowieso een slotje opgezet omdat het een tong topic was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |