abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:58:21 #201
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71032699
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef FireFox1 het volgende:
Werkte de link die ik gisteren had verstuur nog?

Moest gisteren werken, dus heb ik de wedstrijd niet kunnen zien

0-4 prima uitslag! hoe speelde Ajax?
Nee, link werkte niet. Volgens veel mensen zat er één of ander programma aan vast met een virus.
Ik heb het dus maar niet geprobeerd.

Je kon het alleen volgens via de twitter van Ajaxlife en uiteraard Futbol24.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:02:02 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71032823
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
En wat als jij nou met een anatal Ajacieden gewoon rustig voor zo'n wedstrijd of erna een biertje drinkt op een terras en je wordt aangevallen door anderen? Wat doe je dan?

( ga niet alles goed praten want heb ok liever geen combi's en alles )
Kom op kurk_droog, je gaat me niet vertellen dat er nooit agressie van Ajacieden uitgaat. Bovendien weet ik uit ervaring van iemand die ik ken, en daar zal ik jou niet specifiek van betichten, dat men regelmatig op strategisch wel heel ongelukkige plekken een biertje gaat drinken.

Als men je aanpakt wanneer je op het Leidsche een biertje pakt, of op een of andere risicovrije plek in binnen of buitenland, dan vind ik het prima wanneer men zich verdedigd. Dan is het onmogelijk om daar onderuit te komen. Het drinken van een biertje in een Ajax-shirt alleen is op sommige plaatsen alleen al genoeg om dit uit te lokken.
pi_71032855
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:58 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Nee, link werkte niet. Volgens veel mensen zat er één of ander programma aan vast met een virus.
Ik heb het dus maar niet geprobeerd.

Je kon het alleen volgens via de twitter van Ajaxlife en uiteraard Futbol24.
Kut, sorry

Zag net de beelden op Ajax.tv. Werd vanaf de zijlijn genomen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:03:09 #204
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71032870
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

1 relschopper kan je uit de competitie gezet krijgen. 1 kutpost op FOK! zullen ze nooit lezen.

flikker toch op, die gasten die ook maar 1 klap uitdelen om voetbal moeten ze op de trein naar siberie zetten om nooit meer terug te laten keren.

het zijn debielen, geen enkel excuus, totale debielen!
Ik wou een heel verhaal gaan typen maar het slaat weer werkelijk nergens op.
pi_71032907
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je de prijs van Maxwell in ogenschouw neemt zijn de gevraagde bedragen in Nederland echt way te veel.
heel dom dat ajax dus die 16 miljoen heeft betaald, dat heeft nu verwachtingen /richtlijn geschapen bij nieuwe verkopen...
pi_71032909
Wat ik er mee bedoelde twi, is dat een of andere wijsneus hier komt vertellen dat het allemaal mongolen zijn.

Er verschijnt een topic op een of ander Bristol forum, en er wordt klakkeloos aangenomen dat er beestachtig gedrag oid is geweest. Dus concludeert deze mij niet bekende helmjosti dat het mongolen zijn. Veilig vanachter zijn pc'tje.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71032933
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef uwbftp het volgende:
NOU NOU

Je verslaat een Championship team, goh, nu ga je de Europa League winnen~~~~~~

Ik zou niet te veel conclusies verbinden aan een overwinning tegen een tegenstander van dit formaat, maarja.. ajacieden blijven ajacieden.
Wie doet dat dan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:06:06 #208
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71032962
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wie doet dat dan?
Niemand, maar je moet toch iets om dat onterechte Calimero-gedrag te kunnen rechtvaardigen.
-
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:07:11 #209
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71032998
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kut, sorry

Zag net de beelden op Ajax.tv. Werd vanaf de zijlijn genomen.
Geeft niet hoor.

Ik had het eigenlijk wel verwacht toen ik die link al zag.
pi_71033007
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef twi het volgende:

[..]
Het drinken van een biertje in een Ajax-shirt alleen is op sommige plaatsen alleen al genoeg om dit uit te lokken.
Kom op twi
In Southern Sun
pi_71033013
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik er mee bedoelde twi, is dat een of andere wijsneus hier komt vertellen dat het allemaal mongolen zijn.

Er verschijnt een topic op een of ander Bristol forum, en er wordt klakkeloos aangenomen dat er beestachtig gedrag oid is geweest. Dus concludeert deze mij niet bekende helmjosti dat het mongolen zijn. Veilig vanachter zijn pc'tje.
Die verhalen zijn er vrijwel altijd natuurlijk, niet alleen in Bristol. Lol maken okee, maar dat puberale gedrag van sommigen wat er altijd weer bij schijnt te horen, slaat nergens op. Gedraag je gewoon normaal.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:08:52 #212
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71033055
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef uwbftp het volgende:
NOU NOU

Je verslaat een Championship team, goh, nu ga je de Europa League winnen~~~~~~

Ik zou niet te veel conclusies verbinden aan een overwinning tegen een tegenstander van dit formaat, maarja.. ajacieden blijven ajacieden.
pi_71033183
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef twi het volgende:

[..]

Kom op kurk_droog, je gaat me niet vertellen dat er nooit agressie van Ajacieden uitgaat. Bovendien weet ik uit ervaring van iemand die ik ken, en daar zal ik jou niet specifiek van betichten, dat men regelmatig op strategisch wel heel ongelukkige plekken een biertje gaat drinken.

Als men je aanpakt wanneer je op het Leidsche een biertje pakt, of op een of andere risicovrije plek in binnen of buitenland, dan vind ik het prima wanneer men zich verdedigd. Dan is het onmogelijk om daar onderuit te komen. Het drinken van een biertje in een Ajax-shirt alleen is op sommige plaatsen alleen al genoeg om dit uit te lokken.
Zal allemaal wel. Maar zonder feiten weet je weinig. En meestal worden die dingen zwaar overdreven.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:13:23 #214
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71033209
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ach sommige mensen hier snappen het gewoon niet
pi_71033297
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, al dat positivisme na een wedstrijdje tegen een (zowat) amateurclub man.
pi_71033299
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ga je nog naar het AT?
pi_71033315
Waarom slaan eigenlijk. Waarom geweld gebruiken?
pi_71033346
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:15 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, al dat positivisme na een wedstrijdje tegen een (zowat) amateurclub man.
Daar ging het niet over. Dat Ajax goed speelde geloof ik best maar een graadmeter is het inderdaad niet. En al die positieve berichten van die engelsen geloof ik allemaal wel, die lui zien nooit goed voetbal bij bristol.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:21:32 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71033508
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zal allemaal wel. Maar zonder feiten weet je weinig. En meestal worden die dingen zwaar overdreven.
Veel dingen worden overdreven, dat geloof ik best. Maar veel dingen gebeuren ook wel zoals het wordt verteld. Zoals Da_Sandman me bijvoorbeeld met een korreltje zout neemt dat er gasten zijn die in Alkmaar, Ondiep een biertje gaan drinken met de schijnheilige opmerkingen dat ze 'onschuldig ergens wat wilde drinken'. Echt, ik geloof dat er heel veel gasten zijn die zich prima gedragen, maar die moeten hun blik niet afwenden voor dingen die daadwerkelijk wel gebeuren.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:22:57 #220
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71033558
quote:

[..]

Wat is daar mis mee?

Wij zijn gewoon de beste.
pi_71033807
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:21 schreef twi het volgende:

[..]

Veel dingen worden overdreven, dat geloof ik best. Maar veel dingen gebeuren ook wel zoals het wordt verteld. Zoals Da_Sandman me bijvoorbeeld met een korreltje zout neemt dat er gasten zijn die in Alkmaar, Ondiep een biertje gaan drinken met de schijnheilige opmerkingen dat ze 'onschuldig ergens wat wilde drinken'. Echt, ik geloof dat er heel veel gasten zijn die zich prima gedragen, maar die moeten hun blik niet afwenden voor dingen die daadwerkelijk wel gebeuren.
Ik wend mijn blik ook absoluut niet af, weet dondersgoed wat er allemaal gebeurd en dat neem ik ook niet met een korreltje zout. Er zijn genoeg gasten die voor wat anders naar het voetballen gaan dan het voetballen. Waar dan ook. Alleen wordt het wél heel erg vaak heel erg overdreven, zoals die knakker dus deed.
In Southern Sun
pi_71033855
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik wend mijn blik ook absoluut niet af, weet dondersgoed wat er allemaal gebeurd en dat neem ik ook niet met een korreltje zout. Er zijn genoeg gasten die voor wat anders naar het voetballen gaan dan het voetballen. Waar dan ook. Alleen wordt het wél heel erg vaak heel erg overdreven, zoals die knakker dus deed.
dat dus..

niks aan de hand
pi_71034132
quote:

[..]

Welk positivisme? Mensen zijn gewoon (terecht) tevreden met een goed resultaat. Ik heb niemand horen zeggen dat we nu zeker kampioen worden ofzo.
pi_71034174
4-0 tegen Bristol is gewoon een goed resultaat.
pi_71034280
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:40 schreef Skiet het volgende:
4-0 tegen Bristol is gewoon een goed resultaat.
Goed!?!
Het moet normaal zijn dat we tegen Bristol 4-0 winnen. Straks is een gelijkspel tegen 010 ook een goed resultaat!
pi_71034335
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Over een half jaar wordt ie weer verguisd
2 weken gelededen gebeurde exact hetzelfde
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef BigKahuna het volgende:
De kromme, waar heb je de wedstrijd van gisteren gezien?
Nergens hij praat weer eens onzin
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:43 schreef lighted het volgende:

[..]

Goed!?!
Het moet normaal zijn dat we tegen Bristol 4-0 winnen. Straks is een gelijkspel tegen 010 ook een goed resultaat!
010
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:46:35 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71034357
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:43 schreef lighted het volgende:

[..]

Goed!?!
Sparta? Excelsior?
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:54:49 #228
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71034613
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:15 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ga je nog naar het AT?
Natuurlijk. Lekker tussen de milfjes zitten
pi_71034865
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Natuurlijk. Lekker tussen de milfjes zitten
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:05:16 #230
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71034993
quote:

[..]

Waar had je gisteren nou die wedstrijd gezien?
><(({°>
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:06:15 #231
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71035034
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:05 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Waar had je gisteren nou die wedstrijd gezien?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_71035037
Ben het wel eens met Jol dat je Luque in een 4-4-2 uitstekend kan gebruiken.
pi_71035059
Luque heeft meer techniek dan de halve selectie bij elkaar.. Hij moet alleen wel keihard werken.
pi_71035091
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef Jasza het volgende:
Ben het wel eens met Jol dat je Luque in een 4-4-2 uitstekend kan gebruiken.
Als er veel blessuregevallen zijn missschien wel ja.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:07:55 #235
51286 w00h00
Digital man!
pi_71035104
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
Luque heeft meer techniek dan de halve selectie bij elkaar.. Hij moet alleen wel keihard werken.
Dat mag ook wel voor zijn salaris.
pi_71035371
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef kurk_droog het volgende:
Dat is zeker zo, maar ik denk dat Jol dat er bij hem wel doorheen kan krijgen

Naja we zullen zien.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:24:54 #237
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71035678
quote:

[..]

Is er reden om niet positief te zijn dan?
#FreeHat
pi_71035785
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die mongolen zijn wel voor jouw clubje nu in Engeland en jij zit voor je pc'tje. Je hebt geen idee van wat er gebeurd is of juist niet, dus dim ff.

En Sno heeft gister dus bewezen dat hij wel goed genoeg is voor bijvoorbeeld het Championship, niets meer.

Gister De De Zeeuw nog ff in actie gezien, ik zou m toch wel erbij willen hebben...
Dit dus, daarnaast zijn er genoeg jongens die ook hele goede dingen doen voor Ajax
pi_71039221
quote:
Dagboek Engeland (3): Toby en de Evening Post

Toby Alderweireld schaarde zich in het met 0-4 gewonnen duel met Bristol City onder de meest solide spelende Ajacieden. Geen wonder dat de Belgische verdediger na de ochtendtraining geïnteresseerd het wedstrijdverslag in de Evening Post las. Prettig leesvoer, zo kort na de eerste oefensessie in Bristol.

De eerste oefensessie van het trainingskamp in Engeland is nauwelijks een minuut afgelopen, of de regendruppels teisteren het strak gemaaide grasveld. De Ajacieden vinden net op tijd een droog onderkomen in de teambus. De groundsmen van het Coomble Dingle Sports Complex hebben minder geluk. In de stromende regen speuren de mannen naar verschoven graspollen. Met oog voor detail wordt het beste veld van de University of Bristol weer in de oude staat hersteld.

Vlak voor de miezerige druppeltjes overgaan in volwassen regendruppels, stapt Alderweireld met een goed gevoel van het veld. De centrale verdediger behoort deze ochtend tot de groep uitlopende Ajacieden. De wissels en keepers trainen in aparte groepjes elders op het veld.
Alderweireld liet een avond eerder weinig tot geen steekjes vallen tegen The Robins. Het verdedigende koppel Alderweireld-Wielaert gaf weinig weg tegen de Engelsen. Écht op de proef werd de Amsterdamse afweer ook niet gesteld, zo moet eerlijkheidshalve ook worden gezegd. De jongste van de twee centraal spelende Ajacieden liet in ieder geval wel een volwassen indruk achter.

,,Eerlijk gezegd had ik iets meer tegenstand verwacht van Bristol City’’, vertelt Alderweireld aan de rand van het trainingsveld. ,,Maar wij hebben het onszelf ook makkelijk gemaakt door goed positiespel te spelen. Daarom is het lastig te zeggen hoe goed het echt was, gisteravond. Wat wel zeker is, is dat het bij ons goed draaide. Ik heb een goed gevoel over dit team.’’

Trainer Martin Jol deed in de voorbereiding al vaker een beroep op de diensten van de Belg. Alderweireld stelde zijn nieuwe coach nooit teleur. ,,Of ik het had verwacht zo vaak te spelen?’’, herhaalt de Ajacied de vraag. ,,Een echte verwachting heb ik daar nooit over gehad. Ik laat het liever allemaal op me afkomen, zie het wel. Ik heb in ieder geval ook in dit laatste oefenduel weer negentig minuten mee kunnen pakken.’’ Lachend: ,,Ook goed voor de conditie.’’

Een exemplaar van de Evening Post, de lokale editie voor Bristol en omstreken, trekt de aandacht van Alderweireld. De Belg bladert naar het sportkatern en vindt al snel wat hij zoekt. ‘City taught a football lesson as Dutch masters Ajax show class’, is de kop boven het wedstrijdverslag. Verslaggever Andy Stockhausen heeft er, in elk geval voor de Nederlandse gasten, een vleiend verslag van gemaakt. ‘De schade had een stuk groter kunnen zijn’, leest ook Alderweireld op het paginagrote verslag. ‘De Ajacieden slaagden erin de toeschouwers op Ashton Gate stil te krijgen.’ De actiefoto’s van een verwoed strijdende Kennedy en breed lachende Luis Suarez (met aanvoerdersband) maken het verslag compleet.

Alderweireld genoot woensdag vooral ook van het Engelse enthousiasme en respect, dat negentig minuten lang van de tribunes kwam. Niet alleen de thuisploeg werd toegejuicht door de Engelse toeschouwers. ,,De hele entourage was fantastisch’’, zegt Alderweireld. ,,Prachtig om mee te maken hoe enthousiast de Engelsen kunnen zijn. Ook voor Ajax werd geklapt.’’

Dario Cvitanich kampt met lichte liesklachten. De Argentijn trainde donderdagmorgen apart van de groep.

pi_71039264
Cvitanich alweer klachten
pi_71039308
Toby moet wel even z'n baard afscheren, want dit begint Sulejmani-achtige vormen aan te nemen. Ik zie ook al steeds meer een vetrolletje bij Toby.

Die beelden van pa en zoon Blind blijf ik schitterend vinden. Kippenvel.
pi_71039323
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Bij Banfield speelde hij bijna altijd, misschien nooit helemaal fit geweest afgelope seizoen.
pi_71039474
Twi ze zijn zelfs op Ajax begonnen met het baas geouwehoer.

'Boss' Martin Jol observeert en laat zijn gedachten gaan.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71039994
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:16 schreef _Mike_ het volgende:
Twi ze zijn zelfs op Ajax begonnen met het baas geouwehoer.
[ afbeelding ]
'Boss' Martin Jol observeert en laat zijn gedachten gaan.
Ze lezen hier mee, kan niet anders
pi_71040140
Wel jammer dat AjaxTV zo is afgegleden. Er is niet eens een fatsoenlijke samenvatting van gisteravond.
pi_71040207
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:26 schreef BigKahuna het volgende:
De kromme, waar heb je de wedstrijd van gisteren gezien?
-edit- had een link. Cbb om te delen met jullie.
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
Dat had ik je van tevoren al kunnen zeggen, hij is gewoon blessuregevoelig en we hebben GEEN back-up voor de spits-positie. Bodul is er nog lang niet.

Tyfus bestuur, koop die Berg nou gewoon man. Hoewel het al wel bijna rond is met HSV.

[ Bericht 23% gewijzigd door BliksemSchigt op 16-07-2009 17:39:07 ]
pi_71040218
Haha die Aissati . In dat filmpje 'Ajax in Bristol' stapt de selectie uit de bus en ramt Aissati nog even fijn op de klaxon. Lacht ie geniepig naar Sno .
pi_71040277
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:24 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Is er reden om niet positief te zijn dan?
Ja, er zijn geen/kut-aankopen gedaan. Als we echt wat willen gaan bereiken in de UEFA cup en in de competitie moeten er aankopen gedaan worden. Een trainer gaat dit ongeregeld zooitje echt niet even rechtzetten.
pi_71040288
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:36 schreef Nashje het volgende:
Haha die Aissati . In dat filmpje 'Ajax in Bristol' stapt de selectie uit de bus en ramt Aissati nog even fijn op de klaxon. Lacht ie geniepig naar Sno .
Whehehe, held
pi_71040318
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Wel jammer dat AjaxTV zo is afgegleden. Er is niet eens een fatsoenlijke samenvatting van gisteravond.
Denk dat het met Bristol City te maken heeft dan met Ajax TV hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')