Ook niet als er in de oorspronkelijke OP 'OP is niet nodig' staat?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
TT change.
Commentaar op TS en/of TT hoeft niet.
OP is ook al aangepast.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:56 schreef knep het volgende:
[..]
Ook niet als er in de oorspronkelijke OP 'OP is niet nodig' staat?
Je drukt je nog zacht uit als je zegt: 'weinig indrukwekkend'. Het was gewoon dramatisch.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:58 schreef neilpad het volgende:
Brondby - PSV 1-2 FT.
Dat was de eerste wedstrijd van PSV in de voorbereiding die ik helemaal gezien heb.
Weinig indrukwekkend vond ik het maar goed, zegt gewoon weinig zo'n wedstrijd.
Rutten viel me wel op, die was constant aan het schreeuwen/coachen langs de zijlijn.
Dramatisch? Beetje overdreven, lijkt me.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je drukt je nog zacht uit als je zegt: 'weinig indrukwekkend'. Het was gewoon dramatisch.
Niet zo dramatisch als verliezen van bijvoorbeeld VVV.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je drukt je nog zacht uit als je zegt: 'weinig indrukwekkend'. Het was gewoon dramatisch.
Gaat er meer om dat VVV mijn 2e club is en nu moeten ze meteen naar mijn favoriet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:14 schreef GustavFTW het volgende:
Alsof ze thuis tegen VVV gaan verliezen, al hebben ze 11 van die gekke Japanners in het team staan
Oh hoezee wat een wereldspits!!!1!!!quote:
Dat lijkt me wel, en alleen als Afellay weggaat zal hij gehaald worden trouwens. Bij VVV vragen ze echt de hoofdprijs, en dat nog wel voor een Jap die een seizoentje goed gespeeld heeft in de JL.quote:
Ik zou hem ook graag bij PSV zien, dus dan zal het wel niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Is die Honda te duur voor psv ?
Die jongen heeft gewoon veel potentie. Ik heb het al vaker gezegd, en ik blijf erbij dat ie voor een miljoentje of 4/5 graag naar Eindhoven zie komen. Al heeft ie zojuist zijn prijs nog wat meer opgedreven met een puike wedstrijd tegen Feyenoord...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, en alleen als Afellay weggaat zal hij gehaald worden trouwens. Bij VVV vragen ze echt de hoofdprijs, en dat nog wel voor een Jap die een seizoentje goed gespeeld heeft in de JL.
Hij zal best wat potentie hebben, maar VVV wil minstens 10 voor hem. Voor 4/5 krijg je hem never nooit weg daar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:44 schreef noxious het volgende:
[..]
Die jongen heeft gewoon veel potentie. Ik heb het al vaker gezegd, en ik blijf erbij dat ie voor een miljoentje of 4/5 graag naar Eindhoven zie komen. Al heeft ie zojuist zijn prijs nog wat meer opgedreven met een puike wedstrijd tegen Feyenoord...
Nooit, Afellay is onvervangbaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij zal best wat potentie hebben, maar VVV wil minstens 10 voor hem. Voor 4/5 krijg je hem never nooit weg daar.
Wel een goede back-up voor Afellay, maargoed.
Ik zeg toch als back-up. Mocht Afellay weggaan moet er natuurlijk nog iemand bij. Welke spitsen gaan weg denken jullie trouwens?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:51 schreef Toivonen het volgende:
[..]
Nooit, Afellay is onvervangbaar.
Alleen echté bekende namen kunnen hem vervangen
Ik vrees geen enkele...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Welke spitsen gaan weg denken jullie trouwens?
Prima spits toch? Beste die jullie hebben hoor. Misschien kan je hem slijten aan Feyenoord, Makaay's leeftijd begint ook zijn tol te eisen.quote:
Wat wil je nou in het PSV-topic? Wil je weer een Toivonen-discussie krijgen? Tyf toch gewoon op naar het Ajax-topic....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima spits toch? Beste die jullie hebben hoor. Misschien kan je hem slijten aan Feyenoord, Makaay's leeftijd begint ook zijn tol te eisen.
Dit helpt ook niet echt mee in de discussie hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat wil je nou in het PSV-topic? Wil je weer een Toivonen-discussie krijgen? Tyf toch gewoon op naar het Ajax-topic....
Care.....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit helpt ook niet echt mee in de discussie hoor.
Is hij voor Ajax? Met z'n van Hanegem user icon?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat wil je nou in het PSV-topic? Wil je weer een Toivonen-discussie krijgen? Tyf toch gewoon op naar het Ajax-topic....
Het is een Feyenoorder die blijft volhouden dat hij Ajacied is, en nu vind hij het nodig om PSV'ers te vervelenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is hij voor Ajax? Met z'n van Hanegem user icon?
En daarin flink faalt...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
en nu vind hij het nodig om PSV'ers te vervelen
Komend seizoen wordt echt zijn beste jaar!quote:
Ja.. dat kan goed... of heel erg slecht zijn.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Vind het raar dat er nog geen echte intresse vanuit het buitenland in hem is geweest.
Wordt tijd dat het seizoen weer begint. Duurt allemaal veel te lang zo
Die heeft in deze oefencampagne ondanks dat hij topscorer is van PSV heel veel kansen nodig gehadquote:
Die intikker? Bravo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |