Nee, link werkte niet. Volgens veel mensen zat er één of ander programma aan vast met een virus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef FireFox1 het volgende:
Werkte de link die ik gisteren had verstuur nog?
Moest gisteren werken, dus heb ik de wedstrijd niet kunnen zien![]()
0-4 prima uitslag! hoe speelde Ajax?
Kom op kurk_droog, je gaat me niet vertellen dat er nooit agressie van Ajacieden uitgaat. Bovendien weet ik uit ervaring van iemand die ik ken, en daar zal ik jou niet specifiek van betichten, dat men regelmatig op strategisch wel heel ongelukkige plekken een biertje gaat drinken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
En wat als jij nou met een anatal Ajacieden gewoon rustig voor zo'n wedstrijd of erna een biertje drinkt op een terras en je wordt aangevallen door anderen? Wat doe je dan?
( ga niet alles goed praten want heb ok liever geen combi's en alles )
Kut, sorryquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:58 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Nee, link werkte niet. Volgens veel mensen zat er één of ander programma aan vast met een virus.
Ik heb het dus maar niet geprobeerd.
Je kon het alleen volgens via de twitter van Ajaxlife en uiteraard Futbol24.
Ik wou een heel verhaal gaan typen maar het slaat weer werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 relschopper kan je uit de competitie gezet krijgen. 1 kutpost op FOK! zullen ze nooit lezen.
flikker toch op, die gasten die ook maar 1 klap uitdelen om voetbal moeten ze op de trein naar siberie zetten om nooit meer terug te laten keren.
het zijn debielen, geen enkel excuus, totale debielen!
heel dom dat ajax dus die 16 miljoen heeft betaald, dat heeft nu verwachtingen /richtlijn geschapen bij nieuwe verkopen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je de prijs van Maxwell in ogenschouw neemt zijn de gevraagde bedragen in Nederland echt way te veel.
Wie doet dat dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef uwbftp het volgende:
NOU NOU
Je verslaat een Championship team, goh, nu ga je de Europa League winnen~~~~~~
Ik zou niet te veel conclusies verbinden aan een overwinning tegen een tegenstander van dit formaat, maarja.. ajacieden blijven ajacieden.
Geeft niet hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut, sorry![]()
Zag net de beelden op Ajax.tv. Werd vanaf de zijlijn genomen.
Kom op twiquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het drinken van een biertje in een Ajax-shirt alleen is op sommige plaatsen alleen al genoeg om dit uit te lokken.
Die verhalen zijn er vrijwel altijd natuurlijk, niet alleen in Bristol. Lol maken okee, maar dat puberale gedrag van sommigen wat er altijd weer bij schijnt te horen, slaat nergens op. Gedraag je gewoon normaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik er mee bedoelde twi, is dat een of andere wijsneus hier komt vertellen dat het allemaal mongolen zijn.
Er verschijnt een topic op een of ander Bristol forum, en er wordt klakkeloos aangenomen dat er beestachtig gedrag oid is geweest. Dus concludeert deze mij niet bekende helmjosti dat het mongolen zijn. Veilig vanachter zijn pc'tje.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef uwbftp het volgende:
NOU NOU
Je verslaat een Championship team, goh, nu ga je de Europa League winnen~~~~~~
Ik zou niet te veel conclusies verbinden aan een overwinning tegen een tegenstander van dit formaat, maarja.. ajacieden blijven ajacieden.
Zal allemaal wel. Maar zonder feiten weet je weinig. En meestal worden die dingen zwaar overdreven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op kurk_droog, je gaat me niet vertellen dat er nooit agressie van Ajacieden uitgaat. Bovendien weet ik uit ervaring van iemand die ik ken, en daar zal ik jou niet specifiek van betichten, dat men regelmatig op strategisch wel heel ongelukkige plekken een biertje gaat drinken.
Als men je aanpakt wanneer je op het Leidsche een biertje pakt, of op een of andere risicovrije plek in binnen of buitenland, dan vind ik het prima wanneer men zich verdedigd. Dan is het onmogelijk om daar onderuit te komen. Het drinken van een biertje in een Ajax-shirt alleen is op sommige plaatsen alleen al genoeg om dit uit te lokken.
Hij heeft wel gelijk, al dat positivisme na een wedstrijdje tegen een (zowat) amateurclub man.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach sommige mensen hier snappen het gewoon niet
Ga je nog naar het AT?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach sommige mensen hier snappen het gewoon niet
Daar ging het niet over. Dat Ajax goed speelde geloof ik best maar een graadmeter is het inderdaad niet. En al die positieve berichten van die engelsen geloof ik allemaal wel, die lui zien nooit goed voetbal bij bristol.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, al dat positivisme na een wedstrijdje tegen een (zowat) amateurclub man.
Veel dingen worden overdreven, dat geloof ik best. Maar veel dingen gebeuren ook wel zoals het wordt verteld. Zoals Da_Sandman me bijvoorbeeld met een korreltje zout neemt dat er gasten zijn die in Alkmaar, Ondiep een biertje gaan drinken met de schijnheilige opmerkingen dat ze 'onschuldig ergens wat wilde drinken'. Echt, ik geloof dat er heel veel gasten zijn die zich prima gedragen, maar die moeten hun blik niet afwenden voor dingen die daadwerkelijk wel gebeuren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. Maar zonder feiten weet je weinig. En meestal worden die dingen zwaar overdreven.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, al dat positivisme na een wedstrijdje tegen een (zowat) amateurclub man.
Ik wend mijn blik ook absoluut niet af, weet dondersgoed wat er allemaal gebeurd en dat neem ik ook niet met een korreltje zout. Er zijn genoeg gasten die voor wat anders naar het voetballen gaan dan het voetballen. Waar dan ook. Alleen wordt het wél heel erg vaak heel erg overdreven, zoals die knakker dus deed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:21 schreef twi het volgende:
[..]
Veel dingen worden overdreven, dat geloof ik best. Maar veel dingen gebeuren ook wel zoals het wordt verteld. Zoals Da_Sandman me bijvoorbeeld met een korreltje zout neemt dat er gasten zijn die in Alkmaar, Ondiep een biertje gaan drinken met de schijnheilige opmerkingen dat ze 'onschuldig ergens wat wilde drinken'. Echt, ik geloof dat er heel veel gasten zijn die zich prima gedragen, maar die moeten hun blik niet afwenden voor dingen die daadwerkelijk wel gebeuren.
dat dus..quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wend mijn blik ook absoluut niet af, weet dondersgoed wat er allemaal gebeurd en dat neem ik ook niet met een korreltje zout. Er zijn genoeg gasten die voor wat anders naar het voetballen gaan dan het voetballen. Waar dan ook. Alleen wordt het wél heel erg vaak heel erg overdreven, zoals die knakker dus deed.
Welk positivisme? Mensen zijn gewoon (terecht) tevreden met een goed resultaat. Ik heb niemand horen zeggen dat we nu zeker kampioen worden ofzo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goed!?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:40 schreef Skiet het volgende:
4-0 tegen Bristol is gewoon een goed resultaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |