abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71027419
Jol: "Zij noemen het een galavoorstellingen maar dat was het natuurlijk niet, wij kunnen veel beter." Ben benieuwd dan.
pi_71027518
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:56 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Geweldig inderdaad.

Ik denk rechts Gabri (Enoh) ivm hun blessuregevoeligheid en als controleur De Zeeuw (Lindgren)
Die komt niet.

Wat me gedurende de voorbereiding opvalt is dat er veel kansen gemist worden, zowel tegen de amateurs als nu tegen profs. Wat dat betreft hebben we ook niet echt een killer, wellicht dat Bodul dat kan worden. Maar die is nog te jong, dus als er versterking komt hoop ik op een dodelijke spits.
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:08:34 #153
51286 w00h00
Digital man!
pi_71027551
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:07 schreef rompompom het volgende:

[..]

Die komt niet.
Omdat Koeman dat zegt ?
pi_71027569
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:07 schreef rompompom het volgende:

[..]

Die komt niet.

Wat me gedurende de voorbereiding opvalt is dat er veel kansen gemist worden, zowel tegen de amateurs als nu tegen profs. Wat dat betreft hebben we ook niet echt een killer, wellicht dat Bodul dat kan worden. Maar die is nog te jong, dus als er versterking komt hoop ik op een dodelijke spits.
Er wordt in ieder geval veel gecreeerd. Dat benutten komt wel goed. Denk dat de spelers het toch ook een beetje mooi willen doen.
pi_71027803
Slimme zet van Jol om Suarez aanvoerder te maken, nu zal hij nog minder reden hebben om te vertrekken.
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:16:31 #156
175985 Silaz
drie bier
pi_71027823
Ik heb ook nog wel is zo'n gevoel dat Luque komend seizoen nog wel van waarde kan zijn. Bruikbare bankzitter.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_71027931
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Slimme zet van Jol om Suarez aanvoerder te maken, nu zal hij nog minder reden hebben om te vertrekken.
Aan de andere kant ben je volgend seizoen weer je aanvoerder kwijt
pi_71028252
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:20 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Aan de andere kant ben je volgend seizoen weer je aanvoerder kwijt
In het geval van Ajax is die kans altijd groot, omdat je vaak een belangrijke speler kiest als aanvoerder.

Zie Vermaelen, wie had verwacht dat Arsenal al voor hem aan zou kloppen?
pi_71028297
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Luis . 'Alles is mooi' . Goede jongen hoor, Urby klinkt ook positief.

Dat wordt dus een ruit op het middenveld met Suarez en Sulejamni voorin, Aissati erachter. Urby op links, en dan zijn er nog twee plekken op rechts en als controleur. Enoh en Lindgren?
Dat zou wel een mooie opstelling zijn. Al zie ik liever Dario voorin met Suarez. Urby op links is perfect. Dan zal Jan-Arie zijn back-up wel worden.
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:42:55 #160
175985 Silaz
drie bier
pi_71028579
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zou wel een mooie opstelling zijn. Al zie ik liever Dario voorin met Suarez. Urby op links is perfect. Dan zal Jan-Arie zijn back-up wel worden.
en Sulejmani?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_71028608
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Omdat Koeman dat zegt ?
Nee, omdat Ajax na een lachwekkend bod van zes mln geen contact meer heeft gezocht met AZ. .
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:09 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Er wordt in ieder geval veel gecreeerd. Dat benutten komt wel goed. Denk dat de spelers het toch ook een beetje mooi willen doen.
Mjah, vorig jaar heeft Suarez ook echt wel veel kansen gemist, ik hoop dat dat wel veel beter gaat dit jaar.
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:45:32 #162
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71028656
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Als er 4-4-2 gespeeld wordt zijn er met name op het middenveld opties genoeg.
In de punt heb je natuurlijk Aissati, maar voor de overige posities heb je:
Gabri, Enoh, Emanuelson, Lindgren, Vertonghen, Donald, Anita, Blind, van der Heijden, de Jong, Sno.
Het wordt dus nog interessant.

Ajax website:

25.Evander Sno
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71028746
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef Silaz het volgende:

[..]

en Sulejmani?
Die vraag kun je ook over Dario stellen als Sulejmani voorin staat .
pi_71028840
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef BoNi het volgende:
Ajax website:
[ afbeelding ]
25.Evander Sno
-edit-

Misschien kan je ook eens proberen on-topic op een normale manier mee te posten ipv een beetje alles af te zeiken en te ' 'en'.

[ Bericht 7% gewijzigd door BliksemSchigt op 16-07-2009 12:03:04 ]
pi_71028847
Sorry hoor, maar ik blijf het leuk vinden om te lezen.
quote:
The whole Ajax of Amsterdam side outclassed us in every department from start to finish. Ajax certainly know how to play exquisite football. The one with the dreadlocks in midfield looked amazing and he totally dominated the midfield until he was substituted.
quote:
Couldn't agree more from a football perspective it was a joy to watch,the passing,movement off the ball,taking the ball down and 1 touch control was outstanding. Any 1 who has ever watched City for any amount of years know that we have never been in that class, its a case of playing with what we have which in terms of championship football is a million miles away from that standard.One look at their league title wins,KNVB cup wins,European/Champions league success,cup winners cup,Uefa cup,super cup wins. Did any one really think that with a few moderate new signings we were really going to give them a game, that was ever going to be more a stroll in the park for them .
quote:
Ajax were brilliant and better than us in every department, we didn't even have a chance to play well as we didn't even have the ball!
quote:
Ajax played football the way it should be played - on the ground with one/two touches and running into space. The Dutch must cringe at the English CCC with our pre-occupation with a 'target man'. Its so outdated that Dutch fans can't remember ever seeing it in thier leagues.

Even in Dutch park football you see them keeping the ball on the deck. Its drilled into them form an early age.
quote:
Ajax are a top European team who have world class players and whom are much further along in the their preparations than us. They oozed class from the start and their movement on and off the ball was something that we could not live with - it was the ultimate lesson in how to pass, move, and drag players out of their position in order to create space for runners. The score should really have been closer to 10-0 but a combination of sloppy finishing and last ditch defending prevented it from being more of a humiliation.
quote:
Ismael Aissiati and Urby Emanuelsson were a class above, our central midfield looked awful at best and we deserved to lose by more than 4, their 4th goal was out of this world.
Goed om te lezen:
quote:
Suarez also impressed me for his sportsmanship. While some of their other players were falling over of leaving their foot in during the first half (number 5 !) he was always quick to offer a hand to our players if they went over and didnt rsort to any diving around (not that he needed to !)
quote:
I thought there no 8 looked excellent. Certainly the best side we have seen at Ag since we had that Spanish team down here and we got stuffed by the same amount in that game I think. Even Pompey and Boro in teh cups didn't come close to these guys and I hope maybe we can strike up a sort of friendship with them and maybe in teh future take a few of there youngsters on loans.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71029001
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef MassimO het volgende:

[..]

Wij zijn veel te mild voor dat soort gasten. Heeft niets met voetbal te maken en zet bovendien mn cluppie in een slecht daglicht.
Stadionverbod voor het leven verdienen ze , die mongolen.
Die mongolen zijn wel voor jouw clubje nu in Engeland en jij zit voor je pc'tje. Je hebt geen idee van wat er gebeurd is of juist niet, dus dim ff.

En Sno heeft gister dus bewezen dat hij wel goed genoeg is voor bijvoorbeeld het Championship, niets meer.

Gister De De Zeeuw nog ff in actie gezien, ik zou m toch wel erbij willen hebben...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:59:57 #167
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71029047
Het is klote dat er geen echte beelden van de wedstrijd zelf zijn, naast de doelpunten. Had echt wel even willen zien wat er nou zo goed was aan Sno. Kan het gewoon niet geloven dat hij de sterren van de hemel speelde.
pi_71029117
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:59 schreef NoizEkick het volgende:
Het is klote dat er geen echte beelden van de wedstrijd zelf zijn, naast de doelpunten. Had echt wel even willen zien wat er nou zo goed was aan Sno. Kan het gewoon niet geloven dat hij de sterren van de hemel speelde.
Hij kan echt wel wat.
Alleen kon Marco van Basten hem niet in het gareel houden.
Onder Martin Jol gaat Sno een opleving maken.
Hij heeft niet voor niets in Jong Oranje gezeten en is zelfs al een keer opgeroepen voor het grote Oranje!
Dan kan je wel wat hoor!!!!!!
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:04:14 #169
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71029171
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:02 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Hij kan echt wel wat.
Alleen kon Marco van Basten hem niet in het gareel houden.
Onder Martin Jol gaat Sno een opleving maken.
Hij heeft niet voor niets in Jong Oranje gezeten en is zelfs al een keer opgeroepen voor het grote Oranje!
Dan kan je wel wat hoor!!!!!!
Het grote Oranje, dan kun je inderdaad wel iets ja...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:04:31 #170
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71029179
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:02 schreef EvanderSno het volgende:

[..]
Ik kan echt wel wat.
Alleen kon Marco van Basten me niet in het gareel houden.
Onder Martin Jol ga ik een opleving maken.
Ik heb niet voor niets in Jong Oranje gezeten en ben zelfs al een keer opgeroepen voor het grote Oranje!
Dan kan ik wel wat hoor!!!!!!
Ok, als jij het zegt.
pi_71029202
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:04 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het grote Oranje, dan kun je inderdaad wel iets ja...!
ja hallo,. Ik vind hem zelf ook nog niet goed genoeg voor Oranje maar misschien kan hij in de toekomst wel een soort Viera worden.
pi_71029232
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:04 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ok, als jij het zegt.
Hey, zo was mijn berichthellemaal niet geschreven.
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:14:24 #173
175985 Silaz
drie bier
pi_71029495
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:05 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

ja hallo,. Ik vind hem zelf ook nog niet goed genoeg voor Oranje maar misschien kan hij in de toekomst wel een soort Viera worden.
Dat werd Enoh toch al?
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:26:37 #174
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71029854
De kromme, waar heb je de wedstrijd van gisteren gezien?
><(({°>
pi_71029989
Ik vind het eigenlijk wel hilarisch dat er elk seizoen weer een gepofte aardappel in de selectie zit .

Is het Colin niet, dan Delorge of Sno wel. Er hangt gewoon een lijstje met regels op kantoor bij V/d Boog waarin staat dat er minimaal één nietskunner moet worden gehaald/in de selectie aanwezig moet zijn.

Ik ben zo bang dat Atouba het komend jaar gaat worden . Enige wat hoop geeft is dat we nog altijd Sno hebben.
pi_71030122
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:31 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel hilarisch dat er elk seizoen weer een gepofte aardappel in de selectie zit .

Is het Colin niet, dan Delorge of Sno wel. Er hangt gewoon een lijstje met regels op kantoor bij V/d Boog waarin staat dat er minimaal één nietskunner moet worden gehaald/in de selectie aanwezig moet zijn.

Ik ben zo bang dat Atouba het komend jaar gaat worden . Enige wat hoop geeft is dat we nog altijd Sno hebben.
De grootste defensieve blunderaars zijn stiekem de Ajacieden uit de eigen jeugd(Heitinga, Maduro, Emanuelson en Vermaelen).
pi_71030532
Ben ook wel trots op Ajax hoe er de laatste jaren wordt onderhandeld. Zeker als je naar de rest van Nederland kijkt. afellay wil zijn contract uitdienen .
pi_71030729
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:49 schreef Nashje het volgende:
Ben ook wel trots op Ajax hoe er de laatste jaren wordt onderhandeld. Zeker als je naar de rest van Nederland kijkt. afellay wil zijn contract uitdienen .
PSV heeft veel geld na hun CL winsten.
pi_71030826
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:56 schreef Rejected het volgende:

[..]

Allemaal schulden en stadion mee betaald. Ze hebben er amper een cent aan over gehouden.
Koning.
pi_71031129
quote:

[..]

PSV heeft helemaal niet zoveel geld
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:11:35 #181
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71031197
quote:

[..]

CL winsten !?
><(({°>
pi_71031572
Als je de prijs van Maxwell in ogenschouw neemt zijn de gevraagde bedragen in Nederland echt way te veel.
In Southern Sun
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:25:17 #183
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71031637
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je de prijs van Maxwell in ogenschouw neemt zijn de gevraagde bedragen in Nederland echt way te veel.
Appels met peren.
><(({°>
pi_71031667
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:16 schreef DemonDEFO het volgende:
Als Sno elke wedstrijd 12 man voorbij zou spelen, de bal op wipt en hem met zn leuter er in knuppelt zouden mensen hem hier nog steeds niet moeten.
Wat minder bevooroordeeld naar spelers kijken zou geen overbodige luxe zijn. Op het moment wordt elk klein foutje van bepaalde spelers onder een vergrootglas gelegd, gevolgd door een "ZIE JE WEL HIJ KAN NIETS !!11' terwijl dat gewoon niet terecht is. Het grote voorbeeld van een basisspeler is Emanuelson. Draaide een prima seizoen en de meesten hier moeten hem niet, dat snap ik gewoon niet.

Ik ben het er mee eens dat Sno vorig seizoen weinig gebracht heeft, maar wie bracht wél alles vorig seizoen behalve Suarez? Ik blijf er bij dat Sno een erg goede speler voor Ajax kan zijn. Hij is snel, technischer dan je zou verwachten en fysiek geweldig; ideaal voor een verdedigende middenvelder.
Daar staat tegenover dat zijn balhandelingssnelheid vaak wel wat hoger mag (daar komt denk ik de opvatting vandaan dat hij traag is) en dat hij zo lomp is als een boze neushoorn in een vazenwinkel. Zolang hij niet in de 16 in hoeft te grijpen zou dat geen groot probleem moeten zijn, zoals die penalty tegen ACT
Helemaal mee eens.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:33:56 #185
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71031938
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:16 schreef DemonDEFO het volgende:
Als Sno elke wedstrijd 12 man voorbij zou spelen, de bal op wipt en hem met zn leuter er in knuppelt zouden mensen hem hier nog steeds niet moeten.
Wat minder bevooroordeeld naar spelers kijken zou geen overbodige luxe zijn. Op het moment wordt elk klein foutje van bepaalde spelers onder een vergrootglas gelegd, gevolgd door een "ZIE JE WEL HIJ KAN NIETS !!11' terwijl dat gewoon niet terecht is. Het grote voorbeeld van een basisspeler is Emanuelson. Draaide een prima seizoen en de meesten hier moeten hem niet, dat snap ik gewoon niet.

Ik ben het er mee eens dat Sno vorig seizoen weinig gebracht heeft, maar wie bracht wél alles vorig seizoen behalve Suarez? Ik blijf er bij dat Sno een erg goede speler voor Ajax kan zijn. Hij is snel, technischer dan je zou verwachten en fysiek geweldig; ideaal voor een verdedigende middenvelder.
Daar staat tegenover dat zijn balhandelingssnelheid vaak wel wat hoger mag (daar komt denk ik de opvatting vandaan dat hij traag is) en dat hij zo lomp is als een boze neushoorn in een vazenwinkel. Zolang hij niet in de 16 in hoeft te grijpen zou dat geen groot probleem moeten zijn, zoals die penalty tegen ACT
Escude, Grygera, Maduro, Babel, Urby, Oleguer en ga zo maar door.
Handjevol spelers die verguisd werden. De meesten doen het nu prima.
Ach wel vermakelijk dat gejank van mensen die zelf wsl nog geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen
-
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:36:11 #186
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_71032010
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ach wel vermakelijk dat gejank van mensen die zelf wsl nog geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen
Moet je kunnen voetballen om een mening over je club te hebben?
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:37:45 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71032065
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Die mongolen zijn wel voor jouw clubje nu in Engeland en jij zit voor je pc'tje. Je hebt geen idee van wat er gebeurd is of juist niet, dus dim ff.
Mongolen is misschien een groot woord, maar het is echt niet zo verschrikkelijk moeilijk om je op een positieve manier richting het voetbal te begeven, en zonder hommeles weer terug naar waar je ook vandaan komt te gaan. Dan mag het wel makkellijk oordelen zijn van achter een PC, maar dan is dat maar zo. Mensen die veilig achter hun PC zitten bezorgen hun favoriete club in elk geval geen schade.

Er is altijd veel kritiek op het clowneske gedrag van de teletoeters in het buitenland, maar qua mentaliteit kunnen een hoop van die gastjes die oh zo trouw hun club achterna reizen (niet alleen Ajax) een hoop leren.

Helaas lijkt dat verspilde moeite, aangezien degenen die dit gedrag aanzwengelen niet voor rede vatbaar zijn, en zeker binnen een groep zich kunnen gedragen als een... Tsja...
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:40:34 #188
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71032154
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:36 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Moet je kunnen voetballen om een mening over je club te hebben?
Nee, dat zeg ik nergens. Maar om spelers individueel nou heel wijs te gaan zitten afkraken met een hele hoop onzin is ook weer zo "de beste stuurlui staan aan wal".
Zeker in het geval van Grygera en Escude (te traag ! ) was het echt dikke onzin.. Zelfde geldt voor Urby.
Toen Heitinga anderhalf seizoen als een amateur liep te verdedigen hoorde je nauwelijks iemand. Toen het weer beter ging was hij een held.
Het is maar net of ze je mogen of niet.
-
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:41:41 #189
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71032176
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ibrahimovic kon ook niets totdat 'ie eindelijk scoorde in de bekerfinale. "Doet die prutser toch nog wat goeds"
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toen Heitinga anderhalf seizoen als een amateur liep te verdedigen hoorde je nauwelijks iemand. Toen het weer beter ging was hij een held.
Nou, nou, Daggla. Dat zie je mooi verkeerd. Heitinga werd net zo goed afgeschreven, bekritiseerd.

Heitinga heeft zijn verafgoding aan 1 foto te danken. Sindsdien is men hem gaan adoreren. Misschien moeten we Tara Diedingus maar vragen of ze een paar van die foto's kan maken van Sno, Kennedy en Rommedahl
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:42:25 #190
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71032194
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef twi het volgende:

[..]

Mongolen is misschien een groot woord, maar het is echt niet zo verschrikkelijk moeilijk om je op een positieve manier richting het voetbal te begeven, en zonder hommeles weer terug naar waar je ook vandaan komt te gaan. Dan mag het wel makkellijk oordelen zijn van achter een PC, maar dan is dat maar zo. Mensen die veilig achter hun PC zitten bezorgen hun favoriete club in elk geval geen schade.

Er is altijd veel kritiek op het clowneske gedrag van de teletoeters in het buitenland, maar qua mentaliteit kunnen een hoop van die gastjes die oh zo trouw hun club achterna reizen (niet alleen Ajax) een hoop leren.

Helaas lijkt dat verspilde moeite, aangezien degenen die dit gedrag aanzwengelen niet voor rede vatbaar zijn, en zeker binnen een groep zich kunnen gedragen als een... Tsja...
Je zou eens en keer mee moeten gaan met een reisje, dan kijk je er al heel anders tegenaan dat weet ik zeker. Overigens was het totaal niet spannend wat er is gebeurt.
pi_71032243
Nu ik de naam Escudé hier lees, is ooit nog bekend geworden waarom die van de één op andere dag (na Ajax-Feyenoord geloof ik) persona non grata was geworden bij Blind? Hij was zelfs aanvoerder destijds.
pi_71032429
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:25 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Appels met peren.
Een speler van Inter naar Barcelona of een speler van FC Twente naar Ajax?
In Southern Sun
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:49:40 #193
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71032452
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je zou eens en keer mee moeten gaan met een reisje, dan kijk je er al heel anders tegenaan dat weet ik zeker. Overigens was het totaal niet spannend wat er is gebeurt.
Dat wordt vaker gezegd. "Je weet niet wat er gebeurt" of "Je bent zelf nog nooit meegegaan". Ik kan me best voorstellen dat je hier en daar vijandig wordt ontvangen door de supporters van de tegenstander, door de plaatselijke politie. Maar ik kan mij echt niet aan de indruk onttrekken dat er vanuit een bepaald groepsgevoel, gecombineerd met alcoholgebruik gewoon een bepaalde sfeer onstaat onder een (klein?) groepje van de uitsupporters die het gewoon niet laten kunnen om dingen te doen die niet passen in het reguliere probleemloze 'naar voetbal gaan'.

Ik kan het mij bijvoorbeeld echt niet voorstellen dat uitsupporters van elke willekeurige club soortgelijke 'problemen' veroorzaken.
pi_71032504
NOU NOU

Je verslaat een Championship team, goh, nu ga je de Europa League winnen~~~~~~

Ik zou niet te veel conclusies verbinden aan een overwinning tegen een tegenstander van dit formaat, maarja.. ajacieden blijven ajacieden.
pi_71032513
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:37 schreef twi het volgende:

[..]

Mensen die achter hun pc zitten en nooit naar Ajax gaan moeten niet gaan oordelen over andere supporters die wel altijd gaan en hun club steunen. Mensen achter de computer bezorgen Ajax ook geen positieve reclame..
pi_71032514
Werkte de link die ik gisteren had verstuur nog?

Moest gisteren werken, dus heb ik de wedstrijd niet kunnen zien

0-4 prima uitslag! hoe speelde Ajax?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71032531
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef FireFox1 het volgende:
Werkte de link die ik gisteren had verstuur nog?

Moest gisteren werken, dus heb ik de wedstrijd niet kunnen zien

0-4 prima uitslag! hoe speelde Ajax?
Buitenaards
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:55:03 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_71032612
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mensen die achter hun pc zitten en nooit naar Ajax gaan moeten niet gaan oordelen over andere supporters die wel altijd gaan en hun club steunen. Mensen achter de computer bezorgen Ajax ook geen positieve reclame..
1 relschopper kan je uit de competitie gezet krijgen. 1 kutpost op FOK! zullen ze nooit lezen.

flikker toch op, die gasten die ook maar 1 klap uitdelen om voetbal moeten ze op de trein naar siberie zetten om nooit meer terug te laten keren.

het zijn debielen, geen enkel excuus, totale debielen!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:55:38 #199
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71032632
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb geen enkel probleem met supporters die hun club steunen. Het zijn de knurftjes die alleen naar de club gaan voor hun eigen imago en de knokpartijen waar ik problemen mee heb. Degenen die zonder reden naar Alkmaar, Den Haag of Utrecht gaan. Degenen die zich misdragen in het buitenland. En daar kan ik prima van achter mijn PC over oordelen. Als we allemaal alleen maar mochten oordelen over dingen die we zelf mee hebben gemaakt, dan zou dit een bijster stil topic worden.
pi_71032688
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

1 relschopper kan je uit de competitie gezet krijgen. 1 kutpost op FOK! zullen ze nooit lezen.

flikker toch op, die gasten die ook maar 1 klap uitdelen om voetbal moeten ze op de trein naar siberie zetten om nooit meer terug te laten keren.

het zijn debielen, geen enkel excuus, totale debielen!
En wat als jij nou met een anatal Ajacieden gewoon rustig voor zo'n wedstrijd of erna een biertje drinkt op een terras en je wordt aangevallen door anderen? Wat doe je dan?

( ga niet alles goed praten want heb ok liever geen combi's en alles )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')