Ik stel voor dat alleen Eredivisiewedstrijden tellen voor de deze cup(s) zodat het allemaal ook echt in de Eredivisie blijft.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef Cruoninga het volgende:
Leuk idee.![]()
Eventueel zou je het nog zo kunnen doen dat elke eredivisieclub een eigen cup krijgt die je kan veroveren door van ze te winnen. Ajax-cup, NAC-cup, Groningen-cup etc. Dan heb je namelijk ook een eindpunt: op het moment dat één club alle cups in handen heeft. Zodra twee cups in het bezit zijn van dezelfde club worden die immers nooit meer van elkaar gescheiden. Clusteringen van cups worden dus enkel groter. Tot één club ze alle 18 heeft. Dan komt er dus ooit een finale, ergens in de wereld.
Mooi voorstel. Ik ben voor.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef pekel het volgende:
Fok! Eredivisie Cup klinkt beter dan de 2de cup. Ook leuker voor de club die hem straks krijgt uitgereikt.
Prima. Elke club begint dus in augustus met zijn eigen cup en kan andere cups veroveren door van clubs met een volle prijzenkast te winnen. Aan overwinningen op een club zonder cups heb je dus niets (voor dit topic danquote:Op zondag 12 juli 2009 12:32 schreef Aanvoerder het volgende:
We hadden al de Fok! VBL Cup Nu kwam user Cruoninga met een geinig alternatief:
[..]
Ik stel voor dat alleen Eredivisiewedstrijden tellen voor de deze cup(s) zodat het allemaal ook echt in de Eredivisie blijft.
Degene die uiteindelijk alle 18 cups verovert wint dus de Fok! VBL Cup II
Game on!
Zoals Cruoninga zei: Tot 1 club ze alle 18 heeft.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar is de cup afgelopen als één ploeg alle cups heeft, of kunnen ook alle cups nog van eigenaar wisselen tot het eind van het seizoen?
Kan toch ook zo zijn dat het aan het einde van de competitie nog geen enkele club alle 18 heeft?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht eerst dat je de cup krijgt als de club van die club-cup wint ().
Dus Ajax wint van Groningen en RKC, PSV wint dan van Ajax, maar die krijgen dan alleen de Ajax-cup, en niet die andere twee. Dan zou Groningen weer eerst weer van Ajax moeten winnen, en PSV weer van Groningen, voordat ze de Groningen-cup zouden moet hebben.
Op deze manier is het wellicht al voor de winterstop 'klaar'.
Ik hou het wel bij voor jullie.quote:
Dan houden we gewoon een standje bij, wie het vaakst alle cups binnensleeptquote:Op zondag 12 juli 2009 18:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk ook dat het zo over is. Zoals BS al zegt dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |