abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70811813
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dus je gaat er van uit dat de mensen die niet klagen het prettig vinden? Dat is wel erg kort door de bocht.
We hebben al vaak zat evaluatietopics gehad.
Als men dan niets zegt dan mogen we dat wel aannemen ja.
pi_70811825
-edit-

Voor jou geldt hetzelfde.

[ Bericht 92% gewijzigd door BliksemSchigt op 09-07-2009 13:56:28 ]
pi_70811949
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
We hebben al vaak zat evaluatietopics gehad.
Als men dan niets zegt dan mogen we dat wel aannemen ja.
Vaak zat? De laatste evaluatie die ik me kan herrineren is van meer dan een jaar geleden daar kwamen niet veel reacties op. En met de reacties die er wel kwamen is niet tot nauwelijks iets gedaan...
pi_70812035
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Vaak zat? De laatste evaluatie die ik me kan herrineren is van meer dan een jaar geleden daar kwamen niet veel reacties op. En met de reacties die er wel kwamen is niet tot nauwelijks iets gedaan...
In jouw ogen niet.
Maar goed ik heb geen zin in een discussie zonder einde.
Zolang wij alleen van jou en Da_Sandman horen dat alles zo kut is vind ik het nog prima gaan.
pi_70812340
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:00 schreef sjimz het volgende:
In jouw ogen niet.
Noem eens 2 concrete dingen dan die zijn veranderd nav punten aangegeven in het vorig evaluatietopic?
quote:
Je hebt geen zin in een discussie die je niet kunt winnen, waar je weer dingen bij gaat halen die er niks mee te maken hebben om vervolgens kinderachtig te gaan doen de discussie af te kappen en posts gaat verwijderen. Bedoel je dat?
quote:
Zolang wij alleen van jou en Da_Sandman horen dat alles zo kut is vind ik het nog prima gaan.
Leg mij geen woorden in de mond graag, dat doe ik bij jou ook niet.
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:09:18 #106
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70812358
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

In jouw ogen niet.
Zolang wij alleen van jou, Da_Sandman en Outpost76 horen dat alles zo kut is vind ik het nog prima gaan.
All1 vind ik t niet meteen dat alles zo kut is. Was t nl maar kut dan kon ik er nog wat mee.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_70813788
Dus als Robbie of ik het ergens niet mee eens zijn, wordt daar nooit iets meegedaan .

Neem nu de laatste posts van het Ajax topic eens. Een lul bericht van een ander Ajax topic tot het noemen van Gatusso. Wat heeft dat in godesnaam voor meer toegevoegde waarde tov vier posts over de ex van Demy de Zeeuw?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 9 juli 2009 @ 15:01:15 #108
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70814324
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus als Robbie of ik het ergens niet mee eens zijn, wordt daar nooit iets meegedaan .
TR heeft anders op de vorige pagina nog gezegd dat er wel wat is gedaan met een suggestie van hem.
pi_70814441
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:01 schreef Prosac het volgende:

[..]

TR heeft anders op de vorige pagina nog gezegd dat er wel wat is gedaan met een suggestie van hem.
Da's dan vast sjimz niet geweest .
In Southern Sun
pi_70814508
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Laatste evaluatie was in 2008 ja. Dit jaar hebben we erover gedacht om het weer te doen, maar na al het gezeik van begin 2009 (waar iedereen het beter wist te weten en waar om elk dingetje werd gezeken), hebben we niet het idee gehad om het dit jaar te openen.

In 2008 kwamen er inderdaad niet veel reacties, maar daar kunnen wij niks aan doen. Meerdere mogelijkheiden naast een apart topic en FB is er niet om aan de users te vragen hoe VBL verbeterd kan worden. De discussie daar ging voornamelijk over filters, daarom dat ik toen ook heb gevraagd of er nog andere ideeën waren.
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:42 schreef RayMania het volgende:
En hier kunnen natuurlijk ook andere ideeën worden gepost. We hebben het nu voornamelijk over filters, maar we willen VBL in z'n algemeenheid nog meer verbeteren. Dus shoot als je meer verbeterpunten of kritiek hebt!
Daarna (en ook daarvoor) is er niemand met een idee of verbetering gekomen.
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Noem eens 2 concrete dingen dan die zijn veranderd nav punten aangegeven in het vorig evaluatietopic
En omdat er geen concrete dingen werden gepost, kon er ook niks veranderd worden.

Het is trouwens wat raar om BliksemSchigt, sjimz en Prosac hierbij te betrekken, want die waren geen mod ten tijde van het vorige evaluatietopic. Onzin om zij hierbij te betrekken, terwijl ze niks konden doen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70814564
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Noem eens 2 concrete dingen dan die zijn veranderd nav punten aangegeven in het vorig evaluatietopic?
1. Livescores naar IRC - geen animo voor.

2. Filters - nooit wat mee gedaan -> linkjestopic is er.

3.
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh ja, BS in het blauw.
!

4. SC uit Ajax-topic weg - lukt deels, er is sowieso een tweede SC topic waar genoeg animo voor is.

Meer concrete voorstellen waar iets meegedaan had moeten worden kan ik in iig niet terug vinden.
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:

Neem nu de laatste posts van het Ajax topic eens. Een lul bericht van een ander Ajax topic tot het noemen van Gatusso. Wat heeft dat in godesnaam voor meer toegevoegde waarde tov vier posts over de ex van Demy de Zeeuw?
Nogmaals - we kunnen en zullen niet 24/7 online zijn, dus dan glipt er vast wel eens wat door. Dit valt ook wel weer mee, er wordt snel weer over heen geluld en niemand neemt het serieus. Het is in ieder geval een naam van een voetballer, wat de ex van Demy de Zeeuw niet echt is, of wel?

Namedropping in de transferperiode, het hoort er allemaal bij. Pas als je dagelijks, zoals users een paar weken terug deden, met de meest debiele namen komt, dan wordt er wel even echt opgewezen.

En verder zal het echt niet altijd naar jouw persoonlijke zin zijn en zullen er best topics zijn waarin dingen besproken worden die je geen ruk interesseren. Maar dan lees je er overheen of dan post je niet. Volgens mij moet je van niemand per se hier komen of per se in het Ajax topic posten. Als je het niet leuk vindt, post dan niet.
pi_70814637
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat dus. Leuk dat het wel geprobeerd wordt maar het heeft geen nut. Ze hebben nou eenmaal hun regels bepaald en daar moeten we nou eenmaal mee leven. Denken jullie nou dat ze omwille van een aantal users heel hun beleid weer gaan aanpassen?
Wat een onzin. In VBL is in 2007 gestart met een evaluatietopic, in 2008 vervolgd. VBL is het enige subforum van FOK! waar dat gedaan is. Voor 2007 is dat nooit gedaan door een VBL-mod. In godsnaam, waarom denk je dat het idee ooit is gekomen om een evaluatietopic te openen? Juist, om naar de users te luisteren, om VBL te verbeteren, om het nog leuker te maken. En dan zouden we niet naar de users luisteren? Wat een waanzin.
pi_70814735
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef RayMania het volgende:
Het is trouwens wat raar om BliksemSchigt, sjimz en Prosac hierbij te betrekken, want die waren geen mod ten tijde van het vorige evaluatietopic. Onzin om zij hierbij te betrekken, terwijl ze niks konden doen .
Sjimz brengt het naar voren "We hebben vaak zat evaluaties gehad" Ik niet...
pi_70814893
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Sjimz brengt het naar voren "We hebben vaak zat evaluaties gehad" Ik niet...
Maar sjimz gaat natuurlijk verder met het beleid wat eerdere mods neergezet hebben. Dan kun je we gebruiken.

En wat is je reactie op de rest van mijn post? Daar ben ik eigenlijk nieuwsgierig naar.

Ik zie het morgen wel, nu vissen .
pi_70815434
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef RayMania het volgende:
Maar sjimz gaat natuurlijk verder met het beleid wat eerdere mods neergezet hebben. Dan kun je we gebruiken.
Dat kan ja maar zijn hele logica van het erbij halen van die evaluaties ontgaat mij totaal. Uit die evaluaties blijkt namelijk totaal niet dat mensen het prettig vinden.
quote:
En wat is je reactie op de rest van mijn post? Daar ben ik eigenlijk nieuwsgierig naar.
Ja wat valt er op te zeggen? BS is mod geworden en de SC in het Ajaxtopic is wellicht wat verminderd. Maar naar nu blijkt is het daar blijkbaar nog lang niet altijd koek en ei. Maar verder is er zoals jullie zelf ook aangeven niet veel veranderd.
pi_70815575
Ik lees het Ajax topic nu helemaal niet, maar dat komt niet door de mods. Er zijn geen boeiende wedstrijden, er zijn geen serieuze geruchten en er is nog niks zinnigs te zeggen over volgend seizoen. En toch wordt er (volgens mij) een topic per dag doorheen gejaagd. Het is voor mensen blijkbaar toch nodig om in een periode dat er weinig tot niks gebeurt, toch een hoop te posten. Dan zou ik zeggen, laat ze het dan maar uitzoeken ook en als het dan over De Zeeuw gaat of z'n wijf...als ze dat willen, ok. Zodra het weer interessant wordt met wedstrijden, komt het ontopic ook wel weer terug.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70815588
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

Nogmaals - we kunnen en zullen niet 24/7 online zijn, dus dan glipt er vast wel eens wat door. Dit valt ook wel weer mee, er wordt snel weer over heen geluld en niemand neemt het serieus.
Dat jullie hier niet 24/7 zijn, begrijp ik ook nog wel. Daar gaat het dan ook niet om. Dit is wel een bevestiging van wat ik net zei, niet consequent. Van vanmorgen had ook snel over gegaan, was veel te overijverig.
quote:
Het is in ieder geval een naam van een voetballer, wat de ex van Demy de Zeeuw niet echt is, of wel?
Eens, maar er wordt altijd wel eens een kwinkslag gemaakt. Dat moet toch kunnen? Juist omdat jullie op dat moment aanwezig waren hadden jullie het toch aan kunnen kijken? Dit is veel en veel te strak.
quote:
Namedropping in de transferperiode, het hoort er allemaal bij. Pas als je dagelijks, zoals users een paar weken terug deden, met de meest debiele namen komt, dan wordt er wel even echt opgewezen.
Het is vervelender dan een beetje slowchat over de vriendin van demy de zeeuw, in welke mate dan ook. Er zijn al zoveel geruchten, dan is lukraak namedropping nog vervelender...
quote:
En verder zal het echt niet altijd naar jouw persoonlijke zin zijn en zullen er best topics zijn waarin dingen besproken worden die je geen ruk interesseren. Maar dan lees je er overheen of dan post je niet. Volgens mij moet je van niemand per se hier komen of per se in het Ajax topic posten. Als je het niet leuk vindt, post dan niet.
Beetje rare uitspraken eigenlijk, zeker voor een mod. Je mag dus geen kritiek meer geven, je leest er maar overheen. Of je rot maar van het forum weg. Lijkt me niet de bedoeling. En anders lezen jullie maar over de SC van 5 posts heen, kan ook.
In Southern Sun
pi_70817049
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat jullie hier niet 24/7 zijn, begrijp ik ook nog wel. Daar gaat het dan ook niet om. Dit is wel een bevestiging van wat ik net zei, niet consequent. Van vanmorgen had ook snel over gegaan, was veel te overijverig.
Misschien; ik heb vanmorgen niet gezien wat er weggehaald is, maar met plaatjes - zeker van dat soort vrouwen - wordt er al gauw een uur, twee uur, drie uur later nog steeds op gereageerd. Met een naam is dat minder gauw.
quote:
[..]

Eens, maar er wordt altijd wel eens een kwinkslag gemaakt. Dat moet toch kunnen? Juist omdat jullie op dat moment aanwezig waren hadden jullie het toch aan kunnen kijken? Dit is veel en veel te strak.
Soms laat je het lopen, soms gaat het goed, vaak gaat het dan alsnog fout. Soms haal je iets te vroeg weg, wat niet weg had gehoeven. Nogmaals, zoals zo vaak gezegd - het zal altijd van het moment afhangen, we hebben geen lijst met precieze acties en precieze handelingen daarbij.
quote:
[..]

Het is vervelender dan een beetje slowchat over de vriendin van demy de zeeuw, in welke mate dan ook. Er zijn al zoveel geruchten, dan is lukraak namedropping nog vervelender...
Geruchten proberen we ook in te perken; net zoals laatst er weer een hele rits is weggehaald over al die jaarlijks terugkerende namen. En met wat je het ook gaat vergelijken - de (ex) vriendin van Demy de Zeeuw als AZ speler plus foto's heeft op geen enkel moment enige relevantie met het Ajax topic, of het nou 1, 5 of 50 posts zijn.
quote:
[..]

Beetje rare uitspraken eigenlijk, zeker voor een mod. Je mag dus geen kritiek meer geven, je leest er maar overheen. Of je rot maar van het forum weg. Lijkt me niet de bedoeling. En anders lezen jullie maar over de SC van 5 posts heen, kan ook.
Je mag kritiek hebben hoor, maar dan wel gegrond. Met 'op vlakken achteruit gegaan in het Ajax topic' maar niet concreet aangeven wat precies, daar kunnen we weinig mee.

En verder zeg ik niet dat iemand dan maar op moet rotten. Ik geef alleen aan dat ik het niet begrijp wanneer een user elke keer in een topic klaagt en zeurt over het niveau - waarom zou je dan nog posten als het je niet trekt? Je gaat toch ook niet wekelijks een kroeg in, klagen over de andere gasten en de muziek, en dan verwachten dat iedereen in jouw straatje lult omdat jij het daar niet gezellig vind?

Het is in ieder geval een eindeloze discussie en voorlopig houden we deze lijn aan. Wat momenteel nog het meest voorkomt is dat er uit de kant A geklaagd wordt over het niveau, off-topic en bagger van de kant B, C, D, etc, maar als kant A dan iets soortgelijks doet, is het een schande en streng en boehoe dat het dan ook verwijdert wordt. Dan kiezen we voor de makkelijkste weg en proberen het topic zo schoon mogelijk te houden van wat er in onze ogen niet thuis hoort, en naar onze mening is dat ook het idee wat bij de meeste users uiteindelijk overheerst.
pi_70817592
quote:
Ik geef alleen aan dat ik het niet begrijp wanneer een user elke keer in een topic klaagt en zeurt over het niveau - waarom zou je dan nog posten als het je niet trekt?
Grappig, dat hebben we voordat jij mod werd ongeveer 3 jaar tegen jou geroepen.
Als er iemand regelmatig klaagde over het niveau in het Ajaxtopic was jij het wel.
pi_70817650
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Grappig, dat hebben we voordat jij mod werd ongeveer 3 jaar tegen jou geroepen.
Oh, ik ben vaak genoeg en lang genoeg uit topics gebleven waarin ik het niet meer leuk vond om te posten hoor. Net zoals het negeren van users die me irriteren. Kleine moeite.
pi_70817663
kom er vanavond ff op terug, worden zo iets te lange posts mobiel .
In Southern Sun
pi_70821129
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, ik ben vaak genoeg en lang genoeg uit topics gebleven waarin ik het niet meer leuk vond om te posten hoor. Net zoals het negeren van users die me irriteren. Kleine moeite.
Vast, maar toch bleef je regelmatig zeiken over het niveau in het Ajax topic.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:51:46 #124
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70822485
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wat een onzin. In VBL is in 2007 gestart met een evaluatietopic, in 2008 vervolgd. VBL is het enige subforum van FOK! waar dat gedaan is. Voor 2007 is dat nooit gedaan door een VBL-mod. In godsnaam, waarom denk je dat het idee ooit is gekomen om een evaluatietopic te openen? Juist, om naar de users te luisteren, om VBL te verbeteren, om het nog leuker te maken. En dan zouden we niet naar de users luisteren? Wat een waanzin.
voor die paar lijkt t me niet dat jullie t gaan aanpassen nee. Wij zullen ons moeten aanpassen aan de massa. Dat is wat ik zeg. Ik zeg niet dat jullie niet luisteren naar de users.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:55:07 #125
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70822598
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef Suijk het volgende:
Ik lees het Ajax topic nu helemaal niet, maar dat komt niet door de mods. Er zijn geen boeiende wedstrijden, er zijn geen serieuze geruchten en er is nog niks zinnigs te zeggen over volgend seizoen. En toch wordt er (volgens mij) een topic per dag doorheen gejaagd. Het is voor mensen blijkbaar toch nodig om in een periode dat er weinig tot niks gebeurt, toch een hoop te posten. Dan zou ik zeggen, laat ze het dan maar uitzoeken ook en als het dan over De Zeeuw gaat of z'n wijf...als ze dat willen, ok. Zodra het weer interessant wordt met wedstrijden, komt het ontopic ook wel weer terug.
Mijn idee.
pi_70831880
Jammer dat je die TT weer moest verwijderen hoor Sjimz.
pi_70833407
Er is geen enkele Ajacied die op zo'n TT zit te wachten hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:41:59 #128
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70834914
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef De_kromme het volgende:
Jammer dat je die TT weer moest verwijderen hoor Sjimz.
En het is weer gezeik met jou.
#FreeHat
pi_70876611
Wtf is mijn berichtje weggehaald in het Ajax-topic vannacht? Iets in de trant van waar blijven die aankopen wordt tegenwoordig ook al verwijderd?
pi_70876679
Dat was mijn fout - ik was iets te enthousiast met mijn muis vannacht . Had zelf wat getypt en klikte toen op verwijderen ipv invoeren.

No worries.
pi_70879228
Gezien.

Je reacties tot nu toe her en der stemmen me trouwens ook niet heel erg hoopvol dat je iets hebt geleerd van je vakantie.
pi_70879309
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gezien.

Je reacties tot nu toe her en der stemmen me trouwens ook niet heel erg hoopvol dat je iets hebt geleerd van je vakantie.
Is het niet zo dat het woord 'kankerkneus' direct een ban als gevolg heeft?
pi_70879331
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nee. En een ban aannaaien hoef je niet te proberen hoor.
pi_70879469
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee. En een ban aannaaien hoef je niet te proberen hoor.
Dat vind ik toch wel vrij ernstig. Als je drie keer zegt dat Toivonen er niets van kan mag je een maand niet posten en aan het schelden met kanker wordt niets gedaan.
pi_70879534
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:59 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wel vrij ernstig. Als je drie keer zegt dat Toivonen er niets van kan mag je een maand niet posten en aan het schelden met kanker wordt niets gedaan.
Jij weet heel goed waarom je een maand weg van fok was al ga ik wel twijfelen want je gaat weer op dezelfde voet verder..
En er wordt wel wat aan gedaan. BS heeft het bericht toch weggehaald?
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 17:12:45 #137
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_70879856
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Bij elke beslissing wordt gekeken naar de context en verder wordt er bij een ban gekeken naar al je notes en of je nog in een proeftijd van een andere ban zit.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_70892869
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 23:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja inderdaad, care ja.
de_Kromme moet normaal doen maar jij ook.
Sjimz, ik doe gewoon normaal in het PSV-topic. Geen gescheld, inhoudelijke posts en niks over Toivonen. Waarom je dan weer de kant van dndiek moet kiezen om aan te geven dat ik ook normaal moet doen, ik kan er niet bij hoor? Jammer dit weer, objectief blijven is te lastig voor je?

Oja en waarom wordt dat offtopic gezeik daar niet weggehaald? Proberen weer een reactie van mij uit te lokken?
pi_70893376
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:12 schreef Mike het volgende:
Bij elke beslissing wordt gekeken naar de context en verder wordt er bij een ban gekeken naar al je notes en of je nog in een proeftijd van een andere ban zit.
En u bent
  zondag 12 juli 2009 @ 03:15:06 #140
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70893398
quote:
Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Sjimz, ik doe gewoon normaal in het PSV-topic. Geen gescheld, inhoudelijke posts en niks over Toivonen. Waarom je dan weer de kant van dndiek moet kiezen om aan te geven dat ik ook normaal moet doen, ik kan er niet bij hoor? Jammer dit weer, objectief blijven is te lastig voor je?

Oja en waarom wordt dat offtopic gezeik daar niet weggehaald? Proberen weer een reactie van mij uit te lokken?
Ik vraag me af (als dit allemaal waar is) waarom je na je ban weer op Fok! komt... Ik zou ze allemaal laten doodvallen en gezellig ergens anders op 1 of ander forum gaan posten.
pi_70895045
quote:
Op zondag 12 juli 2009 02:10 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Misschien moet je eens een cursus begrijpend lezen volgen. Misschien dat je dan ziet dat sjimz dndiek aansprak op zijn post en dat niet alleen jij op een normale manier moet posten (wat je in het begin van het topic niet deed), maar andere mensen ook.
pi_70897074
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Misschien moet je eens een cursus begrijpend lezen volgen. Misschien dat je dan ziet dat sjimz dndiek aansprak op zijn post en dat niet alleen jij op een normale manier moet posten (wat je in het begin van het topic niet deed), maar andere mensen ook.
Oké, maar waarom laat hij dan al die offtopic reacties staan, dat is gewoon duidelijk om mij een reactie uit te lokken, gewoon erg jammer. Bij mij worden dat soort reacties meteen weggehaald en genote, maargoed, laatmaar.
pi_70904529
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Fok! VBL Cup II
Is 1 cup niet genoeg?
Nee, want zijn 2 verschillende initatieven. Andere benaming is wel nodig.
pi_70924343
Is er nog een VBL Café?

Wanneer is de volgende VBL meet gepland??
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_70924364
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er nog een VBL Café?

[HOOLS] De VBL-kroeg # 1892: de bergen komen er aan!

Meet is weinig animo voor volgens mij, niet gepland iig.
pi_70925388
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Fok! Eredivisie Cup.
Is 1 cup niet genoeg?
Twee kan nog net, maar meer moet het niet worden. En een naamswijziging is handig ja.
pi_70925406
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:05 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is er nog een VBL Café?

Je hebt de keus. Er lopen twee SC-topics in VBL.

[VBL SC] #112: Wat een drugkte.

Als er een meet wordt georganiseerd, dan verschijnt er vast wel een sticky-topic in VBL.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:26:50 #149
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70959130
Neuh, die kan momenteel nog wel even - komkommertijd. Die anderen, incl die van tong, waren wel oprecht kuttopics en alleen maar om te baggeren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 juli 2009 @ 10:30:12 #151
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70959144
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Je hebt de keus. Er lopen twee SC-topics in VBL.

[VBL SC] #112: Wat een drugkte.

Als er een meet wordt georganiseerd, dan verschijnt er vast wel een sticky-topic in VBL.
Ben nu wel benieuwd van wie die kloon kwam .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:08:04 #152
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70960102
Anders wij wel. Maar dat weten wij als mod dus ook niet.
pi_70960708
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Neuh, die kan momenteel nog wel even - komkommertijd. Die anderen, incl die van tong, waren wel oprecht kuttopics en alleen maar om te baggeren.
Leuk voor in het WK topic ja, maar het begint pas over een jaar he...
pi_70974088
Eerste divisie dependance van de Eredivsie

Misschien kunnen Prosac en DAM elkaar even op MSN toevoegen, bovendien dwalen we af.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:52:45 #155
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70974137
Aub niet zeg. Maar het ging over de discussie of het als supporter erg is dat je club een dependance wordt van een ander. Dat past er dan toch wel in.

Maar ik was wel klaar met oneliner gesprek met DAM.
pi_70985637
Het grote Feijenoordtopic #492: Met jong elan!

Hij zegt het zelf, gebruik dan de SC?
pi_70987081
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:30 schreef De_kromme het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #492: Met jong elan!

Hij zegt het zelf, gebruik dan de SC?
Er reageert niemand op dus het raakt niet over meerdere posts offtopic.
Vind dus dat het wel kan blijven staan.
pi_70987990
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Er reageert niemand op dus het raakt niet over meerdere posts offtopic.
Vind dus dat het wel kan blijven staan.
Oki, np.

En die BigKahuna ofzo blijft reageren op mij, maar zal nu niet meer offtopic met hem gaan, dat je het even weet.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 juli 2009 @ 01:12:22 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_70988585
Na bijna honderd posts en leuke meningen. Meer dan 1000 views en 4 pagina's volgepost.

Moet meneer er nog een slotje op zetten.

Hoe juichen jullie als Nederland wereldkampioen wordt...

Wat een kutmod ben je toch.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70988630
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:12 schreef tong80 het volgende:
Na bijna honderd posts en leuke meningen. Meer dan 1000 views en 4 pagina's volgepost.

Toen ik dat zei kreeg ik een ban, en terecht slotje trouwens.
  woensdag 15 juli 2009 @ 01:20:09 #161
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70988724
quote:

Het aantal posts zegt natuurlijk niet alles. Ze kunnen het toch even aankijken en besluiten dat het mooi geweest is. Van mij mag het blijven, maar het WK duurt aan de andere kant nog wel even. Anders krijg je zometeen 10 WK topics. Waarom is hij trouwens een kutmod? Net of het niet overlegd is.
pi_70992282
quote:

Tegen wie heb je het?
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:41:54 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70993964
Ik natuurlijk, omdat ik degene ben die hem na overleg sloot. Als iemand het dan moest doen, dan beter degene waar Tong toch al geen hoge pet van op heeft.
pi_70998648
Die livestreams mogen we niet meer linken, dat is wel bekend zo onderhand. Maar er zijn ook een heleboel van die sites die links verkleinen (http://is.gd; http://bit.ly/; http://tinyurl.com/), mag het daarin wel?
Klik dan als je durft
pi_70998938
Doe eens een voorbeeld, want ik snap je niet .
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:00:42 #166
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70999724
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:27 schreef Suijk het volgende:
Die livestreams mogen we niet meer linken, dat is wel bekend zo onderhand. Maar er zijn ook een heleboel van die sites die links verkleinen (http://is.gd; http://bit.ly/; http://tinyurl.com/), mag het daarin wel?
Als het links zijn naar de beelden, dan mag het niet, ook al zijn de links verkleind.
pi_71000104
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe eens een voorbeeld, want ik snap je niet .
http://bit.ly/qVqv0

De link is klikbaar, maar is niet van het forum. Dit kun je ook laten doorlinken naar een stream, maar je linkt dus weer niet rechtstreeks naar een stream.

Maar goed, van Prosac mag het niet.
Klik dan als je durft
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:18:55 #168
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71000348
Nee, op geen enkele wijze mag je een link maken die doorlinkt naar een stream. Maar ik begrijp nu pas wat je eigenlijk bedoelde.
pi_71001229
AFC Ajax #1364: Ferdi Vierklau O+

Sjimz, waar in hemelsnaam slaat deze reactie op? Ik post gewoon on-topic, geen gezeik, heerlijke objectiviteit weer, feli!
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:52:18 #170
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71001603
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:42 schreef De_kromme het volgende:

Sjimz, waar in hemelsnaam slaat deze reactie op? Ik post gewoon on-topic, geen gezeik, heerlijke objectiviteit weer, feli!
Je hebt gelukkig ook geen "reputatie" wat dat betreft.
pi_71001983
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:52 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Je hebt gelukkig ook geen "reputatie" wat dat betreft.
Ik heb mijn Fok! leven gebeterd, Sjimz wil er niet aan geloven helaas..
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:04:03 #172
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71002065
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Een vos verliest zijn haren, niet zijn streken.
pi_71010542

Kan er wat gedaan worden aan die mafkees? In elke post probeert hij mij persoonlijk aan te vallen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71010602
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef _Mike_ het volgende:

Kan er wat gedaan worden aan die mafkees? In elke post probeert hij mij persoonlijk aan te vallen.
Stel je niet aan vent, ik onderbouw mijn post gewoon en gebruik niet eens scheldwoorden. Wat ik van jou heb meegemaakt ben jij zo iemand die iemand uitscheld en dan vervolgens bij een mooi goal, oh wat een heerlijke speler roept.

Maar no hard feelings verder hoor.
pi_71010660
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Stel je niet aan vent, ik onderbouw mijn post gewoon en gebruik niet eens scheldwoorden. Wat ik van jou heb meegemaakt ben jij zo iemand die iemand uitscheld en dan vervolgens bij een mooi goal, oh wat een heerlijke speler roept.

Maar no hard feelings verder hoor.
Waar is die onderbouwing dan? Linkje naar desbetreffende post bijvoorbeeld?

Je bent gewoon triest bezig met constant reacties als : "Nep Barça/Ajax fan" Net alsof ik verantwoording aan jou moet afleggen voor mijn clubkeuzes

Maarja, Rotterdamse denker hé.
pi_71010722
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:24 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Waar is die onderbouwing dan? Linkje naar desbetreffende post bijvoorbeeld?

Je bent gewoon triest bezig met constant reacties als : "Nep Barça/Ajax fan" Net alsof ik verantwoording aan jou moet afleggen voor mijn clubkeuzes
Waarom zou ik voor jou een linkje naar dat soort posts gaan zoeken? Je zoekt het maar uit, reageer gewoon niet op mij als je een klein plaagpartijtje niet kan hebben. En ik heb (met deze post in het ajax-topic erbij) nog één keer gezegd dat je een nep-Barca fan bent. Dus zit nou niet met je "constant" onzin te praten.

En ga nou niet zoeken in topics van maanden geleden, maar over de laatste tijd.
quote:
Maarja, Rotterdamse denker hé.
Wie zit er nou aan te vallen en een reactie proberen uit te lokken.
  woensdag 15 juli 2009 @ 19:27:05 #177
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71010729
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:20 schreef _Mike_ het volgende:

pi_71010974
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:26 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom zou ik voor jou een linkje naar dat soort posts gaan zoeken? Je zoekt het maar uit, reageer gewoon niet op mij als je een klein plaagpartijtje niet kan hebben.
Als jij nou eens eerst een maand of twee je niet eens in de buurt van de grenzen gaat bevinden met posts die tegen een troll, persoonlijke aanval of bagger aanhangen of er overheen gaan, misschien dat er tegen die tijd weer een post met zo'n ondertoon kan.

Die opmerking slaat verder helemaal nergens op in zo'n discussie.

Mike: Mafkees en dergelijke kan je ook achterwege laten.
pi_71011254
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als jij nou eens eerst een maand of twee je niet eens in de buurt van de grenzen gaat bevinden met posts die tegen een troll, persoonlijke aanval of bagger aanhangen of er overheen gaan, misschien dat er tegen die tijd weer een post met zo'n ondertoon kan.

Die opmerking slaat verder helemaal nergens op in zo'n discussie.

Mike: Mafkees en dergelijke kan je ook achterwege laten.
Oké, oke. Nog steeds vind ik dit geen troll, maar ik zal me inhouden de volgende keren.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:13:24 #180
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71012064
-edit-

Voegt niets toe.

[ Bericht 85% gewijzigd door BliksemSchigt op 15-07-2009 20:16:00 ]
pi_71030736
Als die post van NoizEkick niks toevoegt, voegt deze post in FB toch ook helemaal niks toe? En waarom hebben jullie die interessante discussie over joden vannacht weggehaald. Hadden genoeg mensen om kunnen lachen denk ik.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 19:27 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

donderdag 16 juli 2009 @ 12:59:53 #182
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71030839
Een discussie over joden voegt weinig toe aan een voetbalforum lijkt mij.
En die post van outpost, ach. Je vergeet wel eens wat.
pi_71030902
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:59 schreef Prosac het volgende:
Een discussie over joden voegt weinig toe aan een voetbalforum lijkt mij.
En die post van outpost, ach. Je vergeet wel eens wat.
Vond het wel interessant, niemand weet eigenlijk waar de bijnaam joden oorspronkelijk vandaan komt. Kwam best nog een leuke discussie over in de nachtelijke uurtjes.
pi_71040158
AFC Ajax #1365: Met Luis als aanvoerder O+!

En nu doet die schijnheilige Mike precies hetzelfde bij mij.
pi_71040236
Je praat toch onzin? Of ben je de enige in Nederland die het via tv of internet heeft gezien?

Verder gebruikt hij geen scheldwoorden oid.
pi_71040333
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je praat toch onzin? Of ben je de enige in Nederland die het via tv of internet heeft gezien?

Verder gebruikt hij geen scheldwoorden oid.
Dat deed ik toch ook niet in mijn vorige post die wel als troll gezien werd? En ik heb toch in het Ajax-topic aangegeven waar ik hem gevonden heb, ofniet dan?

Onzin weer dit, sjonge jonge.
pi_71040410
Moet ik een link geven, ook van jou, word ie alsnog weggehaald. Wat willen jullie nou? Laat het dan nog eventjes staan om aan te geven dat ik geen bullshit praat.
pi_71040421
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat deed ik toch ook niet in mijn vorige post die wel als troll gezien werd? En ik heb toch in het Ajax-topic aangegeven waar ik hem gevonden heb, ofniet dan?

Onzin weer dit, sjonge jonge.
'Jij praat onzin' is geen aanval of troll. "Ga maar weer in het Barca-topic spelen' is wel off-topic en niet relevant. Dat is het verschil.

En die link was bullshit. Sowieso mogen er geen links op het forum naar wedstrijden.

Discussie gesloten.
pi_71040489
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

'Jij praat onzin' is geen aanval of troll. "Ga maar weer in het Barca-topic spelen' is wel off-topic en niet relevant. Dat is het verschil.

En die link was bullshit. Sowieso mogen er geen links op het forum naar wedstrijden.

Discussie gesloten.
Die link was bullshit? Daar stond toch echt een link op naar Bristol-Ajax hoor, maar np.

No hard feelings, duidelijke uitleg en inderdaad discussie gesloten.
pi_71040589
gelul de kromme. ik heb daar gisteren gekeken en er was niets te zien.
pi_71040855
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:47 schreef sjimz het volgende:
gelul de kromme. ik heb daar gisteren gekeken en er was niets te zien.
Dan heb je niet goed gekeken Sjimz. Jullie zijn trouwens een weekje van me verlost, geniet er van.
pi_71045675
Uhm, ja. Ik word (terecht) op de vingers getikt wanneer ik een versteegrobje plaats, maar wanneer Noshiba een versteegrobje plaatst (dat bovendien zelf nog eens onderstreept ook!) en ik daar iets van zeg, wordt mijn post verwijderd en zijn post blijft onaangeroerd.

Beetje krom, niet? Krijg hier een lichtelijke 'old boys network'-nasmaak bij.
pi_71045783
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Roeni3 het volgende:
Uhm, ja. Ik word (terecht) op de vingers getikt wanneer ik een versteegrobje plaats,
Waar dan? Want dat weet ik niet
quote:
maar wanneer Noshiba een versteegrobje plaatst (dat bovendien zelf nog eens onderstreept ook!) en ik daar iets van zeg, wordt mijn post verwijderd en zijn post blijft onaangeroerd.
Klopt; officieel had die misschien wel verwijderd moeten worden; aangezien het om een videolinkje ging en waar verder niet op gereageerd werd heb ik het laten staan. De reactie 'versteegrobje' en die dan ook nog een gequote wordt is veel irritanter en draagt helemaal niets bij, vandaar dat die wel weggingen.
quote:
Beetje krom, niet? Krijg hier een lichtelijke 'old boys network'-nasmaak bij.
Dat is nergens voor nodig, want dat is niet de insteek waarmee er gemod wordt.
pi_71045880
Ok. Was ten dele waarschijnlijk ook oud zeer van mijn kant, mede omdat ik die versteegrobjes een logische consequentie vind van de abnormale snelheid waarmee de Ajax-topics gaan.

Maar dank voor de reactie.
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:10:36 #195
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71045909
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken Sjimz. Jullie zijn trouwens een weekje van me verlost, geniet er van.
Je liegt dat je barst. Er is op geen enkele wijze een live uitzending of stream geweest van Bristol City - Ajax, je bent de enige die naar die link verwijst en buiten de Ajacieden in het stadion heeft niemand er wat van gezien, behalve jij, jij had blijkbaar een link met die privé camera van Bristol City. Ook vreemd dat men bij Ajax die slechte beelden gebruikt voor een samenvatting en niet de mooie overzichtsbeelden waar jij 90 minuten lang naar hebt gekeken. Geen enkel Ajax forum rept verder van een live uitzending, denk je nou echt dat wanneer er een live uitzending was geweest, jij toevallig de enige was die het zag en dat de goed ingevoerde Ajacieden op dit forum even niet zo slim waren om een stream te vinden? Ze zijn er potdomme de hele dag naar op zoek geweest.
Je mag ook gewoon toegeven dat je mis zat en nu even vast zit in je eigen leugen. Erg handig gedrag voor iemand die graag wat geloofwaardiger wil overkomen en wat meer geaccepteerd.
pi_71048313
Zit je nou Evert weg te editten uit het NAC-Livetopic, BS? Waarom? Laat die man gewoon gekke dingen posten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71048332
Nee, het is strontirritant. In ONZ heeft ie een plek.
pi_71048407
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, het is strontirritant. In ONZ heeft ie een plek.
Ik vind het altijd wel grappig...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:57:15 #199
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71051035
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel grappig...
Ik schaam met je mee
pi_71082504
Kunnen die WK topics niet oprotten? Het duurt nog een jaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')